Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 01-09-2024

Prima geholpen

joop cents 31-08-2024

Goede voorlichting en service op uur en tijd geleverd en geinstalleerd.
Dank U

Inge vanBommel 31-08-2024

Goede voorlichting gehad en een snelle goede levering.

Heerdenaar 31-08-2024

prima zaak in de buurt, vriendelijke mensen en goede levering en installatie

Bart 30-08-2024

Aankoop, service en installatie zonder problemen. Vriendelijk contact en goede service. Zeker een aanrader voor niet alleen een aankoop maar ook prima service. Iets wat in deze tijd van internet aankopen nog een zeldzaamheid is.

Paul 30-08-2024

Vriendelijk en betrouwbaar

Marian Vinke 30-08-2024

Goede uitleg in de winkel.
Bij het plaatsen van de wasmachine kreeg ik veel informatie en tips.

Gerdi 30-08-2024

Ik ben al jaren klant bij AVA Elektro en dat tot volle tevredenheid. De winkel in Souburg is ruim van opzet en biedt een goede keus. Van de medewerkers krijg je een goed en eerlijk advies. Vorige week is mijn nieuwe wasmachine geinstalleerd. Ik hoop er weer jaren plezier van te hebben.

Carlo Klomp 30-08-2024

Betrouwbaar, eerlijk, goede uitleg en snel

J.van Bavel 30-08-2024

Goede en snelle hulp bij de keuze van het aan te schaffen artikel. Bijzonder
tevreden over de stipte levering en professionele plaatsing van het gekochte artikel....ini dit geval een koelkast.

Fokke Meima 29-08-2024

Vriendelijke en geduldige voorlichting, nette installatie en de zekerheid van een reparatiedienst…

Wietse. 29-08-2024

Keurig op tijd geleverd, volgens afspraak.

Marlies 29-08-2024

Ik heb deze winkel ingeschakeld voor reparatie van mijn wasmachine. Die werd dezelfde dag nog deskundig gerepareerd door een vriendelijke man. De machine draait weer als een tierelier. Mocht er weer eens iets mis zijn, dan vraag ik dit bedrijf zeker weer.

Wendy 29-08-2024

Zeer behulpzaam personeel wat denkt in oplossingen.
Onze wasmachine is kapot gegaan, deze 3 jaar geleden bij een andere winkel gekocht. Toch gaven ze hier de service om hem in eerste instantie door een monteur na te laten kijken. Toen bleek dat hij niet te maken was hebben ze vervolgens ook nog voor een coulance regeling bij de desbetreffende dealer van de wasmachine gezorgd. Nieuwe wasmachine uitgekozen en deze werd dezelfde dag nog geleverd! Top service!

Erik 29-08-2024

Super service en uitermate deskundig personeel. Zeer hulpvaardig en geduldig.

Luc 29-08-2024

Plotseling begeeft de koelkast het, bij een temperatuur van 30 graden. Eén belletje, en de leenkoelkast staat er een paar uur later, totdat enkele dagen later de nieuwe koelkast (na deskundig en vriendelijk advies van de medewerker van Electro World. Netjes geïnstalleerd, en de oude koelkast en verpakkingsmaterialen van de nieuwe weer meegenomen. En dat in vakantietijd, met een kleinere bezetting dan normaal. Daarnaast zijn de medewerkers in het verleden al vaker langs geweest voor onderhoud, en altijd naar tevredenheid geholpen. Ook de wasmachine die het destijds begaf, was binnen een paar dagen vervangen door de nieuwe. En alle reparaties en aangeschafte apparaten tegen eerlijke prijzen. Wij kunnen Electro World van harte aanbevelen.

Hennie 29-08-2024

Eerlijk advies, koel vries combinatie gekocht, alles was zoals beloofd, maakt geen geluid, koelt goed, energie zuinig. Ik doe al mijn aankopen bij Stevens. Goede service, aardige mensen, ze maken waar wat ze beloven!

Jurgen 29-08-2024

Vlak voor onze vakantie ging onze vaatwasser kapot. We hadden een nieuwe nodig. Binnen 2 dagen wordt deze netjes ingebouwd.

Peter 28-08-2024

Netjes behandeld goede uitleg correct

Leonoor Slot 28-08-2024

Goed advies. Snel en kundig geholpen. Duidelijk gewezen op acties van leveranciers.

Jetty 28-08-2024

Heldere uitleg, en als het product er niet is doen ze moeite om je verder te helpen

helma 28-08-2024

vriendelijk personeel, uitgebreid assortiment, ook belangrijk winkel in mijn woonplaats.
niets op aan te merken op de levering van mijn koelkast,

Rita 28-08-2024

Goede uitleg in de winkel. Snelle feedback bij vragen thuis, uitstekende vlotte service

R Jasperse 28-08-2024

Eerder in 2012 kocht ik inbouw apparatuur bij AVA. De klantvriendelijkheid en het installeren was ik zeer tevreden door vriendelijke monteurs die duidelijk uitleg gaven. Nu 12 jaar later vond ik mijn weg weer bij AVA met eenzelfde vriendelijkheid en uitleg over het artikel. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop van een inductie kookplaat! Staat mooi in mijn werkblad en de uitleg van de monteur die de tijd nam om mij alles goed ui te leggen. Ontzettend bedankt AVA Oost - Souburg.

Maud Meijers 27-08-2024

Altijd vriendelijk personeel, kundige mensen die meedenken en tijdens mijn verhuizing alle apparatuur goed hebben aangesloten en bij twijfel hebben overlegd.
En het allerfijnste : alles werkt !