STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Syl 15-08-2024

Algemene score

1,0
Al na een jaar accu kapot. Waardeloze service! Blijkt maar weer eens dat goedkoop duurkoop is. Koop er nooit meer wat?

Reageer

Anne 13-08-2024

Algemene score

1,0
Doen erg hun best om een fiets te verkopen en daar is alles mee gezegd. Service bieden doen ze niet aan. Accu al binnen 7 maanden stuk en de voorrijd kosten mag je zelf betalen of je mag zonder accu 22 km fietsen onder werktijd naar een Stella winkel. En als je een afspraak maakt kan je nog eens 3 weken wachten. Kortom zeer slechte service.

Reageer

Jeroen 08-08-2024

Algemene score

1,0
Dé e-bikespecialist van Europa?
De klantenservice en de monteurs doen hun best maar de kwaliteit van de elektronische onderdelen van de fiets is zo slecht dat het niet mag baten. Ik heb nu 4 jaar een Stella fiets (kreeg hem bij mijn badkamer) en hij heeft het ongeveer 6 maanden elektronisch gedaan. Elke keer is er weer iets wat het niet doet. Meerdere servicebeurten gehad en meerdere onderdelen vervangen waar je overigens wel elke keer voor moet betalen. Het maakt niet uit, mijn fiets staat nog steeds stof te verzamelen voor mijn huis.
Doe jezelf een lol en koop een andere fiets dan Stella. Tenzij je het natuurlijk leuk vind om gefrustreerd door het leven te gaan of gewoon van fietsen op een normale fiets houdt dan kun je best een Stella kopen. Als de accu eruit is kun je er namelijk nog gewoon op fietsen.

Reageer

Denise 04-08-2024

Algemene score

1,0
Vreselijke klantenservice en nog slechtere kwaliteit fiets.
In een paar maanden tijd alleen maar problemen gehad met mijn nieuwe fiets. Vanaf dag één een accu die vast zat en nu komen ze voor de derde keer omdat de fiets steeds uitvalt en niet meer aan gaat. Klantenservice slecht bereikbaar en je kan mailen tot je ons weegt, want daar reageren ze gewoon niet op. Elke keer weer weken wachten voordat ze komen.
Z'n spijt van deze aankoop.

Reageer

Jan 01-08-2024

Algemene score

1,0
Koop nooit geen outlet fiets bij Stella. Het lijkt leuk, en in eerste instantie wordt het gewoon als nieuw verkocht totdat je er problemen mee krijgt… ja dan had je maar geen outlet fiets moeten kopen! Problemen met accu een paar jaar geleden die erg snel leeg was, dat was al een enorm gedoe, helaas pindakaas.
Nu is de motor van de fiets bijna kapot, maakt een erg lawaai. Monteur kon dat al in 2 minuten bekijken blijkbaar. Ja sorry, de kosten zijn 800 euro voor het herstel. Ik heb de fiets nog geen 3 jaar en fiets er een paar keer per maand op. Nu dus al 2000 euro afgeschreven en kan ‘m zo moeilijk verkopen. Je staat lekker met de rug tegen de muur bij deze firma. Van service en garantie kunnen ze niet op vakantie. Nooit geen fiets weer van Stella. Doei!

Reageer

Mieke 25-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Stella fiets zeer tevreden ook over verkoper uit Best denk goed met de klant mee

Reageer

sebastiaan 19-07-2024

Algemene score

1,0
Super slechte service al meerdere keren problemen aangegeven en laten klanten gewoon een maand wachten voor ze terecht kunnen voor een reparatie.

Reageer

Zoetermeer 19-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Tijdens de 50 plus beurs hebben wij weer nieuwe e bikes gekocht, we hebben heerlijk kunnen testen op de fietsen die voor ons het meest geschikt was .Door het personeel zijn we heel prettig geholpen en geinformeerd, onder het genot van een kopje koffie.

Reageer

Riep 19-07-2024

Algemene score

2,0
Zeer slechte ervaring
Fiets gekocht, verkeerd voorgelicht door verkoper over levertijd accu en fiets. Daardoor duurdere accu genomen wat niet nodig was.
6 weken wachten en na 3 weken was fiets 500 goedkoper. Ik heb de fiets nog niet eens. Ze kunnen echter niks doen. Voel me enorm slecht geholpen maar kan niet van aankoop af. Ik koop hier nooit meer een fiets

Reageer

Alida 19-07-2024

Algemene score

4,0
Mijn fiets is 3 jaar oud. Fijne fiets , niks mis mee. Maar het contact met Stella vwb service en bereikbaarheid is slecht. Bij aankoop al slechte afhandeling. Ons meest nabije servicepunt is gesloten. Dus 23 km enkele reis met fiets naar volgende vestiging. Niet fijn. Afspraak maken online gaat lastig, telefonisch goed geholpen, maar kan pas over 5 weken terecht. Na kwartier pas aangesproken. Wil meteen nieuwe fietstassen, hangen wel om de winkel, maar niet op voorraad. Laat maar dan. Ik denk niet dat mijn volgende fiets weer een Stella is.

Reageer

Marjan 24-06-2024

Algemene score

1,0
Hele slechte service.
Stella heeft een fout gemaakt bij ons maar weigert dit op te lossen.
Op mailtjes wordt niet gereageerd en de klantenservice is heel slecht bereikbaar.
Als je naast een fiets ook service verwacht moet je zeker niet bij Stella zijn

Reageer

Wim Verveer 23-05-2024

Algemene score

3,0
We zijn sinds augustus 2023 in het bezit van 2 nieuw gekochte Stella Livorno's. Sindsdien zijn er problemen met het remsysteem van beide fietsen.Diverse malen langsgeweest bij servicepunt Ridderkerk met als resultaat tijdelijke oplossingen. De remsystemen blijven piepen/kraken en zorgde voor gevaarlijke situaties omdat 1 van de remmen niet meer functioneerde. Na diverse tel. contacten was toegezegd dat de remsystemen vervangen zouden worden door Shimano remsysteem en dat dit in de garantie zou vallen. Vanmorgen monteur aan huis geweest. Deze gaf aan dat dit alles niet in de garantie valt !? Dit omdat er op 1 van de fietsen al 3000 km op de teller stond? Klacht ingediend; besluit van de monteur blijft echter staan.
Advies koop geen Stella fiets!Service is ronduit slecht, en komen afspraken niet na.

Reageer

Remco 23-05-2024

Algemene score

2,0
Slechte bereikbaarheid klantenservice
Slechte kwaliteit fietsen
Regelmatig vallen er schroefjes uit de fiets en na omvallen fiets door de wind is de bagagedrager gewoon doormidden gebroken.
Gelukkig heb ik een verzekering afgesloten waardoor je alleen het eigen risico moet betalen van €25 per gebeurtenis. Krijg ik na een week een mail van Stella dat het eigen risico €50 en of ik nog eens €25 wil betalen.....vooraf is dit allemaal niet besproken.
Service afspraken moeten trouwens ver van te voren worden gemaakt en omdat Stella veelal met eigen onderdelen werkt ben je gebonden om dit bij Stella te laten doen.

Reageer

Patricia 16-05-2024

Algemene score

1,0
Fiets 19 maart gebracht voor schadeherstel, na 2 weken zelf even gebeld om te vragen hoe het met de fiets staat van mijn zoon. Kreeg de melding dat alles nog in behandeling is bij de verzekering en dat men zit te wachten voor akkoord herstel. Heb gevraagd hoe lang dit nog ging duren aangezien mijn zoon al 2 weken met de bus naar school moet. Men kon daar geen antwoord op geven. Ik maar gevraagd of er eventueel een leenfiets beschikbaar is, en ja ze hadden er nog 1 staan. Ik die snel in Ridderkerk opgehaald en tot op heden rijdt mijn zoon nog steeds op de leenfiets. Na een maand nog maar is bellen om te vragen hoe het ermee staat, en kreeg de melding dat er helemaal niets is aangekomen, en dus de fiets daar al dik een maand staat en er dus nog niets mee gedaan is. Ze ging er gelijk achteraan en vervolgens kreeg ik een mail met de vraag om een schadeformulier in te vullen. (Best lastig als je bent aangereden door een scooter van achteren en die vervolgens is doorgereden). Maar goed zover het kon ingevuld en verstuurd. Een week later de vraag of ik deze opnieuw kon versturen. Dus zo gezegd zo gedaan.
Nu 8 weken verder en nog niets vernomen.
Ik vandaag maar weer gebeld, werd eerst 2x doorverbonden, maar na weer m’n hele verhaal verteld te hebben werd er ook nog is doodleuk gezegd dat van dit alles niets genoteerd is. Nee tuurlijk noteer je niets, maar je kan altijd nog de gesprekken terugluisteren toch aangezien alles wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Maar kan nog een week of 2 duren zegt men en dan gaan ze bellen als hij klaar staat.
Nou zou het 1e belletje van hun zijn!
Dit is de 1e Stella fiets die wij gekocht hebben, maar zal ook de laatste zijn.
Wat een slechte service geeft dit bedrijf zeg!

Reageer

Ddv 29-04-2024

Algemene score

1,0
Als je een probleem hebt aan je display waardoor je geen trapondersteuning hebt kan je pas na een maand terecht. Bij het service centrum zeggen ze dan nog. Die naam kunnen ze wel vergeten. In de winkel word je in de watten gelegd maar als je de fiets hebt is het een drama. Zou er nooit meer een fiets kopen.

Reageer

Murat Demirbas 02-04-2024

Algemene score

1,0
Geachte allemaal,

Heb via een soort duurzaambaarheid plan vanuit mijn werkgever een fiets besteld bij Stella.
Met een budget van 1945 ex btw kon ik een fiets kiezen, de fiets die ik wou is een stuk duurder. Dus heb het gehele verhaal uitgelegd terplaatse in de winkel.
Hun uitleg was dat het geen probleem zou zijn, zou een offerte krijgen onder dat bedrag. Zodat ik er een btw voordeel uit zou krijgen, dit scheelt mij 21% btw dus ongeveer 400.
Dus 2363 zou via een tussen persoon betaald worden aan Stella en de rest betaal ik zelf bij levering.
Dat was in de winkel geen probleem tot het zover was enkele dagen later.
Toen was het opeens een probleem vanuit Stella, de bestelling cancelen dat was mijn goed recht maar dan moest ik 10% boete betalen.
Dus ik ben in de winkel voorgelogen of niet goed geïnformeerd. Maar hierdoor loop ik 400 euro mis.
Vanuit mijn kant is het heel simpel, ze hebben mij gewoon regelrecht belazerd.
Ook de communicatie loopt heel traag, ben nu ondertussen weken verder maar nog steeds is hier niks mee gedaan.

Reageer

Geesje 14-03-2024

Algemene score

1,0
Slecht bereikbaar per telefoon en hele slechte aflevering van de fiets. Fiets gevallen door schroeven die niet goed vast zaten, maar valt niet onder garantie, fiets was 4 maanden oud.
3 weken wachten op een monteur is belachelijk

Reageer

NNel 12-03-2024

Algemene score

1,0
Stella don’t even deserve 1 star. Bike is 3.5 years old and now requires a third battery. Fortunately for Stella they are happy to wash their hands of it. Most recent battery I purchased isn’t even one year old, and in spite of the battery being ‘covered’ by the guarantee last year…..amazingly enough it wasn’t in stock so I had to pay €300 difference for a ‘bigger’ battery. They won’t do anything now of course because the guarantee is ‘up’, and have the cheek to ask for more money for a ‘call out’.

The technician who came I had to ask to leave 3 times, and in the end I had to ask my husband to help me shift him. Terrible customer service throughout my entire experience with Stella. I even had to complain initially to get the bike I ordered which still hadn’t been received 4 months later. In the end it took just over 5 months to be delivered.

Complete money making scam. Cheap trash, batteries they probably order from Aliexpress, an annual insurance premium which means nothing, and constant need to pay for an annual service to keep the insurance premium valid. And I reiterate…..it means nothing.

Oh and I should add…..obviously I asked for the information to further my complaint. Yes yes we will email it. That hasn’t happened obviously! Hmmm I wonder why?!

Don’t waste your money here.

Reageer

Ajebbink 11-03-2024

Algemene score

3,0
Een fiets gekocht bij Stella, dit was de vierde fiets . Bij de derde kreeg ik te horen dat ik bij moest betalen voor de accu, deze fiets was gekocht in sept 2021 en kwam pas in maart 2022. Daar kon niemand wat aan doen maar nog geen bloemetje. Vorige week een andere fiets voor mijn man gekocht en betaald het bedrag dat afgesproken was. Vanmorgen werdt de fiets gebracht en wat tot onze stomme verbazing moesten we 50 euro bij betalen omdat het verkeerd ingeboekt was. Wat een onbetrouwbaar bedrijf , ik moet nog zien dat we on geld terug krijgen.

Reageer

Carlijn 09-03-2024

Algemene score

2,0
VRESELIJK! Ik heb sinds een jaartje een fiets van Stella, alleen maar problemen mee gehad! Dan was het schermpje kapot, dan de controller, dan weer de krachtsensor... het was iedere keer weer iets anders. Nog dezelfde dag dat ik m'n fiets had opgehaald na reparatie van de krachtsensor gaat er iets anders kapot dus ik bel ze op en mag m'n fiets 2 weken later pas brengen. Ik hoor steeds niks over wanneer ik 'm mag ophalen dus 3 weken later ga ik langs bij de winkel. Mij accu is kwijt.... verkoper komt met een accu aanlopen, "ik heb deze nog liggen die mag je evt
wel meenemen". Die accu was van mij maar hij wilde m gewoon meegeven zonder te weten van wie die was. De verkoper wil de accu in de fiets doen maar snapt niet eens dat je dan het sleuteltje moet omdraaien, volgens hem was het slot kapot.🙄 Er is in de 3 weken dat mijn fiets daar stond helemaal niks mee gebeurt en mijn fiets is nog steeds kapot.

Reageer

Ellen 02-03-2024

Algemene score

4,0
Stella fiets van mijn vader had een klein mankement met de computerbevestiging. Klantenservice Stella is heel vriendelijk aan de telefoon daar kan ik niets van zeggen. Echter enige oplossing was een volledig nieuwe computer van ruim 200 euro (terwijl er met de computer niets mis is). Na veel aandringen kon ook alleen de Shimano bevestiging vervangen worden maar nog steeds ruimt 100 euro. Giant Eindhoven heeft voor mij het plaatje besteld en gratis gemonteerd.`Dat is wel echte service en daar kan Stella nog wat van leren.

Reageer

Roderik 13-02-2024

Algemene score

1,0
KANSLOOS
Er werd mij bewust een 2e hands fiets verkocht !
Ik kocht een NIEUWE fiets bij Stella in Nunspeet. Althans, dat werd mij verteld. De betreffende verkoper, in dit geval de bedrijfsleider, deed het voorkomen (glashard gelogen) alsof het een gloednieuwe fiets betrof. Wat bleek: op het display bleek een kilometerstand te staan van maar liefst zo'n 1300 (!!) kilometer. Toen ik hem daarmee confronteerde begon hij te stamelen en liep rood aan. Ik koop NOOIT maar dan ook NOOIT meer een fiets bij Stella. Ik werd hier voor de gek gehouden, misleid en keihard voorgelogen.

Reageer

NJanssens 12-02-2024

Algemene score

1,0
Vorig jaar een Stella fiets gekocht. In een jaar tijd al minimaal acht keer de onderhoudsmonteur moeten opzoeken omdat er dingen niet deugen: slot kapot, meerdere keren kreeg ik de accu er niet uit (omdat het slot was doorgedraaid was), soms gaat de fiets niet aan, soms gaat de fiets niet uit, het handvat moest vernieuwd worden, het voorlicht, de remmen piepen continu en het extra slot is ook van karige kwaliteit (omhulsel laat los). Hierover een klacht ingediend, want ik vind het niet normaal dat een fiets die slechts 1 jaar oud is en 2000 euro kost, zoveel kuren geeft. Het antwoord: we kunnen helaas niks betekenen. Ga maar weer naar de onderhoudsmonteur. Ik ben zeer, zeer ontevreden. Wat een slechte kwaliteit en slechte klantenservice.

Reageer

Zeer teleurstellend 06-02-2024

Algemene score

1,0
Vorig jaar februari mijn fiets voor reparatie naar Scheveningen weggebracht. Mijn display was kapot en er was een aantal andere dingen aan de hand. Bij de winkel deelde ze mee dat de reparatie onder de €500 was het ze het mochten maken via de verzekering maar als het er boven was er een schade-expert van de verzekering kwam kijken. Maar in mijn geval was het onder de €500. Na een maand niks vernomen te hebben heb ik zelf contact opgenomen maar er was een probleem met de levering van de display. Na weer een aantal weken niks gehoord te hebben, ben ik weer gaan bellen en toen konden ze mijn fiets niet vinden maar na lang zoeken stond hij ergens in een hoekje verstopt. Ik heb daarna nog een paar keer gebeld wat de stand van zaken is wat ook echt frustrerend is dat wanneer je belt je een afschuwelijk krakend muziek te horen krijgt waarbij ik meerdere malen ruim een uur aan de telefoon moet wachten om iemand eindelijk aan de telefoon te krijgen. Daar werd ik steeds weer aan het lijntje gehouden en beloftes gemaakt dat ik teruggebeld zou worden ( wat echt nog nooit is gebeurd).Ik heb toen na 3 maanden wachten een boze brief gestuurd dat ik zat was om te wachten en wanneer er een keer van hun kant een geluid zou komen. Nou er kwam een klein piepje vanuit Stella mijn fiets ging naar het hoofdkantoor Nunspeet. Ik dacht hoera eindelijk krijg ik een hele fiets totdat ik na een maand pas een bericht kreeg dat mijn fiets in Nunspeet was aangekomen😱 oké maar er is beweging in. In juli kreeg ik eindelijk een schaderapport wat de kosten waren. Wat eerst minder dan €500 zou zijn was nu opgelopen aan kosten van €5078,78. Ik stond perplex en heb gevraagd hoe dit kon hun antwoord was dat in Nunspeet alles grondiger na wordt gekeken en dat nu de reparatie op dit bedrag uit zou komen en omdat ik verzekerd was alleen een eigen bijdrage van €150 betaald moest worden Ik dacht nou ja als ik een goede fiets ervoor terug krijg en tja voor €150 heb ik geen nieuwe elektrische fiets. Nou dan zou je denken nu komt er vaart achter maar nee de onderdelen was niet te krijgen dus toen weer na 4 maanden wachten kreeg ik ineens een telefoontje (wauw ik ben geen ene keer van die kant gebeld) nou toen kreeg ik dus de mededeling dat het frame niet te verkrijgen was en of ik akkoord ging dat de frame van een tweedehands fiets zou worden gebruikt. Mijn antwoord was nee ik ga niet akkoord, ik ben nu vanaf februari aan het wachten en we zitten nu in november en ik vind dit belachelijk voor het bedrag waar jullie de fiets voor maken dat ik een tweedehands zou krijgen. Die man zei ja maar die frame is niet te verkrijgen dus ik zei dat is jullie probleem ik ben al 10 maanden aan het wachten op een fiets van 1,5 jaar oud dus ik kan nu ook wel wachten. De man zei tegen me ik bel u morgen terug met een andere oplossing en je raad het al hij moet nu nog terugbellen. Maar het hele rare van alles dat ik 2 weken later een sms kreeg uw fiets wordt morgen geleverd. Wat dacht ik hoe kan dat ze zijn gewoon tegen mijn wil ingegaan. Mijn zoon is dezelfde dag nog de fiets gaan uitproberen en hij zei nou mam hij trapt voor geen meter. Ik heb me toen voorgenomen om me op te stellen hoe hun al de hele tijd doen en dat is
Dovemansspelletje spelen. Vandaag werd ik gebeld door een medewerker over de eigen bijdrage. Ik heb haar verteld hoe ik er over dacht ze kon me niet vertellen of de frame nieuw was. Ze vond dat ik niet tot rede vatbaar was ik zei haar ook vindt je het gek probeer eens in mijn schoenen te staan en nooit hebben jullie me keer gebeld hoe het ervoor stond jullie wisten toen ook niet mijn nummer te vinden maar nu wel. Maar ze wilde niet naar mijn verhaal luisteren ik heb haar toen ook gezegd dat ik niet meer wenste met haar te praten en dat ze maar een collega mij moet laten bellen. Ik vind jullie bedrijf echt te triest voor woorden. Mijn fiets is nog steeds niet goed maar ik ga hem echt niet meer naar jullie sturen want we zitten nu in februari en ik heb geen zin om weer tientallen gefrustreerde telefoontjes naar juillie te plegen ik ben uitgeput!!!!

Reageer

Agressieve verkoopmethode 05-02-2024

Algemene score

1,0
Ik heb geen oordeel over de fiets maar wel over de verkoopmethode. Er kwam een busje langs met enkele fietsen die ik uit kon proberen. Ik wilde nog geen beslissing nemen en de bewuste fiets, waar ik eventueel in geïnteresseerd zou zijn, was aanwezig in de winkel dus niet in het busje. ''Niels'' zei dat de bewuste fiets ''hetzelfde zou fietsen '' als een van de fietsen die ik geprobeerd had en hij stuurde mij ter plekke een email met een verkoopnota met een ' te betalen bedrag van 1759 euro '', En hoewel ik nog niks gekocht had , had ik 2 weken de tijd om '' de koop te annuleren '', anders was de koop een feit! Ik heb een heel weekend met een rotgevoel gezeten en ik kan niet wachten om mijn ' niet gedane koop te annuleren ''en verre weg te blijven van dit bedrijf stuur

Reageer

Toon meer reviews