MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Chris 29-06-2024

Uitstekende webshop door overzichtelijk en makkelijk je bestelling te plaatsen. Ik had mijn koffiemachine kapot en zag bij levering dat ze de volgende dag (zondag) leveren.
Dit was voor mij o.a. de aanleiding om hier te kopen.
Daarnaast bij registeren spaar je ook punten, bij elke 1000 punten krijg je 20 euro korting + een verjaardagsvoucher.

els 29-06-2024

goede service vlotte levering vriendelijk personeel toppie goede uitleg super

Joyce Boerenbrink 29-06-2024

Bij mediamarkt hebben ze altijd wat ik zoek telefoons en smartwatches. En de volgende dag bezorgd of meteen afhalen wat ik super fijn en makkelijk vind. Ook is de site makkelijk en overzichtelijk in gebruik.

F.Postma 29-06-2024

Ik heb na meermalen vragen 45 minuten met alle geduld moeten wachten op de juiste medewerker.tot 3x toe kwam de verkeerde medewerker en pas toen ik zij ik ben er klaar mee werd ik geholpen.
Ik had het idee dat ik niet serieus genomen werd.
Hopende dat dit de volgende klant niet ervaart.
Overigens heb ik het artikel wel genomen omdat ik weet dat de garantie bij mediamarkt zeer goed is

Gijs Rietveld 29-06-2024

Bij Media markt hebben ze een breed assortiment dat is top Maar als klant is het wel vervelend als je vragen hebt aan een medewerker Dat het allemaal zo lang moet duren voordat ze tijd voor je hebben Dat is dikke min punt vind ik

Brandon Jansen 29-06-2024

Hele nette mensen ze helpen je goed als je een vraag of een probleem hebt, ben er zeer te vreden, en ik raad dit zeker aan aan mijn vrienden.

Monique 29-06-2024

Jammergenoeg werd eerst de verkeerde Hisense koel/vries combinatie geleverd met energielabel D ipv A.
Het vergde enige telefoontjes en emails, voordat er gehandeld werd. Het heeft 10 dagen geduurd voordat de juiste koel/vries combinatie geleverd werd. Verder heel vriendelijk online personeel, maar het afhandelen van verkeerde leveringen, kan volgens mij sneller met meer moeite om het in 1 keer op te lossen en minder administratie en follow-ups.

Tvw 29-06-2024

gewoon prima, maar heb bestelling nog niet binnen. Bestellen gaat super makkelijk

Regales 28-06-2024

Snel en makkelijk te bestellen
Alles spreekt voor zich en duidelijk aangegeven

Petr 28-06-2024

Ben tevreden met het zoeken, online winkelen en mijn aankoop via Mediamarkt

R. 28-06-2024

Om heel eerlijk te zijn ben ik niet tevreden over de mediamarkt. Ik heb een keer een koelkast en wasmachine gekocht bij de mediamarkt, de levering daarvan werd steeds uitgesteld en ben heel vaak thuis gebleven voor niets omdat wel gecommuniceerd werd dat er op die dag geleverd zou worden. Nou had de mediamarkt dit uiteindelijk wel opgelost met een cadeaubon, dit was wel netjes maar ging niet van harte. Om een tweede kans te geven heb ik nu een spel gekocht op 11 april en deze is nog steeds niet binnen, daar wordt niets over gecommuniceerd wat ik heel vreemd vind en moet er steeds zelf achter aan. Ondanks dat ik het personeel in het filiaal zeer vriendelijk en behulpzaam vind geldt dit absoluut niet voor de service van de Mediamarkt. Deze is dramatisch slecht en zijn grote verbeter slagen in mogelijk. Kort gezegd; de winkel en het personeel prima, maar het online gedeelte qua communicatie en levering zeer slecht.

Nick de Koning 28-06-2024

Goede service ontvangen. Heb alle informatie die ik nodig had duidelijk ontvangen.

ERS 28-06-2024

Ik kreeg de juiste informatie waar ik naar op zoek was. Vervolgens las ik de reviews en ik was overtuigd. Ik ben langs de Mediamarkt Alexandrium geweest waar..... mij echt fijn geholpen heeft. Een echte topper is zij!

Gismo 28-06-2024

Vandaag gekocht. Mogelijkheid tot latere betaling! Morgen levering. Extra verzekeringsmogelijkheid voor drie jaar en betaalbaar!
Aanbieding!

Steenbergen 27-06-2024

Klantvriendelijk,
Duidelijk kennis van het product.
Bij problemen ,zeer oplossingsgericht .

IW 27-06-2024

Géén €50 inruilvoordeel bij oud apparaat.
Leuke deal extra €50 inruilvoordeel bij online aankoop van een Samsung Galaxy tab S9 FE. Wat niet duidelijk op de website staat is dat je wel een apparaat in moet ruilen dat nog iets van waarde heeft. Dus, geen inruilwaarde meer, dan ook geen extra €50 voordeel!

Betul 27-06-2024

Mediamarkt vind ik persoonlijk een fijn bedrijf, je word altijd goed geholpen of het nou in de winkel is of via de klantenservice lijn vanuit huis. Ook is alles heel duidelijk.

Azam Sedghgooyan 27-06-2024

Het heeft een goede service. Altijd ik heb alles van mediamarkt gekocht en ik ben tevreden.

Reinout Lagerwaard 27-06-2024

Op de 23-6-2024 een ssd besteld en op 27-6 nog steeds niet verzonden.
Wat een trage winkel, voortaan maar naar de concurrent.

B.Gyan 26-06-2024

Goede begeleiding bij het aankopen van het product dat ik nodig heb! Ik was naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan bij mij hier in Hoorn en echt een goed advies gekregen. Niets te klagen

L Mangon 26-06-2024

Af en toe relatief hoge prijzen, en helaas wel eens slechte kwaliteit LP’s geleverd gekregen. Maar altijd super aanbiedingen, nergens anders deze prijzen!

Marlene 25-06-2024

Ben woedend, zou volgende dag komen en niks !
Zoooo slecht , koop nooit meer iets en stuur m n aankoop wel terug

Luuk van Dooremalen 25-06-2024

Fijne makkelijke website. Levering erg lang. Waar moet je tegenwoordig nog wachten op 4 dagen levering

Roomeijer 25-06-2024

Altijd goede info en je word goed geholpen ook als een product niet goed is of naar wens

Imke van Houten 25-06-2024

Goede hulp snelle bezorging . Ben blij met het artikel komt mooi geluid uit