visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Schrijf een review voor deze winkel

roberthellings 18-01-2011

niet normaal wat een snelle service - dit heb ik nog nergens aangetroffen - ga zo door ik vind het helemaal TOP.

Gerard de Vijlder 17-01-2011

Geweldig snelle levering en makkelijk alles te vinden op de site . Uitstekend !!

67Marcel 14-01-2011

website is duidelijk en effectief, zoals je het verwacht.
levering was extreem snel - 's middags besteld, de volgende ochtend geleverd.
Netjes om een week erna een mailtje te sturen en om een beoordeling te vragen.

JNijst 14-01-2011

Vandaag na 3 uur besteld, volgende dag voor 3 uur binnen. Goede nazorg toen ik een vraag had. Goede kwaliteit producten voor zeer schappelijke prijs. Ben echt zeer tevreden over beamer24

FrankSt 12-01-2011

Bestelling was initieel niet gelukt, maar iDeal betaling wel. Volgende ochtend meteen teruggebeld en opgelost. Dag erna was de Beamer in huis. Dit bleek zelfs de duurdere lightpower edition te zijn waardoor het prijsverschil met andere sites alleen maar groter werd.

DaveBos1 06-01-2011

Zeer snelle levering, precies zoals op de site weergegeven, TOP !!!

Dennis Hage 06-01-2011

Besteld en de volgende dag al afgeleverd, goed verpakt.
Telefonisch goed te bereiken voor advies.
Op de site zou alleen soms wel wat meer specifieke beschrijving van het product mogen staan in plaats van de standaardzinnen die worden gebruikt.

JP1074 05-01-2011

Lamp besteld om 10 uur in de ochtend, netjes een bevestiging gehad. Uurtje later mailtje gehad dat het verstuurd was. Volgende ochtend ontvangen. Helemaal super! En niet onbelangrijk: was de goedkoopste.

stefan62 04-01-2011

Zeer vlotte en vriendelijke afhandeling van de levering van twee beamers en dat rond de kerstdagen!

queenie43 03-01-2011

Flexibele afhandeling van, door mij, genmaakte fout in de bestelling. Klantvriendelijk en hulpvaardig. Zeer snelle levering. Top!

isabella 60 02-01-2011

Overzichtelijke site. Veel informatie . snelle aflevering. Mooi en degelijk product voor een schappelijke prijs. Ga zo door!!!!

Theo Schouten 29-12-2010

Bij het eerste telefonische contact kreeg ik geen verkooppraatje maar een duidelijk advies waar ik wel en niet op moest letten bij de keuze van de beamer. Ik kreeg een aantal keuzes qua koop voorgelegd zonder dat ik me in een bepaald richting geduwd voelde. Een rustige en duidelijke adviseur aan de telefoon. Klasse. Daardoor ben ik na de afweging ook terug gegaan naar de website om daar de bestelling te plaatsen. Na een dag werd alles stipt geleverd ondanks TNT problemen, feestdagen etc. Een beamer koop je niet dagelijks, maar dit is een adres waar je in goede handen bent.

Louis Claassen 29-12-2010

snelle levering en makkelijk te bestellen.
UITSTEKEND

toeterbelangenitoe 29-12-2010

Ik ben heel tevreden over deze online shop, kheb er maandag een projectiescherm besteld met een overschrijven. (dus normaal moest ik nog 2dagen wachten vooraleer ze het geld hadden antvangen)
maar met een kopie van de betaling stuurde ze het dezelfde dag al op en ik heb woensdag ontvangen

Pieter Blaak 28-12-2010

Snalle affhandeling en uitstekend prijs\kwlaiteitsverhouding.
Elders zijn dergelijke schermen aanzienlijk duurder.

Alpha Recruiters 25-12-2010

Ik heb geprobeerd om een beamer via deze webwinkel aante schaffen. In eerste instantie goed geholpen.

Ik belde terug om te vragen hoe het werkte met de 3D brillen. Ze gaven aan deze niet te kunnen leveren ondanks dat op hun website aangegeven staat dat ze die wel kunnen leveren (?).

Het pakket zou binnen 24 uur bij mij bezorgd worden, na 48 uur heb ik ze gebeld om te vragen waat het product bleef. Ze gaven aan dat het verstuurd was en dat het bij de pakket bezorger lag.

96 uur later werd ik gebeld dat ze het "vergeten" waren te versturen en dat ze het opnieuw wilde versturen. Na enig over en weer steggelen zouden ze het opnieuw versturen.

Bijna 1 week later hebben ze me geld terug gestort, reden onbekend geen mail of telefooncontact.

Ik zet dus vraagtekens bij het assortiment en levertijden zoals ze die op hun website aangeven.

Dat ik vraagtekens bij deze organisatie heb mag duidelijk zijn.

Brainpartner 24-12-2010

Prima informatie op de website. Na het invullen van een contactformulier kreeg ik snel reactie. Bestellen gaat gemakkelijk en de levering was bij mij heel snel.

f.spijkers 23-12-2010

Snelle afwikkeling.
Bezorging heeft lang geduurd (7 dagen) wellicht te wijten aan weersomstandigheden.

rehor 019 22-12-2010

duidelijke website, zeer snelle levering ik was enorm tevreden.

SanderS1967 22-12-2010

Had om 16.20 een beamer besteld voor de laagste prijs die ik kon vinden, waarna ik onmiddelijk een orderbevestiging per email kreeg. Om 16.30 kreeg ik al een email dat het product verstuurd was! Volgende dag per UPS afgeleverd. Chapeau!

Duidelijke snelle site, goede informatie. Ik moet nog een scherm en deze gaat ook zeker hier gekocht worden.

De Drie Coaching 19-12-2010

Goede duidelijke product omschrijvingen. Website is zeer overzichtelijk. Groot assortiment in elke prijs klasse. Kortom een goede webwinkel!!!

beamerkoper123 18-12-2010

de levering was erg snel, maar de doos was wel beschadigd. Gelukkig had de beamer niks geleden.

Ik zou graag de factuur in als bijlage in pdf-vorm zien bij het bevestigingsmailtje.

J. Martens 18-12-2010

Ik heb lang op internet gekeken naar een beamer, vond bij Beamershop 24 steeds één van de laagste online prijzen. De Bestelling die ik uiteindelijk deed is vlot afgehandeld en ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering.
Een week na levering nog een e-mail met verzoek om feedback getuigt van aandacht voor de klant.

TonPe 16-12-2010

Prima en supersnelle producten en levering.
Enige puntje was het tijdstip van terugbellen, 1,5 dag nadat ik had ingesproken. Het artikel was al geleverd.

Sieverink 16-12-2010

Supervlot geregeld. Ene dag bestellen, de volgende dag geleverd. Informatie over volgen bestelling gekregen. En ook de prijs zeer ok.