PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maggie 14-05-2019

HP cartridge besteld, volgende dag bezorgd. Helemaal prima, zou niet weten wat beter kan.

Leo Brans 14-05-2019

Zeer snelle levering, binnen 24 uur en geen verzendkosten. Prima service, goede concurrent van de reguliere detailhandel.

Victor 14-05-2019

Het product was op dat moment het goedkoopst, dus probeerden we via deze site te bestellen. Nu blijkt dat deze keuze een topper is, zal het niet de eerste keer geweest zijn!

Apartohs 13-05-2019

Dit is een zeer onbetrouwbare winkel,waar je beter ver vandaan kan blijven.
Binnen een dag leveren,dat is bij PrintAbout.nl een volle week.
De gehele web shop bestaat uit een lege Bezemkast en een laptop.
Ze hebben weinig tot niets op voorraad,dus binnen een dag leveren zit er niet bij ze in.
Is ook nog eens een winkel die niet eens 5 volle dagen actief is,zodat je mail zeker niet binnen de bewering van vier uur beatwoord kan worden,is eerder 4 dagen,dan 4 uur.

V.Donkervoort 11-05-2019

Netjes op tijd geleverd niets op aan te merken. De printer duurde even voordat hij met het netwerk was verbonden maar wel gelukt. Goedkoper dan andere grote winkels waar ik ook vaak bestel.

Hans 10-05-2019

Bestellen tot 23.00 uur, levering de volgende dag.
Prima prijs. Geen verzendkosten

Monique 10-05-2019

Een printer besteld bij PrintAbout.NL Keurig een dag later geleverd. Vreemd was wel dat via de eigen site verzendkosten betaald moesten worden en via Kieskeurig niet. Dus toen via Kieskeurig besteld

Jasper 09-05-2019

Snelle levering, overzichtelijke site en geen verzendkosten. Nette beschermende verpakking

Bart 09-05-2019

Ik had Printabout gekozen vanwege de prijs. De levering van de printer was snel maar toen de meegeleverde cartridges niet werkte zeiden ze dat ik bij HP moest zijn ‘Want Printabout kan de met de printer meegeleverde cartridges niet leveren’.
Soort van Sorry maar service doen we niet.
Officiële reactie van PrintAbout.nl 10-05-2019

Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling.

Helaas is er vanuit HP een garantieprocedure welke wij moeten volgen.
In veel gevallen kan HP het direct telefonisch met u in orde maken.
Als zij dit niet kunnen zullen zij u een dossiernummer geven waarmee wij de garantieprocedure voortzetten.

Graag komen wij weer met u in contact om dit verder samen met u in orde te maken.
U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl of telefoonnummer: 0182 61 86 30.

PrintAbout.nl

- 09-05-2019

De gekochte printer was op Printabout.nl een stuk goedkoper (soms wel 15 euro) dan op andere websites, daarnaast was de levering vlot en de producten werken prima. Al met al een hele goede ervaring.

Dirk van Tol 09-05-2019

Snelle accurate levering plus goed advies.
Een aanrader!!! Betrouwbaar en snel.
Uitstekende communicatie.

Pien 09-05-2019

Lage prijs zonder verzendkosten. Producten zijn snel geleverd. Kortom prima webshop.

Ko 05-05-2019

Ik heb via PrintAbout een printer aangeschaft. De shop kwam uit de reviews van Kieskeurig als goedkoopste uit de bus voor de printer waarop mijn keus was gevallen.
Snelle en correcte levering!

Henk Brinkman 04-05-2019

Ik zocht een nieuwe printer om dat mijn oude HP 2175 All-in-One er mee ophield na 14 jaar, en ik via kieskeurig uitkwam op deze webwinkel en de prijs mij ook aanstond.
Hier de nieuwe HP ENVY Photo 6230 All-in-One besteld en een dag later al geleverd werd wat wel heel vlug ging. Ik heb de printer gelijk aangesloten en alles verliep grandioos, en ik ben er heel attent mee en vooral door de vlotte levering.

yvonne 04-05-2019

goede prijs,snelle bezorging. meer kan ik er niet aan toevoegen,vind het dan ook vervelend dat jullie 75 karakters verplichten,sorry,maar ik zou zeker nog een keer bestellen.

Fam. W 04-05-2019

Na ontvangst bestelling een vraag/klacht ingediend. Reactietijd daarop is mijns inziens te lang.

Desi 03-05-2019

Klantenservice vriendelijk om uitleg te geven reageert snel en product volgende dag in huis product is ook goed

LT 03-05-2019

Na vergelijking bood deze winkel de beste prijs voor door mij gewenste printer. Bestellen heel eenvoudig en bezorging te volgen via track&trace PostNL. Betalingsmogelijkheid achteraf is aantrekkelijk en geeft vertrouwen op goede aflevering. Na bestelling inderdaad volgende dag in huis.

Marthy 03-05-2019

Supper snelle correcte levering !! Makkelijke eenvoudige installatie met cd-rom.

Bep van Gameren 03-05-2019

Inderdaad de gebruiksvriendelijkheid en gunstig geprijsd. Een goed product keurig verpakt en snel geleverd.

de Wit 02-05-2019

Prima shop. De site is heel helder, je hoeft er maar op te staan en krijgt meteen de info te zien. Zondag besteld en maandag al bezorgd.

Dick 02-05-2019

Prima en snel geregeld en goedkoop. S'avonds besteld en de volgende da bezorgt zonder verzendkosten.

Ruud 02-05-2019

Goede shop, goedkope en goede producten en super snelle levering.
Duidelijke en overzichtelijke website

Eddy 02-05-2019

Bestelling op de aangegeven dag geleverd prima verpakt Heb voor deze winkel gekozen omdat het de goedkoopste was.

Wim 02-05-2019

overzichtelijke site en zoekmogelijkheden, duidelijk en goed te vinden voorwaarden, prima prijs en supersnelle levering.