Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Lenie 26-11-2023

Duidelijke informatie op de site. Bij vragen makkelijk telefonisch te benaderen. Vriendelijke mensen die kennis van zaken hebben. Fijne en zeer betrouwbare webshop.

Chris 12-11-2023

In verleden bloedsuikermeter gekocht
Nu gluc strips nodig, een bestelling gedaan voor 10stuks die op voorraad zouden zijn.
Dit bleek toch niet het geval, maar kreeg direct een prima oplossing op kosten van het bedrijf.
Kortom zijn snel in zowel beantwoorden van vragen en ze bedenken ook een oplossing.8

Herman Keijer 27-09-2023

Op 1 september 2023 heb ik een best wel dure bloeddrukmeter gekocht bij bloeddrukmeterswebshop. De bezorging zou worden gedaan door PostNL. Maar maar bestelling is volkomen zoek geraakt. In overleg met bloeddrukmeterwebshop heb ik de bestelling retour laten sturen om te zien of het pakket weer tevoorschijn zou komen. Helaas niet. Recent opnieuw gemaild met bloeddrukmeterwebshop over het probleem. Ze geven geen antwoord meer. Conclusie: Ik ben mijn geld kwijt. Naar mijn mening zijn het oplichters.

Rietveld 22-09-2023

Ik word een beetje geirriteerd door dat gezeur over beoordeling van een webshop waar je één dingetje hebt gekocht. U bent een gewone winkel waar ik iets heb gekocht en dat vervolgens is geleverd. Niets bijzonders, want zo hoort dat. Wanneer ik na ieder bezoek aan de supermarkt lastig gevallen zou worden over de ‘service’ of het ‘aanbod’ of de ‘muzak in de winkel’ of weet ik veel, dan zou ik snel een andere leverancier opzoeken. Flikker toch op!

Th. den Blanken 02-09-2023

Klepje van de batterijhouder valt los, maar vastgeplakt met ducktape.
Geen nederlandse gebruiksaanwijzing.
Gemaild erom, niet meer gehoord.

PK 26-07-2023

Na lezen van de test door de Consumentenbond besloten deze te kopen. Snelle levering, duidelijke handleiding kortom zeer tevreden.

RvdS Malden 12-06-2023

Zeer snelle levering, de volgende dag in huis. De saturatiemeter is gekocht op advies van de huisarts omdat de goedkopere (inderdaad) een lagere waarde aangaf bij de metingen. De hogere metingen klopten ongeveer maar de metingen rond de 90% niet. Dat kun je juist niet hebben.

Lizette 08-05-2023

We hebben vorige week telefonisch contact met de webshop gehad. Omdat onze vorige bloeddrukmeter zeer rare metingen aangaf bij en ik daar onzeker over werd, hebben we in overleg na een duidelijke uitleg een nieuwe aangeschaft. Deze heeft weer een extra functie erbij gekregen zodat je ook wat meer onregelmatigheden kan opsporen. We zijn er zeer content mee!

Kath 03-05-2023

Ik kwam op de bloeddrukmeterwebshop terecht omdat ik een specifiek merk+model wilde kopen.
Het is een erg overzichtelijke website met snel ladende pagina's en zeer uitgebreide informatie.
Op de site staat een video van het merk+type dat ik wilde kopen.
De info in de video is zo duidelijk, dat ik na ontvangst van de bloeddrukmeter de handleiding niet meer hoefde te lezen ;)

Verzending was zoals op de site vermeld wordt en ook de mogelijkheid om te betalen met Paypal vind ik persoonlijk een pluspunt.

Al met al een erg goede ervaring met deze webshop en compliment voor de duidelijke video!

J.Doorakkeres 18-03-2023

Duidelijk en snel. Goede verpakking. Prima apparaat.
Niets meer veranderen, service houden zoals het is.

Antonius 13-10-2022

ik kan de winkel niet zo goed ik zocht hem op ,op internet na dat ik van een kennis daar over had gehoord

Jan 11-07-2022

Lange leveringstermijn, niet van in het begin duidelijk. Wel op het einde van de bestelling. Kardia hartritmemeter. De handleiding van het toestel kan veel beter.

Sander 11-07-2022

ik kwam op 'n gegeven moment niet meer uit...met hetgene wat ik wou bestellen...maar die gozer was erg vriendelijk en heel behulpzaam en nam ook de tijd om mij op weg te helpen met m'n bestelling....dat moesten al die andere online shops ook doen...hier 'n voorbeeld aannemen...!!!
SALUUT....!!!

Menno 12-06-2022

Snelle levering van mijn saturatiemeter die het prima doet. Het bijgekochte tasje past mooi op mijn riem en alles bij elkaar kan ik weer prima activiteiten als hulpverlener doen.

frans 18-04-2022

ruime keus, normale prijzen, snel geleverd. alleen zouden de omschrijvingen iets uitgebreider mogen zijn

Lorenzo 12-04-2022

Snel, keurig bezorgd en vooral goed geïnformeerd , dit is alles wat nodig is voor een goede koop.

Marijke Gallas ban Giffen 06-04-2022

Ik ben uiterst tevreden over de service van Bloeddrukmeterwebshop..nl en de snelle afhandeling van de bestelde producten.
Ik raad dan ook iedereen aan om bij deze webshop te bestellen.
Mevrouw M.Gallas in Waalre.

Kleverwal-Schreuder 23-03-2022

fijne shop voldoende keuze maar heb toch liever een persoonlijk contact er word dan even uitgelegd hoe je het gebruikt . Het artikel was wel goed en degelijk verpakt nadeel dat je de papieren zelf moet uit printen moet je maar een printer in het bezit hebben.

Ciel 19-03-2022

Snelle en correcte oplossing via mail en telefonisch
voor probleem bij dubbele bestelling.

Marc 18-03-2022

Heldere uitleg over wat je nodig hebt en wat de producten doen. Daarnaast een zeer snelle levering. Bedankt!

Wim.EHV.NL 12-02-2022

Om als progressieve Geneeskundige vaten en hart te kunnen behandelen is het nodig om ook goed te kunnen meten... en daar zijn de Rossmax pulse Oximeter in combinatie met de ChoiceMMed om de PI te te bepalen geweldig voor! Iets beter is er niet! Goed verpakt en de volgende dag in huis (van 'n Nederlands bedrijf (daar durfde ik voor ik de Bloeddrukmeter website gevonden had, niet van te dromen)

Bollen 15-01-2022

Juiste levering op het beloofde tijdstip. Keurig verpakt. Informatie op website was helder. Pri,a informatie via e-mail.

Michael 08-11-2021

Prima informatie en mogelijkheid verschillende meters te vergelijken. Snelle levering.

Henny 08-11-2021

Kwaliteitsproducten en een geweldige meedenkende en oplossingsgerichte klantenservice.

Leon de Groot 08-09-2021

Zocht een tweede bloeddrukmeter om zeker te weten dat ik de juiste waarden meet, daar ik momenteel iedere dag moet meten. De site beviel mij en er was een ruime keuze aan meters waaronder ook goed betaalbare. Alle benodigde informatie ruimschoots aanwezig. Daarbij kwam het bedrijf vertrouwenwekkend over. Mijn keuze viel op een Microlife die 3x achterelkaar kan meten en dan de gemiddelde waarden laat zien. Erg praktisch!