Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1900 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elizabeth 19-06-2024

Alles primaten snel geregeld aardig personeel, klant vriendelijk! En gaan met de wensen van de klant ( in mijn geval ) mee! Wilde het showroommodel en dat werd snel in orde gemaakt !

Jos 18-06-2024

Ik wist dat BCC failliet was gegaan en was daarom verrast Electro World op dezelfde plaats te zien. We zijn werkelijk op uitstekende wijze geholpen. Je weet in het productaanbod vaak niet wat je moet kiezen. Je wilt dus een verkoper die niet alleen dozen staat te schuiven of je een beetje naar de mond praat. Je wilt de waarheid of in ieder geval voldoende informatie om een goede keuze te kunnen maken. Dat kregen we bij jullie winkel. Ik kom volgende keer weer naar jullie toe. Jammer dat ik niet de naam heb van de verkoper die ons te woord stond. Die heeft er eigenhandig voor gezorgd dat wij nu vaste klant zijn.

G.Guvenc 18-06-2024

overzichtelijke winkel, vriendelijk en deskundige medewerkers, snelle bezorging en prima installatie door de bezorgers.

Ab 18-06-2024

Kennis van zaken. Vriendelijke mensen. Service gericht en tijd en aandacht voor de klant.

Vd wal 17-06-2024

Goede uitleg en servce
Artikel was niet voorraadig maar het showroom model kon gelijk mee

Goede ervaringen met deze winkel

John 17-06-2024

Winkel is goed bereikbaar, gratis parkeren voor de deur. Verkoper was heel vriendelijk, hulpvaardig en heeft kennis van zaken.
Ben gewoon heel goed geholpen, TOP!!

Tomdubois 17-06-2024

Ik was niet de moeilijkste klant denk ik, maar ik werd door een vriendelijke , opgewekte dame geholpen . Dat is al heel wat. Ook ter zake kundig en probeerde nog een ander Miele stofzuiger te promoten
zonder te pushen. Heel professioneel .

C.H. De Haas 17-06-2024

Fijne winkel, goede voorlichting, keurig geholpen, aankoop geheel geïnstalleerd door vakkundige medewerkers.

Jolanda 17-06-2024

Fijne lokale winkel. Vriendelijk personeel, er werd voldoende uitleg gegeven.

van Eijl Electro World Papendrecht 17-06-2024

Bij binnenkomst in de winkel direct aangesproken en of we eerst rond willen kijken het advies wat we kregen was super en zijn zeer tevreden.
Zeer vriendelijk personeel

Ton 17-06-2024

Moet nog aan het product wennen, verkoper gaf duidelijke informatie maar thuis vond ik het toch wat omslachtig .... de service van v.d. Broek was wel in orde .....

D. ten Hoven 17-06-2024

Wij hadden een nieuwe koelkast nodig en zijn binnen gestapt bij Electroworld van der Eijl. Daar zijn wij goed geadviseerd door een vriendelijke en meedenkende collega.

Afgelopen vrijdag is deze vakkundig geplaatst. Een erg vriendelijke man, we kregen ook de nodige uitleg.

Kortom , wij zijn super tevreden met onze nieuwe koelkast en raden iedereen aan deze winkel te bezoeken!

Mevrouw. V.d. Plas 17-06-2024

Goed geholpen, goed uitgelegd en volgens afspraak goed geïnstalleerd. Top zaak.

Monique Jagers 17-06-2024

Goede service
Online besteld en opgehaald in de winkel .
Ik werd netjes gebeld dat de order goed was ontvangen en werd op de hoogte gebracht wanneer het in de winkel klaar lag.
Snelle reactie

MvD 17-06-2024

Goede voorlichting over was/droogcombinatie en stofzuiger. En zo koop je iets anders (beter passend) dan op internet uitgezocht.

Niels 17-06-2024

In de winkel (Roosendaal) kregen we goed advies bij het uitzoeken van een nieuwe TV en soundbar. Nadat eea thuis was afgeleverd kregen we de Sonos apparatuur niet aan de praat. Vanuit de winkel is toen op een zaterdagochtend direct iemand komen kijken. Er is - voor ons idee - een week lang met man en macht gewerkt aan een oplossing. Uiteindelijk is dat goed gelukt. Boven verwachting goede service hier. En - na even wachten - superieur beeld en magistraal geluid.

E vd Zijde 17-06-2024

Correcte afhandeling van wat ik nodig had. Goede service en uitleg door de medewerker

Scholten 16-06-2024

Producten waren beschikbaar en werden vlot ingepakt en meegegeven. De verkoopmedewerker is bijzonder vriendelijk en efficiënt.

Electro world Hoppenbrouwers Etten-Leur 16-06-2024

Jeroen heeft mij geadviseerd m.b.t. een strijkijzer met stoomgenerator. Het gaat om de Philips GC9650/80. Het is een top product en ik ben blij dat ik het product heb aangeschaft. Het strijkijzer ligt licht in de hand, automatisch e temperatuurinstelling, grote watertank. Het resultaat is fantastisch! Strijken is niet langer meer een ergenis. Het gestreken goed ziet er mooi strak uit.

?? 15-06-2024

Netjes en correct behandeld in de winkel. Duidelijke toelichting en klantvriendelijk bij aflevering cq. plaatsing.

I. 15-06-2024

Uitstekende service en goede uitleg bij vaatwasser.
Goede monteurs die echt heel keurig werken en achter laten.

Arend 15-06-2024

Bij ons 1e bezoek om een tv uit te zoeken werden we in de winkel vriendelijk ontvangen en kregen we op al onze vragen een helder antwoord. Een groot compliment daarvoor.
Onze nieuwe tv werd op de afgesproken dag door Dennis aangebracht en volledig geïnstalleerd. Hij deed dat heel deskundig en vriendelijk (geduldig). Zodra hij klaar was werden we duidelijk geïnformeerd over de (alle/vele) mogelijkheden van de tv. Topwerk en zeer klantgericht 👍

Harry 15-06-2024

Kleine, lokale winkel, persoonlijke benadering.
Gedegen advies en plaatsing snel geregeld, top!

Theo Loomans 15-06-2024

Electro World van Dijk Zoetermeer is een goed bedrijf met vriendelijk personeel. IK heb ruim 1 jaar geleden diverse apparaten bij hun gekocht en er was een storing aan de inductieplaat en de wasautomaat en die werden snel en vakkundig hersteld.

Laheij 15-06-2024

Goed en eerlijk advies in de winkel waardoor een keuze maken een stuk makkelijker wordt.
Levering en plaatsing volgens afspraak, na plaatsing prima uitleg over het geleverde apparaat.
Ook bij vragen achteraf staan de medewerkers van Electro World P. Wouters en Zn. voor je klaar.
Al met al zeer tevreden over de geboden service!!