Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

CS 30-04-2022

Na veel uitzoeken en informeren over de aankoop van een gas bbq, de stap genomen deze te kopen. In de winkel professionele hulp gekregen en toch een ander type gekozen. Vooral door het advies, informatie en professionele hulp een aanrader vanuit ons.

Femke 29-04-2022

Mooie winkel in Breda met ruim assortiment. Vriendelijk geholpen door Ralf, kon genoeg vertellen over de verschillende soorten barbecues en over de kwaliteit. Fijn dat ik de brarbecue die ik koos gelijk kon meenemen. Het was prettig dat ik eerst zelf even kon rond kijken maar dat wel vlot werd gevraagd of ze konden helpen.

Sonnemans 29-04-2022

Snelle levering zonder verzendkosten voor een goede prijs van een degelijk aanvoelende Grandhall G3 hoes. Pasvorm goed alleen de lengte aan de voorzijde was anders dan de omschrijving en foto's. Na een mailtje met foto en vraag kwam er snel een reactie met bevestiging dat dit voor betere bescherming is. Hopelijk blijft de hoes goed zitten. AllesvoorBBQ.nl lijkt vooralsnog een goede leverancier met aantrekkelijke prijzen!!

Jan-Willem van Boom 28-04-2022

Super snelle levering en perfect time slot bij levering.
BBQ was zwaar maar werd gelijk op de goede plaats gezet.
Sjappo

Prachtig product 28-04-2022

Duidelijke site, product voldoet aan onze verwachting. Levering was volgens afspraak

Jes 27-04-2022

Vriendelijk geholpen maar jammer dat bezorging de volgende dag werd toegezegd en uit de online gegevens later bleek dat bezorging een dag later was en dus niet de beloofde volgende dag. Was even geregel om te zorgen dat er iemand thuis was.

Youri 27-04-2022

Overzichtelijke website.
Gemakkelijk in gebruik.
Duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen van een product.
Mensen komen hun beloftes na, d.w.z. er stond 'de volgende dag geleverd' en het werd ook zo geleverd (het was zaterdag).

Jeroen 26-04-2022

Een goede aanbieding op de site die na mailcontact nog beter werd. Snelle reacties en levering, bedankt (*)!

Edwin S. 25-04-2022

Goede overzichtelijke website,
Breed aanbod online,
snelle verzending (incl. Update status),
levering product voldoet exact aan info va de website

Freya 25-04-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Boretti Fratello 2.0 incluis gratis hoes. Aangezien ik interesse had een combinatiepakket met de Boretti brikettenstarter, nam ik per e-mail contact met Allesvoorbbq.nl en kreeg een zeer mooie korting bovenop. Aangezien het een deal was dat niet op de site beschreven stond, regelde Allesvoorbbq.nl alle noodzakelijkheden en werd de bbq op de door mij gekozen datum keurig geleverd. Zeer tevreden alvast van de goede service!

Martin 23-04-2022

Hoes voor Spirit was uitverkocht. Besteld en met twee dagen een mail dat deze aanwezig was.
Ook nog goedkoper dan elders.

Vincent 21-04-2022

Alles is gegaan zoals afgesproken. Prettig en vlot chat-contact, de juiste prijs, levering op tijd en correct, tevreden over product

Hans Schneider 21-04-2022

Geweldige, vriendelijke verkoper. Wees ons op oor en nadelen van diverse bbq’s en maakte een top deal voor ons met ma imams korting.
De levering was zoals afgesproken: op tijd en netjes.
De geleerde bbq was goed verpakt en tip top in orde.

Dimitri 21-04-2022

Keurig op tijd binnen en vooraf even bellen is goede service. Snelle levering.

marc 19-04-2022

mooie bbq van boretti en goede kwaliteit, levering door firma ( was niet ongekend ) was goed ondanks het hoge gewicht

Michaël 18-04-2022

In de winkel door *** geholpen die direct vriendelijk advies gaf en voorstelde om alles te laten leveren. Wetende dat ons vakantie eraan kwam gaf hij aan mee in de gaten te houden dat alles zeker op tijd binnen zou komen en het te laten weten wanneer alles dus geleverd kon worden en zo kwam hij ook zijn belofte na. Enorm behulpzaam, oprecht en vriendelijk. Nu alles binnen is tellen wij af tot de vakantie en het eerste stuk vlees op de BBQ. Wij zijn zeer dankbare klanten.
Merci

EC 16-04-2022

Mooie site duidelijk info en goede prijzen. Wat wil je nog meer. Hier zouden andere een voorbeeld aan moeten nemen

Nick 15-04-2022

Goede service in de winkel. Verstand van hetgene wat zij verkopen. Erg blij met the bastard! Bedankt.

Dick Roon 14-04-2022

Ik heb bij deze winkel besteld omdat de prijs hier het beste was. Het was voor mij de eerste kier hier en ik heb absoluut geen spijt. Ik heb een weber 1200 bbq gekocht en hij zietcer schitterend uit. Op de site staat hij goed beschreven, precies wat ik zocht. Ook word je goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Je hebt ook de mogelijkheid wanneer je hem wilt laten bezorgen en tevens waar. Ik wilde hem 2 dagen later en dat was geen probleem. Al met al ben ik zeer tevreden!!!!

Rens de Bruijn 12-04-2022

Ruim assortiment, deskundig advies. De medewerker die ons hielp lijkt wel een voorkeur te hebben voor de basterd, maar dat was ook overtuigend. Door opslag van een acties met televisies stond het aardig vol maar dat namen we voor lief en dat is maar tijdelijk.

Rebel 11-04-2022

Groot assortiment , goede prijs , snelle levering. Al met al een goede ervaring.

Johan 11-04-2022

Allesvoorbbq heeft een overzichtelijke website zodat je zelf snel en gemakkelijk je bestelling kunt doen zonder afhankelijk te zijn van druk bezette medewerkers. Via de site was de plate setter die ik zocht makkelijk te vinden en werd daarna snel opgestuurd. Dus met weinig moeite het juiste product zonder lang te wachten

Aad Paans 10-04-2022

Goed advies en uitleg. Vriendelijk en deskundig personeel, neemt de tijd voor je.
En uiteraard een lekker bakkie koffie.

Erik 06-04-2022

Fijne webshop waarin je goed de producten kan bekijken en bestellen.
De Weber Q1200 op gas aangeschaft en gasbusjes, alsmede hoes meebesteld.
Snelle levering wn goede communicatie.

Bob 05-04-2022

Prijs en levering meer dan OK! Vriendelijke mail gekregen dat mijn bestelling net uit stock was en dat levering iets later ging zijn. 2 werkdagen later was hij er al! Top service, bedankt!