123inkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.nl.

123inkt.nl stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Charles 17-06-2022

123 gebeld Dame aan de telefoon uiters vriendelijk wist meteen waar ik het over had en meteen doorverbonden naar de juiste persoon die heer stelde vragen gaf mij raad met die gegevens heb ik meteen bij hem een printer aan geschaft
Deze uitleg heb ik nog nooit gehad daarom die 10
123inkt.nl 20-06-2022

Wat goed om te lezen dat je zo een positieve ervaring hebt met onze klantenservice, Charles! Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Rob 17-06-2022

We hebben een printer en een accu gekocht en deze zijn snel geleverd. De site is goed opgebouwd dus zeer tevreden.
123inkt.nl 17-06-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rob! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Dirkje 16-06-2022

Heb nu 3x mijn inktcartridges via de webwinkel van 123inkt gekocht, zwart en kleur. Niet alleen de kwaliteit van de producten is prima maar ook over de snelle levering en de prima manier van verpakken ben ik super tevreden. De prijs en de kwaliteit zijn volledig in overeenstemming. Kan het iedereen aanraden.
123inkt.nl 16-06-2022

Bedankt voor deze mooie woorden, Dirkje! We zien je graag weer terug bij je volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123inkt

De Troubadour Dubbeldam 16-06-2022

123 inkt heeft een prima merk eigen inktpatronen en betaalbaar. snelle levering prima verpakt verstuurd.

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Sanne van 123inkt

Frits prevo 16-06-2022

Zeer gebruiksvriendelijk en ruime keuze. Zending was prima op tijd. Voor mij was het de 1e keer dat ik iets bestelde en de klantenservice heeft zelfs geinformeerd of alles goed verlopen was en of er nog vragen waren. Ik heb een zeer goede indruk gekregen van de organisatie.
123inkt.nl 16-06-2022

Bedankt voor deze mooie review, Frits! Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, Sanne van 123inkt

Manfred Koster 16-06-2022

De moeite nemen om mij als klant te bellen over verkeerd besteld toners en mij daarna goed te adviseren - Dat is service en goed bezig zijn met je vak! Dank 123inkt.nl
Manfred Koster - Meander Language Coaching
123inkt.nl 16-06-2022

Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Manfred! De volgende keer helpen wij je graag weer. Groetjes, Sanne van 123inkt

B 15-06-2022

Afgelopen maandag 06-06 een canon ts 205 printer besteld factuur 21433938. Gisteren heb ik het aan pc aangesloten maar blijft storing aan geven met papier invoer. Vanochtend heb ik retour aanvraag ingediend, krijg ik te horen dat ik moet met canon contact opnemen! Ik heb bij 123inkt.nl besteld, aan hun betaal an nu moet ik canon op bellen? Ik ken jullie, ik heb jullie betaald en nu wordt ik van kastje naar de muur gestuurd? Waardeloos!
123inkt.nl 15-06-2022

Goed dat je meldt dat de printer niet meer werkt. Bij de supportafdeling zitten gespecialiseerde medewerkers die ervoor zorgen dat je printer snel weer werkt. Om deze reden hebben wij je doorverwezen naar Canon. Mocht je er niet uitkomen met de supportafdeling of mocht blijken dat de printer defect is, staan wij uiteraard graag voor je klaar om je verder te helpen. In dat geval kun je reageren op e-mail die je van mijn collega hebt ontvangen of kun je een e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Anouk van 123inkt

Tineke 13-06-2022

‘S avonds besteld, de volgende ochtend in huis. Goed verpakt en heel makkelijk te installeren. Fijn product, er ben er blij mee.
123inkt.nl 13-06-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Tineke! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Wilco 13-06-2022

Ik had vrij snel een grote niettang nodig op een plek waar ik niet weg kon. Via 123 inkt online besteld. Netjes een track en trace gekregen om het verstuurde pakket te volgen. Volgende dag had ik hem al binnen. Keurig verpakt.
Dank jullie wel voor de supersnelle service.
123inkt.nl 13-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat je we naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Wilco! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Dirk 11-06-2022

Makkelijk zoeken wat je nodig hebt, en snelle levering. Heel netjes verpakt.
123inkt.nl 13-06-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Dirk! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Rita Chlapowski 11-06-2022

Makkelijk te bestellen. de afhandeling en bezorging perfect. De eerste kennismaking is goed bevallen.
123inkt.nl 13-06-2022

Bedankt voor deze positieve review, Rita! Fijn om te vernemen dat je eerste bestelling bij ons goed bevallen is. Groetjes, Romy van 123inkt

Paceco 10-06-2022

Prima service, snelle levering en groot assortiment. Tevens zijn de gratis gadgets die elke keer weer verrassen bij de bestelling erg leuk!
123inkt.nl 10-06-2022

Bedankt voor je review, Paceco. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering van jouw bestelling en onze gadgets. Groetjes, Christianne van 123inkt

Nicoline 10-06-2022

Op donderdagmiddag erachter komen dat je verkeerde cassettes hebt gekocht voor je Instamax camera, op 123inkt .nl snel nieuwe besteld en de volgende ochtend al geleverd!!! Echt super! Heel blij mee!
123inkt.nl 10-06-2022

Bedankt voor je review, Nicoline. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Zo lezen wij het graag! Groetjes, Christianne van 123inkt

Willem 09-06-2022

Wij bestellen vaker bij deze shop. Deze keer eigen merk zwarte inkt voor een HP printer besteld. Volgende dag binnen. Goedkoper dan merk en gaat veel langer mee. Zelfs nog 2 pennen in de doos. Persoonlijk mailtje er achteraan om na te gaan dat alles goed is ontvangen. Kortom Keurige winkel.
123inkt.nl 09-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Willem! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

MK 09-06-2022

Deze website heeft een snelle levering en een hele goede service.
Ik kan deze website aanbevelen aan eventuele kopers.
123inkt.nl 09-06-2022

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Sanne van 123inkt

henk van den boogaard 09-06-2022

Vanaf heden zal ik geen bestellingen meer bij 123inkt.nl zal plaatsen.
Op dit moment heb ik weer twee aanmaningen ontvangen terwijl een eerder gezonden creditnota waarop ik heb gereageerd, gewoonweg niet klopt. Bovendien krijg ik op eerder gezonden door mij gezonden mails geen enkele reactie!
Wél in de vorm van aanmaningen met aanmaningskosten en dreiging rente kosten in rekening te brengen alsook de vordering uit handen te geven.

Ik sta perplex van zoveel onbenul, onzakelijkheid of waarschijnlijk wel dommigheid van uw zijde.

Ik ga het bedrag betalen dat ik dien te voldoen en dat komt niet overeen met hun administratie. Dan gaan ze voor het verschil maar procederen. Veel succes.

Nog een opmerking: dit alles is ontstaan doordat een ‘gladde’ verkoper van 123 mij de huismerk cartridges heeft aangesmeerd met de garantie dat het product zou zijn verbeterd (nadat ik eerder al slecht ervaringen had). Ook garandeerde hij dat bij niet voldoen deze cartridges zouden worden gecrediteerd c.q. zou worden omgeruild.
Reeds na 50 afdrukken begon de kwaliteit van de afdruk al te verminderen. Ik heb dit gemeld en de originele HP cartridges besteld die prima voldoen.

De creditnota klopte niet: jullie berekenen tweemaal verzendkosten en crediteren niet hetzelfde bedrag van jullie eerder berekende huismerk cartridges! Ik heb dit alles al tweemaal uitgelegd zonder een reactie te krijgen.

Mijn probleem met 123inkt.nl is dan ook:
-ik ben door jullie verkoper met misleidende woorden ‘om de tuin geleid’,
-jullie huismerk product is van waardeloze kwaliteit,
-jullie administratie deugt niet,
-de wijze waarop jullie deze kwestie behandelen en mijn reacties totaal negeren, getuigt van een minachtende houding t.o.v. de klant!!

Kortom, ik ben volledig klaar met 123inkt.nl.

Morgenmiddag ga ik de correcte betaling uitvoeren en dan ga ik mijn ervaring delen.
Tot morgen 12.00 uur bent u in de gelegenheid dit te voorkomen door een juiste creditnota toe te zenden vergezeld van uw excuses.
Op dit bericht dat ik 123 heb toegestuurd, geen reactie ontvangen. Wat een drama bedrijf!

Nyah 08-06-2022

Prijs-kwaliteit is zeer goed.
De producten zijn netjes op tijd geleverd en ik kon de levering ook goed volgen

Mirjam 07-06-2022

Erg snel ontvangen, niet duur, en zelfs bij mijn kleine bestelling leuke extra´s erbij. Aanrader!

Wilbert 03-06-2022

Snelle levering van spullen. Prijs is zeer goed. Alle OEM producten waren van goede kwaliteit en zijn veel goedkoper dan de merkt producten. Trouwens niet alleen inkt, maar ook nog lade blokken, opberg dozen en foto papier!
123inkt.nl 03-06-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven, Wilbert! We zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Carl 03-06-2022

Klantvriendelijke website, de inkt voor mijn printer snel gevonden en de volgende dag werd het geleverd.
123inkt.nl 03-06-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Carl! Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Groetjes, Romy van 123inkt

Top Klantenservice 02-06-2022

Wij bestellen hier regelmatig. Helaas was bij onze laatste bestelling iets mis gegaan en hebben wij niet alles ontvangen. Zonder te aarzelen heeft Jet van de klantenservice ervoor gezorgt dat de missende goederen nog dezelfde dag naar ons toe worden gestuurd. Dat noem ik klantenservice met een glimlach! Hartelijk dank hiervoor!
123inkt.nl 02-06-2022

Fijn om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Wij zullen je bericht delen met Jet. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Jacqueline 02-06-2022

De bestelling werd keurig op tijd en onbeschadigd aangeleverd. Heel blij mee!
123inkt.nl 02-06-2022

Bedankt voor deze mooie review, Jacqueline! Groetjes, Sanne van 123inkt

Mirjam 01-06-2022

Super tevreden ermee en werd zelfs nog via mail gevraagd of ik tevreden ben met het product. Nou dat ben ik zeker. Jullie hebben een prachtige site en betaalbaar.we komen dan ook zeker terug. En een top service
Heel veel lieve groetjes mirjam
123inkt.nl 01-06-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Mirjam! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Anja 01-06-2022

Mijn motivatie is dat ik had mijn bestelling gedaan en ik telefonisch op de hoogte ben gebracht over een betere deal ivm hoeveelheid inkt en dat. Dat meer was dan wat ik besteld had
Mooi dat ze mee denken Top
123inkt.nl 01-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Anja! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Hans 01-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik er al eerder goede ervaringen mee had. Ook deze keer weer snel kunnen vinden wat ik nodig had en eenvoudig kunnen bestellen. De levering was snel en accuraat.
123inkt.nl 01-06-2022

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Hans! Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Groetjes, Romy van 123inkt