HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mariëlla 13-06-2024

Super gemotiveerd en kundig personeel
Enorm aardige en behulpzame verkoper rustig en zeer goede uitleg !

MJS 13-06-2024

Via de site uitstekend advies gekregen en online een tv en wandbeugel besteld. Deze was direct in Rotterdam op te halen. Ook in de winkel werden we vriendelijk te woord gestaan en konden we alles direct meenemen. Perfecte service HelloTV.
HelloTV 14-06-2024

Beste MJS,

Bedankt voor de 10 en jouw bezoek aan onze winkel in Rotterdam. Perfect om te horen dat je zowel online als in de winkel goed geadviseerd en geholpen bent. Succes met het ophangen van de tv, en als we je verder nog ergens mee kunnen helpen staan we uiteraard voor je klaar.

Jelske - HelloTV

Stephanie Joosten 13-06-2024

Snelle en goede service, met mooie prijzen. Uitstekend advies gekregen bij de aanschaf van een televisie.
Mocht u een goede en betrouwbare winkel zoeken, met vakkundig personeel voor een televisie, dan raad ik deze winkel zeker aan!

RB 13-06-2024

Prima geholpen, goede en deskundige uitleg gehad. Ook goed advies over juiste gebruik van kabel en schoonmaken van scherm. Dat is toch weer even anders dan bij onze vorige Sony.

Dennis 13-06-2024

Prettige communicatie en neemt de tijd om verschillen uit te leggen. Heeft duidelijk verstand van zaken. De keuze was daardoor makkelijk gemaakt.

Karel64 13-06-2024

vlotte bediening, handig die samenwerking met de online helpdesk en de winkel, scheelt een hoop tijd en herhaling van onderwerpen.

Fam.Ferwerda 13-06-2024

Ongedwongen met de juiste intentie en vakkennis de juiste tv besteld die past precies bij wat wij wilden.Produkt en de prijs en de juiste afhandeling .Perfect.

Rob 13-06-2024

We waren doordeweeks en vroeg, eerst rustig gekeken en daarna goed geholpen, verschillen zijn goed uitgelegd, blij met de nieuwe tv

ChrD 13-06-2024

Mijn tv bestelling opgehaald en oude tv ingeleverd. In deze mooie winkel zijn we keurig en correct behandeld door de verkoper. Wij zijn blij met onze aankoop en kunnen Hello Tv ten zeerste aanraden.

van Katwijk 13-06-2024

Goed geïnformeerd over het aangeschafte toestel. Direct uit voorraad mee kunnen nemen.

Henny 12-06-2024

Prima, klantvriendelijk en behulpzaam.
De tv die wij wilde, was niet op voorraad. Wij konden, als we dat wilde naar het logistiek centrum gaan om de tv op te galen. Dar hebben we gedaan en de tv is inmiddels geïnstalleerd.

Robbert van der Spek 12-06-2024

Ik heb een goede ervaring met HelloTV. Vooral de installatie en ophangservice geef ik een 10. Snel en zorgvuldig geïnstalleerd door een vriendelijke monteur. Echt helemaal top.. Ook het snelle contact bij aanschaf via de mail was super. Een goede korting gekregen op een tv die elders een stuk duurder is. Het enige minpuntje was het ontbreken van wat technische informatie van de tv die ik aangeschaft heb. Blijkbaar hebben de Phillips ambilight tv's vanaf 2023 geen connectie met Phillips Hue. Dit was wel het geval bij het 2022 model, waar ik in eerste instantie voor ging (maar voor ongeveer hetzelfde bedrag de 2023 aangeboden kreeg).. dit is een punt dat ik zelf had kunnen ontdekken, maar bij het aanbod werd mij alleen verteld op welke vlakken de 2023 versie beter is dan de 2022 versie. Geen groot probleem want het is een prachtige TV en de bezorgservice van HelloTV maakt alles goed.

Job 12-06-2024

Bij de vestiging in Groningen supergoed geadviseerd en geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Phillips TV, bedankt XXX en collega’s!

Paul 12-06-2024

Goed geholpen. Ook bij de eerste kennismaking via de site. In Utrecht een TV gekocht die we uitgezocht hadden, maar we wilde deze wel eerst zien. De verkoper had kennis van zake. We zijn er heel blij mee.

Latoya 12-06-2024

Tv zelfde dag nog in huis top service! Echt een aanrader. Bracht hem ook naar binnen en was erg vriendelijk

Latoya 12-06-2024

We werden zeer vriendelijk geholpen hadden eerst twijfel maar door een perfecte uitleg en geduld hebben wij toch de keuze gemaakt een tv en soundbar bij jullie aan te schaffen

Angelo 12-06-2024

Geweldig geholpen in het filiaal Groningen door een zeer bekwame verkoper , en een super deal gekregen

Salih Bozkurt 12-06-2024

Zeer vriendelijke en kundige verkoopster in de winkel die alles goed heeft uitgelegd en ik daardoor de juiste keuze kon maken.

Evert Vos 12-06-2024

Via Marktplaats werd een Bose soundbar aangeboden. Middels diverse mailtjes heen en weer, was de afspraak, dat ik na mijn thuiskomst van vakantie zou langskomen in Zoeterwoude.
Hier bleek de soundbar onvindbaar. Degene met wie ik de afspraak had gemaakt, bleek op vakantie. Nadat hij was gebeld, bleef de soundbar nog steeds onvindbaar.
Na wat heen en weer gepraat, kwam Hello tv met een prima oplossing.
Ik kon een andere soundbar uitzoeken, met een zeer ruimhartige korting.
Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een prachtige LG soundbar met woofer van een prima prijs!
Goed opgelost en iedereen tevreden!

Uschi Beumer 12-06-2024

Wij zijn heel prettig geholpen bij de aanschaf van een Basterd barbecue.
Goede uitleg

Van der Struijk 12-06-2024

Deskundig en met veel geduld geholpen.
Aan de hand van vragen naar onze wensen een advies geven. Wij hebben dat als zeer prettig ervaren.

Saskia van de griend 12-06-2024

Direct geholpen geen gedoe alleen maar positief goeie uitleg ik zeg top winkel

Scholten 12-06-2024

---------------------------------------------------
Ik ben als zijnde twijfelaar erg goed geholpen in de winkel te Naarden. Er werd echt de tijd genomen om alle tv opties op een rijtje te zetten. Aangezien mijn oude tv kapot was en de levering eventjes op zich liet wachten, kreeg ik een leentoestel mee. Fijne service.
Ik zag wel op tegen de installatie, omdat de tv aan de muur bevestigd moest worden op de bestaande plek van kapotte tv en met een alziend perfectionistisch oog kun je bij mij niet snel goed doen. Ik was dan ook zeer blij met de komst van medewerker *** die het niet beter had kunnen doen. Petje af.
Oh ja, het is een Samsung Oled tv geworden daar waar ik eerst een Qled had. Fenomenaal beeld.
Bedankt!
HelloTV 12-06-2024

Beste Scholten,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en jouw nieuwe tv. Zonder tv laten we je niet graag zitten, dus een leentoestel is dan een goede optie. We waarderen je feedback enorm en zullen je complimenten doorgeven aan ons team in Naarden. Geniet van je fenomenale beeldkwaliteit.

Jelske - HelloTV

Kees 12-06-2024

Super geholpen in de winkel en topklasse installatie gisteren van onze nieuwe tv door medewerker xxxx met hulp van medewerker yyyy. Mensen die het vak verstaan! Zeer tevreden

Emmy 12-06-2024

Dit was al de derde keer dat ik voor Hello TV ging voorheen Platte TV
Fantastische medewerkers Zeer klantvriendelijk
Altijd al je vragen beantwoorden zonder lange wachttijd En dan heb ik het nog niet over de medewerker die de TV brengt en installeert , in mijn geval medewerker xxxx uit Groningen , werkelijk waar hij deed alles en nog meer om het mij allemaal naar de zin te maken , echt alle lof en hij ging niet eerder weg dan dat ik wist hoe alles werkte Dus ook daarom is Hello TV voor mij altijd de beste keus .