Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.
Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Goedemorgen Henk,
Bedankt voor het schrijven over je shopervaring met ons.
Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten, dat is uiteraard niet zoals het hoort, zeker niet als je extra betaald hebt voor een avondlevering op dezelfde dag! Mijn excuses dat we hierin niet onze leverbelofte waar hebben kunnen maken en je pakketje daarna in het verzendproces is blijven hangen.
Aan de hand van de gegevens die je hebt doorgegeven kan ik helaas deze case niet terugvinden en weet ik niet of je probleem inmiddels is verholpen. Uiteraard willen we je graag tevreden achterlaten, ook als het een keer niet loopt zoals verwacht.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@maxict.nl onder vermelding van je ordernummer? Dan neemt mijn collega van de klantenservice contact met je op om te zorgen dat we dit probleem alsnog netjes met jou oplossen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen - Webcare Max ICT
Goedemorgen Maurice Duinkerke,
Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat vervelend dat je langer op je muis hebt moeten wachten dan je op voorhand dacht, ik snap dat het frustrerend kan zijn om zonder indicatie af te moeten wachten, mijn excuses hiervoor.
Ik hoor graag van je of je de muis inmiddels ontvangen hebt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@maxict.nl onder vermelding van je ordernummer? Dan neemt mijn collega van de klantenservice contact met je op om te zorgen dat jouw bestelling netjes wordt afgrond. Uiteraard ontvang je gewoon je geld terug als je de muis niet ontvangen hebt.
Met vriendelijke groet,
Rogier - Webcare Max ICT
Beste Familie Kosterman,
Bedankt voor het delen van je shopervaring met Max ICT.
Helaas lees ik terug dat je er geen fijne ervaring aan hebt overgehouden, dat vinden we ontzettend jammer!
In je case lees ik terug dat de omschrijving bij de bestelde behuizing een foutje bevatte, we hebben dit inmiddels hersteld op onze website. Om de fout zo goed mogelijk te herstellen hebben we je een kosteloze retourzending aangeboden en hebben we het volledige aankoopbedrag aan je terugbetaald.
Graag willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en we hopen dat je ons in de toekomst opnieuw wil komen bezoeken! Mocht je alsnog een andere behuizing nodig hebben, dan kun je contact opnemen met mij op webcare@maxict.nl, dan kijk ik graag met jou naar een gepaste oplossing!
Met vriendelijke groet,
Jeroen – Max ICT Webcare
Beste Patrick,
Bedankt voor het schrijven over je shopervaring met Max ICT via bol.com!
Uit je review maak ik op dat je helaas op een foutieve koppeling bent gestuit tussen Max ICT en bol.com, waarbij verkeerde informatie bij ons assortiment is getoond op bol.com.
We zien in je bestelling inderdaad terug dat het bestelde product op bol.com een camera betrof (die zoals aangegeven al ruim een jaar lang niet meer wordt geleverd), terwijl het product in je bestelling bij ons een plafond mounting kit betrof voor die camera.
Onze excuses dat je hierdoor producten hebt ontvangen die niet overeenkwamen met je bestelling op bol.com en dat wij het probleem niet naar tevredenheid konden oplossen met een levering van de gewenste camera’s.
We hebben je een kosteloze retourzending aangeboden, welke we inmiddels van je hebben mogen ontvangen en je hebt je aankoopbedrag retour mogen ontvangen.
Mochten we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dit uiteraard graag van je!
Met vriendelijke groet,
Jeroen – Max ICT Webcare
Goedemorgen Kurt,
Bedankt voor je review. Het is erg fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen.
Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling in onze webshop. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing.
Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl
Fijne week!
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Astrid,
Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webshop.
Helaas lees ik dat niet alles naar wens is verlopen. Uit je review verneem ik dat je 4 dagen hebt moeten wachten ipv 24 uur en dat een reactie vanuit ons uit is gebleven.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag kijkt een collega of ik de case voor je na om te zien waar het fout is gegaan.
Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Zo kan een van ons je gegevens erbij pakken, de case nakijken en contact met je opnemen.
Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie je e-mail graag tegemoet.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Otto,
Om te beginnen bieden wij graag onze excuses aan voor de late reactie. Dit had niet mogen gebeuren.
Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
Wij wensne je veel plezier met je bestelling. Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het doen van een bestelling bij onze webshop.
In de toekomst staan we graag weer voor je klaar om je te helpen bij het vinden van een passende oplossing. Hopelijk tot snel op www.maxict.nl
Fijne week.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen ric,
Bedankt voor het delen van je ervaring in onze webwinkel. Onze oprechte excuses voor onze late reactie, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
Wij zijn blij om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl
Bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling.
Fijne week.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Martijn,
Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Fijn om te lezen dat wij je naar wens hebben kunnen helpen. Heel veel plezier met het scherm.
Mochten wij je in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen, staan we graag voor je klaar.
Fijne dag.
Max ICT Webcare - Lisanne
Goedemorgen Kieskeurigerd,
Helaas lezen we dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor.
Graag kijken wij je case na. Mogen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review?
Zo kunnen wij je gegevens erbij pakken, de case bekijken en telefonisch contact met je opnemen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zien je e-mail graag tegemoet.
Max ICT Webcare
Beste TD Hoogezand,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u uw feedback met ons deelt. Fijn om te lezen dat u over veel onderdelen zeer tevreden bent.
Wij werken achter de schermen hard om dit zo min mogelijk vertraging te krijgen in de levering. Onze excuses voor de vertraging van uw levering.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij het graag.
Max ICT Webcare
Goedemorgen Potze,
Bedankt voor je review en feedback.
Fijn om te lezen dat je bestelling de volgende dag netjes bij je is bezorgd.
Je feedback waarderen wij enorm en nemen wij zeer zeker mee in ons verbetertraject. Dankjewel hiervoor! :-)
Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je snel op www.maxict.nl
Fijne dag.
Max ICT Webcare