visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Schrijf een review voor deze winkel

RinusJoosen 03-04-2011

Op dinsdag besteld en betaald met Ideal en op woensdag alles binnen. Super.

137 31-03-2011

ik was in eerste instantie niet van plan om via 'n webshop te kopen, maar toen ik meer info nodig had om de juiste keuze te maken heb ik telefonish contact gehad met Beamershop24.nl, meteen had ik het gevoel met vakmensen te maken te hebben. Eenmaal de beamer in huis en gemonteerd, was dit het apparaat die aan m'n verwachtingen voldeed. Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan, maar als ik het voorgaande zie, zal de aftersales service ook wel in orde zijn. Zodra ik weer iets nodig heb is Beamershop24.nl het eerste bedrijf waar ik contact mee opneem. hou zo vol jongens!!!!

R. Westerik 31-03-2011

Super afhandeling
Ik heb besteld gelijk betaald en een dag later had ik het scherm al in huis

super bedankt

Sebastiaan Poelen 29-03-2011

goede service ook vooraf aan verkoop. Ik belde hen en zij adviseerde mij een andere beamer dan ik aanvankelijk wilde kopen. Ietsjes duurder, maar stukken beter.

Ruud van Hussen 28-03-2011

prima en snelle afhandeling, ook telefonische goede ondersteuning

Danielle6 28-03-2011

Goede en zeer professionele service gehad. Nadat ik een mail stuurde werd ik onmiddellijk gebeld, alle wensen werden besproken en meerdere opties werden aangeboden. En de beamer is uitstekend.

Beamer74 27-03-2011

Veel keus in de webshop, duidelijke info, snelle en relevante reactie op mailtje van mij om info. Snelle levering en een heel goed product (goede kleurweergave, hoge resolutie en heel stil in de standaardmode) voor een scherpe prijs. Ik ben heel tevreden

rijnsies 27-03-2011

de beamer was binnen 2 dagen in huis, we zijn gelijk de zelfde avond een film gaan kijken,super beeld, onwijs blij mee!!

Gerko1968 25-03-2011

Prima website, Toch even gebeld voor aanvullend advies. Geen wachttijd aan de telefoon en een prettige medewerker aan de lijn die goede service verleent. Hij vroeg gericht naar type gebruik en adviseerde op basis daarvan een beter passend apparaat. Vervolgens vlak voor 15.00 uur besteld en de volgende dag op tijd in huis.

F.P. Behm 23-03-2011

alles goed afgewerkt op tijd het produkt in huis.
betalen ging heel eenvoudig. Beamer werkt perfect.

MikeTapijt 18-03-2011

Duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering, correcte firma

FKR 12-03-2011

Uitstekend advies en prima afhandeling van de order.
Afspraken worden prompt nagekomen

gemeente 11-03-2011

prima service snelle levering goede informatie vooraf
is voor iedereen an te bevelen

Zinderende Zorro 10-03-2011

Had de beamer besteld bij beamershop24.nl, bezorging prima. Het idee was om er een camera op aan te sluiten en dat direct te projecteren in een theatervoorstelling. Echter het beeld was niet scherp. Heb van alles geprobeerd maar het beeld bleef licht wazig(heb het ook aan 3 andere mensen laten zien, die dat bevestigden). Maar toen kwam de service van beamershop24.nl en die viel behoorlijk tegen. Moest de beamer terug sturen (naar Duitsland bleek en dit kost €20, blijkt goedkoper te kunnen als je het niet via TNT doet, kreeg ik achteraf :-( te horen van beamershop24.nl. Het testcentrum beoordeelden echter dat de beamer in orde was en de verkoper neemt dit over en verstopt zich achter het argument dat hij niks kan doen ('ik geloof u, ik geloof het testcentrum'). Maar daar blijft het bij. Geen tegemoetkoming of iets dergelijks. Erg teleurstellend, want ik stuur niet voor de lol een beamer terug :-(
Uiteindelijk ook nog €35 betalen omdat ik de lamp al bijna 3 uur had gebruikt (veel getest om toch te kijken of ik het beeld scherp kon krijgen). Kortom een dikke domper, heb geen beamer en ben wel een kleine €50 kwijt aan verzendkosten en 'afschrijvingen' Beamershop24.nl heeft voor mij dus afgedaan. Ik ga maar is ergens anders kijken, want die beamer gaat er komen! :-)

delvenaar 09-03-2011

Zeer snelle aflevering, redelijke prijs

50Pieter 08-03-2011

ruime keuze, goed te vergelijken.
maar vooral een hele snelle service. Top!

BraJa 06-03-2011

Goede orderbevestiging.
Zeer goede leverstatus; bestelling goed traceerbaar.
's Maandags besteld, dinsdag in huis.
Zeer duidelijke web-site met goede zoekmachine.
Goed verpakt en netjes afgeleverd.

Eureka-Bedrijfsadvies 03-03-2011

Zeer snelle afhandeling van de bestelling. Dinsdag besteld en woensdag geleverd.

Lampje215 01-03-2011

goede prijs, snel en netjes geleverd

Snel Events 25-02-2011

Overzichtelijke website. Levering conform afspraak. Telefonisch eenvoudig te bereiken.

heeknee 24-02-2011

Snelle levering, goed verpakt

maran 47 23-02-2011

Deskundig advies en direkte levering

Darrodie 23-02-2011

Profesioneel, heel erg behulpzaam en verstand van hun eigen zaken.

RiMi71 22-02-2011

Lamp binnen 2 werkdagen bezorgd. Gewoon goede en duidelijke service.

Verkuijlen 21-02-2011

Perfecte site met grote keuze, vlotte bevestiging en levering conform afspraak.
Toppie.