Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Patricia 20-06-2019

Goede services en snelle levering. Zeer tevreden over het product. Zal hier zeker weer bestellen.p

Gerda 20-06-2019

De webshop is overzichtelijk. De artikelen zijn scherp geprijsd. Korte levertijd.

Kees 20-06-2019

Ik zocht al geruime tijd naar een vervanger voor de cartridge van mijn Friedrich Grohe douchekraan. Door het woord kardoes te gebruiken kwam ik op de website van deze winkel terecht. Artikel in voorraad, prijs okay en de volgende dag geleverd. 10 minuten later was de kraan weer 100%. Advies om ook een tube kraanvet mee te zenden de reden dat ik een 10 geef. Inmiddels ook bij de buren zelfde vervanging gedaan!

Mike 20-06-2019

Zeer fijne website, duidelijke productinformatie, prima prijzen en snelle levering!

Maurits 20-06-2019

Een zeer ruim assortiment, voor ieder wat wils, bovendien is de klantenservice uitstekend je word goed geholpen. Redelijk snelle levering en retourneren is binnen 30 dagen geen probleem!

j.wieringa 20-06-2019

Het betrof bestelling voor een wc. bril van Sfinx. Werd gesuggereerd dat het een originele versie zijn zou. Er kwam een matig passend merkloos type. Aangezien de oude niet meer bruikbaar was toch maar gehouden. vr.gr J.Wieringa
Badkamerwinkel.nl 20-06-2019

Beste J.Wieringa, wat vervelend, zo lijkt het niet goed te zijn gegaan. Ik maak uit uw bericht op dat de zitting inmiddels wel in gebruik is genomen. Ik hoop dat het alsnog goed functioneert. Fijne dag, groet, Jasmijn

Morsink 20-06-2019

Zeer ruim aanbod en de beste prijzen/aanbiedingen, perfecte service door snelle en correcte levering!

Harry 20-06-2019

Bestelling is perfect verlopen. Goede, duidelijke informatie op de website. Ook informatie die ik op andere sites niet kon vinden. Bestelproces was eenvoudig en de levering ging snel. Gewoon top!

John 20-06-2019

Snelle levering, en de producten voldoen aan de beschrijving. Prima Grohe douchekraan en goede spoeler voor het toilet van Geberit.

Ger 20-06-2019

Snelle levering en goed materiaal! En de prijs was ook prima. Ik zou hier zo weer wat bestellen

Dennis 20-06-2019

Snel de producten kunnen vinden en een dag kunnen afspreken qua levering. Alles super snel in huis. Kon alleen geen tijdstip afspreken omdat het met een algemene vervoerder werd geleverd.

Sjoerd 20-06-2019

Goede en snelle service bij het kiezen van het juiste product en vervolgens ook snelle levering. Plus: prijzen zijn scherp!

Jolanda 20-06-2019

Snelle levering, goede prijzen! Ook een retour werd snel verwerkt dus een topwinkel!

willem 20-06-2019

Goede service, de informatie over producten op de website kan wel wat duidelijker!

Berni 17-06-2019

Duidelijke site, goede beschrijving van de artikelen. Snelle levering. Aanrader!

K. Pisters 13-06-2019

Goede en betaalbare kraan gekocht. Snel en volgens afspraak geleverd. Erg tevreden

Astrid de Prie 06-06-2019

duidelijk en overzichtelijke website, er is voor ieder wat wils te koop. Bezorgen kwam op de aangegeven datum en rond de aangegeven tijd. Ik had een badmat gekocht die ik hier ook al eerder heb gekocht. product is dan ook volledig naar wens.

Kees Oskam 05-06-2019

Zelf sanitair voor de verbouwing van onze badkamer via de webwinkel ingekocht. Dit maakt het voor de aannemer gemakkelijk omdat dit sterk te maken heeft met persoonlijke voorkeuren en dus veel tijd kost. Omdat ik een aantal technische vragen had hoe een en ander op elkaar zou aansluiten ben ik naar de fysieke winkel in Nieuwegein geweest. Prima en deskundig geholpen zodat ik samen met hen de bestelling kon afronden. De levering verliep prima

Patrick 04-06-2019

Na een eerdere mindere ervaring met Badkamerwinkel.nl (waar werkelijk alles mis ging qua levertijden, communicatie, deelorders die verdwenen bleken te zijn, etc.) heb ik besloten om ze nu, ruim anderhalf jaar later, toch een tweede kans te geven.

Dit pakte goed uit: 's middags heb ik een bestelling geplaatst en die werd de volgende dag keurig verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Ga zo door!!

A. 03-06-2019

Duidelijke site. Ook handige overzicht om de bestelling compleet te maken en daarbij de verschillende keuzemogelijkheden te zien.

TF 03-06-2019

Goede en snelle levering.

Alleen zou een mail dat de bestelling naar klant verzonden is ook wel erg fijn zijn !
Badkamerwinkel.nl 04-06-2019

Bedankt voor de feedback, dit nemen we zeker mee! Groet, Jasmijn

richard 03-06-2019

alles goed geregeld, ook snel verstuurd, goed advies gehad via de chat op de site

René B. 03-06-2019

Goede webshop, snelle levering !
Groot assortiment, we hebben een handdoekhouder besteld voor aan de radiator.

Jos 03-06-2019

Niet tevreden over de comunicatie en klant gerichte oplossingen.

Eerst een drain besteld waar ik van uit ben gegaan dat deze compleet is zoals beschreven stond.
Daarna erachter gekomen dat ik nog een afbouw deel moest bestellen a 160€ waar ik niet op had gerekend omdat het compleet zou zijn. Na 10x bellen en geen sorry toch maar dat deel besteld blijkt dit niet bij mijn drain te horen terwijl ik de link van badkamerwinkel.nl had verkregen. Nu dit verkeerde deel op laten halen en nog steeds wachtende op het juiste afmonteer deel. Fouten zijn niet erg maar geef dan ook toe en wees een keer zo goed om het goed op te lossen.
Badkamerwinkel.nl 04-06-2019

Beste Jos, ronduit vervelend dat uw drain nog steeds niet compleet is. Is het juiste onderdeel nu naar u onderweg? Zou u mij een mail willen sturen met het productnummer van de drain? Dan kunnen de contentspecialisten zorgen dat de informatie op de website wordt aangevuld met de juiste koppelproducten. Dat mag rechtstreeks naar jasmijn@badkamerwinkel.nl worden gestuurd. Zo kunnen we onze service verbeteren! Groet, Jasmijn

Kees Krelage 03-06-2019

Prima douchegordijn, snel geleverd en prima verpakt! Deze Badkamerwinkel kan ik zeer aanbevelen!