MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Renske 04-07-2024

Super service, prettige bezorging fijn dat ze werken met een track and trace.

Thomas 04-07-2024

Op zoek geweest naar een nieuwe fotocamera, we wisten al welke we wilden hebben.
De verkoper Jimmy kon zien dat deze niet meer in de winkel lag maar kon hem wel bestellen.
De volgende dag hadden we hem al binnen (zondag).
Goede service!

Lorenzo 04-07-2024

Goede snelle levering
Voldoet aan de eisen die er staan
Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Ik koop al jaren spullen bij de Mediamarkt laptop games ps5 alles het is gewoon een extreem goede winkel.

Amani 04-07-2024

De levering is snel top product geen klachten. Ik blijf alleen maar via mediamarkt bestellen wat ik nodig heb

Nelpie 03-07-2024

Ik vind de mediamarkt fijn, veel spullen ook op voorraad en anders snel in huis op andere manier.
De meeste verkopers zijn heel vriendelijk en hebben verstand van zaken en zijn bereidwillig je te helpen en te informeren.
Het enige is dat er soms geen personeel genoeg is, maar ja, in deze tijd en de tijd die ze voor je nemen....

Marije 03-07-2024

Op 10-6 een bestelling geplaatst van een flink bedrag en deze nooit ontvangen. Vervolgens gebeld met Mediamarkt en deze gaven aan dat het bij de vestiging in Zoetermeer nog niet was verstuurd (dit na 2 weken) Na 3 keer gebeld te hebben en nog steeds geen bestelling heb ontvangen krijg ik een mail dat ze de bestelling in goede orde retour hebben ontvangen. (Maar deze heb ik nog nooit ontvangen dus hoe moet ik deze geretourneerd hebben?) Vandaag heb ik weer gebeld omdat het totale bedrag wat ik terug kreeg niet klopte. Ik miste €25 en dacht ik trek toch maar weer eens aan de bel. Al die tijd ben ik rustig gebleven maar nu ben ik er echt klaar mee. Maar de medewerker bij Mediamarkt was kortaf en luisterde amper naar wat ik ook echt wilde vertellen. (De eerste 3 keer had ik wel hele vriendelijke medewerkers aan de telefoon) Nu bleek dat er 1 artikel niet goed was geretourneerd, oftewel weer een fout in het systeem (want neeee ik heb deze bestelling nooit ontvangen. Ook geen track en trace code dus het is nooit verstuurd geweest) Nu maar afwachten of ik deze €25 nog wel ontvang. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Mediamarkt. Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik een review schrijf eens moet de eerste keer zijn.

Eva 03-07-2024

Mediamarkt is de winkel waar je terecht kan komen als het gaat om een eerlijke levering van jouw wensen. Het is een hele betrouwbare winkel vergeleken met anderen. De werknemers zijn altijd klantvriendelijk en willen graag helpen en dat is waarom mediamarkt een onderscheid maakt van andere winkels. Ze zijn heel eerlijk wanneer het gaat om producten die ze aanbevelen.

Mediamarkt 03-07-2024

Zo ontzettend goed geholpen in de winkel. Bezorgers waren uitstekend van het tillen tot het installeren.

Mitchell Koevoets 03-07-2024

Makkelijk alles te vinden en top dat er gelijk bij staat wat er nog meer word aanbevolen bij het artikel

Nico 03-07-2024

Ik had snel routers nodig dus heb gekozen voor de optie 'ophalen in de winkel'. Volgens de website was het voor 23:59 besteld, de volgende dag vanaf 14.00 ophalen. Om 15.00 nog steeds geen mail dus gebeld met de helpdesk. Die gingen er achteraan een een kwartier later kreeg ik het afhaalbericht.
Klein slordigheidje van de Mediamarkt die mijn aankoopervaring een stuk negatiever heeft gemaakt dan ie had kunnen zijn.

Demi 02-07-2024

It is easy to order from their webshop! Being able to compare similar devices, made my choice easier! And before ordering, they just had a members discount, so I took the opportunity for 20€ off! Thank you! I am waiting for my order to be delivered today!!

Henny 02-07-2024

Voordelig en goede informatie over de producten. Ook de reviews zijn m.i. objectief en onderbouwd.

wuaiman 02-07-2024

jullie schieten werkelijk in alles te kort, jullie splitsen de levering op en vervolgens komt de rest niet.
Ik ben er dagen mee bezig om door jullie slechte communicatielijnen te navigeren en mijn problemen met een stelletje kleuters die jullie werknemers noemen te bespreken, schande.
Ik had de optie gekozen voor opnieuw leveren en jullie storten het geld terug en denk, amateurs.
En als ik het dan zelf maar weer wil regelen door het zelf te bestellen, maken jullie het gewoon 10 euro duurder, ik heb er geen woorden voor.

en jullie blijven stil, zeggen niks.
klantenservice is gewoon in gesprek gaan, het zijn echte mensen.

Claudia verhoef 02-07-2024

We zijn heel fijn geholpen door (*) in media markt apeldoorn.
(*) is erg klantvriendelijk..
Wat zullen we een bakplezier hebben,met onze cliënten ,van de twee aangeschafte
Frituurpannen.

jorn 02-07-2024

De shop is erg overzichtelijk. Ook is het product makkelijk en snel te bestellen.

Mina 01-07-2024

Mediamarkt heeft een breed aanbod van verschillende artikelen. Van huishoudelijke apparaten tot games. Dit zorgt ervoor dat wanneer ik iets nodig heb, mediamarkt een van de eerste winkels is waar ik kijk. Producten zijn helaas wel vaak niet meer te leveren en ook niet in de winkel te krijgen. Winkelvoorraad klopt soms ook niks van. De klantenservice telefonisch en in de winkels moeten zich ook beter op elkaar aan stemmen want ik hoor van alle kanten wat, mocht er wat gebeurd zijn met een artikel of bestelling etc. De bezorging is meestal wel vrij snel.

Claudia 01-07-2024

Goede winkel met een groot assortiment en mooie prijzen. Ook zijn de regelmatige actie aanbiedingen een sterke troef!

Danel 01-07-2024

Goedkoopst, snelst, aardigst, grootst... In het kort de beste elektronicahandel

J Verkleij 01-07-2024

pakketje voor ziek kind, is 2x aangeboden bij ons bedrijf maar helaas zijn we er in het weekend niet.
Ook geen berichtje in de brievenbus voor een afhaallocatie van DHL al alternatief. Dus is het pakketje retour naar de winkel en moet ik opnieuw bestellen waardoor het zieke kind moet wachten.

Robert-Jan 01-07-2024

Werken goed, altijd vriendelijk en goeie aanbiedingen plus prijzen. Ps mediamarkt ik ben toch niet gek! blijft goud😁👍🏻

Joost 01-07-2024

Bij mediamarkt Apeldoorn kregen wij van Andy, die op de televisie afdeling staat, antwoorden op al onze vragen. Dankzij dit advies besloten om in de winkel te bestellen in plaats van thuis zelf. Met veel dank aan Andy

Van der Berg 01-07-2024

Door het overtuigende advies van Andy zijn wij toch tot een andere keuze gekomen. Zeer tevreden over hoe Andy onze wensen vertaald naar de juiste tv!! Bedankt Andy

Sjaxie 01-07-2024

Winkel is lekker open, makkelijk lopen. Daarnaast alles duidelijk te vinden. Het personeel ook zeer vriendelijk, product was niet meer op voorraad dus had de specialist het besteld en wordt het thuis bezorgd!

T 30-06-2024

Ik word meestal supergoed geholpen laatst had ik een vraag en de helpdesk holp super goed het duurde 2minuten zo opgelost

Shano 30-06-2024

Ik ben zeer tevreden met mediamarkt goede producten en kwaliteit goedkoop en ook zeer luxe producten mediamarkt laat niet in de steek