Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ellen Forterie 28-03-2021

Na 8 jaar de weber 1000 nu de weber 2000 gekocht bij alles voor de BBQ.nl. Onze eters worden groter! Mooi de volgende dag bezorgd. Ellen Forterie

Michiel 26-03-2021

Afgelopen zondag hadden mijn vrouw en ik een afspraak in Breda. We zijn erg tevreden over de service (xxx). Prima uitleg en we zijn erg blij met onze nieuwe BBQ, aanrader deze winkel!

R.Nye 25-03-2021

Na het maken van een winkelafspraak voorde winkel in Naarden werden mijn vrouw en ik op de afgesproken dag en tijdstip plezierig welkom geheten door de medewerkers.. Wij hadden ons vtv op de zeer overzichtelijke website al georiënteerd en wij twijfelden tussen een Weber q2200 en een Spirit 215. De medewerker die ons hielp was zeer kundig en vriendelijk ( niet zo'n opdringerige verkoper) en nam alle tijd voor ons en dacht echt met ons mee. We hebben de Weber Spirit met beschermhoes gekocht en voor een zeer scherpe prijs. Als iemand ons zou vragen waar hij/zij een BBQ zou moeten kopen dan raden we zondermeer Alles voor BBQ aan. En nu nog even wachten op een iets hogere temperatuur en dan gaan we heerlijk bbq-en. We kunnen niet wachten!

Luc 24-03-2021

Zeer snelle en correcte afhandeling van de transactie. Prima barbeque en prachtig design.

Arjan 19-03-2021

Zeer snelle levering. Tijdens het selecteren contact gehad van chat voor persoonlijke aanbieding. Goed en vriendelijke beantwoording.
Kortom erg tevreden

Jeroen 18-03-2021

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen tijdens live chat. Ook tevreden over de prijs. Aanvankelijk werd gezegd dat product volgende dag geleverd zou worden. Dit bleek niet haalbaar, echter dit werd pro actief gecommuniceerd. Dat vind ik netjes en dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling.

Niels 17-03-2021

Ik heb hier 2x wat besteld en ben 2x goed geholpen. Goede deals en klantvriendelijk.

Bestel hier graag weer

Ronald 15-03-2021

Zoals zo vaak, wisten wij afgelopen week weer eens niet wat we moesten eten. Wij, een gezin met 2 pubers en een kind van 7, steggelen vaak over het eten. Die lust dit niet, die lust dat niet... Het koken en avondeten is dan geen pretje. Tijd voor verandering, dacht ik.. Ik ga lekker BBQ-en. Enige probleem was wel, dat ik geen BBQ had.

Allesvoorbbq.nl heeft dit probleem prima verholpen. Een duidelijke website, supersnelle levering en een meer dan prima (after) service. Men reageert erg snel.
Ik kan iedereen aanraden om via deze shop zijn/haar BBQ benodigdheden aan te schaffen. Ik kan niet wachten tot de workshop!

Coen 15-03-2021

Snelle levering en adequate afhandeling.
Duidelijk site met duidelijke omschrijving van hetgeen besteld is.

Jolanda 13-03-2021

Vriendelijk werden we ontvangen.
Legden duidelijk uit over bbq.
Geduldig en namen de tijd voor je in de winkel.

Koomans 12-03-2021

Eerst laten ze je bestellen en betalen. Daarna komt er zo'n automatisch gegenereerd bericht dat het produkt niet op voorraad is. Slecht!!!!!!
Dit moet je niet doen. Zo verkoop je maar één keer iets. Ik trap hier niet meer in. Produkt uiteindelijk ontvangen. Niet eens even een extra beschermingsverpakking er omheen. Gewoon artikel met adresstikker erop.

David M 09-03-2021

Snelle levering aan scherpe prijs ... aangegeven levertermijn is spot in. Nergens goedkoper te vinden.

lieven 09-03-2021

Ik was al een tijdje op zoek naar een BBQ met toebehoren en na grondig onderzoek uiteindelijk bij Allesvoorbbq.nl terecht gekomen. Ze hebben een groot gamma aan aantrekkelijke prijzen.
Ik had op een vrijdag besteld en was aangenaam verrast de BBQ al de volgende dag ontvangen te hebben zodat we hem direct konden testen.
Alles is dus zeer vlot verlopen.
Het heeft alvast gesmaakt!

Rudi Desmet 06-03-2021

Ik vond de site via Google.
Alles wordt hier zeer duidelijk weergegeven, zeer ruime keuze
Mijn bestelling had vertraging maar ik werd hier onmiddellijk van op de hoogte gebracht.
Ook zeer vlotte en correcte ervaring met de klantenservice.
Ben zeer tevreden over mijn Patton Gas BBQ. dankzij de duidelijke handleiding kon hij vlot opgebouwd worden. en nu gaan we ervan genieten.
Ik raad deze verkoper aan bij mijn vriendenkring.

Hendri M 06-03-2021

De informatie bij de producten helpt goed om de juiste keuze te maken. De levering werdt wat verlaat door de drukte maar kreeg er netjes een bericht van en alsnog was het er snel.

Jan Hermans 06-03-2021

Zojuist de BBQ gemonteerd. Zo gepiept. Goede beschrijving erbij. Nu nog hopen op snel goed weer.
BBQ is zoals ik verwacht had. Fijne grote met de juiste afmetingen.
Heb wel 'n weekje moeten wachten op levering (hij was niet op voorraad) maar werd goed op de hoogte gehouden wanneer hij wel kwam.
Prima service

George 03-03-2021

De BBQ had wat ontbrekende gaatjes in sommige delen, de handleiding was erg moeilijk te interpreteren en het mechanisme dat het hout omhoog en omlaag beweegt werkte niet goed. Zonder elektrisch gereedschap was het onmogelijk om deze BBQ correct te maken werken. Na het eerste gebruik kwam de verf af door het vuur. Voor het geld, was dit een zeer onbetrouwbare en kwetsbare BBQ en de enige reden dat ik hem kocht was omdat deze in de top 5 van houtgestookte BBQ's op de website stond (wat dus niet waar was).

Kristof 02-03-2021

Super service
Snelle levering
Origineel materiaal
Een sterke aanrader en heel uitgebreide website

Niek 01-03-2021

Goeie service & snelle levering. Mooie prijs gekregen na contact over een package deal

Daniëlle 01-03-2021

Overzichtelijke site en factuur. Snelle levering! We zijn heel benieuwd naar de gratis workshop die we kregen bij onze BBQ. We gaan voor een heerlijke zomer!

Nick 27-02-2021

Parts of the BBQ were damaged - the side burner part was visibly damaged and bent. The instructions were VERY basic and didn't provide much comfort in the self-assembly required - in particular parts didn't fit easily, or at all, and it required a fair bit of self-judgement and multiple attempts before items installed correctly. Overall it took some 2 hours to assemble. I chose to fix the damaged parts myself rather than return the unit and wait another 10 days for delivery...Very poor experience for a product that is meant to be high quality.

Fred 26-02-2021

Wij hebben sinds kort een weber E-summit 470 GBS gekocht bij een opheffing uitverkoop van tuincentrum Overvecht in Lisse. Er zat geen bescherm hoes bij en hadden de hoes ook niet op voorraad. Even op internet gezocht en kwam op de site van alles voor de bbq.nl uit Het is gemakkelijke site, met een groot assortiment van toebehoren voor de bbq. Wij konden kiezen uit twee hoezen, dus na een vriendelijk advies via de chat de keuze gemaakt.De bbq staat even in een opslagruimte i.v.m grote verandering van onze tuin. We weten wel als de bbq straks in gebruik genomen wordt, en iets zouden missen dat alles voor de bbq veel voor ons kan betekenen.

Stefan 26-02-2021

Prima prijs en een prima levering, de volgende bestelling zou ik hier weer plaatsen.

Joost 25-02-2021

uitstekende snelle levering en goede klantenservice.
ik heb een BBq Garden Grill Experience / Evolution 3+1 maar er worden hier geen hoesen meer voor geleverd. de Hoes voor Patton Patio en Master Chef 4 past ook perfect op deze

Laura 13-02-2021

Fijne, overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Ook scherpe prijzen en snelle levering van de producten.