Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Boukje 23-06-2020

zeer goede shop. alles was zeer goed verzorgd.
was me door een vriend aan bevolen

Robert Dijkstra 20-06-2020

De shop maakt een degelijke indruk. Echter is de prijs bij nader inzien niet meegevallen,.
Bij informatie bleek dat de prijs aanzienlijk was verhoogd: van ongeveer € 40,-- naar
€ 65,--! (Contec CMS50D).
Andere webshops hebben die prijs niet verhoogd. Afgezien dat er ook een webshop was die het artikel voor een weggeefprijs van 7,-- te koop aanbood!
Batterijen zouden niet inbegrepen zijn, dus bestelde ik ook apart batterijen. Maar ze waren wel inbegrepen! Maar een set reserve batterijen is nooit weg.

Hans 18-06-2020

Perfecte snelle levering. Voldoet aan alle criteria van de website. Een bedrijf om aan te raden aan anderen.

Leo Ockeloen 18-06-2020

Zeer professioneel en bekwaam. Er wordt de tijd genomen om de juiste keuze te maken. Werkt goed in combinatie met de nederlandse hartstichting.

drfreak 01-06-2020

Eerlijke prijs (heb ze elders duurder gezien), goed verpakt, snelle levering, track en trace. Product nieuw en als geadverteerd.

S.Haan- Zuurveld 27-05-2020

De keuze voor deze shop was een toevalstreffer, mede bepaald door het feit, dat ik geen Amazon- of Bol.com-fan ben, ik geef de voorkeur aan direct contact met een Nederlands bedrijf.

Rozeboom 11-05-2020

Via de site hebben wij een bloeddrukmeter gekozen op basis van beoordelingen van klanten en professionele gebruikers als artsen en verpleegkundigen en onafhankelijke instanties. .
Verder heeft de prijs kwaliteit mede de doorslag te geven voor onze keuze.

P.Roels 07-05-2020

hele goede bloeddruk meter. Aan te bevelen.
wordt op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd wordt
De ene dag besteld de anderen dag in huis.

Postma 05-05-2020

leuke en overzichtelijke produkten goed gerangschikt. Kwaliteit produkten oogt vertrouwd en technisch goed uitgebreid omschreven. Een webshop die vraagt in de presentatie om, indien nodig, opnieuw hier een bestelling te plaatsen.

PPvdW 29-04-2020

Alles was zoals je mag verwachten: de bestelling, verzending het product en de nazorg.

Peter 23-04-2020

Snel geleverd in deze coronatijden, en een zeer handige en juiste bloeddrukmeter.

dennis 17-04-2020

erg vriendelijk aan de telefoon geholpen.
product was de volgende dag geleverd.

Coppens Jempi. 16-04-2020

Snelle levering en eenvoudig te bedienen , dit toestel is van top kwaliteit.

Alex 08-04-2020

Levering duurde langer dan (standaard) aangegeven levertijd maar volstrekt begrijpelijk gezien de coronacrisis. Voor deze vertraging werd overigens keurig gewaarschuwd.

Dirk Hens 01-04-2020

Overzichtelijke webshop.
Eerlijke prijzen (ook in coronatijd).
Degelijk materiaal.
Snelle levering.
Duidelijke communicatie.
Degelijke verpakking waarin het product geleverd wordt.
Een aanrader!

Hedy Antal 30-03-2020

Shop heel duidelijk en beschrijving in vinden wat je wilt . Veel voorradig. Goede beschrijving v.d. produkten.
Correcte verzending.

Yvonne van K. 29-03-2020

Op aanraden van familie terecht gekomen bij bloeddrukmeterwebshop en daar de bloeddrukmeter van onze keus besteld. Snelle service, alles goed verpakt, duidelijke gebruiksaanwijzing en het apparaat werkt prima en is gemakkelijk te bedienen. Naast bloeddruk wordt ook hartslag en eventueel ritmestoornis geregistreerd. Zeer tevreden
dus, een aanrader.

Natascha 25-03-2020

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke omschrijving van de producten, met de verzending alles goed verlopen. Een aanrader!

familie Rietveld 23-03-2020

Uitstekende webwinkel, keurig verpakt en op tijd geleverd. Duidelijke webshop met prima uitleg met een video.

klant 22-03-2020

Het juiste product, handige uitleg per video en ongelooflijk snel in huis. Voortgang van het proces via duidelijke e-mails.

p 18-03-2020

levering was snel. Prijs was aan de hoge kant en ik had betere prestaties van de oorthermometer verwacht.

RG 15-03-2020

Bestelling, levering en het product beantwoorden aan al mijn verwachtingen. Top !

Ozne 29-02-2020

De shop heeft een professioneel aspect. Het aanbod is groot en toch nog overzichtelijk. Prijzen zijn er zeer aanvaardbaar. Mijn levering was onbesproken.

J.G.J. van der Gun. 23-02-2020

Prima te woord gestaan / bekwaam / eerlijk / vriendelijk.
Snelle levering / solide verpakking.
Een dikke 10 punten.

Arie 12-02-2020

Shop is goed. Goed product, snelle levering alleen verzending via post.nl is niet betrouwbaar. Zending kwam 2 dagen later dan gepland. Post.nl wil soms de pakketjes wel eens van enige dagen verzamelen aldus een bezorger