MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 808 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Peter Bauer 20-07-2024

Mooie Coole (en koele) winkel met grote keuze hoeveelheden artikelen waar je altijd wel wat naar keuze kan vinden. Aardige en vakkundig behulpzame vloermedewerkers die je goed kunnen adviseren bij het bepalen van je keuze .

Liane van de Mortel 20-07-2024

Media Markt Ekkersrijt Son en Breugel Hisense wasmachine gekocht.
Fijne winkel, en verkoper die wist waar hij het over had.
Hebben hier meer gekocht.
Vriendelijk personeel.

Elbers 19-07-2024

Laatst een televisie gekocht. Gevraagd of de oude tv meegenomen zou worden als de nieuwe werd bezorgd. Ja, zo werd mij verzekerd. Ik moest de oude wel klaarzetten, zodat hij direct meekon. De bezorging bleek door DHL te gebeuren en de bezorger weigerde het oude toestel mee te nemen. We hebben geen auto, dus een bedtje lastig dit. Voel me in de boot genomen door de vetkoper. Geen goede beurt voor Mediamarkt. Neem je klanten niet in de maling is mijn advies.

Huseyin Ersoy 19-07-2024

Mediamarkt is een hele goede betrouwbare winkel. Bedrijf dankjewel voor het top service en informatie nette levering super

Groetjes Huseyin Ersoy

Jolanda Hietland 18-07-2024

Apple oortjes gekocht bij media markt. Ze gaan kapot binnen de garantie. Bellen kan niet, mailen kan niet, alles via een onpersoonlijk contactformulier. Lang verhaal kort; ik heb ze vier keer opgestuurd. Ik kreeg steeds retour terwijl ze nog stuk waren. Geen schrijven erbij. Nadat ik zelf contact zocht kwam ik erachter dat er niets was gebeurd. Na vier keer kreeg ik eindelijk reactie: ze gingen niet kosteloos repareren want de garantie was verlopen. Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Toen gooiden ze het op een vochtprobleem in de cas. Dit valt buiten de garantie. Dit is absoluut onmogelijk. Ik heb namelijk speciale waterdichte oortjes voor als het regent. Bovendien zit mijn case altijd in mijn tas. Apple heeft zelf hele goede service. Koop daarom nooit bij mediamarkt omdat het een tientje goedkoper is!!!

Chanwellie 18-07-2024

Weer een fijne deal gescoord! Kom graag bij Media voor de goede acties en fijne adviezen.

Jgm kalee 18-07-2024

Ik ben zeer snel en erg vriendelijk geholpen.door colinda ze heeft mij goed geïnformeerd.Ik zou haar graag aanmelden om bij haar langs te gaan voor advies

Jor 17-07-2024

Ik ben heel erg blij met de
Mediamarkt in Amersfoort. We hadden dit keer een koffiezetapparaat nodig. Ze helpen goed me wat je het beste kunt aanschaffen en leggen uit hoe iets werkt. Deze keer een mooi koffiezetapparaat gekocht. Erg blij mee!! We mochten een kopje koffie proeven voordat we hem gekocht hebben. Bij de kassa zijn ze ook erg aardig en letten goed op het bedrag en de korting..

Heel erg bedankt hiervoor!!

OvV 17-07-2024

Wij hebben 2 tablets gekocht, zijn perfect geholpen! Bedankt voor de uitstekende begeleiding, maken er nu heerlijk gebruik van Samsung tablet.
Waar Samsung ons helemaal in de kou liet staan :-( hielp Mediamarkt ons 1000% beter. Op het hartjes kaartje wat bij de rekening zat, zouden we van Mediamarkt na een paar dagen een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen, die hebben we helaas nooit ontvangen :-(
Wij geven medewerker van Mediamarkt en dikke vette 10 voor zijn hulp en advies bij het uitzoeken en begeleiden van onze aanschaf. Geef hem maar 2 hartjes achter zijn naam!)
Bij de volgende aanschaf willen we graag weer zo'n goede service!

V.Oudhuis 17-07-2024

Blij dat ze bij Media markt ook thuisbezorgen als het artikel in de winkel niet op voorraad is.

Tim 17-07-2024

Vandaag mijn Macbook Air M3 ontvangen. I absolutely love this machine!

Aankopp gedaan via MediaMarkt. Bewuste keuze omdat in geval van problemen je gewoon een filiaal kunt binnenlopen. In het verleden al meerdere keren uitstekend geholpen bij filiaal Heerlen.
Tevens: als je online besteld en thuis laat bezorgen via CBXL krijg je nog een keer 3% cashback. Top-top-top!

Wat ze deze keer ook goed hebben gedaan is dat je aan de bezorger een QR code moet laten zien. Zo kun je altijd aantonen of een pakket daadwerkelijk geleverd is. In geval van DHL geen overbodige luxe 😉

Dus al met al een vlekkeloze ervaring gehad.

Chris Snelders 17-07-2024

Zeer compleet assortiment en professioneel advies. Verkoper luistert goed naar wensen en eisen.

Jeroen 17-07-2024

Beste mediamarkt,

Via deze weg wil ik graag een klacht indienen over de manier hoe klanten worden behandeld door jullie... 3 dagen geleden had mijn laptop binnen moeten komen. Op dag 1 kwam de bezorger langs met mijn pakketje maar mocht hij hem niet overhandigen omdat ik geen ontvangst code heb gekregen. Na 1,5 uur te hebben gebeld met jullie (klantenservice) kwam ik tot de conclusie: het blijkt dat van de 5 mensen die ik heb gesproken eigenlijk niemand precies weet hoe het werkt.. ontzettend vervelend want ik de KLANT in dit verhaal is er ondertussen al bijna 3,5 uur druk mee om het ZELF op te lossen. Als verdediging roepen jullie maar bel de dhl en andersom ook zo. Zelfs het annuleren van het pakketje kan pas als de bezorger voor ondertussen de 3e x aan de deur komt. Als die überhaupt komt want gister is hij niet eens geweest! Bizar dat het een klant zoveel zorgen brengt terwijl het probleem bij jullie vandaan komt. Het schuilen achter chatbots en studenten op hun slaapkamer van de (klantenservice) vind ik ronduit schandalig...

Fix je sh*t Mediamarkt! voor een groot bedrijf als jullie lijkt het gedraaid te worden door kinderen.

Alie Groenewold 17-07-2024

Wasmachine ging binnen de garantie periode stuk. Duurde 3 week voordat de monteur langs kon komen. Vervolgens moesten er onderdelen besteld worden. Al met al straks 6 á 7 week verder!

Vergoeding voor een nieuwe wasmachine? ‘Nee, gewoon geduld hebben’

petra 17-07-2024

Duidelijk omschreven en fijne vergelijking .
en lekker snel geregeld
Winkel met goede aanbiedingen en goede service .

Arno de Blaaij 16-07-2024

Goed advies en deskundig ook volgens de reviews van het merk krups koffiezetapparaat EA897b goed geholpen en tijd genomen alles goed uitgelegd volgen gegevens via internet.
Jammer maar was net 1 dag te laat voor members korting van 40 euro wat ik jammer vond en er geen aanpassing gedaan kon worden ondanks ik 3 dagen geleden langs was geweest voor informatie !!!! toen de korting nog was.

Hazal 16-07-2024

It's trustable, user friendly, delivery options are great, and the prices are really convenient!

Isis 16-07-2024

AirPods geleverd waarvan 1 vanaf begin niet oplaadde. Teruggestuurd naar reparatiecentrum want viel binnen garantie, AirPods werden echter total loss verklaard. Vervolgens raakten de AirPods die retour gestuurd zouden worden kwijt, Post NL wist van niets en de medewerkers aan de telefoon ook niet.
Ik heb inmiddels na meer dan een half jaar, 3x bellen en meer dan 30 mails de AirPods teruggekregen, inmiddels is het hele pakket beschadigd.
Ik heb twee keer een klacht ingediend, ik heb hier bevestigingen van gekregen maar er wordt niet op ingegaan.

Paul 15-07-2024

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg. In de winkel nemen ze de tijd voor je.
Er wordt wel erg veelvuldig door verschillende medewerkers gevraagd of je een verzekering wil afsluiten bij je apparaat. Na een tijdje wordt dit vervelend. Gewoon 1 of 2 keer aanbieden en dan gewoon ophouden.

Vincent 15-07-2024

Prima en vriendelijke service. Veel mogelijkheden voor producten te verkrijgen, bijvoorbeeld bestellen online of ophalen in de winkel. Duidelijke omschrijving in e-mails en een prima puntenprogramma. Een prima keuze voor apparatuur en accesoires voor apparatuur.

M H Sluiter 15-07-2024

Goeie uitleg en zeer tevreden bij het helpen van de goeie keuze niet lang hoeven te wachten vlug geholpen

rik 15-07-2024

goede deal in my mediamarkt.
online goede beschrijving alleen in de winkel minder, personeel wist er niks over

Janny Teunissen 15-07-2024

Ik heb vandaag een Apple Watch SE gekocht ik ben zeer vriendelijk geholpen door MILAD HEEL BELEEFD EN KLANT VRIENDELIJK vandaar geef ik hem een 10 luistert naar je en goede service .👍Verstand van zaken.

Andrea 15-07-2024

Ik vind mediamarkt een super winkel omdat je daar van alles hebt. Heb er meerdere keren wat gekocht en ben er nog steeds heel erg blij mee.

Peter 15-07-2024

Mijn haar gaat alweer recht overeind staan als ik de bestelmail lees. Bij aankoop staat volgende dag na 14:00 af te halen. Bij de bestelbevestiging wordt ineens over 1 a 2 dagen gesproken. Ben ik weer eens in een aanbieding van dit bedrijf gestonken? We zullen het zien 15 juli om 14:00 uur