STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Anoniem 08-11-2024

Algemene score

1,0
wwq.Stella.nl
Europese e-bike expert in Europa zo gezegd veel zeggen is niet waar ,ik heb spijt dat ik fiets heb gekocht bij Stella in stad Best door verkoper XXX!

Ik heb duurste MTB Fi Pro gekocht
Stella Pro Tierra ik heb betaald 4,669 euro ! Elke maand probleem of fout verlichting of krakende aandrijving of geluid krakend van ergens, mijn motor van Bosch CX Performance line werkt perfect maar onder die klapper was slecht gemonteerd door Stella, er is veel water in mijn motor gegaan en daarna mijn lichten krijgt defect bij starten van mijn fiets ! Probleem opgelost, nou leek band daarna problemen met automatische schakelen!
In kortom professionele filiaal reparatie afdeling in Helmond!
Stella fiets is echt minder kwaliteif niet genoeg stevig Stella fiets gaat snel kapot ,afspraak inplannen duurt langer dan normaal gebruikelijk, 30 dagen wachten ook als prioriteit moet zijn moet wachten!

Ik aanbevelen Stella.nl niet aan !
Kopen geen fiets bij Stella

Stella Pro tierra is ter duurste e-bike bij Stella ik krijg toch problemen! Dat zegt voldoende over Stella ebike van bijna 5000 euro elke maand naar Service is geen ebike dat is slechter dan fiets voor 500 euro

Reageer

Davidk1980 24-10-2024

Algemene score

7,0
Alles wat maar stuk kan gaan gaat stuk en wij mogen betalen, kind heeft deze fiets van het geld betaald wat hij heeft gekregen als gedupeerde van toeslagen affaire. Ik eis dan ook van Stella dat zij ons schadeloos stellen en de fiets terug nemen en ons het aanschaf bedrag binnen 14 werkdagen retourneren. Er zijn meer problemen dan dat er echt mee gefietst is! Kind heeft nu zelf een zadel al moeten kopen! Bagagedrager hing helemaal los! In 1 week 2x monteur aan huis geweest. Iedere dag laten er steeds meer schroeven los! Standaard is eraf gevlogen tijdens het rijden waardoor mijn zoon flink ten val was gekomen. Wij zijn echt klaar met deze fiets of ons geld terug of een hele goede vervanger voor deze fiets want de fiets is zo gevaarlijk dat ik mijn zoon er niet op durf te laten fietsen! Graag zo spoedig mogelijk een passende oplossing! En kosteloos repareren hebben wij geen vertrouwen meer in! Dit is de mail die ik verstuurd heb op 22 oktober 2024. Een dag later ben ik gebeld door Jan van de klachten afdeling en vroeg of ik wat foto’s wilde sturen zodat hij de fiets kon beoordelen. Dit gelijk gedaan en inderdaad direct terug gebeld. Met hem overleg gehad. En we zijn samen tot de conclusie gekomen dat mijn zoon recht heeft op nieuwe degelijke fiets en een ander model. Mijn zoon had wel de wens om een display te hebben dat was geen probleem! Uiteindelijk hoef ik niks te betalen en word de fiets(veel duurder model) 31 oktober geleverd! De fiets die van ellende uit elkaar is Livorno Stone Grey FDSTe RTE2.1 28" N8D U L
Uitleverdatum
24-7-2023
Deze word bij levering ingenomen. Nú afwachten op de levering

Reageer

M. Ronald 23-10-2024

Algemene score

1,0
I bought a brand new electric bike from Stella. It broke within 6 months. The only option to get is fixed is pay 30 euro for them to come to your house, or bring it to a Stella shop, which are all very far away. (I cannot bike there as my bike is broken, and it's not accessible by public transportation) They give you a service appointment 2-3 weeks later, and during weekday-work hours. So if you have to work Monday to Friday 8:00 - 16:00 you need to take time off for the appointment.
I've had the bike for less than a year and it broke again. I waited weeks for the appointment just to receive a phone call saying the mechanic is sick, and the person replacing them doesn't have the part for my bike. I need to wait again! I took time off of work for this appointment and I haven't been able to use my bike for weeks because of this. The bike must be poorly made because I only use it to bike to work, and keep it in a garage when I'm not using it. A brand new bike shouldn't brake this badly in such a short time. The fact that you have to pay and wait weeks to get it fixed is ridiculous. Don't buy Stella, save your time and money for a brand that is actually reliable.

Reageer

A. Hardeman 20-10-2024

Algemene score

1,0
Op 19 augustus 2024 mijn eBike (2 1/2 jaar oud, plm.3500 km gereden )ter reparatie aangeboden. Meerdere toezeggingen voor reparatie werden niet nagekomen. Uiteindelijk stelde Stella vast, dat de (Bosch-) motor kapot was en dat mij dat €500.- zou kosten. Uit coulance was Stella bereid de montagekosten op zich te nemen. Mijn beroep op wettelijke garantie werd uitermate bits afgewezen: ik moest maar met Bosch contact opnemen. Mijn opmerking, dat ik niets met Bosch te maken had, maar uitsluitend met Stella als verkopende partij werd als niet ter zake doende afgedaan.
Sindsdien 2 aangetekende brieven hierover naar Stella gestuurd, maar geen enkele reactie.
Mijn fiets staat dus inmiddels 2 maanden in een reparatie werkplaats van Stella. Hoe lang nog???

Reageer

Chico 12-10-2024

Algemene score

1,0
Ik heb gekocht display retour gebracht na Stella winkel en zou het aankoopbedrag binnen enkele dagen retour ontvangen. Nu ruim 3 weken verder en nog steeds geen retourbedrag ontvangen. Diverse malen gebeld en steeds een andere smoes, stond verkeerde code bij, de financiële afdeling doet alleen op donderdag terugbetalingen, ze zijn er vanmorgen mee bezig geweest, en u ontvangt het vandaag of anders morgen!
Maar nog steeds 0€ retour gekregen. Display kostte mij 156,95€ en is het zo moeilijk om dit te crediteren en terug te betalen?? Schijnbaar wel bij Stella!!
Helaas is het moeilijk contact met de afdelingen in Nunspeet te krijgen. Lange wachttijden aan de telefoon (voor onderhoud/planning), niet teruggebeld worden ondanks toezegging. Mails, die niet worden beantwoord. Whatsapp berichten, met toezegging dat onderdelen verzonden zullen worden, die bij navraag niet verzonden zijn. Ik heb sterk de indruk, dat de afdelingen amper van elkaars bestaan afweten. Voor aspirant-kopers het volgende: "Bezint eer gij aan een Stellafiets begint".

Reageer

I van Eck 10-10-2024

Algemene score

2,0
Ik heb een Livorno (3 versnellingen) en advies gevraagd bij Stella over een upgrade. Mij is verteld dat een upgrade met een 8 speed naaf en shifter en een nieuw tandwiel achter goed mogelijk is. De kosten hiervan zouden rond 300 euro uitkomen. Ik accoord en een afspraak gemaakt en een dag vrij genomen van werk om de fiets naar het filiaal te brengen. Echter bleek aangekomen in het filiaal dat er geen 8 speed naaf maar weer een 3 speed naaf geleverd is. Ik kon dus met onverrichtte zaken naar huis en moest opnieuw contact opnemen met Stella. Nu kreeg ik te horen dat voorgaande info fout is geweest en de geschatte kosten kunnen oplopen tot ruim boven de €400,- en deze ombouw ook risico's op andere defecten kan opleveren, geheel voor mijn eigen risico. Tijdens het eerste gesprek dat ik had waarbij deze afspraak werd gemaakt is juist benadrukt dat deze upgrade heel goed te doen is en er werd niet over risico's gesproken. Mijn vertrouwen in Stella is hierdoor totaal verdwenen.

Reageer

Elly 07-10-2024

Algemene score

2,0
anderhalf jaar geleden 2 Stella fietsen aangeschaft. Na een jaar keurig onderhoud laten uitvoeren. Stella geeft aan 2 jaar garantie te geven op de fietsen.
Nu zijn we voor een half jaar op vakantie in Spanje en is van 1 van de fietsen het display kapot en is er geen elektrische ondersteuning mogelijk. Stella gebeld voor advies: voor € 150 konden ze een nieuwe display naar een Nederlands adres sturen. Beslist niet naar Spanje! Ik kon geen beroep doen op de garantie periode omdat een Stella monteur in Nederland moet constateren of het display daadwerkelijk kapot is. Verder werd me verteld dat ik maar een offerte bij een Spaanse fietsenmaker moest vragen. 3 fietsenmakers bezocht maar geen offerte mogelijk.Ooit geprobeerd dit voor elkaar te krijgen? Voorlopig kan er dus niet gefietst worden. Service bij Gazelle was een stuk beter!

Reageer

Hugo clausen 26-09-2024

Algemene score

1,0
Bagage drager gebroken waardoor fietsen onmogelijk is, de accu valt er dan uit. Afspraak aan huis gemaakt, expliciet gezegd wat er stuk is en dat ze dat onderdeel dus moeten meenemen. Ja natuurlijk meneer. Omdat ik al eerder 2 keer naar een Stella servicepunt was geweest en ook vooraf had gezegd welk onderdeel er moest zijn, was ik al bang dat dit vandaag weer zou gebeuren. En inderdaad, op het eind van het afgesproken tijdvak belde de monteur uit de auto op dat ie niet kwam omdat hij het onderdeel niet had. Drie weken gewacht, zouden vandaag bellen om het op te lossen. Niet dus. Stella is een verkoop bedrijf, zodra je je handtekening hebt gezet voor aanschaf ben je de klos, ze hebben totaal geen interesse in je meer. Dus nooit meer een Stella, ik zeg het ook tegen een ieder.

Reageer

Peltenburg 19-09-2024

Algemene score

3,0
Een hele nare ervaring met de fiets, bagagedrager breekt af uit het frame, gevaarlijk en alle bedrading los getrokken.
Service verschrikkelijk, verkeerde onderdelen opgestuurd en totaal geen begrip.
Na twee jaar een servicebeurt viel de kettingkast er onder vandaan, nieuwe beloofd nooit gekregen.
Je staat lang in de wacht bij bellen voor klachten en informatie.
Kortom advies nooit kopen

Reageer

Verhoef 05-09-2024

Algemene score

1,0
Wij nooit meer een stella fiets! Drie Jaar geleden een e-bike gekocht in filiaal Doetinchem duidelijk aangegeven het is een schoolfiets er word dagelijks veel mee gereden, wij hadden een fiets uitgekozen waarop de verkoper zei dat had ik niet gedaan dat is een fiets waar vanalles afgrbroken kan worden in de fietsen stallingen, NOOIT DOEN zei de verkoper, maarrrrr ik heb hier een prachtige outlet fiets staan daar kan echt niets aan kapot en hier kan ik ook nog een mooie korting op geven! €.1650.00 voor een fiets, nou onze Dochter fietsend de winkel uit met een brede lach op haar gezicht! Nou dit was tevens de laatste lach, vanaf Dag één al problemen met de ondersteuning we zijn wel tien keer terug geweest naar het fliliaal en meerdere malen een monteur aan huis en nu zeiden ze ineens uw garantie is voorbij! Voorbij zei ik we zijn nu drie Jaar verder en die fiets is nog niet één keer langer als drie Maanden goed geweest! Dus stuurde ze weer een monteur aan die niet heel klantvriendelijk was en het eerste wat hij zei de kosten zijn voor uw zelf Meneer, nou dat dacht ik niet dus de monteur vertrok weer en ik uiteraard weer een klacht ingediend en daar belde ze wat is er aan de hand Meneer, dan kun je het hele verhaal weer uit gaan leggen voor de honderste keer! Nee Meneer u heeft gelijk dit moet door Stella geregeld worden dus weer een nieuwe afspraak gemaakt voor Vandaag! Belt het monteurtje op dus wij dachten hij belt dat hij onderweg was maar het enige wat hij vrij klant ontvriendelijk zei alles wat ik repareer moet u wel betalen! We stonden even met de mond vol tanden en hebben we zo de verbinding verbroken en uiteraard weer bellen dat dit niet de afspraken zijn! Nee dat klopt krijg je dan te horen we gaan de monteur even bellen! Nou Meneer hij komt vandaag hoor geheel kosteloos, ze gaan het probleem wederom opzoeken mocht het binnen enkele weken het probleem zich weer voor doen gaan we direct een juridische strijd aan we hebben nu genoeg van Stella fietsen.

Ik adviseer niemand maar dan ook helemaal niemand een Stella fiets te kopen want het enige wat je hebt narigheid als het om service gaat.

Reageer

jilles 04-09-2024

Algemene score

1,0
Stella heeft een zeer slechte service. 4 jaar geleden een stella gekocht ivm de goede service. deze kwamen zelfs aan huis en rekende hier niets voor.
dit is volledig omgeslagen. de stella fiets gaf een foutcode e014. gebeld en werd doorverwezen naar shimano. dit was een shimano probleem en moest ik niet voor bij stella zijn. shimano gebeld. die waren verbaasd en gaven aan alleen de leverancier, in dit geval stella, te ondersteunen. wel gaf de persoon aan dat er geknoeid/ gemanipuleerd zou zijn met de fiets. de fiets is van mijn moeder en die is 85. wat een gekkigheid. Hierna stella weer gebeld. gesprek ging moeizaam en afspraken alleen via de website. website aangemeld maar geen reactie gehad. toen naar de winkel in schiedam. op zaterdag geen service allen verkoop. weer terugverwezen naar de website. eindelijk een afspraak kunnen maken. aan huis is wel betaald. monteur is geweest. er moeten een nieuwe motor in a 700 euro. dat gaan we niet doen maar ik moest wel 50 euro betalen. zelfs geen tegenvoorstel of korting. iedereen vind dit heel normaal. als ik dus snel een rekensom maakt is dit standaard een nieuwe motor en dan straks nog een keer de accu. fietsen is dus tegenwoordig een aardige afschrijving per jaar alleen omdat er met de software bepaalde constructies worden opgezet. advies: koop nooit geen stella

Reageer

Laura 03-09-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
DO NOT BUY STELLA! After 10 minutes the battery dies. We have to drive it to Doetinchem for repairs. We have gone 6 TIMES and every time the battery fails precisely after 10 minutes. We need a total refund or a new bicycle. WORST customer service ever!

Reageer

C Jansen 02-09-2024

Algemene score

1,0
Na 3 weken bezoek aan winkel,bellen, appen en mailen nog geen oplossing voor mijn afgebroken bevestigingsbeugel van het bagagerek.
Beugel plotseling tijdens rit afgebroken zonder toen enige zware belasting of daarvoor.
Bij telefonisch kontakt na uur lang bellen wordt plotseling de verbinding verbroken en krijg ik een enquette om te volgen.
Voor deze beugel zou ik een compleet nieuw bagagerek moeten kopen van 57.50 euro waar beugel los bij zit.
Val nog mee dat het geen hele fiets is die ik moet kopen.
Absurd hoeveel tijd hier ik nu mee bezig ben en miin leven vergalt.
Evenals het wielvelgbandje dat telkens verschuift door de waardeloze constructie van het wiel en ik lekke banden krijgt vind ik dit zwaar waardeloos.

Reageer

GejeGe 29-08-2024

Algemene score

3,0
Als je een fiets koop, is de service goed. Daarna zoek je het maar uit. Geen e-mailadres, telefonische beantwoording met een robot.
De oude, ingeruilde fiets niet, zoals beloofd, uit de verzekering gehaald. Koper betaalde dusdoende 2x de verzekeringspremie voor de oude en de nieuwe fiets, De reactie: onze excuses. Een werknemer van Stella laat iets na en de klant krijgt daarvoor letterlijke de financiële afrekening van bijna 100€. Kom er nooit meer

Reageer

Caroliene 27-08-2024

Algemene score

1,0
Fiets na 3 maanden al kapot, accu geeft geen ondersteuning meer.. accu kapot? Draadje lis? Geen idee. Ja sorry mevrouw, bij de locatie waar u uw fiets hebt gekocht zijn er maar een beperkt aantal monteurs en deze zijn ook niet alle dagen aanwezig! Over een aantal weken kan ik pas terecht. Vreselijke service, voor mij dan ook nooit meer een Stella fiets. Koop een fiets bij de lokale dealer, kan je vaak gelijk langs . Had ik dit eerder geweten was ik noooooit naar Stella gegaan. Tip voor Stella, geef de juiste informatie als mensen een fiets kopen en zeg er zeker bij dat de wachttijd voor de meest simpele klacht een aantal weken is.

Reageer

Troost 26-08-2024

Algemene score

1,0
Schade aan je Stella fiets! Met wat geluk heb je hem na 2 maanden weer eens terug. Afhandeling schade afdeling erg traag. Doorsturen naar de verzekering (kingpolis ) mogen ze 5 werkdagen over doen, geen dag kan dit eerder. Verzekering kan er 20 werkdagen overdoen om fiat tegeven voor bestellen onderdelen. Bestelling niet op voorraad. Afspraak voor reparatie maken etc.
Kortom neem geen verzekering bij Stella! Maar bij de voordelige van de ANWB!

Reageer

Syl 15-08-2024

Algemene score

1,0
Al na een jaar accu kapot. Waardeloze service! Blijkt maar weer eens dat goedkoop duurkoop is. Koop er nooit meer wat?

Reageer

Anne 13-08-2024

Algemene score

1,0
Doen erg hun best om een fiets te verkopen en daar is alles mee gezegd. Service bieden doen ze niet aan. Accu al binnen 7 maanden stuk en de voorrijd kosten mag je zelf betalen of je mag zonder accu 22 km fietsen onder werktijd naar een Stella winkel. En als je een afspraak maakt kan je nog eens 3 weken wachten. Kortom zeer slechte service.

Reageer

Jeroen 08-08-2024

Algemene score

1,0
Dé e-bikespecialist van Europa?
De klantenservice en de monteurs doen hun best maar de kwaliteit van de elektronische onderdelen van de fiets is zo slecht dat het niet mag baten. Ik heb nu 4 jaar een Stella fiets (kreeg hem bij mijn badkamer) en hij heeft het ongeveer 6 maanden elektronisch gedaan. Elke keer is er weer iets wat het niet doet. Meerdere servicebeurten gehad en meerdere onderdelen vervangen waar je overigens wel elke keer voor moet betalen. Het maakt niet uit, mijn fiets staat nog steeds stof te verzamelen voor mijn huis.
Doe jezelf een lol en koop een andere fiets dan Stella. Tenzij je het natuurlijk leuk vind om gefrustreerd door het leven te gaan of gewoon van fietsen op een normale fiets houdt dan kun je best een Stella kopen. Als de accu eruit is kun je er namelijk nog gewoon op fietsen.

Reageer

Denise 04-08-2024

Algemene score

1,0
Vreselijke klantenservice en nog slechtere kwaliteit fiets.
In een paar maanden tijd alleen maar problemen gehad met mijn nieuwe fiets. Vanaf dag één een accu die vast zat en nu komen ze voor de derde keer omdat de fiets steeds uitvalt en niet meer aan gaat. Klantenservice slecht bereikbaar en je kan mailen tot je ons weegt, want daar reageren ze gewoon niet op. Elke keer weer weken wachten voordat ze komen.
Z'n spijt van deze aankoop.

Reageer

Jan 01-08-2024

Algemene score

1,0
Koop nooit geen outlet fiets bij Stella. Het lijkt leuk, en in eerste instantie wordt het gewoon als nieuw verkocht totdat je er problemen mee krijgt… ja dan had je maar geen outlet fiets moeten kopen! Problemen met accu een paar jaar geleden die erg snel leeg was, dat was al een enorm gedoe, helaas pindakaas.
Nu is de motor van de fiets bijna kapot, maakt een erg lawaai. Monteur kon dat al in 2 minuten bekijken blijkbaar. Ja sorry, de kosten zijn 800 euro voor het herstel. Ik heb de fiets nog geen 3 jaar en fiets er een paar keer per maand op. Nu dus al 2000 euro afgeschreven en kan ‘m zo moeilijk verkopen. Je staat lekker met de rug tegen de muur bij deze firma. Van service en garantie kunnen ze niet op vakantie. Nooit geen fiets weer van Stella. Doei!

Reageer

Mieke 25-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Stella fiets zeer tevreden ook over verkoper uit Best denk goed met de klant mee

Reageer

sebastiaan 19-07-2024

Algemene score

1,0
Super slechte service al meerdere keren problemen aangegeven en laten klanten gewoon een maand wachten voor ze terecht kunnen voor een reparatie.

Reageer

Zoetermeer 19-07-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Tijdens de 50 plus beurs hebben wij weer nieuwe e bikes gekocht, we hebben heerlijk kunnen testen op de fietsen die voor ons het meest geschikt was .Door het personeel zijn we heel prettig geholpen en geinformeerd, onder het genot van een kopje koffie.

Reageer

Riep 19-07-2024

Algemene score

2,0
Zeer slechte ervaring
Fiets gekocht, verkeerd voorgelicht door verkoper over levertijd accu en fiets. Daardoor duurdere accu genomen wat niet nodig was.
6 weken wachten en na 3 weken was fiets 500 goedkoper. Ik heb de fiets nog niet eens. Ze kunnen echter niks doen. Voel me enorm slecht geholpen maar kan niet van aankoop af. Ik koop hier nooit meer een fiets

Reageer

Toon meer reviews