HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wessel 18-06-2024

Super geholpen en een mooie tv kunnen scoren! Betere deal had ik niet kunnen vinden.

Joke 18-06-2024

!,5 jaar geleden een tv gekocht met 100% pixel garantie. Afgelopen april was er iets met de pixels. We hebben de tv via Hello tv laten maken (aangezien we er een extra garantie bij hadden gekocht). Een maand later werd de tv weer gebracht. De tv die we terug kregen heeft een ander serienummer dan die we voor reparatie hebben gedaan en de pootjes van de tv zaten er nu ook niet bij. We zijn nu weer een maand verder er Hello TV heeft geen oplossing. De pootjes zijn gewoon verdwenen. Wel hebben ze nog nieuwe pootjes besteld (volgens de mensen bij Hello TV was er 1 soort die op al die tv's van Sony past, maar heel gek die pootjes passen niet op die van ons.)Ik ben nog met de tv en de pootjes naar de winkel gegaan, maar ook daar concludeerden ze dat de pootjes toch echt niet passen. Voor de pootjes tot nu toe nog geen oplossing. Als wij aangeven dat we het vermoeden hebben dat we niet onze eigen tv terug hebben, maar die van een andere wordt er gezegd dat dat niet klopt. We hebben ook niet op papier en ook niet mondeling meegekregen wat ze hebben gerapareerd aan de tv. Het vervelende is dat je je klacht alleen bij de winkel kunt neerleggen, maar niet verder naar boven. Geen filiaalleider, of directeur. Je kunt geen kant op. Helaas zijn we dan genoodzaakt om het op juridisch vlak verder te gaan oppakken
jokeV 26-06-2024

Inmiddels hebben de verkopers in Groningen het geweldig opgelost. Het was een lastige situatie en niet snel een oplossing voor te vinden, maar het is gelukt! Aan de verkopers in de winkel heeft het in onze ogen ook nooit gelegen. Die hebben steeds meegedacht. Ook heel vriendelijk en steeds geholpen om tv naar de auto te brengen. Mijn Reviewscore schuift hierdoor omhoog naar een 10

J de Bruin 17-06-2024

Mooie nette winkel
Jammer er was te kort personeel dus even wachten
Desondanks netjes geholpen

Jaco 17-06-2024

Heel vriendelijk te woord gestaan, goede uitleg en ook vooral gevraagd wat voor bedrag je er voor over heb om een tv aan te schaffen

Max 17-06-2024

We gingen naar HelloTV in Duiven voor een soundbar. In de winkel werd er eerst gevraagd naar onze wensen. Daarna werden we perfect geholpen door een verkoper. Hij heeft echt rustig de tijd genomen om een demonstratie te geven en kon ook al onze vragen goed uitleggen. We hebben gekozen voor een mooie Sonos ARC + Sub + Era100. Het was eigenlijk niet onze bedoeling maar we zijn toch ook nog maar gezwicht voor een nieuwe televisie, mede omdat er een mooie EK-voetbal actie was met leuke kortingen.

Het installeren van alles ging prima en tot nu toe nog geen seconde spijt van onze aankoop.

Bedankt voor de perfecte service team Duiven.

Klaartje 17-06-2024

De verkoper is een hele nette vriendelijke jongeman
Is netjes de afspraak nagekomen met het telefoontje van te voren.
Heeft ook wat tips meegegeven
Weet waar hij over praat!

Jeroen 17-06-2024

Vriendelijk geholpen door een verkoper en duidelijke uitleg gekregen, inclusief het helpen met het brengen van de nieuwe tv naar de auto en de inruil tv uit de auto halen

Ruud 17-06-2024

Vriendelijk, eerlijk en goed advies. Goede prijs. Werd niet gekozen voor de duurdere door verkoper

Jimmy 17-06-2024

weer goed geholpen zoals altijd. Kom hier namelijk al een aantal jaar in Zoeterwoude. Erg behulpzaam en geeft het juiste advies.

Onno 17-06-2024

Verkoper heeft ons in Zoeterwoude echt zo ontzettend goed geholpen. Ook toen de tv thuis erg tegenviel heeft hij ons perfect geholpen.

Chris 17-06-2024

Verkoper mag duidelijker zijn in de uitleg over producten, en meelopen naar de auto was ook wel prettig geweest.

Frans K 17-06-2024

Ondanks de drukte nam de verkoper de tijd voor een goed advies op een relatief laaggeprijsd product.
Klanten met een kleine beurs worden ook goed geholpen. uiteindelijk heb ik een occasion tv gekocht met alle opties die ik graag wilde hebben. Dank verkopers vestiging Naarden

R .Smit 17-06-2024

Zeer nette winkel en kundig personeel.
Producten goed geëtaleerd en vriendelijke duidelijke uitleg.
Een verademing vergeleken met een andere grote keten.

Reinier 17-06-2024

We zijn geholpen door de zeer vriendelijke en deskundige . Hij heeft ons goed geholpen met het maken van de uiteindelijke keuze, de benodigde accessoires en we hebben een mooie prijs gekregen.

Klaartje 16-06-2024

Vandaag de tv ontvangen die we 1 juni jl bij Hello tv in Zoeterwoude Rijndijk hebben gekocht.
We zijn zeer goed geholpen door .
Zeer kundig, vriendelijk en meedenkend geholpen door hem.
Nu de tv speelt moet ik zeggen dat Mehmet niets te veel heeft gezegd. Hele mooie tv met een een super beeld. Heel blij mee!

P Bartholomeus 16-06-2024

We gingen voor een bbq kijken. Ze waren niet opdringerig en we konden rustig kijken wat ons aan stond. Toen we wisten wat we wilden werden we goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. Echt een aanrader om er eens te gaan kijken.

Erik 16-06-2024

Mooie winkel met geel keus. De medewerker was uiterst kundig, vriendelijk en behulpzaam. Tevens kreeg ik naast goed advies ook een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

De Leeuw 16-06-2024

Wij zijn een aantal keer in de winkel geweest omdat we twijfelde over de tv die we wilde kopen. We zijn super geholpen door verkoper.
Hij heeft alle begrip en geduld voor zijn klanten.
Geeft eerlijk zijn mening en advies of de tv zal voldoen aan onze wensen.
En legt geen druk op de koop

Fredie Polman 16-06-2024

Vriendelijke en vakkundige bediening, vakkundige uitleg en zeer snelle levering.

E.Sterken 16-06-2024

Uitstekende service, uitleg en op maat afgestemd op onze behoefte. Duidelijk in de uitleg, ook in de opties, denken goed mee. Kortom: veel beter dan bestellen via internet.

Hannes 16-06-2024

Goed geholpen door een zeer vriendelijke jonge man. Deal snel gesloten. Top!

R Kunst 16-06-2024

Soundbar Samsung Q990C aangeschaft in de winkel in Groningen, mooie winkel je kan heel veel T V's bekijken. Prima uitleg van de voor en tegens van het beluisteren van muziek via een soundbar. Onder het genot van een kopje thee verschillende muziek beluisterd klonk allemaal prima voor een soundbar. Verkoper nam alle tijd voor uitleg en demonstratie van een eventuele nieuwe T V. Thuis alles aangesloten klinkt de soundbar zeer goed ( T.V ) Minpuntje, muziek op een laag niveau ( Spotify ) heeft totaal geen bas, ondanks alle instellingen te hebben aangepast. Een bezoek aan de winkel kan ik aanbevelen, goed en vriendelijk geholpen door de verkoper.

Ron 16-06-2024

Door de medewerker zeer goed geholpen en een leuke korting gekregen en als vrienden van mij een nieuwe tv gaan kopen zal ik deze winkel zeer aanbevelen

Jeroen 16-06-2024

Netjes geholpen. Een duidelijke vergelijking kunning maken tussen de verschillende tv's. Door dat ze het zelfde beeld op alle tv hadden.

Piet Theuws 16-06-2024

Ik was nieuwsgierig geworden naar HelloTV toen ik de reclame zag op de TV.
Ben de site gaan bezoeken en was aangenaam verrast wat ik zag.
Ik dacht we gaan naar de winkel op Ekkersrijt in Eindhoven.
Daar hebben we uitgebreid advies gekregen over de verschillende merken en de mogelijkheden.
Uiteindelijk toch maar besloten om een 55inch Samsung te kopen, met een geweldig mooie kleuren
en zonder reflectie op het scherm.
Hier was het thuisfront zeer verrast door, en blij met mijn uiteindelijke keuze.
Daan bedankt voor de fijne uitleg . Piet