Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol. Plaza.
bol. opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. bol. behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol. vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.
Schrijf een review voor deze winkel
Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste Gert,
Bedankt voor jouw bericht.
We hebben jouw klacht al in behandeling via de brief die je naar ons hoofdkantoor hebt gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.
Hi Wayne,
Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to klantenservice@bol.com with a description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone at NL: 030-3104999 / BE: 027-885999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.
Kind regards,
Chantal from bol.com
Beste klant,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Eric,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Marleen,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Mar,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Wesley,
Bedankt voor jouw review.
Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Het versturen van mijn klacht(en) via e-mail heeft niet veel zin
aangezien er, na mijn vele telefoontjes, een aardig grote file is ontstaan in mijn "case" waar alles in staat.
Case: 83975175.
Daarom heb ik maar opnieuw gebeld met tot nu toe weer hetzelfde resultaat. "De case is opnieuw doorgezet" en ik hoor snel het resultaat. Inmiddels zijn we de 5 weken gepasseerd.
Waar blijft de service die ik van Bol.com altijd heb gehad?
Beste Ruudtreep,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Marlon!
Bedankt!😃
Ontzettend fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de blender. Heel veel plezier ermee, Heleen! 😃
Ik begrijp nog steeds het verschil niet tussen bol.com en bol.complaza. Dit had bol.com(plaza) door moeten spelen aan Petsplace. Over het algemeen heb ik nooit problemen met bol.com en koop ik daar liever dan waar dan ook. Geen moeilijk gedoe. Nogmaals, is bol.complaza een clubje of zo, want ik kan mij totaal niet vinden in het lage cijfer naar bol.com.
Als het goed is kan je Petsplace benaderen via je bol.com account en kom je er met hun niet, dan kan je dit doorspelen aan bol.com, vertrouw mij dat Petsplace er alles aan doet om je terwille te zijn, want een standje en ingrijpen van bol.com zitten ze totaal niet op te wachten.