Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

De bruin 13-11-2020

Op internet kwam ik bij bbq ,zou nog op voorraad staan ,ik met de auto er heen , 80 km gereden ruim 20 min in de winkel gestaan ,moest zelf zoeken naar een verkopen, bleek er een fout te zijn ,geen voorraad .in de winkel dan maar betaald en werd gezecht maandag heeft u hem in huis , 80 km terug .maandag was hij er niet vanaf dinsdag Tot vrijdag gebelt ,gemailt geen antwoord of gehoor , eindelijk iemand aan de lijn moesten even wachten na half uur werd de tel verbroken , weer gebelt nu alle winkels en geen contact na 1,5 uur geprobeerd te bellen eindelijk iemand aan de tel ,was dus niet als oorde gedaan , nu wel en de zaterdag hadden we hem eindelijk in huis.
Toen kregen we een duim wij zeer ontevreden .
Zouden contact met ons op nemen nou zitten nog te wachten , de green egg gaan we zeker Hier niet kopen , en zeker niet aanprijzen . Wat een slecht bedrijf

Karen 10-11-2020

- Site zeer gebruiksvriendelijk
- Levering supersnel
- Had extra vragen rond geleverd product en deze werden heel snel beantwoord.
Bereikbaarheid ook na verkoop is top en dat vind ik erg belangrijk.

Alexandrov 02-11-2020

Mijn bestelling Is supersnel verzonden en volgende dag geleverd! Ongelovelijk!
en alles volgens verwachtingen👍 Bedankt! 😀

Jo uit Oostkamp 26-10-2020

Goede website, correcte service en interessante prijs. Blij jullie ontdekt te hebben. Tot later!

M splinter 24-10-2020

Ten eerste horen we na de aankoop dat de bbq toch niet direct leverbaar is, hebben 5 dagen gewacht.
Post nl is een drama, eerst een berichtje met wordt vandaag niet meer geleverd maar morgen.
2e berichtje zelfde dag, levering is maandag, 3e berichtje toch vandaag.
Bij alle 3 stond geen huisadres, dus geprobeerd in contact te komen met post nl.
Een telefoonnummer zoeken op post nl site is een drama.
Uit eindelijk via de site een push button, je zou dan door geschakeld worden.
Dit nummer was niet in gebruik. Na lang zoeken nog een nummergevonden.
Krijg je te horen: het is erg druk en dit nummer is tijdelijk niet in gebruik.
Toen kreeg ik weer een ander mailtje met het goede adres en levering tussen 1700 en 2000 uur.
Toen weer een mailtje met dat het pakketje in het depot ontvangen is.
Uit eindelijk kregen we toch nog ons pakket binnen.
De bbq is top, op het deurtje na, deze sluit niet goed.
Is een bekend probleem.

Karin Rotmensen 19-10-2020

Ten eerst kregen we een supermooie offerte voor
onze Bastard Urban Large! Ten tweede werden
wij super geholpen toen er, waarschijnlijk tijdens transport/levering
een ring gebarsten was, fijn persoonlijk contact en
uiteindelijk konden wij toch nog diezelfde dag bbqen.
Echt super goeie service!!!

Agnes 17-10-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar een passende hoes voor mijn boretti bbq.
Jullie hadden precies wat ik zocht.
Snelle bezorging en prachtig product.
Ben er erg blij mee.

Ees 16-10-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met een enorme keuze aan bbq's. Ondanks dat we voor aanvang al online een keuze hadden gemaakt wist de verkoper ons het eea uit te leggen/vertellen.

Boed 14-10-2020

Makkelijke site om je nodige bbq spullen te bestellen online.
Genoeg keuze voor ieders wat en een snelle levering.
Alles is goed voor mekaar show.

joop 10-10-2020

Door toeval kwam ik terecht bijde bbq winkel.Ik bestelde op vrijdag mijn bbq met de belofte dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, want ik ging die dag op vakantie, en ja hoor keurig op tijd .tijdens het uitpakken van mijn bbq bleek er een kleine beschadiging aan te zitten . dat is door de vakmensen van de bbq winkel zeer goed en snel opgelost naar 100% tevredenheid,mijn hartelijke dank hiervoor.

Rene 06-10-2020

In deze groot opgezette zaak heb ik de ervaring dat er personeel aanwezig is met veel expertise. De medewerker die ik sprak was bijzonder vriendelijk, gedreven en echt bereid om mij een goed product tegen een aantrekkelijke prijs te leveren. Vrijdagochtend rond 12.00 uu aangekocht, gratis geleverd op zaterdag om 09.00 uur. Topservice en supergoed georganiseerd.

Marc 05-10-2020

Weber performance besteld. Werd keurig in 1 dag geleverd tegen scherpe prijs. De barbecue is eenvoudig te monteren. Nu alleen nog mooi weer

Ellis Claassen 05-10-2020

Product was na bestelling toch al uitverkocht. Er was er ook nog maar een. Kreeg keurig een mailtje, dat het een aantal dagen langer zou duren. Had de keus of ik het product nog wel of niet meer wilde. Daarna werd het keurig bezorgd.

Kris 04-10-2020

Heel overzichtelijke, duidelijke webpagina.
Kwaliteitsvolle produkten aan mooie prijzen, een aanrader !!

Ben 03-10-2020

Het produkt, de prijs en de aflevering in de winkel in Doetinchem waren prima in orde. We werden goed en vlot geholpen. Vandaar de voldoende.
Mijn slechte ervaring gaat met name over de bereikbaarheid. Daar ik in het buitenland woon, had ik een aantal vragen m.b.t. de bestelling en aflevering. Ik heb meerdere keren en op diverse tijdstippen, bij verschillende filialen, geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen. Dit is niet 1 keer gelukt. Zeer frustrerend en niet echt een goede reclame voor het bedrijf.
(Een gehouden chatsessie leverde op dat moment wel resultaat op).

Marc V 28-09-2020

Super snelle service. Ondersteuning bij vragen via chat . Bij retourneren goede en correcte afhandeling.

Kolkena 28-09-2020

Prima shop, snel kunnen vinden wat ik zocht. Snelle levering.
Keurig verpakt. Doet wat er moet worden gedaan.

Bart 27-09-2020

Ik was gister na de winkel geweest in Breda , hoe wel het heel druk was heeft Anne een zeer vriendelijke man mij heel goed geholpen en echt de tijd genomen om de verschillen van camado’s te vertellen en mij gevraagd wat ik er mee wil doen en alleen de dingen verkocht wie op dit moment voor mij van toepassing zijn , dus geen druk of verkooppraatjes over dit en dat , ik ben blij dat ik na de goede uitleg de bastard heb gekocht en al ik het een beetje onder de knie krijg ik weer trug na de winkel kan voor uitbreiding van mij spullen en advies kortom top zaak en personeel !

Ed van Essen 27-09-2020

Hebben voor deze winkel gekozen, omdat die op redelijke afstand van ons huisadres is te vinden, slechts 110 km en na de chat met hen is gebleken alles op voorraad zou staan.

Helaas dat was dus niet waar. Het model wat ik had aangegeven was niet op voorraad. Dus de gehuurde aanhanger. . . . . . . dat was zonde geld.

Dan blijkt (achteraf) het feit dat er aan aanbiedingskorting zou zijn . . . . . . . uh . . . op internet is hetzelfde model tegen uw aanbiedingsprijs, nee nog goedkoper zelfs, te verkrijgen.

Desondanks het feit dat wij vriendleijke zijn te woord gestaan, gaan we (indien nodig) weer richting Breda.

fam. Ammerlaan 18-09-2020

Op vrijdag de weber gas bbq aangekocht in Zoeterwoude, deze is op zaterdag keurig afgeleverd op ons thuis adres. Omdat in de winkel in zoeterwoude geen gasflesjes verkocht worden!!?? moesten wij deze in een andere winkel aankopen. Echter deze winkelier (verkoopster) begreep de term " opschroef fles" niet met ándere woorden wij hadden de verkeerde gasflessen. Deze werden zonder problemen omgeruild en hebben daarna heerlijk kunnen bbq-en.

fam. Ammerlaan 15-09-2020

Stefan 13-09-2020

Snelle levering, 2 maal goed product Geleverd. Juiste omschrijving.
Een 9 ivm beschadiging van doos bij levering.

Bart 13-09-2020

Producten zijn goed. Bestelling is snel binnen ook al zou het niet direct op voorraad zijn. Vragen waren ook vooraf netjes beantwoord

Thea 11-09-2020

Wilde een WGA kopen. volgens de website was die op voorraad, dus op naar het filiaal in Son. daar bleek dat de enige WGA op voorraad in Doetichem stond. kon hem laten bezorgen maar gezien een eerdere ervaring en de korte tijd mbt vertrek vakantie was dat geen optie voor mij. Ook geen probleem X woont in Doetichem en wilde na zijn werktijd wel naar de shop in Doetichem rijden en de WGA ophalen zodat ik hem de volgende dag op kon halen in Son. Dat noem ik nog eens service. Nogmaals bedankt, wij kunnen nu op vakantie genieten en BBQ' en

Henk sloos 10-09-2020

Nadat mijn bbq op 19 juni was geleverd heb ik in de winkel in Zoeterwoude melding gemaakt van een beschadiging. De verkoper zou contact opnemen met de dealer.
Daarna werd het oorverdovend stil, een aantal mails gestuurd de winkel zelf bezocht maar geen afdoende antwoord. Het was allemaal moeilijk i.v.m. Corona. Uiteindelijk heb ik zelf contact met de dealer opgenomen en direct resultaat. Bij de dealer was niets bekend over mijn klacht. Jammer het is een mooie bbq maar de klantenservice bij alles voor bbq Zoeterwoude is waardeloos