Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Henk M 04-02-2020

Na enige tijd op internet rondneuzen naar het hoe, waarom en welke bloeddrukmeters, kwam deze site als het meest overzichtelijk en betrouwbaar over. Snelle levering, goede verpakking. Dus meteen installeren en configureren om aan de slag te kunnen gaan via het bijgeleverde instructie manual (Omron M7 Intelli IT). Omdat ik deze onoverzichtelijk vond heb ik het manual van de website gedownload en daarna was het appeltje eitje.

marleen 27-01-2020

goede kwaliteit voor goede prijs; bezorging snel en verzorgd; voorlichting prima...

Anja Patterson 19-01-2020

Eigen huisarts heeft dit product aan mij voorgesteld. Volgens haar was dit de beste
bloeddrukmeter. Ik heb zelfde dag bij jullie webshop besteld en ben hier heel erg tevreden over.

E. Dijkstra 18-01-2020

Goede klantenservice geeft goede uitleg op al mijn vragen- vriendelijk-
Goede verpakking
Ben erg blij met mijn Bloeddruk meter Microlife BP B6 CONNECT.
Nog niet uitgeprobeerd, ben aan het lezen over de vele mogelijkheden van het apparaat.

gerda S 19-12-2019

Zeer vlotte levering zoals staat aangegeven.Gewoon top.Zal hier zeker vaker bestellen!Een aanrader voor iedereen!!

Menno 07-12-2019

duidelijke website met goede uitleg, snelle levering en zeer goede communicatie

herman 07-12-2019

nette overzichtelijke webshop.
snelle levering
goed product tegen redelijke goede prijs.

Ben van Dijk 02-12-2019

goede kwaliteit,eenvoudige bediening,gemakkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Eduard den Arend 20-11-2019

Bloeddrukmeterswebshop.nl is prima.
Op de website is veel keus en goede omschrijving.
De levering is dik in orde, je wordt goede op de hoogte gehouden via je e-mail.

Derksen 05-11-2019

Duidelijke info op de site en snel geleverd.
Bij bestelling lijkt de mee bestelde adapter niet besteld, maar gezien de prijs zit hij erbij. Dat heb ik geavontuurd en idd, compleet geleverd.

Marjo 05-11-2019

Overzichtelijk, veel keuze en aantrekkelijk geprijst in vergelijking met andere web-winkels. Daarnaast snel en keurig geleverd.

A.Blokland 05-11-2019

Voor ouderen is de omschrijving veel te ingewikkeld.
Tevens worden retourzending de kosten van postnl niet vergoed.

Rabbit56 08-10-2019

Bijna oneindig veel keuze in bloeddrukmeters.
Het wordt de klant (ook ik, oude man 63) heel makkelijk gemaakt door heel veel voorkeuren te kunnen instellen.
Ook niet onbelangrijk zijn de scherpe prijzen van de bloeddrukmeters, heb ze niet lager ergens anders gevonden.
En de snelle levering is zeker ook prettig.
Het aanbevelen waard!

Eddy Claessen 21-09-2019

Overzichtelijke site, scherpe prijzen, goed verpakt, snelle levering, ik zou deze shop iedereen aanraden. !

Hanna 09-09-2019

de bestelling verliep vlot, net als de levering.
Dat ik pas bij een bestelling van meer dan 50 Euro geen portokosten hoef te betalen, vind ik wel teleurstellend. Veel webshops geven dit vanaf 20 of 30 Euro en hier gaat het om medische hulpmiddelen. En we moeten als we ziek zijn al zo veel zelf betalen!!

Mary 28-08-2019

Prima product , snelle levering precies wat we hebben uitgezocht , zeer tevreden.

Van de Velde MP 19-08-2019

een bestelling geplaatst op 14 augustus en zoals belooft was mijn pakje daar op 16 augustus(15augustus is een feestdag in BE)anders was het daar de volgende reeds en dit besteld in Nederland, hoedje af , voor het snel opsturen , ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen aan iedereen !

Tosca 17-08-2019

Snelle levering van top product . Ben er erg tevreden mee. Goede klantenservice. Ik had een fout gemaakt (bestelde i.p.v. 1 bloeddrukmeter er 3 ) geld was na een dag weer retour op mijn rekening. Super geregeld.

JML 03-08-2019

Prettige website en ook héél belangrijk dat je iets kunt kopen zonder een account aan te hoeven maken. Levering zoals afgesproken en prima verpakt. Werking apparaat zoals verwacht.

smetsers e. 25-07-2019

je kunt beter een nieuwe kopen dan opnieuw laten ijken.
Prijzen vallen mee.
De oude meter was niet meer na 7 jaar te vertrouwen.
De prijzen zijn niet veel omhoog gegaan.

J. du Chatinier 25-07-2019

Een zeer vlotte en snelle afhandeling en versturen van het product.
Vrijdags besteld en zaterdags binnen. Ook de betaling achteraf is prima. Kreeg ook een bericht van het betalingscentrum. Dan weet je waar de rekening van is.

Wenckebach 18-07-2019

Manchet voor een oudere bloeddruk meter gekocht, omdat de vorige lucht "lekte". Type was leverbaar, iets andere uitvoering; werkt perfect.
Snelle levering, betaling achteraf OK ivm declareren bij werkgever Sociale woonvoorziening.
Kortom : Heel tevreden!

Gerard Meulenbroek 16-07-2019

Prima webshop, eenvoudig en makkelijk in gebruik. Goede duidelijke omschrijvingen. Uitgebreide afhandeling met e-mails en zeer snelle makkelijk te volgen levering.
Zeer goed verpakt met duidelijke gebruiksaanwijzing. De bloeddrukmeter is fantastisch in gebruik.

ineke 08-07-2019

zeer snelle levering.
op de site duidelijk beschreven hoe je het apparaat moet instellen.
ben zeer tevreden over de bloeddrukmeter

Els 01-07-2019

De shop is prima, de handleiding onvolledig.
Bij de weegschaal staat niet hoe je het programma kunt laten starten Dus na het wegen, het BMI en vetmassa's.