Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dave 22-06-2023

EP Tummers is een prima winkel. Personeel is vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ze geven eerlijk advies en luisteren naar je wensen wat je precies wilt. Met jouw gegevens gaan ze op zoek naar een geschikt apparaat. Daarnaast hebben ze een bezorgservice en gespecialiseerd personeel die de apparaten eventueel kunnen inbouwen. Een prima zaak met de juiste service naar de klant.
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-06-2023

Beste Dave, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Dymphie 15-06-2023

Hele fijne, overzichtelijke winkel,met voldoende personeel.
Ik ben er goed geholpen,en alles werd goed uitgelegd.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

L. Bax 07-06-2023

Geweldige goed bedrijf met gemotiveerde medewerkers die met je meedenken voor je besluit.
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

A.Kuijpers 07-06-2023

Heel behulpzaam goed advies . Kun je wat mee. Is iedereen aan te bevelen. Nooit klachten wat wij hebben gekocht bij Tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 19-06-2023

Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. We stellen je vertrouwen in ons op prijs. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Alles was helder en duidelijk. 03-06-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn laptop, en de service die EP Tummers mij heeft geboden.
De klantvriendelijkheid, de tijd die ze voor je nemen om al je vragen te beantwoorden.
Het meedenken zodat hetgeen wat je koopt naar je tevredenheid is.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-06-2023

Beste, bedankt voor de mooie woorden, veel plezier met de nieuwe laptop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Fam. Pardoel 26-05-2023

Top winkel met personeel die weet waar ze het over hebben.
Ervaren personeel is gewoon belangrijk.
Hierdoor maak je sneller een keuze om iets te kopen.
Wij gaan vanuit Boxmeer speciaal hierheen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-05-2023

Beste familie Pardoel, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service, daar worden wij vrolijk van! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

M.Groenendijk 25-05-2023

Altijd goede voorlichting en service bij je aankoop en ook de prijs is altijd goed
Officiële reactie van EPTummers.nl 30-05-2023

EP: Tummers 18-05-2023

Ik vind de winkel licht en ruim grootte keuze, vriendelijk personeel behulpzaam goede uitleg over het product.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-05-2023

Beste, bedankt voor de mooie review, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Frank 10-05-2023

Ik heb een handicap en kan niet naar de winkel. Heb gevraagt tegen betaling voor een korte proef thuis.

Ze doen het niet
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-05-2023

Beste Frank,
Wat verveld om te horen, dat is niet de service die je gewent mag zijn van ons! Graag zou ik je willen vragen of je een mail wilt sturen naar info@eptummers.nl dan komen wij graag met je tot een oplossing!
Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Mieke 10-05-2023

Deze winkel gekozen omdat ik de service voor bepaalde producten zoals bijv. een tv vlak bij huis wil hebben. Personeel is deskundig en zeer klantvriendelijk. Je wordt per email en telefoon goed op de hoogte gehouden van de levering. Alles netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg, Perfect geregeld!
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-05-2023

Beste Mieke, Bedankt voor je positieve review en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Helene Coenders 24-04-2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .
goede tekst en uitleg over producten.
Is er iets niet aanwezig in de winkel dan zoeken ze naar andere mogelijkheden
of een goed alternatief.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-05-2023

Beste Helene, Bedankt voor mooie woorden en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Lieke 24-04-2023

Omdat de winkel in mijn woonplaats ligt ging ik er om advies vragen. Dat was heel fijn en uitgebreid advies, waardoor de keuze veel makkelijker gemaakt kon worden. Daarna had ik nog een paar vragen die ik via whatsapp klantenservice stelde en ook daar werd ik heel goed geholpen. De bezorgdag werd samen met mij bepaald en er werd goed rekening gehouden met me. De bezorging verliep geheel volgens plan. Ben kortom hartstikke tevreden!
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-04-2023

Beste Lieke, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Jos 22-04-2023

Goede voorlichting In de winkel en levering heel netjes en goed prijzen zijn zeer laag vergeleken met andere winkels heb in huis alleen nog apparaten van ep tummers
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-04-2023

Beste Jos, We zijn verheugd om te horen dat je blij bent met onze service en dat we hebben bijgedragen aan een positieve ervaring voor jou. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Boskabouter 17-04-2023

Deskundig en klantvriendelijk. Super service en personeel dat meedenkt met de klant. Echt een meerwaarde ten opzichte van alle webwinkels of grote electronica warenhuizen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste, bedankt voor het achterlaten je van de mooie review, tot ziens! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Karin Valkenburg 16-04-2023

Op advies van mij buurvrouw bij Tummers terecht gekomen. Prettig contact met personeel, goede afspraken gemaakt betreffende aflevering en aansluiting. Degenen die kwamen afleveren waren heel vriendelijk en correct. Ik zou voor een evt. volgende aankoop zeker weer naar Tummers gaan!
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Karin, Fijn om te horen dat het goed bevallen is! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet: Yoek van EP:Tummers

Cor Buquet 08-04-2023

Er is sprake van een fraaie, overzichtelijke winkel met een uitgebreid aanbod. Het klantgerichte personeel biedt zijn diensten op een fijne, niet opdringerige manier aan. Bij zich openbarende gebreken aan aangeschafte apparatuur wordt op een adequate manier naar een oplossing gezocht. Ook geeft het personeel blijk van een behoorlijke deskundigheid op het gebied van de te koop aangeboden producten en kan de potentiele klant dus uitgebreid van relevante informatie voorzien.
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Cor, bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie compliment. Fijn dat je zo goed geholpen bent in onze winkel. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Anneke 08-04-2023

Fijne winkel goed personeel goede uitleg behulpzaam en klantvriendelijk en alles naar wens bij aflevering
Officiële reactie van EPTummers.nl 17-04-2023

Beste Anneke, Fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

frank 02-04-2023

Fijne winkel met deskundig advies. We kochten een stofzuiger en dat lijkt een simpel klusje. De verkoper heeft ons de verschillen uitgelegd in kwaliteit, duurzaamheid en gebruiksgemak en dat heeft onze eerste keuze veranderd tot een beter apparaat.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Frank, bedankt voor je beoordeling en mooie compliment over onze verkopers! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marin van Ooijen 01-04-2023

Hier krijg je tenminste nog ouderwets goed advies en service. Heb al mijn elektronica bij EP Tummers gekocht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Marin, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marleen peeters 29-03-2023

Deze schop is voor ons vertrouwt. We komen er vaker. Zeer vriendelijk personeel. Je word er goed geholpen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Marleen, Bedankt voor mooie woorden en positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Frans 28-03-2023

1. Ze komen hun afspraken na.
2. Vriendelijk en kundig personeel.
3. 1 dag van tevoren bericht hoe laat ze de
bestelling brengen. 15 minuten daarvoor een
telefoontje van de bezorger dat ze in aantocht
zijn. Super.
4. Bij vragen doen ze er alles aan je te helpen
5. Veel acties met hoge kortingen.
Daarom beveel ik deze verkoper aan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-04-2023

Beste Frans, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Peter Scheijvens 22-03-2023

zeer vriendelijke en goede service!!!! mooi aanbod in de winkel. goed bereikbaar..
Officiële reactie van EPTummers.nl 27-03-2023

Beste Peter, bedankt voor de mooie woorden, met vriendelijke groet Yoek van EP:Tummers

Arnold Corten. 13-03-2023

Personeel geeft goede adviezen. Deze winkel verkoopt ovens met draaispit en daar was ik naar opzoek, dus gekocht.
Officiële reactie van EPTummers.nl 20-03-2023

Beste Arnold, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marcel van Dijk 06-03-2023

Je krijgt hier een heel goed advies en uitleg door vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Ook het plaatsen van de apparatuur is prima verlopen. Ik zou hier zeker weer teruggaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 13-03-2023

Beste Marcel, hartelijk dank voor je mooie woorden. Fijn dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marcel 28-02-2023

Ruim van opzet, fijne indeling en sfeervol. Daarnaast overzichtelijk met uitgebreid assortiment.
Officiële reactie van EPTummers.nl 06-03-2023

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers