123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Hay 23-08-2022

veel voorraad, goede keuze-mogelijkheden in verschillende klassen / kwaliteit, snelle levering, prijs OK.
123inkt.nl 24-08-2022

Bedankt voor je mooie review, Hay. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Willem Bolman 23-08-2022

Levering was zeer snel en juiste artikel , alles volgens afspraak.zat zelfs nog een verassing in het pakje.
123inkt.nl 24-08-2022

Bedankt voor je review, Willem. Wat leuk om te lezen dat je ons presentje kunt waarderen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Paul 22-08-2022

Gewoon bestellen. Perfect verzorgd. Prima kwaliteit. Gewoon doen, dan kun je snel aan de slag.
123inkt.nl 22-08-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Paul! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Tamara 21-08-2022

Inkt en kabel besteld. Zeker een groot pluspunt dat je zelf de vervoerder mag kiezen (ik ben geen fan van dhl), pakket de volgende dag kloppend in huis
123inkt.nl 22-08-2022

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Tamara. Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Paul 17-08-2022

123 Klantenservice heeft mij geweldig geholpen. Ik had een paar maanden geleden alvast 123 cartridges voor mijn printer besteld, natuurlijk waren deze correct bezorgd. Nu de oude écht leeg waren kreeg ik één van de drie kleuren cartridges niet aan de praat. Het 123team heeft geweldig geholpen, vastgesteld dat het niet de cartridge was en kosteloos een reinigingset gestuurd. De printer print weer als nieuw.
123inkt.nl 19-08-2022

Bedankt voor je mooie woorden, Paul. Wat leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Hier doen wij het voor. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

M.P. van Hoogenhuizen 16-08-2022

de wijze hoe ze omgaan met je informatie, geweldig.
De levering was volgens afspraak en ze hebben mij geholpen wat ik nodig had.
Normaal deed mijn vrouw deze zaken, maar helaas is ze overleden, dus moest ik het alleen doen.
Ik werd de zelfde dag nog gebeld en ze hebben me uitstekend geholpen
123inkt.nl 17-08-2022

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zien je graag voor een volgende bestelling terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

Monique 13-08-2022

in de eerste instantie vond ik de site wat lastig, kleine letters/plaatjes.
maar het bestellen ging makkelijk en de bezorging was snel en alles netjes verpakt.
bij het uitpakken werd ik verrast door leuke attenties die waren mee verpakt.
volgende bestelling doe ik zeker weer bij 123inkt.nl
123inkt.nl 13-08-2022

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Monique! Wij zijn super blij dat het allemaal gelukt is met bestellen en dat wij je goed hebben kunnen helpen. Tot een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Leo Mauritz 12-08-2022

Overzichtelijk, snel, zorgvuldig en persoonlijk. Prachtig toch, wat wil een mens nog meer.
123inkt.nl 13-08-2022

Bedankt voor deze super mooie beoordeling, Leo! Wij zijn zo blij om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Nieuwenhuis 12-08-2022

Duidelijke website, eerlijke prijs kwaliteit verhouding en ook nog snel geleverd., een goede service!
123inkt.nl 12-08-2022

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over onze website, prijzen en service bent. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123inkt

Mijn naam is Wim Koster en ik ben 85 jaar oud. 11-08-2022

Ik ben al jaren klant van 123inkt en naar volle tevredenheid. Voor inkt, toner, papier enz. enz. Je bestelling is 1 2 3 in huis.
Compleet, efficiënt en een acceptabele prijs kwaliteit. In een telefonisch contact word je vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
123inkt.nl 11-08-2022

Bedankt voor deze mooie woorden, meneer Koster. Fijn om te lezen dat we u al jaren naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij uw volgende bestelling staan wij graag weer voor u klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

sander den haag 11-08-2022

snel en probleemloos
correct en vriendelijk contact
website duidelijk
blijft niets te wensen over

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Sander! Groetjes, Sanne van 123inkt

Marjo 11-08-2022

Snelle levering en keurig verpakt. Alles keurig verzorgd! Juiste product omschrijving.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Marjo! Groetjes, Sanne van 123inkt

Bas den Haan 11-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ten eerste het arsortiment heel groot is, en ten tweede was de levering de andere dag

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bas! Groetjes, Sanne van 123inkt

Bram Klein 11-08-2022

Het registreren lukte niet. Ik ben toen heel vriendelijk telefonisch geholpen en ik kreeg de bestelling de volgende dag bezorgd. Een fijne ervaring.
123inkt.nl 11-08-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Bram. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

André 10-08-2022

123inkt is een duidelijke prijsvechter als het gaat om cartridge prijzen. Prima prijzen en snelle levering.
Maar het kopen van een printer bij 123inkt moet ik helaas afraden.

Wij hebben 6 maanden geleden een Kyocera ECOSYS P5026cdw A4 lasterprinter kleur met wifi bij 123inkt gekocht.
Niet mijn eerste keus maar ik moest snel aan een nieuwe printer.
Na 3 maanden liep de printer kwaliteit toch wel heel snel achteruit. Veel strepen en op een gegeven moment wel zo slecht dat deze niet meer te gebruiken was. Contact opgenomen met 123inkt en de klantenservice stelde na veel overleg voor om alle cartridges te vervangen om te kijken of dat hielp. Daar kreeg ik natuurlijk wel een rekening voor.
Na overleg hoefde we die gelukkig niet te betalen.
Maar nu drie weken laten zitten we nog met hetzelfde probleem.
Na wat voorbeelden van de slechte kwaliteit te hebben opgestuurd met de vraag hoe we de printer retour kunnen sturen krijgen we de response dat wij nu contact kunnen opnemen met Kyocera.
Dus nu anderhalve maand verder zit ik nog met een slechte printer en schuiven ze het probleem terug op mijn bordje.
Als of je een TV koopt bij Mediamarkt en bij klachten je gelijk moet halen bij Philips. Dat noem ik geen service.
123inkt.nl 10-08-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar, André! We begrijpen uiteraard dat dit geen prettige situatie is. Kyocera verleent op printers echter een standaard fabrieksgarantie van 12 maanden. Om deze reden hebben wij je geadviseerd om contact met hen op te nemen. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen met de fabrikant van de printer, dan kun je altijd weer even contact met ons opnemen. We helpen je dan uiteraard graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Gertruud 10-08-2022

Snelle levering, goede service. Maar per ongeluk een verkeerd product besteld, niet handig natuurlijk, deze geretourneerd en juiste product besteld. Wat ik wel heel vervelend vind is dat het geld niet teruggestort wordt. Dit wordt omgezet in een tegoed, maar ik weet niet wanneer ik weer iets nodig heb.
123inkt.nl 10-08-2022

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, Gertruud! Wij kunnen uiteraard het bedrag ook terugstorten! Zou je ons een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan maken we dat graag voor je in orde. Groetjes, Anouk van 123inkt

Merijn 10-08-2022

De website van 123inkt.nl is overzichtelijk en bevat goede productinformatie. Ik kan goed een keuze maken dankzij de beschrijving van het product. De prijzen zijn scherp! - ook niet onbelangrijk. De levering gaat razendsnel: 's middags besteld, volgende ochtend in huis. Top!
123inkt.nl 10-08-2022

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent, Merijn! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bart 09-08-2022

Duidelijke productomschrijving voor de juiste toner zodat je niet verkeerd besteld en vervolgens snel geleverd. Fijn!
123inkt.nl 09-08-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Bart! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

cabo 07-08-2022

123inkt zorgt voor een supersnelle levering; een goede, veilige verpakking en goede kwaliteit. En dan doen ze ook nog aan nazorg: ze informeren of alles goed is bezorgd. Top!
123inkt.nl 08-08-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Cabo! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Ron 05-08-2022

Prima site, producten snel te vinden .snel geleverd in goede verpakking met een leuke attentie ingesloten.
123inkt.nl 08-08-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ron! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

IBL 04-08-2022

Goede prijs, snelle levering en de scanner bevalt uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.
123inkt.nl 04-08-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Sanne van 123inkt

Evert 03-08-2022

Supersnelle levering. Navraag van 123 hoe de levering is gegaan . Zeer vriendelijk?
Bestel er zeker weer.
123inkt.nl 04-08-2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Evert! Fijn om te lezen dat we bij je volgende bestelling weer voor je klaar mogen staan. Groetjes, Sanne van 123inkt

van der Laan 03-08-2022

snel bezorgd, een nette prijs en alles werkt goed. dus zeer aan te bevelen. als het nodig is bestel ik hier weer.
123inkt.nl 03-08-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Desiree 03-08-2022

Duidelijk en overzichtelijke site.
Heb voor het eerst besteld en was snel in huis.. goed verpakt met recycling zakjes voor de cartridges..en leuke verrassing meegestuurd..
Voor herhaling vatbaar
123inkt.nl 03-08-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Desiree! Bij de volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Aia 02-08-2022

Snelle levering, top kwaliteit en een scherpe prijs. Ik kreeg er ook leuke pennen bij. Super service!
123inkt.nl 02-08-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Aia! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt