Badkamerwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Badkamerwinkel.nl.

Badkamerwinkel.nl stelt zich voor

Badkamerwinkel biedt u alles op het gebied van badkamers en sanitair. Badkamerwinkel.nl verkoopt alles voor uw badkamer en toilet. Alle A-merken sanitair zoals Grohe, Hansgrohe, Villeroy & Boch, Bruynzeel en nog veel meer. Altijd SUPERSCHERP geprijsd.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Owen 04-11-2020

Een hele waslijst aan badkamer inrichting; bad, wc, douche, enz enz 18 producten in totaal. Badkamerwinkel en een aantal anderen om een offerte gevraagd; en jawel badkamerwinkel was de eerste en de volledigste en achteraf ook nog eens de beste prijs. producten konden op een afgesproken datum (vier weken vooruit) geleverd worden en zijn dat ook keurig. Snelle goede service en prima communicatie!

Christian 04-11-2020

Beste prijs die er te vinden was en ook nog eens snel geleverd, prima service tot dusver!

Kt 02-11-2020

Zeer slechte klantenservice. Spullen incompleet geleverd. Was ons probleem, geen voorstel om tot een compromis te komen helaas. Voor ons geen badkamerwinkel.nl weer in elk geval

Hein 29-10-2020

De badkamerwinkel.nl is een prima webshop met snelle levering en goede service. De bestelde kranen en glijstang met douchekop werden de werkdag na bestelling geleverd, zoals beloofd.

Brigit 26-10-2020

Voor de tweede keer sanitair besteld en deze keer iets minder tevreden over de levering. Volgens Badkamerwinkel wordt alles op één dag geleverd echter gebeurd dit via aparte transporteurs. Je weet niet precies hoe laat wie komt. 1 Transporteur heeft de spullen op de stoep gezet, een foto gemaakt en is weggereden. Buren stelden ons op de hoogte dat er sanitair op de stoep gezet was. Alle andere transporteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Chris 23-10-2020

Online een badkamermeubel besteld, altijd netjes mee omgegaan. Schroeven laten los. Blijkt goedkoop spaanplaat. De schroeven kunnen niet meer bevestigd worden. Klacht ingediend, reactie van badkamermeubel is: dat er vast aan het meubel is gehangen of de deuren hard dicht zijn gegooid. Wat wel grappig is aangezien het een softclose deur is 😅. Kortom slechte service en slechte ervaring.

Martin 18-10-2020

Mooie overzichtelijke website. Bestelling netjes en op tijd geleverd. Producten zijn van originele en goede kwaliteit. Prijzen zijn concurrerend met de meeste groothandels. Ik ben er blij mee.

Ineke 16-10-2020

Al het gemak van bestellen via internet bij deze winkel. Snelle en correcte levering. Ik kom hier graag terug,

Dennis 02-10-2020

Snelle levering en groot assortiment. Vriendelijk en behulpzame klantenservice.

John 01-10-2020

A merken voor de juiste prijs.
Duidelijke site en bestellen.
Wel erg jammer van retourkosten van
€ 7,95. Niet meer van deze tijd.

Cor Brok 24-09-2020

Ik kwam bij de Badkamerwinkel terecht, via internet, vanwege de gunstige prijs voor de "Geberit Tuma comfort toilet" en de beloofde snelle levering. Besteld en betaald en de volgende dag zou de bestelling geleverd worden. Maar toen ging er van alles mis. Niet de beloofde dag maar een dag later werd de halve bestelling geleverd. Een week bellen en mailen. Uiteindelijk hadden we een week later de complete bestelling in huis. Toch zijn wij tevreden! Op alle mails en telefoon gesprekken werd correct en snel gereageerd. Of de schuld bij Badkamerwinkel of de transportuur ligt kan ik niet beoordelen. Wel dat gelukkig als nog op tijd in orde is gekomen.

Justus 16-09-2020

Afrader vanwege misleidende productfoto's en omschrijving. Dit wordt beaamd door de klantenservice maar de retourneer kosten bedragen alsnog €7,95 wat circa 70% is van het bestelde product.
Badkamerwinkel.nl 17-09-2020

Beste Justus, volgens mij heeft u op meerdere sites een review achtergelaten over hetzelfde onderwerp. Heel vervelend voor u dit. We gaan contact met u opnemen. Groeten Jasmijn.

Oskar 13-09-2020

Levering was geindiceerd 2 dagen na de bestelling. Juist ivm snelle levering voor deze winkel gekozen. 4dagen na bestelling nog niet geleverd. Gebeld, naar de klantenservice. Product blijkt nog in het magazijn te liggen, dus niet eens verstuurd. Blijkt nog tenminste 4dagen te duren voordat ik het product kan verwachten.
Vreemd dat ik er zelf over moet bellen om dit bevestigd te krijgen, de website beweert immers dat je bestellingen voortdurend kunt volgen. En vreemd ook dat ik een mail krijg om een review te schrijven nog voor het artikel is geleverd.
Badkamerwinkel.nl 14-09-2020

Dag Oskar, wat vervelend dat je bestelling niet soepel wordt uitgeleverd. We kijken gaan even kijken waar dit aan ligt. Groetjes, Jasmijn van Badkamerwinkel.nl

Roel 11-09-2020

Mooie kraan en tegen een goede prijs. Levering binnen twee dagen. Correcte afhandeling.

Manon 02-09-2020

We vonden bij badkamerwinkel.nl een douchewand voor een zeer concurrerende prijs. Deze zou geleverd worden bij ons nieuwe huis. Helaas liep de bestelling totaal verkeerd en werden wij geconfronteerd met een voor ons heel vervelende situatie. De contactpersoon bij badkamerwinkel.nl, X heeft ons daarbij heel goed geholpen en heeft alles op alles gezet en heeft nog dezelfde dag het probleem naar volle tevredenheid opgelost. Top!

Yuksel 20-08-2020

Ik heb niets gekocht bij de badkamer winkel, mijn gegevens zijn gebruikt voor een klant die voor mij onbekend is en nu blijf ik ongevraagd mailtjes krijgen van de badkamer winkel.
Ik vind het zeer slordig van ze hoe ze met mijn gegevens om gaan!
Mijn gegevens staat op een factuur bij iemand die ik totaal niet ken!
Ik heb de badkamer winkel al gemaild hier over maar nu krijg ik het een mailtje met de vraag of ik een review wil plaatsen, zo doende heb ik deze review geplaatst en ik hoop dat ze snel mijn gegevens bij werken zo dat het niet gebruikt word voor andere klanten!
Badkamerwinkel.nl 14-09-2020

Beste Yuksel, wat ontzettend vervelend. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan even kijken waar dit is mis gegaan en zorgend dat het wordt opgelost. Groetjes Jasmijn van Badkamerwinkel.nl

Daniël 14-08-2020

Duidelijke website. Vond snel waar ik naar op zoek was.
Goede prijs en snelle levering.

Arie 07-08-2020

De website is gebruiksvriendelijk. Een dag na mijn bestelling was de prijs van het product verlaagd. Heb een mail naar de klantenservice gestuurd en kreeg per omgaande een bericht dat het prijsverschil wordt terugbetaald. Binnen een paar dagen had ik het geld binnen. Klasse!

MU 04-08-2020

Badkamerwinkel verkoopt prima producten en levert goede service. De bestelling wordt geleverd volgens afspraak. De verpakking van alle spullen is ook dik in orde.

Linda 27-07-2020

We hebben het sanitair voor onze nieuwbouwwoning besteld via badkamerwinkel.nl. Het personeel was erg vriendelijk, de levering duurde wat langer ivm Corona, geen kapotte of beschadigde producten. We zijn tevreden en zullen een volgende keer wederom hier onze producten bestellen.

Ton Bos 16-07-2020

Zowel de webshop als de winkel bezocht. Vriendelijk en deskundig geholpen, goed prijsniveau en een goede service. Grote winkel met diverse opstellingen, ideaal om ideeën op te doen en producten te kunnen beoordelen.

Ton Bos 13-07-2020

eventarchitectuur 13-07-2020

De winkel heeft een overzichtelijke website & het bezoek aan de fysieke winkel is ook heel aangenaam. Je wordt telefonisch en in de winkel heel goed geholpen door de medewerkers, en dat is niet makkelijk in deze branche, waar zoveel verschillende producten worden aangeboden met elk hun eigen voorwaarden en beperkingen. Het vraagt dus om zowel een technisch inzicht als een inschatting in de wensen en mogelijkheden voor de klant. De flexibiliteit in de behandeling van retourzendingen en aanpassingen is groot. De vanzelfsprekendheid en openheid over deze service is aangenaam. De producten zijn van hoge kwaliteit en we zijn erg blij met het resultaat van onze nieuwe badkamer en toilet inrichting.

Misleiding badkamerwinkel.nl 09-07-2020

Badkamerwinkel ontkent niet dat er geadverteerd is met cashback korting maar constateert dat de productcode inderdaad niet onder de korting valt.
Ook komt er niets terug op mijn opmerking dat ik er nog over gebeld heb.
Met zoveel woorden: ‘beste klant, je bent er gewoon ingestonken, dummie’.
Daarmee maakt Badkamerwinkel.nl kopen via internet minder aangenaam dan bonafide internetshops.

Misleiding 08-07-2020

Badkamerwinkel belooft korting op de website. Op de nota staat niks. Bel ik over op, krijg ik een verwijzing naar Hans Grohe. Maar de verzekering dat de korting er is. Hans Grohe wijst de korting af. Dus als Badkamerwinkel dit netjes oplost, geef ik een goede review hierna. Voor nu een dikke onvoldoende!
Wat een misleiding!!! Schande