Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Joke Roelofsen-van Ledden 25-06-2019

Zeer klantvriendelijk. Geven goede informatie zowel via website als in persoonlijk telefonisch contact. Leveren degelijke en gemakkelijk te bedienen producten op gunstige voorwaarden tegen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Willem 23-06-2019

Apparaat was groter dan wat ik verwachtte. Snelle verzending die bij PostNL een dag vertraging op liep. Handleiding duidelijk, gemakkelijk te bedienen.

Jacques 03-06-2019

ja best wel goed maar de download zou in het nederlands moeten zijn voor op de PC

Mieke 03-06-2019

Alles prima verlopen, product zoals beschreven ! Snel en zeer degelijke verpakt.

Myrjam 28-05-2019

Een webshop die vertrouwen wekt, mede door de goede reviews. Ruime keuze in bloeddrukmeters met een goede omschrijving en uitleg. Wat mij echt over de streep trok was het bijbehorende filmpje met een stap-voor-stap uitleg over het installeren en het gebruik van de app. Vlotte en correcte levering.

Claudia van den Brink 28-05-2019

Duidelijke foto's en beschrijvingen op de website zodat de artikelen goed met elkaar te vergelijken zijn. Vlotte manier van bestellen via de website en snelle levering in deugdelijke verpakking. Ook het artikel voldoet volledig aan mijn wensen met duidelijke handleiding en niet onbelangrijk: zeer gebruiksvriendelijk. Kortom: enorm tevreden!

Mieske Janssen 28-05-2019

Hoihoi,product was netjes verzorgd.
Beschrijving voor gebruik duidelijk.
Puntje van kritiek:Jammer dat er geen adapter
bij zit,zou fijner zijn.Misschien voor de
toekomst een idee.Voor de rest okay.
Groetjes Mieske.

l.roolaart 22-05-2019

Gekocht voor vervanging van een M1 ,deze meter is zo gebruiks vriendelijk ieder kan hem bedienen . ben 89 jaar en voor mij goed mee te werken bravo

Duikelaartje 16-05-2019

Makkelijk om een bestelling te plaatsen. De uitvoering was helemaal naar wens. Er werd duidelijk gecommuniceerd. Het artikel werd op de gewenste dag en tijdstip bezorgd.

Mfl 12-05-2019

Levering keurig op tijd. Medewerkers zeer vriendelijk en correct deden er alles aan om levering vlot te laten verlopen. zeer tevreden over de bloeddrukmeter voldoet aan dat waar we hem voor nodig hebben.

9 mei 2019 09-05-2019

Bestelling snel en goed uitgevoerd. Goed verpakt en met opberg tas voor de meter.
Apparaat volgens gebruiksaanwijzing goed en snel aan te leggen en te bedienen.
Cijfers duidelijk af te lezen.

Jean 03-05-2019

correcte afhandeling, snel en veilig, goede verhouding prijs kwaliteit . gemakkelijke site

C. Polak 02-05-2019

Zeer duidelijke site en goed overzichtelijk, zeer snelle levering en netjes verpakt.

Het enige wat ik miste waren de prijzen, maar misschien heb ik niet goed gezocht. :)

Marg 23-04-2019

Goede omschrijving van het product.
Makkelijk te bestellen en snel geleverd

hans 03-04-2019

duidelijke site, bestelling verliep makkelijk en de levering was uitermate snel.

Mevrouw Braun 03-03-2019

Ben helemaal tevreden met product en service prima Is snel en duidelijk verlopen

M. v. Kronenburg 19-02-2019

Ik vind het fijn op deze site terecht te zijn gekomen. Heb bloeddrukmeter besteld, na een duidelijk filmpje over het gebruik hiervan te hebben bekeken. 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Was keurig verpakt.

Venema 18-02-2019

Op zoek naar een bloeddrukmeter heb ik eerst op internet bekeken wat er zo allemaal aangeboden wordt. Al gauw kwam ik bij uw site uit als de voor mij meest aantrekkelijke en voordeligste optie. Gebeld met '.." die mij uitstekend al mijn vragen heeft beantwoord. Heel plezierig was ook dat hij alle tijd nam, er was geen druk of haast te bemerken tijdens het gesprek. Bij de bezorging liep het even anders dan beloofd maar dat lag aan Post.nl en toen ik er over belde werd dit door u meteen opgepakt met Post.nl en kwam de bestelling wel op de aangegeven dag en tijd. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met uw organisatie en kan er naar anderen toe alleen maar positief over zijn. Mijn complimenten!
De betaling is onderweg.

Vriendelijke groet,
G. Venema.

Henk 12-02-2019

Mijn eerste kennismaking met Bloeddrukmeterswebshop .nl was telefonisch contact. Ik had een vraag en mijn vraag werd vriendelijk en bekwaam beantwoord. Ik heb daarna gelijk een bloeddrukmeter besteld. Ik kreeg direct veel informatie omtrent de verzending.
Alles klopte tot in de puntjes. Wat mij ook opviel was de goede verpakking van het product.
Een perfecte service en vriendelijk mensen aan de telefoon. Een dikke pluim.

Sjef van Gestel 07-02-2019

Heb besteld en betaald en volgens de site voor 23.45 uur is de volgende dag bezorgd . Echter jullie mail voor de enquête is er eerder dan het bestelde. Dus wat dat betreft een onvoldoende. Mogelijk (kwam ik later achter) is er iets fout met de postcode omschrijving. Staan nl wat tekens voor.
Officiele reactie van bloeddrukmeterswebshop 07-02-2019

Geachte heer,

Wij hebben vrijwel elk product op voorraad. Als dat niet het geval is, staat dat zeer duidelijk aangegeven. Zo is dat ook ook bij het door u bestelde product.
Deze beoordeling is geschreven voor het verstrijken van de gecommuniceerde levertijd.
Met de postcode is overigens niets mis.

Frans 27-01-2019

Alles is zeer vlot verlopen, de dag nadien werd mijn bestelling reeds geleverd.

Wat bedoeld u ? 20-01-2019

Snelle reactie op probleem met onze WatchBP. We kregen het defecte onderdeel snel toegestuurd. Onze WatchBP functioneerd weer goed.

Bram Goudswaard 10-09-2018

Zeer snelle vering. Goed verpakt.

Ik heb dit product aangeschaft na uitvoerig ''winkelen" op internet bij diverse aanbieders.. De consumentenbond, gebruikers en andere deskundigen prijzen deze meter terecht als de beste aan. De prijs is scherp en concurrerend. Medi-Plus vraagt voor de zelfde meter 30 Euro meer!

Herrie 10-09-2018

Snel en accuraat

Inzichtelijke en klantvriendelijke informatie, via de Hartstichting goed advies en waardevolle reviews, en uiteindelijk goede keuze kunnen maken en prima apparaat supersnel en stipt geleverd.

Louise53 20-08-2018

Prima webshop

Op zoek naar een goede bloeddrukmeter, stuitte ik op de bloeddrukmeterwebshop. Achteraf betalen is mogelijk, waardoor ik besloot tot aanschaf. De webwinkel ervaar ik als gebruikersvriendelijk en de bestelling was snel in huis. Ook prettig en professioneel dat ik een mail ontving over de achterafbetaling die via een mij niet bekend bedrijf loopt.

Kortom: de bloeddrukmeterwebshop is een betrouwbare, klantvriendelijke en professionele webshop.