Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2366 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 02-07-2024

Reparatie goed uit gevoerd, contact prima. Na reparatie werd het zelfs thuis bezorgd

Jan Baijens 02-07-2024

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet opdringerig en duidelijk advies.
Houden zich aan afspraken en komen netjes instaleren met goede uitleg.

Brinkhuis dedemsvaart electro world 02-07-2024

Koop liever in eigen woonplaats. I.v.m.service die is hier altijd goed. en prettige verkopers geen drammers. levering netjes en op tijd volgens afspraak

René Elstgeest 01-07-2024

Goed advies voor nieuwe inbouw koelkast. Met het afleveren op de camping heeft de beste man mee geholpen om de koelkast in de caravan te zetten en de oude meegenomen. Super tof.

Twan Daniels 01-07-2024

Donderdag 27.06 pas laat in winkel witte hal venlo. Keurig geholpen en geadviseerd en wasmachine al op zaterdag geleverd . Dit op aangeven van een monteur die ook in de winkel aanwezig was en een extra adres er gewoon op zaterdag erbij nam. Zaterdag morgen heeft deze monteur de wasmachinegeplaatst en de oude meegenomen. De monteur was zeer vriendelijk en heeft duidelijk antwoord gegeven op onze vragen.

a.korf 01-07-2024

Je komt met je eigen verhaal omtrent je zoektocht naar een andere koelkast. Als dit dan wordt opgepakt met een bijpassend advies en wij daar samen nog een extra aanvulling voor het gerief op maken, is koop in met tevredenheid snel rond. Aandacht, kennis en vertrouwen, maakt nog altijd dat wij bij deze winkel kiezen voor deze winkel tenzij.

Super winkel 01-07-2024

Goede uitleg na vragen van mijn kant en prijs kwaliteit ook prima, zeker voor andere mensen een aanrader om bij hun te kopen

Ad v boxtel 01-07-2024

In eerste instantie niet het goede product uitgezocht, maar prima opgelost en het juiste gekregen dus prima service
Af

keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees 01-07-2024

Heb mijn product in de winkel gekocht,ben daar zeer tevreden over en ben zeer goed gehopen

HvB 01-07-2024

Zoals gebruikelijk uitstekende service. Ze nemen ruim de tijd voor afleveren en inbouwen. En dat zie je aan het nette en strakke resultaat. Alles perfect verzorgd.

Bas van den Enden 01-07-2024

Je wordt vriendelijk behandeld. En het wordt netjes thuis gebracht. Is netjes geplaats onze bestelling.

Janneke 01-07-2024

Heel vriendelijk en vakkundig personeel.
Service is perfect. Denkt mee met klant.
Wij zijn hier al jaren een zeer tevreden klant

Jan Kloot 01-07-2024

Je wordt er altijd wel vriendelijk geholpen en natuurlijk wat je er koopt is altijd wel goed.
Ze zeggen precies hoe alles werkt.ik heb er vandeweek weer een scheerapparaat gehaald
Eigelijk heb je geen beschrijving nodig.
Ik heb er onze droger,wasmachine,airco er gekocht alles was top.

B van heuveln 30-06-2024

Deze winkel vogel is de beste elektronica zaak van Vlaardingen geen twijfel mogelijk .

P Zuidijk 30-06-2024

We werden vriendelijk geholpen en uitleg over het product, en het werdt de andere dag al geleverd.

Brokken 30-06-2024

Heel simpel ,de persoonlijke ,goede service ,goede informatie (eerlijke)en vriendelijke medewerkers.Groot compliment voor de verkoper en had alle tijd voor me!

MJ Hendrickx 30-06-2024

Fijn bedrijf en personeel. Alles wordt keurig geleverd en ingebouwd. Ze hebben er een nieuwe klant bij.

JAN 30-06-2024

Betrouwbaar, goede kwaliteit en assortiment. Prima service qua advies, levering en installatie. Sympathiek familiebedrijf bovendien.

M. Zoutendijk 30-06-2024

We werden uitstekend en vakkundig geholpen. De afhandeling, bezorging en installatie verliepen zonder een probleem.

bosch stofzuiger 30-06-2024

heel fijn geholpen eerst donderdagmiddag door een verkoopster goed uitleg gehad over een stofzuiger maar moest besteld worden kreeg vrijdag middag een mail dat hij binnen was ben toen geholpen door een verkoper weer heel fijn geholpen en ook nog hulp gehad om de doos in de auto te zetten niks als lof voor deze zaak in roosendaal

Fredo 30-06-2024

Onze ervaring met de installatie en reparatieservice is heel positief. Afspraak voor onze defecte vaatwasser was snel gemaakt. Evenals het bezoek monteur en zijn diagnose.
Na bestelling van het kapotte onderdeel werd de machine zeer snel weer gebruiksklaar gemaakt.

C . Goudswaard 30-06-2024

Erg vriendelijke en deskundige service. Hadden de desbetreffende aankoop op internet gezien, kregen goede uitleg en vergelijkingen met andere tv's. Waren ook nog op zoek naar radio en hebben ip daarvan een soundbar gekocht. deze voldoet boven verwachting.

Astrid 30-06-2024

Apparaat gekocht in de winkel in Vught. Goede service. Vriendelijk personeel. Levering precies op tijd.

Klaas 29-06-2024

Snel geholpen en super snelle en goede levering de zelfde dag door vakkundig personeelslid

Jan-Kees Van Amsterdam 29-06-2024

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de kennis, de service, het assortiment en de klantvriendelijkheid.