MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Peter 15-07-2024

Mijn haar gaat alweer recht overeind staan als ik de bestelmail lees. Bij aankoop staat volgende dag na 14:00 af te halen. Bij de bestelbevestiging wordt ineens over 1 a 2 dagen gesproken. Ben ik weer eens in een aanbieding van dit bedrijf gestonken? We zullen het zien 15 juli om 14:00 uur

Johan 15-07-2024

Zeer goede service snelle levering.
In de winkel wordt je altijd vriendelijk geholpen.

Floris 14-07-2024

Ik vind dat de site goed is opgebouwd. De prijzen zijn soms wel wat duurder vergeleken met andere sites als je specifiek op bepaalde producten zoekt. Maar verder zijn de prijzen vaak klantvriendelijk. Er is ook een snelle bezorging en je kan makkelijk betalen bijvoorbeeld via ideal of later betalen. Het is ook erg goed dat studenten in delen kunnen betalen, de rente hierop zijn als je het goed uitrekent wel erg hoog. Ik geef het dus een 8 omdat de site erg goed is opgebouwd en je makkelijk kan betalen, maar de minpuntjes zijn dus hoge rente op late afbetalingen voor studenten en de soms wat hogere prijzen.

Mohamed 14-07-2024

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij de MediaMarkt. Het ruime assortiment aan producten maakte het makkelijk voor mij om precies te vinden wat ik zoek. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, waardoor ik goed geholpen werd. Mijn aankoop werd snel en efficiënt afgehandeld en ik ben blij met de kwaliteit van het product. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend en ik zou zeker weer bij MediaMarkt winkelen. Een topervaring!

John 14-07-2024

Vandaag in de mediamarkt geweest. Diverse afdelingen gehad. Want ik moest verschillende dingen hebben. Op elke afdeling ben ik zeer netjes en correct geholpen. Dus dit is zeker een aanrader. Dit was op Vestiging Eindhoven (ekkersrijt).

Alex 13-07-2024

Wij waren al enige tijd op zoek naar een systeemcamera en hebben hiervoor vandaag een bezoek gebracht aan de Mediamarkt in Breda. Bij aankomst werden wij vriendelijk geholpen en uitstekend geadviseerd door een medewerker met veel kennis van fotografie. Wij hebben dan ook met grote tevredenheid en een camera de winkel verlaten.

Ferhat 13-07-2024

Wat een klote service is dit zeg. Ik bestel een analoog camera online9222558255), ik betaal ervoor. Ik moet nota bene bellen voor een update en dan wordt mij verteld dat die niet op voorraad is. Daar gaat het verjaardagscadeau. Dit is laatste keer dat ik wat bij jullie koop.

Molenaar 13-07-2024

keurig voorgelicht en een goed advies gekregen. Veel aandacht voor mijn vraagstuk

Aron Lourens 13-07-2024

Het is bij de mediamarkt veel goedkoper dan bij de meeste andere winkels!! En er is hele snelle levering wat ik heel fijn vind😀

Henk 13-07-2024

Goede service. Mijn laptop die het niet deed werd zonder meer ingenomen. Kreeg een credit nota en kon zo weer een nieuwe meenemen.

Kyryl Zelenyi 12-07-2024

MediaMarkt maakt indruk met zijn grote selectie aan elektronica en technische producten. Elke keer dat ik deze winkel bezoek, vind ik precies wat ik zoek. Het personeel is altijd bereid om te helpen en biedt professionele adviezen. De prijzen zijn concurrerend en de acties en kortingen maken winkelen nog aangenamer. De kwaliteit van de producten is altijd hoog, wat wordt bevestigd door de garanties. Ik raad MediaMarkt aan iedereen aan die kwaliteit, diversiteit en uitstekende service waardeert!

Yianni 12-07-2024

Everything fine, buying and delivery options excellent. Slightly high prices

Fijne winkel/ webshop 12-07-2024

Eerst in de winkel uitleg gevraagd erg goed geholpen vriendelijk personeel, duidelijk uitleg gehad.
Toen online nog vergeleken en besteld. Via de mail gelijk bevestiging gekregen en dag later werd het al geleverd

F. Ramselaar 12-07-2024

Prijs/ kwaliteit en bovenal is service top. Koop dan ook vaak zo niet altijd bij jullie

GJ 11-07-2024

Makkelijk bestellen en tal van verschillende mogelijkheden om te betalen en keuze uit ophalen of bezorgen. Top!

Tessa 11-07-2024

Hele leuke en goede winkel maar een beetje jammer dat als ik even online dat er staat dat er in de winkel nog zijn en dan kom ik aan bij de winkel en dan hebben ze het niet meer dit is mij meerdere keren gebeurd

Frans van Hoorn 11-07-2024

De klantvriendelijkheid en technische uitleg van onze nieuwe TV was perfect!

Anouschka 11-07-2024

Gewoon een toffe winkel en nu met de senseo komen al mijn apparaten bij MediaMarkt weg. Koelkast, wasmachine tv,soundbar en nu senseo. Gewoon een top winkel

Es 11-07-2024

Ik moet nog mijn bestelling krijgen vandaar een 8 maar een 8 voor de website alles was makkelijk te vinden en te bestellen.

Debby 10-07-2024

Waardeloos 1 ster nog niet voldoende.
1e tv gekocht en betaald.
Helaas werd deze geannuleerd door jullie zou niet op voorraad zijn wat dus vreemd was want hij bleef gewoon op jullie site als te koop staan.
Dus gebeld gevraagd kunnen we dan geen andere krijgen en dat omwisselen nee dat werkt zo niet je krijgt hè geld terug.
Oké dan toch maar een 2e tv besteld en wederom betaald.
En jawel die werd geleverd alleen in 100.000 stukken.
Nee weer gebeld ja hoor tv wordt opgehaald en gelijk omgewisseld voor een andere duurt wel een paar dagen ach geeft niks .
Na 2 dagen niks gehoord te hebben weer gebeld nee vertelde meneer Vd klantenservice jullie krijgen je geld terug want ook deze tv was niet meer op voorraad.
Ik zei nog waarom worden we daar niet over geïnformeerd maar helaas.
Toch de volgende dag weer gebeld want inmiddels hadden we door te zoeken ontdekt dat de 2e tv wel op voorraad was maar gewoon 400 duurder was geworden daar was het jullie om te doen.
Deze meneer Vd klantenservice zei in ieder geval dat hij het ging uitzoeken en dat we een mail gingen krijgen en die kwam .
Maar nog steeds geen tv en nu gaan we echt geen 3 e tv bestellen en betalen.
Maar van jullie uit niks geen excuses geen tegoedbon desnoods een bosje bloemen nee wat krijgen wij een mailtje met vergeet niet je pasgekochte tv extra te verzekeren .
Nee mediamarkt nooooooit meer 😡

Esther 10-07-2024

Ik heb onlangs een geweldig product gekocht bij Media Markt en mijn ervaring was fantastisch! De website is zeer gebruiksvriendelijk en het bestelproces verliep soepel en snel. Ik vond gemakkelijk wat ik zocht dankzij de duidelijke productbeschrijvingen en de handige zoekfunctie. 👌🏼
Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en klantgerichte online winkelervaring!

Denise Van rooij 10-07-2024

Gisteravond in de mediamarkt in Roermond geweest. We waren zelf wat aan het rondkijken bij verschillende televisies. Toen na een tijdje kwam xxx ons vragen of hij ons ergens bij kon helpen. Uiteindelijk samen even gekletst over wat wensen die we hadden en daarna hebben we zelf nog even verder gekeken. Uiteindelijk hebben we hem nog om wat advies gevraagd en naar aanleiding daarvan een nieuwe televisie gekocht. Toen bleek het dat xxx net nieuw was, maar hier hebben we helemaal niks van gemerkt. xxx heeft hem geholpen met de bon maken, dit ging vlot en we konden nog wat vragen stellen. Al met al een fijne winkelervaring en tot nu toe goede service, bedankt!

Coby van Hettema 10-07-2024

Netjes geholpen. De vragen die ik had werden goed beantwoord. Vriendelijke verkoper.

Julia 09-07-2024

Het apparaat was niet in de winkel voorradig en de verkoopster (Julia) heeft toen aangeboden om meteen digitaal de bestelling te doen.
Dit is pas service.

Stan 09-07-2024

Mediamarkt biedt een groot assortiment waardoor er genoeg keuze en mogelijkheden zijn om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Daarnaast biedt Mediamarkt ook op veel producten een lagere prijs dan op andere websites en verkoopt alles soepel en gemakkelijk.