Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 399 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

R Wolak 11-07-2024

Prima bedrijf, goede service. Snelle reactie. Ik vroeg om een gravering, is perfect uitgevoerd. Vriendelijk, kundig. Al jaren klant. Ik ga niet naar een andere leverancier voor messen.

Andy 09-07-2024

Na een bestelling van twee verschillende gegraveerde Victorinox zakmessen werden deze al de volgende dag geleverd, supersnel in huis dus!

We wilden graag nog een aanvulling op de order doen zodat we twee dezelfde type zakmessen kado konden doen en deze order werd ook vlot gegraveerd en afgeleverd.

De Klantenservice is subliem, reageert snel en denken mee in oplossingen. De tweede aanvulling werd zelfs verzendkostenvrij opgestuurd.

We zijn zeer tevreden en zullen zeker een keer terugkomen.

Gr, Andy

Arris 06-07-2024

Gewoon een goed bedrijf met personeel dat kennis van zaken heeft. Ik shop voor zulke zaken nergens anders.

Göran 05-07-2024

Dag Allemaal,

Ik ben blij iets te mogen schrijven over Knives&Tools (KATO). Ik ontdekte deze site in 2014 omdat ik als liefhebber van mooie high-end messen op zoek was naar een bepaald model Spyderco. Na een perfecte zoek interface (is alleen maar nog beter geworden in de loop vd tijd) vond ik wat ik zocht en na een soepele bestelhandeling (ook gelijk een account aangemaakt) werd m’n gewenste product de volgende dag al geleverd. In de jaren daarop heb ik vele producten besteld (van slijpmiddelen tot zaklampen en alles er tussen in) en bij bepaalde technische vragen hebben ze een prima aftersales met veel kennis van zaken. Ook zijn de wachttijden heel kort en wordt je snel geholpen.
Ik heb zelfs ooit iets om 03:00 uur ‘s nacht besteld en dat werd diezelfde dag in de avond nog geleverd. Maar dat was wel heel extreem denk ik ;)
In 2017 heb ik heel lang in het ziekenhuis gelegen en zelfs daar heb ik 2 items besteld die mij via de balie in m’n kamer werd bezorgd. Zusters vonden dat wat merkwaardig…..

Arie. 04-07-2024

Deze webshop heeft kwaliteit hoog zitten , ook op locatie is niets te veel gevraagd en bak koffie staat klaar . De medewerkers hebben altijd goede zin en een praatje over de artikelen is altijd mogelijk. Door de hobby hoor ik veel lovende woorden van mede hobbyisten . Daarnaast hebben ze een prima verzending .

Mike 04-07-2024

Mooi en zeer ruim assortiment met goede zoekfilters, hele snelle levering en zeer behulpzame en vriendelijke klantenservice!

Bert 04-07-2024

Na vertraging van de levertijd van 1 van de gekochte producten (waar ik me bewust van was), heb ik contact opgenomen met de servicedesk met het verzoek of de levering gesplitst kon worden. Daar werd direct zeer netjes op gereageerd en de producten die op voorraad waren werden dezelfde dag verzonden.

Alleid 03-07-2024

Snelle service, uitstekend product. Uitleg kan wat beter, heb echt moeten oefenen voor ik het goed door had.

Hannie 03-07-2024

Duidelijk en snelle service goed verpakt heel blij met een hele goede dunschiller van goede kwaliteit

Moustache 02-07-2024

Uitgebreide keuze. Goede kwaliteit merken. Aantrekkelijke prijzen. Snelle levering

Mark 01-07-2024

Goede spullen, goede keuzemogelijkheden. Verstand van zaken. Niet per sé de allergoedkoopste, maar wel een goede prijs voor goede producten en service.

Jonathan Pool 30-06-2024

Echt een top winkel!

Grote kwaliteit, en streven naar het belang van de klant, snelle verzending en heel netjes verpakt met uiterste zorg. Zeer tevreden!

Herman 30-06-2024

Eindelijk een echt goed en nog betaalbaar mes wat ook nog eens in de vaatwasser kan.
Goed verpakt en snel binnen

Paulo 29-06-2024

Mijn favoriete webshop. Er was deze keer wat communicatie nodig, dat verliep erg snel en goed. Absolute aanrader.

Ed Lesterade 29-06-2024

Voor mij de zaak .snelle levering. Top producten. Prijs goed .zeer te vreden

Michael Z 27-06-2024

Knivesandtools is inmiddels mijn favoriete webshop. Met enige regelmaat bestel ik hier producten. Ik vind hun website duidelijk en overzichtelijk. Alle gewenste informatie is aanwezig. Wat knivesandtools bijzonder maakt is dat ik het gevoel krijg te winkelen bij mensen. Zo af en toe heb ik eens contact en dat juist afgestemd op persoonlijk vlak en de juiste kennis van zaken. Erg fijn vind ik dat.

Corrina 27-06-2024

Fijne site met goede info! Was op zoek naar de Buyer-pannen. Twijfelde nog maar dankzij de uitleg over hoe te gebruiken overstag gegaan! Volgende dag al in huis, en wat betreft de pannen: dit had ik jaren eerder moeten doen!

Aad 23-06-2024

Prima, niks mis mee.., netjes verpakt, mes bevalt prima, kwaliteit zoals gewoonlijk…

Hendrik Gremmels 23-06-2024

Mooie webshop met grote selectie van internationale topmerken. Veel dingen op voorraad aanwezig en de volgende dag geleverd.

Bart Niël 22-06-2024

Inmiddels al een paar keer besteld bij K&T, en nog geen teleurstellingen gehad. Een keer een product met een klein defect gekregen maar dat is vrij snel en netjes opgelost en er werd goed geluisterd en meegedacht dus ik ben een heel tevreden klant! Overigens zijn ook de instructievideo’s over bijvoorbeeld messen slijpen en stroppen erg concreet en duidelijk, goed werk!

Sara 21-06-2024

Onlangs heb ik de kelly kettle aangeschaft bij Knives en Tools. De omschrijving op de website was erg duidelijk en het product werd zeer snel geleverd! s' Middags besteld en de volgende dag al in huis. Het overzicht in producten is erg duidelijk. Zeker een aanrader!

Jeffrey Peters 20-06-2024

Altijd goeie service, ook in geval van defecten en andere problemen. De service is zoals je hoopt.

HERMAN DOGGER 20-06-2024

Goed bereikbaar telefonisch. Prima duidelijke uitleg. Zeer mooi product ontvangen boven verwachting!

P.Kemner 20-06-2024

Goede en snelle service en heldere communicatie bij eventuele onduidelijkheden. Enorm assortiment en alles van hoge kwaliteit. Nooit de behoefte gevoeld elders te zoeken.

Peter 15-06-2024

Ik koop al een aantal jaren producten bij Knives and Tools. Ik vind de site overzichtelijk en ook de product reviews voegen duidelijk iets toe. De producten zijn overwegend goed geprijsd, de verzending is altijd vlot en goed verzorgd.