Emma-sleep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Emma-sleep.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 87 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,4

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

j 12-11-2024

Algemene score

1,0
slechte klantenservice!! Je wordt niet goed geholpen, de bestelling wordt met 3 post aanbieders verzonden en komen hierdoor ook verspreid binnen. Ik had het ongeluk dat ook alles naar een fout adres is gegaan. Dit mocht ik zel;f oplossen, Emma doet NIKS. Nu inmiddels al 1uur en 50min in de wacht en nog steeds geen medewerker aan de lijn. Net als de online live chat. Deze is ook hopeloos en nog niemand gesproken. Zoek je slapeloze nachten, stress en irritatie dan is Emma sleep perfect!

Reageer

Gaston 19-10-2024

Algemene score

1,0
Kussen (op voorraad) 27-9 besteld. Zou binnen 4 werkdagen geleverd zijn. Niks gearriveerd, geen melding, geen bericht over vertraging, nul communicatie. Op eigen initiatief meermaals contact opgenomen maar altijd een generiek antwoord NADAT ik al mijn gegevens door heb gegeven (ergo: standaard tekst ongeacht wat mijn vraag zou zijn). Twee weken na radiostilte via de chatbot een bericht gestuurd naar de klantenservice: "Waar blijft mijn kussen?" Antwoord: ligt in het magazijn, we wachten op de vervoerder om het op te pikken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Inmiddels bijna een maand verder, niets ontvangen. Bestelstatus niet geüpdatet, geen contact, niks. Gezien de vele negatieve reacties (zie ook Consumentenbond artikel) denk ik er sterk aan juridische stappen te zetten. Niet zozeer voor mezelf maar ik lees ook soortgelijke verhalen over slaapkamers die niet geleverd worden. Als er zoveel problemen zijn, moetdit bedrijf eerst beter intern alles op orde maken voordat ze nieuwe orders aannemen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Reageer

Walter 11-10-2024

Algemene score

1,0
Ik had een Zero Gravity kussen besteld met 30 dagen proefslapen garantie. Helaas beviel het kussen niet, het voelde zo hard als beton, dus wilde ik het terugsturen en geld retour. Zo snel als Emma reageert als je iets wilt bestellen, zo langzaam zijn ze met retourneren. Het kussen kan je niet zomaar retour sturen, je moet eerst met de chatbot praten. Daarna kreeg ik een mailtje dat er contact zou worden opgenomen. Na meerdere dagen geen contact en meerdere mailtjes van mij heb ik ze maar gebeld. Dat ging goed, er kwam een verzendlabel naar mij toe. Ik heb het kussen teruggestuurd en Emma gemaild dat het verstuurd was. Nadat het kussen afgeleverd was meermaals Emma gemaild dat het afgeleverd was, maar geen reactie. Ik heb geloof ik wel 10 mailtjes gestuurd, er wordt gewoon niet op gereageerd. Dus maar weer in de telefoon geklommen. Na controle is een terugbetaling gestart en na een paar dagen stond het geld weer op m’n rekening.
Ergo: de klantenservice is echt waardeloos. Ze reageren totaal niet. Als je iets wilt, moet je er zelf achteraan.

Reageer

Emily 11-10-2024

Algemene score

1,0
Sinds eind 2023 hebben we herhaaldelijk geprobeerd het juiste bed geleverd te krijgen. Tot nu toe hebben we meerdere keren een verkeerd bed ontvangen, ondanks het vele contact met de klantenservice van EMMA sleep. We hebben inmiddels vijf volledige dagen vrij moeten nemen om de levering of het ophalen van het bed te regelen, wat ons aanzienlijke financiële schade heeft toegebracht. Zo heb ik de laatste keer de hele dag vrij moeten vragen zodat ze het bed konden ophalen, om vervolgens te horen dat het personeel "niet opgeleid" is om het bed te mogen tillen...

Naast de verkeerde leveringen, heeft het handelen van het bezorgpersoneel van EMMA schade veroorzaakt aan onze recent gestucte en geschilderde muren in ons nieuwe huis. Hoewel ons meerdere malen beterschap en een oplossing is beloofd, worden we nog steeds geconfronteerd met uitstel, slechte communicatie en nog steeds geen definitieve oplossing voor zowel de levering als de veroorzaakte schade. Verschillende medewerkers hebben gevraagd om foto’s en informatie met betrekking tot de schade, die we inmiddels meermaals hebben aangeleverd. Concrete stappen om deze schade te vergoeden, blijven echter uit.

Daarnaast willen we benadrukken dat we herhaaldelijk contact hebben opgenomen met EMMA sleep via verschillende kanalen, waaronder e-mail, telefoon en zelfs Instagram. Ondanks al deze inspanningen is er nog steeds geen passende oplossing geboden, terwijl het personeel ons blijft verzekeren van verbeteringen.

Reageer

Lars 26-09-2024

Algemene score

1,0
Wat een verschrikkelijk bedrijf! Als ik minder dan 1 ster kon geven had ik dat gedaan.
Zo'n 8 weken moeten wachten op m'n product wat binnen 3 weken bezorgd zou worden.
Gebeld nadat de eerste leverdatum al te laat was, ze zouden er een spoedmelding van maken want er was wat mis. Ik zou een mail ontvangen met alle informatie etc. Nooit ontvangen! Wel vrolijk een nieuwe leverdatum zoveel weken verder.
Nou is het ze zelfs niet gelukt die datum weer te halen en na bijna 8 weken staat er dan eindelijk een mannetje voor de deur. Betaald voor installatie, is er weer wat fout! Mag de beste man het niet doen omdat hij niet getraind is hiervoor! Droppen alles in m'n huis en of ik zelf nog even wil bellen om een monteur te regelen?! WAARDELOOS!!! WAARDELOOS BEDRIJF MET BELACHELIJK SLECHTE SERVICE!!
Er is geeneens compensatie aangeboden of wat dan ook voor deze mega slechte service.
Ik ben bijna in staat alles terug te sturen deze week en ergens anders te bestellen, een paar weken op de bank slapen ben ik ondertussen toch wel gewend...!
Helemaal ruk dit!

Reageer

Claire Heerkens 12-09-2024

Algemene score

1,0
Zeer slechte ervaring met Emma Sleep.
De klantenservice is totaal incapabel, nergens toegevoegd, geeft onjuiste informatie en kan je niet doorverwijzen naar iemand die wel iets zinnigs te zeggen heeft. Het ergste is nog: totaal geen begrip en de schuld op de vervoerder af willen schuiven.

Mochten ze willen dat het bedrijf geen totale afbreuk ondergaat, zou ik beginnen de klantreis en klantenservice als eerste prioriteit op te nemen.

Vooralsnog een waardeloos bedrijf!!!

Reageer

Petra 29-08-2024

Algemene score

1,0
1ster omdat je die helaas moet geven. Dit bedrijf verdiend geen enkele ster. Eerst dacht ik nog dat de klantenservice behulpzaam was maar die zijn er eigenlijk alleen maar om de boel zolang mogelijk te sussen. Ik had een dure boxspring met duur matras besteld. Het matras was er heel snel. De boxspring had een levertijd van 3 tot 4 weken. Prima zou je denken. Even alleen op het matras slapen. Geen probleem. We zijn nu 3 maanden verder en er is nog geen boxspring. Nu zou hij misschien 11 oktober komen. Dan zijn we weer 6 weken verder. Dus ik heb geannuleerd. Maar ja dan moet je nog je geld terug zien te krijgen. Dit gaat ook weer een paar weken duren en aangezien het over bijna €3000 gaat moet ik dat geld toch eerst hebben voordat ik ergens anders een bed kan bestellen. Dus zal ik op een houten vloer moeten liggen ondertussen. En emma vind dat jammer. Wat een waardeloos bedrijf. Van mij mogen ze failliet gaan

Reageer

Lisa B 28-08-2024

Algemene score

1,0
Vreselijke klantenservice! Nog nooit meegemaakt. Ik wacht al maanden op mijn geldbedrag retour wegens klacht matras (inzakproblemen), het matras is allang maanden terug opgehaald door Dynalogic, bewijsje naar Emma gemaild + bankgegevens…. Maar het geld komt maar niet, wat een slechte mail communicatie, constant aangeven dat het 14 dagen kan duren. Echt een zeer kwalijke zaak dit! Radeloos :-(

Reageer

Failliet?? 20-08-2024

Algemene score

1,0
Kussen besteld, niet geleverd. Geen contact mogelijk. Gelukkig met creditcard betaald, wellicht mijn geld terug te krijgen.

Reageer

Anoniem 19-08-2024

Algemene score

5,0
Klantenservice is slecht bereikbaar! Je belt overdag en dan krijg je een bandje met de mededeling dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Ik belde in de voormiddag! Wordt er ook nog gezegd "welterusten"! Ga je naar de chat, doet je hele verhaal en de robot breekt af. Hoppa, weer het hele verhaal opnieuw met die robot. Je wordt niet doorverbonden met een medewerker. Je krijgt een e-mail dat je gebeld wordt. Wanneer is niet bekend. Weer klantenservice gebeld. Kies dit, Kies dat, kies ... he he iemand aan de lijn. Stuurt u maar de foto's! Moet ik er nog iets bijzetten, vraag ik. Nee, zegt ze. OK! Benieuwd wanneer ik iets hoor. Lees weinig goede ervaringen. Ik geloof dat ik al klaar ben met dit bedrijf.

Reageer

Irena 19-08-2024

Algemene score

1,0
Ordered pillows but after a week still not delivered. And customer service also couldn’t tell me when will they deliver my order.
Very disappointed in this purchase, could have better ordered elsewhere…

Reageer

Fenna 13-08-2024

Algemene score

1,0
Helaas hele slechte ervaring.
Diamond topper gekocht a € 720,00. Topper schuift continue naar beneden. Elke dag moet ik hem weer 5 cm omhoog schuiven (en ik slaap in m’n eentje). Gebeld, dan kon ik zelf wel ergens een anti slip matje gaan kopen. Daar ging ik niet mee akkoord gezien het bedrag van het matras, dan verwacht ik wel kwaliteit. Doorverbonden en Lisa raadde mij aan een foto te sturen.
26-07 gemaild, bevestigingsmail ontvangen dat m’n mail hoe was aangekomen, binnen 3-5 werkdagen bericht, geen reactie.
03-08 gemaild, wederom bevestigingsmail, geen reactie.
09-08 gebeld. Hij zei “stuur nu direct nog even een keer die mail, kijk ik er meteen naar”. Direct gedaan. Geen reactie.

Heb nog steeds een matras die ik elke dag op z’n plek moet schuiven. Nul reactie.
Lees reviews op Google of kieskeurig.nl. Niet op hun website. Waardeloos!

Eerste keer gekocht bij Emma-Sleep en direct ook de laatste keer. Nooit meer. Vooral niet kopen!

Reageer

Snorremans 05-08-2024

Algemene score

1,0
Wat een verschrikkelijke klantenservice. Je wordt vriendelijk te woord gestaan hoor, maar het hoeft toch geen 2 maanden te duren om een betaling af te handelen, nadat de kussens retour zijn gestuurd! 2 mails (die onbeantwoord bleven...) en 4 telefoongesprekken van samen 40 minuten waren er voor nodig. Ondertussen kregen wij betalingsverzoeken van Klarna, extra herinneringskosten en uiteindelijk zelfs een aanmaningsbrief! Na het 3e telefoongesprek, was slechts 1 van de 2 kussens retour gemeld en afgehandeld... Bespaar jezelf dit gedoe, en bestel kussens bij een andere partij, Emma is niet uniek in wat ze aanbieden!

Reageer

Adri 19-07-2024

Algemene score

3,0
Ik kocht ene Emma bed in de winkel te Eindhoven. Inmiddels is er twee maal een bed gleverd en tevesn retour gegaan. Eerste levering betrof een beschadigt bed. De tweede levering was een incompleet bed en ook nog een 1persoonsbed ipv het bestelde tweepersoonsbed. Het Emma personeel en Dyna personeel (de logistieke dienst) zijn superaardig en behulpzaam. Echter Emma is moeilijk breikbaar. Emma kan niet nakomen wat ze beloven en toezeggen. En van ieder perosneelslid krijg ik weer ander antwoord hoe te handelen om iets retour te sturen. Het gaat om een bed van enige waarde. Ik ben nu bezig om uit te zoeken hoe Emma het gaat oplossen. Inmiddels slaap ik al 4 weken op een oud matras op de grond. Ervan uitgaande dat de eerste elvering direct goed zou zijn. Momenteel raad ik iedereen af om bij Emma iets te kopen.

Reageer

Selman 05-07-2024

Algemene score

1,0
Zeer slechte ervaring met Emma Sleep.

In augustus 2023 bed besteld, in opslag gehad ivm renovatie woning. Afgelopen mei (2024) heb ik het bed in elkaar willen zetten. Blijkt dat de ijzeren verbindingsplaatjes, waarmee de zijpanelen aan elkaar worden gezet, ontbreken. Sinds mei ben ik met Emma in contact om 4 plaatjes alsnog geleverd te krijgen. Alles gaat via de servicedesk, iedere keer moet alles worden uitgelegd, maar het vervelendste is dat iedere keer loze beloftes worden gedaan. Heel frustrerend en vervelend!! Helemaal omdat ik tot nu toe op de grond slaap, want ik krijg het bed niet in elkaar.

Ik zou worden teruggebeld door de manager, ze zouden het gaan escaleren bij een 2e lijn, er zou een bestelling met onderdelen onderweg zijn, ze gaan het uitzoeken en mij terugbellen, mailen, enz. En echt letterlijk niets van die toezeggingen wordt nagekomen, niet één! Geen manager neemt contact op, niemand belt, niemand stuurt een mail, echt ongelofelijk.

Marketingtechnisch zit het goed in elkaar, maar afspraken nakomen en service bieden blijkt erg lastig.

Reageer

Willem 10-06-2024

Algemene score

1,0
Op 4 januari 2024 zijn wij speciaal voor een Emma bed naar Westfield Mall of the Netherlands gegaan. Hier werden we goed geadviseerd (ondanks het feit dat het specifieke bed dat we wilden kopen, niet in de winkel stond) en hebben we een bed met topper gekocht. In de winkel werd bij aankoop aangegeven dat wij het bed met topper over ongeveer 2 weken thuis konden verwachten... Dit is niet het geval geweest.

Op 17 januari 2024 zocht ik contact met Emma om te vragen waar ons bed bleef en werd aangegeven dat " je bed verder vertraagd lijkt te zijn en dat de verwachte leverdatum rond 8 februari 2024 ligt"... Ook dit is niet het geval geweest.

Sindsdien heb ik 13 keer(!!) gemaild en 5 keer gebeld met Emma om te vragen wanneer het bed nou eindelijk geleverd zal worden. Elke keer werd er verontschuldigd voor het ongemak en gevraagd om geduld want ze zijn ermee bezig. Ene keer was het excuus dat ze een nieuw systeem hebben, een volgende keer lag het aan de leverancier en het zou op status "wordt ingepakt" staan, of al klaarstaan in het magazijn. De laatste 2x contact met Emma gaven ze aan dat ze een escalatie hebben aangemaakt voor het magazijn om onze bestelling te versnellen... ook hier niks van gemerkt.

We zijn nu 5(!!!) maanden verder en we hebben nog steeds onze bestelling niet binnen. Het contact met de klantenservice van Emma is al die tijd al verschrikkelijk slecht geweeest waarbij ze of de bestelling niet konden vinden, of geen informatie hadden of gewoon alleen maar slechte excuses hadden. Hierbij was het contact of een update nooit vanuit hun, maar altijd moest ik mailen of bellen om een klein beetje informatie te kunnen krijgen.

Met andere woorden: KOOP NIKS BIJ EMMA SLEEP!! Want ze doen niet aan communicatie of klantenservice en ze leveren uiteindelijk niet wat je bij ze koopt.

Reageer

Kevin 09-06-2024

Algemene score

2,0
Eerst een matras gekocht, gekregen en geretourneerd zonder problemen. 2de matras gekocht, gekregen, geen probleem.
Bestelling van hoofdkussens gedaan, 1 ervan teruggestuurd, geen terugbetaling gekregen. Bestelling van kussenslopen werd betaald en bevestigd, maar zijn nooit verstuurd. Je kan enkel communiceren met bots die altijd zeggen dat alles in orde is en verwerkt wordt, terwijl dit duidelijk niet het geval is. Dit sleept al maanden aan.

Reageer

Anderson 05-06-2024

Algemene score

1,0
Bij dit bedrijf kussens besteld en deze terug gestuurd om dat niet de juiste kussens waren geleverd dit al vorig jaar september naar tientallen telefoon gesprekken tot nu toe nog steeds geen retour betaling ontvangen het is nu juni 2024 ben er nu wel klaar mee ik doe met dit bedrijf geen zaken meer ze doen er alles aan om maar geen betaling terug te hoeven te storten 1 ster is nog te veel puur bedrog.

Reageer

ASK 23-05-2024

Algemene score

1,0
Ik snap werkelijk niet waar alle goede recencies over Emma bedden op gebaseerd zijn. 1.5 jaar geleden heb ik een Emma storage bed (met opslagruimte onder het bed) gekocht. Het arriveerde zonder een gebruiksaanwijzing en het lukte ons niet om het via de klantenservice te bemachtigen, ook op internet konden we het toen niet vinden. We zijn zelfs naar een Emma winkel geweest, maar daar hadden ze ook niet de goede gebruiksaanwijzing. Het kostte veel tijd en moeite om het bed in elkaar te zetten. Vrijwel meteen daarna ging een van de hydrauliek onderdelen kapot. Het kostte weer veel tijd en moeite om vervangende onderdelen via de klantenservice te krijgen. Na nog geen jaar gebruik sloot het bedframe niet meer goed op het bed aan nadat je het omhoog tilde. Die opbergruimte onder het bed is de reden waarom ik dat bed had gekocht. In totaal heb ik het niet meer dan 10 keer omhoog gedaan om iets van onder het bed te halen. De kwaliteit is dus heel erg slecht. Ik had geen vertrouwen in het bed meer en wilde het retourneren of desnoods omruilen voor een ander Emma bed. Dat lukte niet. Ze doen het gewoon niet, al valt je bed binnen een jaar na aankoop uit elkaar. Na een lange en heel frustrerende communicatie met de klantenservice heb ik weer een vervangend bedframe gekregen. Dat was niet wat ik wilde, maar anders moest ik het hele bed gewoon weggooien. De klantservice was Oost-Indisch doof voor je concrete verzoek en bleef met standard antwoorden komen, wat bloedirritant en zeer klantonvriendelijk is. Daarna bleek dat ik een aantal schroeven niet meer had. Op 6 mei 2024 heb ik een email aan de klantenservice gestuurd om de schroeven bij te bestellen. Ik heb nog niets van ze gehoord. Waardeloos bedrijf, waardeloze kwaliteit en waardeloze klantenservice.

Reageer

anoniem 23-05-2024

Algemene score

1,0
Waardeloze klantenservice - Bij de online bestelling kreeg ik een foutmelding op het moment dat ik wilde betalen, waardoor de betaling niet lukte. Wel ontving ik een bericht met daarin "bedankt voor uw bestelling, we gaan er mee aan de slag". De dame van de klanten service was er van overtuigd dat dit heel normaal was en dat ik de factuur nog zou krijgen. Een week later nog eens gebeld, een andere dame van de klantenservice; zij wist mij te vertellen dat haar collega niet juist was met haar info. De 2e dame zou er voor mij achteraan gaan, het komt vast goed. Vervolgens zelf na een week er weer achteraan gebeld; nu een 3e dame van de klantenservice, zij wist mij te vertellen dat haar collega's niet juist waren en dat ik gewoon opnieuw moet bestellen maar dan wel mijn korting kwijt was, want die code kon ik niet meer gebruiken. Ik moest maar gewoon opnieuw bestellen en dan zouden zij de korting wel verrekenen met het bedrag.. jaja... Nou bedankt Emma, ik ga elders bestellen.

Reageer

June 08-05-2024

Algemene score

1,0
Vreselijk bedrijf. Matras en frame besteld, levertijd allang verstreken. Als je belt word er verteld dat zij ook niet kunnen zien wanneer het bezorgd word. Ik zou terug gebeld worden omdat ze contact op zouden nemen met het magazijn, ook niet gebeurd. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ik hoop dat ik mijn geld snel terug krijg! Verkoop geen producten als je ze niet kan leveren, heel vervelend!

Reageer

Fred 05-05-2024

Algemene score

1,0
Vreselijke service!!!!!!! Het bed zou al lang zijn bezorgd na twee maand wachten nog niks. Het bed geannuleerd omdat we toch op een bed moeten slapen. Na meerdere keren contact en excuses het word opgelost zit ik nog steeds met een factuur bij klarna. Ze blijven maar facturen sturen voor een product die ze nooit hebben geleverd!!!!! De bezorgservice dynalogic zeggen dat ze het pakket terug hebben gestuurd naar emma sleep en hebben hier zelfs een track and trace code voor. Emma kan simpel contact opnemen met dynalogic om bevestigd te krijgen dat het pakket terug is gestuurd en dat ik niet hoef te betalen!!!!!! Stop met facturen sturen na 6 maand niks leveren!!!!! Super slechte klantenservice nog nooit meegemaakt!!!!!!

Reageer

Dirk 03-05-2024

Algemene score

1,0
November 2023 een boxspring besteld met topper.
Deze zou tussen 6 en 20 januari geleverd gaan worden. Daarom rond 6 januari blij om te vernemen dat er een transport onderweg was en gezorgd dat de slaapkamer leeg en schoon was voor de installetie van het nieuwe bed. Bleek enkel het matras geleverd te worden toen de koerier aan de deur stond, dus konden we het oude bed weer in elkaar zetten om te kunnen slapen.
Na meermaals contact en nieuwe leverdatum zou eea in februari geleverd gaan worden ivm switch van leveranciers en IT aan de zijde van Emma. OK, kan gebeuren.
27 april zou uiteindelijk alles geleverd gaan worden. Zelfs nog gebeld en gevraagd of alles nu compleet geleverd zou worden zodat we niet weer de slaapkamer voor niets leeg zouden halen. Echter zit er nu de topper weer niet bij, want die zou al geleverd zijn??? Emma stuurt je een factuur na levering en kon dus duidelijk aantonen dat zij geen topper meegeleverd hadden. Maar als klant moet jijzelf een verklaring opstellen en ondertekenen dat je niets ontvangen hebt, niet echt klantvriendelijk als je dat als leverancier in je eigen logistieke systeem kunt terug zien.
Nu is het inmiddels begin mei en is de bestelling nog niet compleet en wat nog erger is is de absolute radiostilte en het feit dat er niet meer gereageerd wordt op contact.

Emma mag alles op komen halen en we gaan wel een bed kopen bij een bedrijf dat kwaliteit, klantvriendelijkheid en service wel hoog in het vaandel heeft.

Reageer

Dennis P. 29-04-2024

Algemene score

1,0
Wat een enorme misser. Wat een slechte service. Ik raad niemand aan hier iets te bestellen als je niet absoluut zeker van je zaak bent. De situatie is alsvolgt: wij hebben een topper besteld, echter kwam de topper 3 dagen later in de korting. Zodoende hebben we dezelfde topper nog een keer besteld (met korting). Hierdoor kregen we dus 2 dezelfde toppers, maar de klantenservice gaf aan: prima, dan retourneert u de eerste toch gewoon. Zo gezegd, zo gedaan. LIJKT het! Inmiddels al 7 keer telefonisch contact gehad, over meer dan een maand verspreid, Emma weigert gewoon de overbodige topper, die hier SPLINTERNIEUW, in de folie, nooit uitgepakt en ongebruikt in een doos staat, op te halen. Ik wil mijn geld terug maar krijg mijn geld niet terug tot ze de topper hebben ontvangen, die ze zelf niet op komen halen! Ik heb al 10 keer gevraagd om een nieuw ophaalverzoek. Ik overweeg juridische stappen tegen Emma Sleep als de topper niet binnen 2 weken wordt opgehaald en het geld aan mij geretourneerd wordt. Lieve mensen: bespaar u zelf een hoop ellende, koop hier niet!

Reageer

Willem 10-04-2024

Algemene score

3,0
Ik heb een matrasbeschermer van Emma Sleep gekocht. Een duur product en ik had dan ook verschillende reviews hierover gelezen. Door omstandigheden heb ik de matrasbeschermer niet meteen in gebruik kunnen nemen. Toen ik dat eenmaal wel deed, ging al snel mijn hoeslaken vreselijk plooien. Heel irritant, want dit voel je duidelijk terwijl je in bed ligt. Eerst nog een nieuw hoeslaken gekocht omdat ik dacht dat het daarmee te maken had. Weer hetzelfde. Te laat heb ik contact gezocht met Emma Sleep. Heel voorkomend en ogenschijnlijk behulpzaam, maar retourneren is er niet meer bij (over de 30 dagen heen).
Ik ben helaas dan ook heel ontevreden. Dus niet over het product zelf, maar over het effect op het hoeslaken. Daar is dit product echt te duur voor! En ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Ja, ik heb te lang gewacht met actie ondernemen, maar dan nog.

Reageer

Toon meer reviews