Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jack 26-07-2024

De levering verliep niet zo vlot omdat niet alles aanwezig was zoals afgesproken.
Dag nadien is dit wel goed gekomen doordat ik met foto's en verschillende mails waar wel snel op gereageerd werd heb gecorrespondeerd.
De uitleg in de winkel was matig maar dat kwam weer omdat er nieuwe werknemer mij hielp die nog niet genoeg van kennis was.

Menno 23-07-2024

Wat een geweldige Shop. Alles binnen handbereik en snel bezorgt tegen een betaalbare prijs.

Jaco 19-07-2024

Zeer goede ervaring met deze shop, hele goede communicatie, zeer vriendelijk en behulpzaam, correcte levering. Alles dik in orde

Jeroen 15-07-2024

Goed geholpen in de winkel. De verkoper had goede kennis van the basstard Kama do. Als tip gaaf hij een website waar je goed vlees kan bestellen.
Vlotte bezorging de dag na de bestelling door vriendelijke bezorgers van PostNL.

Jacques 11-07-2024

Snelle levering en begeleiding. Bij onduidelijkheid over product of levering klantvriendelijk.

Van der steen 07-07-2024

Goede en leuke winkel je wordt goed geholpen en klantvriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor je en geven een goede uitleg over de BBQ en hoe je hem moet gebruiken.

Karel 07-07-2024

Bestelling heel vlot verlopen en goedkoper kon ik mijn bbq niet vinden!
’s’avonds besteld en de volgende dag tegen de middag al kunnen uitpakken.

Hans 07-07-2024

Op zoek naar een nieuwe elektrische barbeque kwamen we terecht bij de BarbecueShop. Ruime keuze en gunstige prijzen. Gekozen voor een Weber die snel en netjes is geleverd. Prima BBQ en de BarbecueShop is een aanrader!

Chris 07-07-2024

Goed advies en snelle correctie levering.
Bovendien een scherpe prijs en een goede deal op accessoires.
Top!

Rene 07-07-2024

Had een aantal accessoires nodig voor mijn bastaard en dacht die de volgende dag in huis te kunnen hebben. Daar ging het dus mis. Die kwamen pas na het weekend. Niet het einde van de wereld natuurlijk maar wel vervelend als je ergens vanuit denkt te kunnen gaan.

WouterWS 04-07-2024

De barbecueshop heeft alles op het gebied van buiten koken. Ze reageren zeer dnel op je e-mails en geven een leuke korting als je erom vraagt. Mijn bestelling werd vlot verzonden en werd prima afgeleverd door PostNL Zware Goederen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Kj 03-07-2024

Zeer snelle levering zoals men op de website ook aangaf. Alles compleetheid. Mooie BBQ.

Rob 02-07-2024

Snelle levering. En vriendelijk personeel. Goed geholpen. Volgende keer weer

Ton 02-07-2024

Perfect geholpen, goede informatie, prima prijs met korting, mooi op de afgesproken dag geleverd.

Thierry 01-07-2024

Zeer duidelijke site, ook de aanvraag op jouw korting wordt snel en correct uitgevoerd. Niet enkel reclame maar echte korting. Communicatie tussen klant en bedrijf verloopt zeer vlot. Op twee dagen barbeque ontvangen met mooie korting erbij.
Super gewoonweg

Brian Beck 30-06-2024

Klantenservice is echt top! Snel antwoord, snel geregeld. Ook de deal was snel gesloten. Leuke korting kunnen bedingen.

Hans 30-06-2024

Vriendelijk en snel op zondag geholpen door Robin. De vragen werden vlot afgewikkeld en een dag later was de levering binnen. Een fantastische Black Bastard waar ik naar verwachting veel jaren heel veel plezier van ga hebben. Aanvullende vragen na de levering werden ook zeer adequaat opgepakt. De BBQ en hun personeel leggen daarmee de lat hoog als het klantgerichtheid gaat. Top.

H Witte 25-06-2024

Eerst online rondgekeken naar modellen en opties en prijzen, daarna naar de winkel gegaan om zelf even te voelen en kijken. Uiteindelijk online de bestelling geplaatst.

The Bastard is daarna vlot en netjes geleverd, had helaas in eerste instantie het instructie boekje over het hoofd gezien, maar met hulp van internet daarna snel in elkaar weten te zetten. en wat een genot sinds! Heb mijn gasfornuis nog niet gebruikt sinds ik The Bastard in huis heb.

Dorien 23-06-2024

Om mijn zwager te bedanken voor het klussen zochten we een bbq, hij had zelf deze al op het oog. Website is erg duidelijk, goedkoopste online te vinden. Met nog extra korting gekregen via de contact button. Communicatie verliep goed, snelle reactie en duidelijk. Binnen een paar dagen was de bbq al geleverd! Bedankt!

Arie 23-06-2024

Het artikel waarvoor wij kwamen was niet op voorraad terwijl dir wel op de website stond. Aangeboden werd om het artikel te bestellen en gratis toe te sturen. Enkele dagen later ontvingen we de bestelling.

Daarnaast werden we op een heel vriendelijke manier geholpen.

Gijsbert 23-06-2024

Uitgebreid assortiment en goed advies. We zijn zeer tevreden. We hebben een stoere Aussie BBQ

Sabine 19-06-2024

Vriendelijk en snel mail-contact.
Keurige prijs voor de Boretti bbq!
De bbq is via post.nl gebracht en deze mannen waren ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wilbert 19-06-2024

Duidelijke communicatie, snel antwoord op vragen.
Snelle levering en afspraak is afspraak.

Zeker een aanrader!

Raf 05-06-2024

De klantenservice is fantastisch. Mijn bestelling was helaas verkeerd geleverd door een foutje bij PostNL. Het team van Barbecueshop heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen. Korte tijd na de originele leverdatum werd mijn bestelling alsnog geleverd, perfect in orde. Bijzondere dank je wel voor Yassira vanwege haar duidelijke en snelle communicatie.

Eva 25-05-2024

Barbecueshop liet ons de dupe worden van onze vermiste barbecue. We zijn zo stom geweest om deze nogmaals te bestellen zodat we hem op tijd geleverd zouden krijgen maar we er al een betaald hadden die kwijt was. I.p.v. een nieuwe op te sturen konden wij weken wachten op ons geld. Belofte op belofte werd gemaakt en na uiteindelijk dreigen met de rechtsbijstand kregen we na ern aantal weken eindelijk ons geld terug. Dit terwijl de vermuste barbecue inmiddels alweer 2 weken in hun bezit was. Slechte communicatie en niet klantvriendelijk. Niet telefonisch te bereiken, behalve wanneer ze jou nodig hebben bellen ze je. Totaal niks tegemoet gekomen na alle verbroken beloftes. Het heeft ons vooral veel tijd en energie gekost om alles zelf uit te zoeken en ons geld terug te krijgen! Ik ben blij me de barbecue maar had liever meer uitgegeven en dat alles netjes geregeld en opgelost werd!