Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 238 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 22-11-2021

Was op zoek naar nieuwe tandenborstel hun op google gevonden advertentie, duidelijke website en snelle levering. Leuke verpakking.

Pieter 21-11-2021

De navigatie op de website is zeer eenvoudig, het bestellen en afrekenen werkt perfect. De communicatie over de voortgang van de bestelling was ook perfect, de bestelde artikelen werden de volgende dag geleverd. Top!

Josee 21-11-2021

Fijne webshop. Je kan makkelijk vinden watbje nodig hebt. Bestelling was de volgende dag al bezorgd dus super snel.

Mevrouw M.M. Frings 21-11-2021

Welke shop ik koos, weet ik niet meer. Omdat ik jaren geleden in een kliniek in Den Haag geholpen ben door en mondhygiënist, die mij na een aantal behandelingen (en lessen in het ragen en poetsen) bepaalde lactona ragers heeft aanbevolen. Deze zijn helaas niet altijd bij de drogist in het dichtstbijzijnde winkelcentrum te verkrijgen (wel plastic ragers en ragers op handvatten, die ik niet prettig in gebruik vind) zocht ik op internet waar ik deze kon bestellen. Heb meteen een voorraad aangelegd en dank u hartelijk voor de snelle levering.

M.Heij 21-11-2021

Product heb ik nog niet gebruikt...maar keurige service.
Product was wat later, kreeg netjes de keuze voor of wachten, of een ander product. Goede prijs.

Ria 20-11-2021

Overzichtelijke site. Genoeg keuzes qua elektrische tandenborstels die ik zocht. Aanbieding duo Oral B vitale 100 cross action. Goede verpakking. Prima product.

Caroline 20-11-2021

Makkelijke website om te bestellen en de levering was netjes verzorgd. Alleen 2 dagen vertraagd door drukte bij Post.nl

Cindy 20-11-2021

Aanzienlijk voordeliger, snelle bezorging! Duidelijke website, kortom aanrader.

Gerard 19-11-2021

Vooral een duidelijke en makkelijke site.
Regelmatig goede aanbiedingen
Mocht een product langere levertijd hebben krijg je meteen bericht en wordt het dan ook binnen die tijd geleverd

Linda 19-11-2021

Gisteren besteld en vandaag in de brievenbus, dat is dus erg snel. Ik bestel al jaren via Tandenborstel.com en heb geen klachten. Altijd op tijd en het juiste product. Ik ben een tevreden klant.

3Dmouthguard BV 19-11-2021

Goede webshop, zorgvuldig samengestelde verzendingen; snelle en correcte service; goed bereikbaar en bereid om mee te denken!

Tim 19-11-2021

Duidelijke website.
Goed bereikbaar.
Vriendelijke klantenservice.
Snelle en correcte levering.

Pati 19-11-2021

Prima prijzen, zeer snelle levering zelfs naar België en eenvoudig te bestellen! Top!

Anne 17-11-2021

Duidelijke website. Heb een OralB elektrische tandenborstel mét een extra exemplaar gekocht. Handig! Altijd een borstel om direct te gebruiken. Ben er blij mee. Prijs was ook prima!
Tandenborstel.com levert snel - dat is ook prettig.
Ik ben en blijf klant en vertel het verder.

Jitse 17-11-2021

Veel keuze, prima prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en duidelijke informatie. Gratis attentie bij bepaald besteed bedrag.

Monique 16-11-2021

Duidelijke webshop, zeer goede prijs, zeer snelle levering, goede verpakking: top

Marc 16-11-2021

Zeer goede shop. Ongelooflijk aan welke snelheid er geleverd wordt, zelfs naar België. Nergens goedkoper dan bij tandanborstel.com. Onlangs meegemaakt: de prijs van een "tandenborstel"-artikel (incl. BTW) was gelijk aan een aanbieding/ aktie-artikelprijs bij een dentaalfirma (excl. BTW). Dus 21% goedkoper bij deze Webshop.

Rik 15-11-2021

Duidelijke webshop met goede prijzen voor tand en mondonderhoud.met daarnaast ook nog snelle levering.

Laura 15-11-2021

Snelle service, goed verpakt ook. Van mij krijgt deze zaak een 9.
1 Klein dingetje nog: leuk en attent was het geweest als er een aardigheidje/monster bij de levering was gedaan.

Lisaa0318 13-11-2021

Mijn eerste bestelling gedaan: mondlampje en GUM plakverklikkers.
Ik geloof dat ik hier de beste prijzen heb gevonden en een super snelle levering.
De navigatie is super duidelijk en ik doe mijn volgende bestelling ongetwijfeld weer op deze website.

Shoppper 13-11-2021

Ontvangen bestelling (elektrische tandenborstels Oral B, inclusief andere produkten en gratis tandpasta. ) was conform bestelling en netjes op tijd afgeleverd.

Peter 13-11-2021

Het artikel ( flosdraad ) is heel makkelijk te bestellen en heel snel ( 1 dag ) geleverd

Dirk Jan 13-11-2021

Fijne webshop. Groot en kwalitatief goed assortiment. Scherpe prijzen. Betrouwbaar. Verstand van zaken. Prettige communicatie.

Annelies 12-11-2021

Snelle levering en duidelijke communicatie hierover.
Producten zijn scherp geprijsd!

Koper 10-11-2021

De bestelling was makkelijk en levering was heel snel. Ik had per ongeluk twee maal betaald. Toen ik dit melde bij de klantenservice werd dit direct hersteld. Geweldig!