visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Schrijf een review voor deze winkel

ConAct BV 29-08-2012

Prima geregeld. Overzichtelijke site, goede productinformatie. Ook het telefonische advies is prima, correct en klantvriendelijk.

J.A. Keij 27-08-2012

Gemakkelijk contact, zeer snelle levering, scherpe prijs... en toch goede service.Ik had amper besteld of de pakjesman stond al voor de deur.

Greybullet 01-08-2012

Beamershop24.nl had een actie van een Epson beamer met een aantal actieve 3D brillen. Deze actie was echter al verlopen. Een tel. vraag gesteld of de Epson actie voor twee gratis actieve 3D brillen nog geldig was. (aankoop vóór 30-06-2012) De verkoper belde me na een klein uurtje, volgens afspraak, terug en vertelde me dat de actie was verlengd. Vermoedelijk had hij contact gehad met de Epson "club"! Hij vertelde ook dat de website al was aangepast... ik was stomverbaasd. De beamer heb ik direct besteld en deze werd vervolgens in discrete zwarte verpakking binnen twee dagen geleverd. Zo'n snelle levering en goede service is een pluim waard. Gefeliciteerd Beamershop24.nl !

Drew005 31-07-2012

Website was sterk gebruiksvriendelijk, gemakkelijk te hanteren en kon de nodige hulp en info aanbieden. Ook ben ik sterk tevreden van de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Daarnaast ben ik tevreden van de bereikbaarheid van het product.
De bestelling en levering was verrassend snel, hier gaf ik dan ook de maximale score.

giorgio 26-07-2012

Een duidelijke site, alleen de "weetjes" mag wel wat aangevuld worden met bv.gain factor en ANSI.
De beamer en scherm kwamen tegelijk binnnen, 2 dagen na bestelling. Goed en beschermd verpakt.
Helemaal tevreden met beide aankopen.
Top zaak!!

Henry Groote 20-07-2012

Een scherm besteld via de website en zoals beloofd op de site de volgende dag in huis. Overigens keurig en degelijk verpakt.

Gilles1981 27-06-2012

* Snelle reactie op mails
* Website met veel uitleg
* Indien goederen in voorraad zijn, is er een snelle levering. Voor de andere producten kan de wachttijd wel oplopen
* vriendelijke opvang voor after sales

Een verbetering zou zijn dat er meteen een mail wordt gestuurd met de factuur in pdf (dit zou automatisch kunnen).

Derk L 22-06-2012

Een mooi scherm in de aanbieding besteld,
zeer snelle levering, binnen één dag,
zoals aangegeven!
Nog even de helpdesk gebeld, om te checken
of het scherm nog op tijd was voor de wedstrijd,
geen probleem, netjes!!!
Het scherm is mobiel en binnen één minuut opgezet!
Volgende keer koop ik mijn beamer hier.

De Vinylsnijderij 15-06-2012

De producten van vogels zijn prima, dat zegt niets over beamershop24. Beamershop24.nl is in mijn ogen een fijne winkel, zijn zijn goed telefonisch bereikbaar en geven goed advies. De bestellingen die ik bij hen gedaan heb zijn zonder problemen en snel verzonden.

Jeroen2013 15-06-2012

Heb via beamershop24.nl de Optoma HD230X besteld. Deze binnen 48 uur geleverd aan huis.
Beamershop24.nl verstuurd haar producten via UPS. Mijn product moest vanuit Duitsland geleverd worden. Via het track and trace systeem kun je pakje volgen zodat kunt zien wanneer afelevering verwacht wordt.

Ik ben zeer tevreden over de levering het Sales proces verloopt zeer soepeltjes. Over de after sales kan ik niet veel zeggen aangezien ik momenteel geen klachten heb gehad over de aanschaf.

de_polle 11-06-2012

Super snelle levering (de volgende dag). Zo snel dat ik de plafondsteun die ik vergeten was amper een uurtje of 2 later niet meer kon toevoegen vanwege reeds verzonden. Handige website waarmee je snel en gericht een keuze kan maken (met handige tootje om afstanden en scherm grootte te bereken).

maikel7891 07-06-2012

product woensdag na 1600 besteld en vrijdag al binnen snel
site is lekker overzichtelijk ook handig is de balk voor welke categorie je een beamer het best kunt gebruiken staan handige tips op zoals projectieafstand ed
ben zeer tevreden

Paul Lubbers 06-06-2012

Uitstekende info via site. Kreeg levering binnen 24 uur netjes verpakt binnen. Betaling zonder problemen.

Erika42 30-05-2012

Makkelijke, overzichtelijke website waar producten goed gevonden kunnen worden en voldoende specificaties gegeven worden. Bestelling werd snel en compleet geleverd. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Nick146 23-05-2012

Een paar keer gebeld met vragen over de beamer en kreeg een perfecte service en kreeg ze direct aan de telefoon daarna toen gelijk besteld en de volgende dag bezorgd dus alles was precies zoals verwacht... dus Beamershop24 bedankt

Anna123456789 12-05-2012

Na geschikte spullen op de site te hebben gekozen voor de zekerheid gebeld met Beamershop24 om te checken of ik wel de juiste keuzes had gemaakt. Uitstekend geholpen en ik bleek inderdaad iets over het hoofd te hebben gezien. net voor 15h bestelling geplaatst en ze stonden de volgende ochtend rond 10 uur al op de stoep! Geweldig. De spullen zijn ook exact wat we ervan hoopten dus al met al dikke aanrader!

Lucy Hannen 09-05-2012

Heldere website, groot aanbod voor prima prijs, zeer adequate adviesgeving per telefoon, snelle levering. Gewoon helemaal prima. En inderdaad: een fantastische beamer, zoals beamershop zei: 'de vuurtoren onder de beamers'. Ook bij daglicht heel helder. Gevolg is natuurlijk wel dat een evt. lampvervanging duur zal zijn, maar goed: dan heb je ook een lamp!

Bjorn DC 28-04-2012

De levering gebeurde zeer snel (binnen 24u ondanks de keuze voor standaardtarief) en de goederen waren keurig verpakt. De artikelen voldoen volledig aan de beschrijving op de website. Ook mijn vraagstelling achteraf werd keurig en snel beantwoord. De webwinkel is een aanrader!

Raymond2234 27-04-2012

Goede service, snelle levering, goedkoopste.

Rinus65 27-04-2012

Zeer snelle en prettige website bereikbaarheid en leveringservice. Prijs/waarde verhouding is uitstekend!

erikje12345 24-04-2012

snel geleverd keurig verpakt weinig info vooraf maar een handzaam appraatje wat voldoet aan onze eisen

Alleen doen als je zeker weet wat je wil 24-04-2012

Beamer aangeschaft en ook goede telefonische support gekregen, maar nadien gemaild met de vraag of ruilen mogelijk is en niets meer van gehoord. Daar zit je dan met je beamer die nét niet was wat je ervan verwachtte...

mar1966 20-04-2012

Advies gevraagd bij aanschaf beamer. Die ontvangen. Zat geen tas bij en dat is wat onhandig vervoeren. In adviesgesprek had ik aangegeven dat de beamer veelvuldig met mij op pad gaat. Het verbaast me dat niet meteen bij eerste gesprek aangegeven werd dat er geen tas bij zit en dat handig zou zijn er dus een bij te kopen. Enfin bij ontvangst beamer bleek dus dat er geen tas bij zat, hierover gebeld en kreeg advies voor een bepaalde tas. Deze besteld en kwam vlot binnen. Beamer past niet in deze tas. Heb daar foto's van gemaakt en contact opgenomen om om te gaan ruilen met een grotere tas..... toen begon de bureaucratie.... ik moets eerst een rma formuliertje invullen en dan gaan wachten tot zij contact op zouden gaan nemen. En dat moet danllemaal zo ingewikkeld omdat zij, naar eigen zeggen, geen tante To winkeltje zijn waarbij alles zomaar omgeruild kan worden....... Ik heb het rma formuliertje ingevuld en vervolgens contact opgenomen met degene die mij de (beamer en de ) tas geadviseerd had. Deze gaf aan dat de tas soepeltjes omgeruild kon worden. Ik kreeg een bon gemaild die ik moest uitprinten, ik moest UPS bellen en nog dezelfde dag werd de tas weer opgehaald. We zijn nu precies een week later. De stand van zaken is dat de tas nog niet als zijnde "binnen" is geregistreerd. Op mijn verzoek gaat nu contact worden opgenomen met het magazijn in Duitsland en ik moet wachten totdat zij gaan reageren, daarna zal contact worden opgenomen. Het is mij volstrekt onduidelijk wat de procedure is en bellen naar de winkel geeft niet veel meer duidelijkheid. Het is een beetje een rare afwikkeling dit. In de verkoop gaat het goed en snel maar als er dan wat is dan gaat er een enorme rem op de procedure. Het is mij een volstrekt raadsel wanneer ik mijn beamer in een passende tas kan gaan vervoeren.....

Cramwinckel 08-04-2012

Goed verlopen. Snelle levering. Via e-mail werd ik steeds op de hoogte gehouden hoe de bestelling er voor stond.

Berbervo 30-03-2012

Keurig telefonisch advies over te kiezen beamer. Snelle en goede levering, perfecte producten!