Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Bolt 17-01-2020

Onze bestelling is weken te laat in bijna 8 deelleveringen op verschillende dagen en tijdstippen gebracht. Daarnaast wachten wij nog steeds op de laatste levering waardoor we de bouwers al 3x hebben moeten afzeggen met alle kosten van dien. Dit bedrijf heeft zijn zaken niet in orde en de klant is de dupe van.

Marieke 15-01-2020

Deel vd levering was niet bezorgd. Na 1belletje had badkamerwinkel achterhaald waar ‘ie was. Zo kwam de levering alsnog! Fijne service!

patrick de Bloeme 15-01-2020

binnen een paar dagen geleverd voor een goede prijs. en tot de voordeur netjes afgeleverd

Jan 14-01-2020

De omschrijving van het product op de site was duidelijk. De levering was zeer snel,en correct.

MT 14-01-2020

Site was duidelijk, doordat we enige twijfel hadden over het inbouwgedeelte van een kraan even met het bedrijf gebeld en vriendelijk en goed geholpen. Levering kwam snel en volgens afspraak binnen. Goed verpakt. Al met al zeer tevreden en een volgende keer zullen we zo weer een bestelling plaatsen!

Elce 13-01-2020

geweldige service en snelle levering. echt een aanrader. daarbij prima kwaliteit tegen een goede prijs. ik zou zeggen: niet verder zoeken!

Willeke Veenstra-Foks 13-01-2020

De website is goed, product snel gevonden en online besteld/betaald. Kreeg netjes een order bevestiging met de verwachte afleverdatum (9 december 2019). Van de PostNL app kreeg ik geen push berichten, maar kon wel lezen, dat de bezorgtijden niet bekend is. Ik heb 3x contact met Badkamerwinkel opgenomen, maar tot op heden (13 januari 2020) heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en heb ik op mijn 3e e-mailberichten (8 januari 2020) naar Badkamerwinkel geen antwoord gekregen.

ALJ 13-01-2020

Uitgebreid assortiment, snelle levering.
Fijn ook is dat je alles kunt volgen.

Sander Spruijt 13-01-2020

Duidelijke site, goede prijzen en levering volgens afspraak. Geen klachten.

Ilona 13-01-2020

Heel duidelijk met de omschrijving en de prijs.
Prima bezorgd zonder gedoe!!

N.E. 13-01-2020

Wij zijn goed geholpen echter de gemaakte afspraken betreffende de levering zijn slecht gedeeltelijk nagekomen. De bestelling kwam in onderdelen verspreid over de tijd en sommige onderdelen kwamen te laat.

Frans 11-01-2020

Douchekrukje besteld dat volgens de site op voorraad was. Dit bleek niet het geval en dat was niet positief. Hierop gereageerd en kreeg direct reactie met excuus. Daarbij werd een alternatief product met extra korting aangeboden of terugbetaling. Gekozen voor terugbetaling en binnen 2 dagen geld terugontvangen. Weliswaar niet geslaagd met de aankoop, maar zeer netjes behandeld.

Laura 09-01-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Eerst een offerte aanvraag gedaan en er was zelfs nog wat te onderhandelen. Daarnaast ben ik vriendelijk op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar en ben ook daar vriendelijk geholpen. Al met al kan ik deze zaak aanraden. Alle producten ook mooi optijd en goed geleverd. Zo doorgaan!

Stefab 09-01-2020

Ik werd goed geholpen ook met problemen. het werd meteen op gelost echt keurig.

E. Okel 08-01-2020

We zijn zeer goed geholpen in de showroom in Amsterdam. Geen moeite was te veel om ons goed van dienst te zijn. In de showroom hangt een prettige sfeer en men verkoopt goede producten. Zeker een aanrader, als je de badkamer een upgrade wilt geven.

Rabbit56 06-01-2020

Na het internet te hebben afgezocht naar het juiste product, had badkamerwinkel.nl als enige de meest complete omschrijving. EN DE LAAGSTE PRIJS!
Besteld en de volgende dag degelijk verpakt in huis.

L. Zoutenbier 06-01-2020

Goed bedrijf, ze zijn flexibel en niet lastig met retouren of ruilen. Je krijgt goed advies, alleen is dat wel afhankelijk van welke verkoper je treft.

Marion 06-01-2020

Fijne webshop. Als je vragen hebt, kun je gemakkelijk contact opnemen: vriendelijk personeel aan de telefoon. Fijn dat je producten kunt vergelijken. En de producten die ik wilde, waren in deze webshop het goedkoopst :)

Marianne 02-01-2020

Site is voorzien van duidelijke tabbladen met goede onderverdeling. En daarnaast een uitstekende vindfunctie (niet alleen de mogelijkheid tot zoeken maar juist het vinden!)

Ronald 02-01-2020

Goede en snelle service voor een goede prijs en snel antwoord bij vragen of ze bellen terug. Goed en betrouwbaar.

Chopetchov 02-01-2020

Een mooie pompschakelaar gekocht bij badkamermarkt. De goedkoopste dienst kon vinden. De levering was perfect alles werd zonder schade keurig aangeleverd. Een gemakkelijke site en snelle levering! Helemaal top!

Marlies van der Galiën 31-12-2019

Het gebruik was erg duidelijk en er was een zeer ruime keuze!
De bestelde artikelen werden snel geleverd en was deskundig en veilig verpakt, aangezien het glas betrof. Heel erg blij mee!

Maarten 30-12-2019

Gewoon goed, doen wat ze beloven!
Prima product geleverd.
Vandaag besteld, morgen geleverd

Ernst van der Wal 30-12-2019

Ruime keus, goede prijzen, snelle levering. Echt een aanrader voor alles voor je nieuwe badkamer.

Bert 30-12-2019

De website is zeer overzichtelijk, er is een ruime keuze en aantrekkelijke prijzen. Daarnaast snelle levering. Niets op aan te merken. Ik ben zeer tevreden.