Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

L.A. Van der Laan 13-06-2024

Wij gaan altijd naar deze zaak als we apparaten aanschaffen. We worden vriendelijk geholpen en krijgen een goede uitleg en service.

Leen 13-06-2024

Duidelijke communicatie, goede prijs en een geweldige service.
Gister bestelt en vandaag in huis. 👍🏻

Herman 13-06-2024

Geweldige service
Kwamen snel kijken of de vaatwasser te repareren was.
Dag later kwamen ze al een nieuwe plaatsen.
Altijd snelle service

Nvt 13-06-2024

Reparatie/ plaatsing netwerkswitch geplaatst.
Ontvangstprobleem keurig vakkundig verholpen!!

Ron Wehrmann 13-06-2024

goede service personeel luistert naar je wensen , familie ook vaste klant ,dus prima

John Habets 13-06-2024

We zijn uitermate tevreden over advies, levering en plaatsing. Dit zoals verwacht. We zijn al tientallen jaren klant bij de fa. Kreutz. Altijd correct, klantvriendelijk en goede adviezen.

Erica 12-06-2024

Snel, en super vriendelijk geholpen. Snelle levering binnen 2 dagen.
Had net alles gewassen, dus nog niet veel gewassen nu maar dat komt vanzelf. Daarna super geholpen bij het aanmelden bij AEG.NL voor extra garantie!!

Gerard 12-06-2024

De reden om bij Electro World Oosterhof een artikel te kopen is dat er kennis van zaken is!! Tevens dat het niet alléén om verkopen gaat, maar dat er doorgevraagd wordt om een zo'n goed mogelijk product mee te geven, dat aansluit bij je wensen. En last but not least tegen een redelijke prijs.

Fam. de Jong 12-06-2024

In de winkel zijn we prima geholpen. Goede uitleg en voldoende ruimte voor vragen en alternatieven bekijken. Vervolgens was de installatie thuis helemaal TOP. Twee heren die de oude TV met alle snoeren keurig van zijn plaats halen en vervangen door de nieuwe met wegwerken van snoeren. Ziet er dus heel netjes uit. En daarna een goede uitleg over het gebruik. Ook nu weer tijd voor vragen. Ze namen alle rommel mee, dus wij bleven met een prachtige nieuwe TV achter. Heerlijk, dat dit nog kan!

Andre 11-06-2024

Wij zijn goed geholpen in de winkel, en de installatie in onze keuken was perfect.

Jill reijnders 11-06-2024

Afspraak na telefonisch overleg prima nagekomen
Heel vriendelijk zowel chauffeur als aan de telefoon.

Hulusi 11-06-2024

ik heb voor het eerst kennis gemaakt met jullie bedrijf en ik moet toegeven dat ik het een fijne ervaring vindt .

nicole 11-06-2024

In de winkel behulpzaam geholpen, betaling kan ook per overmaking en 2 enthousiaste vrolijke mannen waren ook al zo behulpzaam.

frits 10-06-2024

goede service, vriendelijk diskundige personeel, wat ze beloven doen ze ook.

dave 10-06-2024

snel contact, goede uitleg, snelle goede levering.
Product werkt goed
Goed geplaatst en oude goed afgevoerd

Irene 09-06-2024

Bij de aankoop van de espresso machine zijn wij goed en vakkundig geholpen.

Vos 09-06-2024

goede informatie, aardige bediening, maar het product dat we willen hebben is nog steeds niet goed aangesloten!

Kor 09-06-2024

Vrieskist gekocht, prettige voorlichting, niets opdringen. Netjes thuis bezorgd en de oude wordt bij gelegenheid een keer opgehaald zodat de diepvriesspullen netjes overgezet kunnen worden in de nieuwe.

Kees 09-06-2024

In de winkel zijn we uitstekend geïnformeerd over de voors en tegens van diverse combi-magnetrons en koelkasten, waardoor we een goed afgewogen keuze konden maken. De plaatsing van de apparaten in onze keuken verliep degelijk en vlot door sympathiek personeel, dat goed de nodige instructies gaf. Kortom, wr zijn zeer tevreden, zowel over de begeleiding bij de aankoop als over de plaatsing en instructie..

Wouter 09-06-2024

Wij hebben bij electroworld het afgelopen jaar een wasmachine, droger, oven, tv plus soundbite en deze week een koel- vriescombinatie gekocht. Alle aangeschafte artikelen zijn door dezelfde twee monteurs geplaatst.
Professionele monteurs met een goed gevoel voor humor.
Kortom een prima zaak om jouw benodigde spullen ddar te kopen. Je zal er geen spijt van krijgen.
Wouter

Elma Van bemmel 09-06-2024

Prima behandeld en goede uitleg van de verkoper
En de bezorging was uitstekend

Dave De Vaal 08-06-2024

De verkoper gaf prima informatie om uiteindelijk tot koop te gaan. De bezorging en plastsing van de wasmachine en wasdroger gewoon super netjes gedaan. Korte uitleg. Dus deze winkel in Vlaardingen bevel ik zeker aan.

José Joosten 08-06-2024

Fijne winkel, goed personeel die er verstand van hebben en goede en snelle service
Ben met alles zeer tevreden

Hans 08-06-2024

nemen de tijd om alles uit te leggen ( bv, of het rendabel is om eventueel een reparatie uit te voeren). , mogelijkheden en werking machine .

Sven 08-06-2024

Joey heeft super advies gegeven, en kwam ook nog eens de stofzuiger met de bus brengen omdat ik met de fiets was. Super service