MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Sanderk35 09-07-2024

Ik ben altijd al een Media Markt consument geweest. Ikzelf vind het veel meer betrouwbaar dan Coolblue of andere vergelijkbare zaken. En door het nieuwe punten systeem is het nog toffer dan eerst. Ik ga sowieso meer dingen kopen hier

RR 08-07-2024

Goed kwaliteit. Tot nu toe geen klachten over artikelen gekocht bij Media Markt. Ik koop allen artikelen die ik zelf kan meenemen. Het zou heel fijn zijn dat er ook thuisbezorgd / installatie mogelijkheden er zouden zijn voor artikelen als wasmachines, drogers etc. Ik denk dat de winkel meer zou verkopen. Vooral voor klanten zonder vervoer.

Ger kers 08-07-2024

Heb een delongi nespresso koffiezetapparaat gekocht bij jullie

Is al 3 voor reparatie naar nespresso gestuurd.
Weer kapot. Zal nooit meer een nespresso machine aanschaffen bij jullie!!
Ben zeer teleurgesteld!!!!
Krijg totaal geen feedback van de media markt te apeldoorn.

Ron IJlstra 08-07-2024

De beoordeling krijgt geen 10 maar een 9 inverband met de prijs hij staat oude site voor 399 eure maar ik moet betalen 449 euro

majexx 07-07-2024

Ik raad de Media Markt-winkel aan, de service is op het hoogste niveau, goed geïnformeerde mensen helpen je bij het kiezen van een bepaald product. Als ik in deze winkel winkel, ben ik altijd tevreden met apparatuur van de hoogste kwaliteit. Levering op dezelfde dag of de volgende dag, een groot pluspunt bij het kiezen van de dag waarop het bestelde product geleverd moet worden. Ik raad iedereen aan om in deze winkel te winkelen!

Dylan 07-07-2024

Levering is altijd in orde, word snel afgeleverd en product is altijd goed.

Lozzy 07-07-2024

I chose this shop because i have a friend who works for you guys so i checked here first :)

Dewy 07-07-2024

Je kan artikelen vergelijken en dit is erg handig als je niet een deskundige naast je hebt!

Bemore 07-07-2024

Ik vond dat de prijs voor de artikel die ik wilde (stofzuiger) was heel aantrekkelijk, de pagina reageert snel, je verliest geen tijd, aanbieding en mogelijk extra korting goed uitgelegd en het wordt zonder verzendkosten naar mijn gestuurd.

Abdulmannan 06-07-2024

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik twee jaar geleden twee computers voor mijn kinderen kocht en ze waren uitstekend. Dezelfde specificaties genoemd

Maria 06-07-2024

Uitgebreid assortiment.
Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door een medewerkster!
Ga hier zeker nog een keer terug zo nodig.

Joane Sainz 06-07-2024

I think the web page and the app are very well organized and structured. My only feedback to improve would be to also have the English version available in the Netherlands.

Johan Koster 06-07-2024

Mooie grote winkel met een groot assortiment aan producten.
Hier een nieuwe monitor gekocht en een pckast.
Keurig en kundig geholpen door medewerker die wist wat hij verkocht en er ook alles over kon vertellen.
Kon na installatie direct aan de gang met gamen.
Echt genieten met mijn nieuwe 27 inch monitor.

Yasar korkmaz 06-07-2024

Hoe

Ik ben tot nu toe met alles tevreden wat ik bij Media Markt heb gekocht

Omdat je goed wordt geadviseerd door naar medewerkers die de verantwoordelijk dragen

Alleen bij de kassa moet je lang wachten en dat kan met de spitstijden moeizaam als jouw gezondheid niet toe staat

Groetjes ,
Korkmaz

Peter uit Voorschoten 06-07-2024

Dit is al de tweede keer dat een bestelling in plaats van de volgende dag, een week of langer niet geleverd wordt. Het product is niet eens verstuurd en volgens de website is het nog steeds op voorraad (zowel in de winkel als online). Kennelijk is leverzekerheid door Mediamarkt niet de hoogste prioriteit

Samuel 06-07-2024

The guy who helped me find what I was looking for yesterday was very efficient and friendly.

Jennifer 06-07-2024

De service is helaas ver te zoeken. Op 4 juni hebben we een televisie besteld. Deze werd de volgende dag geleverd, alleen binnen 24 uur deed de afstandsbediening het niet meer. We hebben direct contact opgenomen en een reparatie aanvraag gedaan. Vanuit daar het advies om langs een winkel te gaan. In Leiderdorp is er weer een aanvraag gedaan, er zou iemand langs komen. Ondertussen is het 6 juli. Er is nog niemand geweest, en na opnieuw contact op te nemen, worden we weer van het kastje naar de muur gestuurd en moeten we maar langs een winkel gaan. Onder een online review wordt er snel gereageerd, om er vervolgens weer niks mee te doen.

Pauline 05-07-2024

Ik vind de Mediamarkt (The Wall) een goede winkel met uitstekend personeel. Ben iedere keer zeer vriendelijk en met de juiste kennis geholpen. En als je geen aanvullende producten wilt, geen probleem, ze blijven niet zeuren. Top.

Martien 05-07-2024

Roel Hendriks verkoper in Den Bosch heeft me super goed geholpen en meegedacht toen het horloge dat ik wilde kopen niet leverbaar bleek te zijn.
Hij heeft een prima alternatief geboden.

Mihaela Crusoveanu 05-07-2024

Ik hou van deze winkel. Bijna elke keer als ik het product vond dat ik nodig had, hebben de mensen bij MediaMarkt een grote verscheidenheid aan producten.

GBLWWDEMGL 05-07-2024

Mediamarkt heeft naast een fijne app en website, vaak ook de beste prijs voor producten. De extra member korting is makkelijk te verkrijgen en hierdoor heb je een nog scherpere prijs dan bij andere webshops.
Verder is de klantenservice goed bereikbaar en in het verleden altijd behulpzaam geweest.

Myrthe 05-07-2024

De shop is erg duidelijk in stijl en je kunt makkelijk vinden wat je nodig hebt. De filter opties zijn uitgebreid en overzichtelijk. Het aanbod is erg groot en de gratis verzending en duur voordat je het product ontvangt zijn erg positief.

P.Akkerman 04-07-2024

Uitermate deskundig en vriendelijk geholpen bij onze aankoop van een nieuwe tv.
Zowel de verkoper als degene die ons hebben geholpen bij de afhandeling, aan de servicebalie, waren vriendelijk en beleefd.
Onze complimenten aan jullie personeel.

Bert 04-07-2024

Media Markt was vandaag het goedkoopst met de Google Pixel 7a.
Omdat de winkel dichtbij is, èn de smartphone op voorraad, is het gemakkelijk om daar op te halen.

Debby verschuuren 04-07-2024

In september 2021 hebben we een tv gekocht en helaas ging hij 2 weken geleden kapot. Garantie dus verlopen.
We konden kiezen of brengen of €60 voorrijkosten betalen.Tv gebracht en afgeleverd.
Kosten eerst €165 maar helaas kwam er nog meer bij en moesten we opeens €288 betalen.
Toch maar laten maken en gisteren mochten we onze tv ophalen.
Eenmaal thuis aangekomen blijkt dat ze ons de verkeerde tv hebben meegegeven.
Moesten weer terug naar de mediamarkt om te kijken waar die van ons was en om de oude terug te brengen.
We werden afgedankt met een bon van €10
Dan te bedenken dat ik 3x de auto heb moeten rijden, een tv doe niet van mij is moeten terug brengen en parkeergeld heb moeten betalen!
Ik had op z’n minst €60 voorrijkosten bedacht, maar helaas !
Ben niet blij met de gang van zaken en ontzettend slordig hoe dit alles is gegaan en is opgelost