123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Van Deelen 15-03-2022

Duidelijke en informatieve gegevens over het gevraagde product. Aansluitend snelle levering conform de gemaakte afspraken.
123inkt.nl 15-03-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Henk van Setten 07-03-2022

Op de eerste plaats na bestelling terug gebeld of het wel de juiste type was ter voorkoming van retour zending.
Na aflevering bleek niet het juiste aansluitsnoer in de verpakking te zitten na klacht was dit ook snel opgelost.
Dus een zeer klant vriendelijke opstelling daar wordt je vrolijk van !!!.
Officiële reactie van 123-3D.nl 07-03-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Henk! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Kanjerschool De Wilgenhoek 07-03-2022

De site is gebruiksvriendelijk. Producten worden vlot geleverd en tot volle tevredenheid gebruikt.
Officiële reactie van 123-3D.nl 07-03-2022

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! We zien jullie graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123inkt

Marco 07-03-2022

Snelle verzending en scherpe prijs. Leuk dat er in de doos een klein presentje zit. Het zijn de kleine details die het verschil kunnen maken ;)
Officiële reactie van 123-3D.nl 07-03-2022

Bedankt voor je positieve review, Marco. Bij je volgende bestelling sturen we weer een leuk kleinigheidje voor je mee! Groetjes, Kim van 123inkt

Karel de Kleine 18-02-2022

Meest verschrikkelijke klantenservice. Gaat in discussie met de klant en maakt valse aannames. Nog nooit in mijn hele leven zo'n bedrijf met zo'n beroerde klantenservice meegemaakt. Willen niet toegeven dat zij zelf een fout hebben gemaakt, want dat kan blijkbaar echt niet ....
123inkt.be 21-02-2022

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Karel. Wij betreuren het dat je onze klantenservice op deze manier ervaren hebt. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens? Wij kijken graag wat wat er precies is gebeurd en wat we alsnog voor je kunnen betekenen.
Groetjes, Kim van 123inkt

John 17-02-2022

Voor de eerste keer cartridge besteld, duidelijk hoe te bestellen. Volgende dag bezorgd. Geweldig!
123inkt.nl 17-02-2022

Bedankt voor deze positieve review, John! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Edwin 17-02-2022

Voor 180 euro originele Hp inkt besteld en dan krijg je 2 patronen in een boterhamzakje en 1 in een open verpakking dat noemen ze millieu verpakking en 1 in een origineel gesealde verpakking zoals het hoort
Na aangeven bij 123 inkt word je afgescheept met : dat de originele verpakking niet om de cartridge zit betekent niet dat het geen nieuwe is.
Na een review mocht ik dan alles retourneren
Klantenservice is een afdeling daar en geen service
123inkt.nl 17-02-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Edwin! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. We zien je retourzending graag tegemoet en maken alles dan uiteraard voor je in orde. Groetjes, Romy van 123inkt

Claudia 16-02-2022

Bestel een leuk krijtbord, met krijt en wisser. DHL zegt geleverd te hebben, uiteraard weer eens niet het geval.Ik ben net verhuisd en hoor van iedereen uit m'n portiek dat dit heel vaak een probleem is. Ik neem meteen contact op met DHL, geen gehoor..op niets. Dus ik neem ook meteen contact op met 123inkt. Geen probleem, vervelend bla bla. Er ze bezorgen nog een keer via Postnl. Het komt meteen binnen en blij stuur ik ze een bedankt voor de service. En natuurlijk betaal ik meteen. Maar helaas 123inkt denkt daar anders over en wil mij blijkbaar ook laten betalen voor het bord dat ik nooit ontvangen heb???? Vandaag zelfs een aanmaning ontvangen! WTF??!!
123inkt.nl 16-02-2022

Goed dat je dit aangeeft. Wat balen dat je het eerste pakket niet hebt ontvangen en dat je nu wel aanmaning hebt ontvangen. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens? Dan helpen wij jou hier graag mee verder! Groetjes, Romy van 123inkt

TARR 14-02-2022

Wanneer gaat de 123 organisatie is een keer stoppen met het nodeloos en ongevraagd sturen van vervuilend promotiemateriaal!!! Ik heb bij 123inkt en 123-3D een account en kan nergen aanvinken dat ik geen promomateriaal wil ontvangen. Ik moet dit bij elke bestelling weer in het commentaar vakje zetten. Als ik het een keer vergeet zit ik weer met twee pennen en een spel kaarten. Als je dan promomateriaal wil versturen doe dan iets ludieks dat recyclebaar is maar geen pennen van 5 soorten kunststof die even meegaan en dan weggegooid worden. Vervuilend en niet van deze tijd!
123inkt.nl 14-02-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! We waarderen je feedback enorm en zullen dit intern doorgeven. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan maak ik graag voor je in orde dat je geen extra's meer krijgt bij je volgende bestellingen. Groetjes, Romy van 123inkt

perfecte service 11-02-2022

Wij bestellen al enkele jaren de kantoorartikelen (o.a. papier en toners, cartridges, etc.) bij 123inkt. Er is een goede en snelle klantenservice en problemen zijn geen problemen meer, omdat deze direct worden opgelost, dat maakt de klant blij.
123inkt.nl 11-02-2022

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Zo lezen wij het graag. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Marijke 10-02-2022

Ik ben al jaren consument van 123inkt.nl. Van m'n bestelling was 1 niet voorradig. Direct bericht van gehad. Alles prima verpakt geleverd gekregen. ze bieden je een product aan (printerinkt) met meer waar voor je geld. dit bleek eerst niet voor mijn printer te werken. Maar na telefonisch contact prima geholpen en zonder probleem en zonder extra kosten voor mij een vervanging gekregen. De pennen die je als extra erbij krijgt schrijven ook heerlijk.
123inkt.nl 10-02-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Marijke! Dat vernemen wij graag. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Fluffy 20-01-2022

Op 12/01/2022 ontving ik een herinneringsmail waarbij ze 2,5 kosten aanrekenen omdat ik de 27,40 euro nog niet betaald had. Ik heb geantwoord en de nodige bijlagen toegevoegd. Op 11/01/2021 de 27,40 betaald en dus geleend van xx. Mijn invaliditeitsuitkering die ik op 21 dec. had moeten ontvangen werd pas 11 jan. !! gestort. Ik had daar alle bewijzen van bezorgd. Op 19 jan. krijg ik terug een 1ste aanmaning via post dat ik 29,70 euro binnen de 14 dagen moet betalen anders 2de aanmaning + 5 euro kosten. Deze kosten eisen en dreigen zijn tegen de wet en dus strafbaar!
Niets klantvriendelijkheid, niets begrip, en geen verdere uitleg dan een korte mail vandaag dat hun brief lang onderweg is geweest. Ze de betaling hebben ontvangen en de kosten dus vervallen!!??
123inkt.nl 21-01-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben inmiddels per e-mail contact met je gezocht hierover. Kennelijk is onze e-mail met de aanmaning gekruist met jouw betaling. Inmiddels hebben wij dit voor je opgelost. Als je verder nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123inkt

Joyce D 18-01-2022

Ik was altijd heel tevreden met de service en omgang van 123inkt. Bestel hier regelmatig inkt en andere kantoorartikelen.
Toen ik onlangs een snijplotter nodig had dan ook zonder twijfel bij hun besteld, prijs was netjes en het zou de volgende dag geleverd worden. Dit was voor mij doorslaggevend omdat ik het snel nodig had. Op vrijdagochtend besteld, maar zaterdag niks binnen. Maandag ook niet. Omdat ik verder niks meer hoorde, contact opgenomen met de klantenservice. Mijn bestelde artikelen bleken niet op voorraad dus het zou pas eind van de week komen, wat even later werd veranderd naar nog een week later.
Dit terwijl op dat moment op de website alles nog op direct leverbaar stond.
Dit is later veranderd. En toen op de website de leverbaarjeid was aangepast ontving ik de reactie dat met deze leverbaarheid het niet direct leverbaar is. Feit dat ze dit veranderd hadden in de afgelopen dagen, werd even niet gedeeld.
Een fout kan gebeuren, soms denk je iets op voorraad te hebben en dan is het verkeerd geteld. Dat kan. Maar geef dat gewoon toe, kom de klant tegemoet, biedt een compensatie oid.
Maar niks van dit alles, bestelling van ruim € 250, waar ik nu 1,5 week op moet wachten terwijl ik er afhankelijk van ben.
Overal op hun site adverteren ze met snelle levering e.d. maar dit is maar net hoe het hun uitkomt. Frustrerend. Het zou ze sieren als ze gewoon toe zouden geven waar het mis gaat.
123inkt.nl 18-01-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Joyce! We begrijpen dat het balen is dat het door jou bestelde artikelen niet op voorraad is. Wij hadden dit uiteraard ook graag anders gezien. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl met je klantgegevens? Dan kijk ik graag met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Groetjes, Romy van 123inkt

Ben van Gruijthuijsen 09-01-2022

Inktpatronen gekocht van het huismerk voor een hp printer. Het huismerk is gewoon slecht van kleur, printkop moet tekens gereinigd en uitgelijnd worden. Voor fotoafdrukken zeker niet bruikbaar. Ik ga toch weer naar de originele patronen. (Hoop alleen dat de printer er niets van heeft geleden.) Het gegeven cijfer heeft alleen betrekking op het product. Op 123inkt is zeker niets op aan te merken!
123inkt.nl 10-01-2022

Goed dat je dit aangeeft, Ben. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Wij lossen dit graag voor je op! Zou je een e-mail, met daarin jouw klantnummer en een uitgebreide omschrijving van het probleem, willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Christianne van 123inkt

Fred Heering 07-01-2022

Ik werd snel geholpen en de zaken werder keurig afgehandeld. Correct en geen flauwekul.
123inkt.nl 07-01-2022

Bedankt voor je review, Fred. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Amber 07-01-2022

Erg blij met hoe snel alles was verzonden! Was goed ingepakt en ik vond het erg netjes dat ik achteraf een email kreeg waarin werd gevraagd of alles naar wens was gegaan.
123inkt.nl 07-01-2022

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Amber. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

Tijl Cresens 06-01-2022

Ik had fotopapier gekocht dat zogezegd werkte in ALLE printers, dit bleek niet zo te zijn en heb toen gevraagd om ander papier, dit stuurde ze me op. Ze hadden deze echter aan een factuur toegevoegd die bleef doorlopen en uiteindelijk betaalde ik 50€
123inkt.nl 06-01-2022

Goed dat je kenbaar maakt dat je niet helemaal tevreden bent, Tijl. We kijken graag even met je mee als je dat prettig vindt. In dat geval kun je een e-mail sturen, met daarin je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Anouk van 123inkt

G.v.Asseldonk 30-12-2021

Canon fotopapier besteld, maar de achterzijde was niet wit.
Geretourneerd en zonder morren het bedrag + verzendkosten teruggestort gekregen.
Ik doe overigens al jaren naar tevredenheid zaken met 123inkt.
123inkt.nl 30-12-2021

Fijn om te lezen dat je al jaren tevreden bent! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Private 30-12-2021

Als trouwe klant verplicht eigen merk te gaan bestellen.
Al jaren bestellen wij verschillende artikelen voor eigen gebruik binnen ons bedrijf bij 123inkt.nl Van toners tot labels voor de label writers waar onze engineers hun werk mee doen.
Vandaag ontvingen wij echter tot onze grote verbazing onderstaande tekst waarin men tot de conclusie is gekomen dat wij de bestelde producten zouden doorverkopen. Wij hebben nog nooit een klant laten betalen voor het plakken van een label op hun pc of kabel dus volgens mij valt dit niet onder doorverkopen. Ondanks dat we dit keurig hebben aangegeven krijgen wij dus de melding dat alleen eigen merk artikelen kunnen worden besteld. Naast dat dit voelt als klanten de richting van eigen merk met wellicht meer marge op duwen hebben wij dit al eerder geprobeerd maar de labels van 123inkt.nl zelf laten gewoon weer los waar die van Dymo perfect blijven zitten. Het eigen merk is dus van slechte kwaliteit en niet gewenst

Ontvangen tekst waarbij artikel 5 lid 5 verwijst naar het wederverkopen van producten wat niet is toegestaan:
"Onze voorraden van originele artikelen zijn gericht op particuliere en zakelijke eindgebruikers in Nederland en België. Resellers kunnen in de Benelux gebruikmaken van diverse specialistische distributeurs, zoals ALSO International. Om logistieke redenen hebben wij besloten om in het vervolg enkel huismerkartikelen te leveren aan resellers, aangezien wij hier meer artikelen van op voorraad hebben. De bestelling met originele artikelen die u vandaag geplaatst heeft, zal de laatste zijn die wij aan u versturen. Mocht u in de toekomst bij ons huismerkartikelen bestellen, zullen wij deze wel naar u versturen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden zakelijk artikel 5 lid 5. "
123inkt.nl 30-12-2021

In ons beleid staat inderdaad dat wij geen originele artikelen verkopen aan resellers. Onze voorraden zijn gericht op particuliere en zakelijke eindgebruikers. Je kunt voor eigen gebruik wel nog steeds bij ons terecht voor onze 123inkt huismerk artikelen. Groetjes, Anouk van 123inkt

C van Well 27-12-2021

Waardeloze inkt cartridge vooral hun zg goedkope eigen merk . Het zijn nagevulde HP cartridge ze worden niet erkend door de HP printer . Ze zijn sneller leeg . Bij sommigen is de printkwaliteit belabberd . Verscheidene nieuwe moest ik weggooien. Advies koop de originele nieuwe cartridge
Officiële reactie van 123-3D.nl 27-12-2021

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Op onze 123inkt huismerk artikelen bieden wij 100% en levenslange garantie dus wij helpen je graag verder. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Romy van 123inkt

marion van wijk 15-12-2021

hoe de cartridges zijn kan ik nog niet beoordelen, omdat ik na een paar dagen niet langer kon wachten en ben toen naar een winkel gegaan. Prijs en kwaliteit weet ik dus niet. Maar wat wel heel vervelend is, is dat ik achteraf zou betalen. Heb geen rekening of iets dergelijks gehad. En nu opeens een aanmaning van een incassobureau. Zou fijn zijn dat ik op zijn minst een herinnering had ontvangen.
123inkt.nl 16-12-2021

Goed dat je dit kenbaar maakt, Marion. We kijken graag even met je mee. Zou je ons een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Anouk van 123inkt

j van den berg 15-12-2021

een afzet prijs betaald voor de koop van cartridges argument was de dure inkoop maar concurent heeft wel normale prijzen.
123inkt.nl 16-12-2021

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij bieden de laagste prijsgarantie. Als je artikelen ergens voordeliger vindt, kun je hier binnen drie werkdagen na aankoop een aanvraag voor doen bij onze klantenservice. Groetjes, Anouk van 123inkt

JayB 13-12-2021

Op zich een prima shop wat betreft snelheid overzichtelijkheid en alles waar een shop aan moet voldoen.
Ik begrijp de vele 5 sterren reviews dan ook goed.
Maar........in de winkel kun je ook eigen merk inkt kopen en daar gaat het mis. De claim die word gemaakt is, net zo goed als origineel.
Ik gebruik erg dure canon pigment inkt ( bijna 600 euro voor een complete set) dit geeft een bijzonder fraai resultaat.
Om kosten te besparen heb ik de 123 versie gekocht en dat scheelde nog al wat in prijs.
Maar het is dan ook bij lange na niet hetzelfde. Problemen met kleuren, strepen op het papier en reinigingen die moeten worden uitgevoerd.
Gewoon slecht dus, terwijl 123 een vette claim maakt dat het hetzelfde is voor minder.
Ik heb mijn geld terug, maar de claim blijft ongewijzigd.
Officiële reactie van 123-3D.nl 13-12-2021

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar maakt, Jay.
Je hebt een levenslange garantie op onzer huismerk artikelen. Dus mocht er iets niet naar wens zijn dan lossen wij dit graag voor je op!
Kunnen we nog iets betekenen dan ontvangen wij graag een e-mail. Deze kun je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Kim van 123inkt

Kevin 05-12-2021

Zeer onvriendelijke mensen. Komen hun afspraken niet na. Zeggen dat ze de dag nadien leveren, maar elk excuus is goed om het niet te doen. Als je dan een vraag stelt krijg je een "standaard" antwoord terug. Weten niet hoe ze om moeten gaan met nieuwe klanten.
Eerste keer daar besteld en nooit meer!
123inkt.nl 05-12-2021

Onze excuses dat je bestelling vertraging heeft opgelopen, Kevin. In principe leveren wij altijd binnen 24 uur. Het is op dit moment echter vanwege Black Friday en Covid-19 ontzettend druk, zowel bij ons als bij de bezorgdiensten. We hopen dat je je volgende bestelling gewoon weer de volgende dag kunt verwachten zoals je van ons gewend bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

C3 Tooling BV 04-12-2021

Ik heb een Epson printer gekocht, die na net iets meer dan een jaar een probleem krijgt dat het papier er scheef ingetrokken wordt en vast loopt. Keuze van de Epson ET4700 printer omdat deze als beste uit een test kwam. 123Inkt doet verder niets met de melding en stuurt me naar Epson. Ik leg het probleem voor en na 5 dagen komt er eindelijk een reactie van level one, voor een eigenlijk simpel probleem, lijkt me.
- Zet de printer via de aan-/uitknop uit.
- Trek vervolgens de stroomkabel eruit
- Houd vervolgens de aan-/uitknop 5 sec ingedrukt
- Open de scanner unit zodat u binnen in de printer kunt kijken
- Zorg dat er geen vreemde objecten in zitten zoals papier / verpakkingsmateriaal.
- Druk de printkop handmatig zover mogelijk naar rechts, het kan zijn dat deze aan het eind een ´klik´-geluid geeft, dit is niet erg.
- Doe de stroomkabel er weer in en zet de printer aan met de aan-/uitknop.
Dat heeft niet geholpen en meld ik terug aan level one. Daarna blijft het stil.
Dus toch maar kopen bij een webshop die ook zelf een service afdeling heeft.
123inkt.nl 05-12-2021

Goed dat je dit aangeeft. We lichten de garantieprocedure graag aan je toe. Wanneer je printer binnen de garantietermijn niet goed meer werkt, verwijzen wij je door naar de fabrikant. Bij de support afdeling van Epson zitten gespecialiseerde medewerkers die het euvel met de printer mogelijk direct kunnen oplossen. Mocht het toch niet verholpen kunnen worden, nemen wij de garantie weer over en lossen het verder met jou op. Groetjes, Anouk van 123inkt