PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Savannah Van kampen 21-04-2021

Prettige service. Indien je vragen hebt helpt de klantenservice je direct. Bezorging is snel. Vaste klant erbij.

Marcel 21-04-2021

Top webshop, super snelle levering en goede kwaliteit!
DCP-L3550CDW besteld met een set huismerk toners, werken perfect.

Han 28-02-2021

Cartridges zwart voor een HP printer besteld en geleverd gekregen. Een grote klieder boel van zwarte strepen. Laatste keer dat ik daar wat geld aan over maak. Op een klacht wordt ook nog niet eens gereageerd. Afrader dus. Trap er niet in.

Dennis 25-01-2021

Bijzonder slechte ervaring en bijzonder slechte huis cartridges. Mevrouw doet heel ontspannen: dan crediteren we en moet u ze terugsturen en nieuwe bestellen.

Jaimy 23-01-2021

Printer besteld. Hij werd snel geleverd. Helaas was de printer stuk dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Het duurde 4 dagen voordat ik antwoord kreeg. Ik moest het maar even uitzoeken met de leverancier van de printer. Vervolgens moest ik het van de leverancier oplossen met printabout. Dus weer gemaild met printabout en ik kreeg een retourlabel om de printer terug te sturen zodat ze het probleem konden onderzoeken. Op mail word niet meer geantwoord. Zit nu al 4 weken zonder printer. Hoop dat ik me geld nog terug krijg. Ga hier nooit meer iets bestellen.

Niels Kloppenburg 23-12-2020

Toner besteld via bol.com, op de printer stond dat het bestelde type paste maar helaas.
In de retour voorwaarden van bol.com staat niets over het niet open mogen maken. Dit mag dus blijkbaar niet.
Jammer van de €35.-

broekhuis 10-12-2020

Als u een printer wilt kopen kijk vooral in een normale winkel. Ik doe dat voortaan ook na mijn zeer SLECHTE ervaring met deze tent.
Service doen ze niet aan en die klantenservice- mensen kijken niet verder dan hun scooter, dwz hoe laat kan ik weg ?
heb je helemaal niets aan.

Broekhuis 03-10-2020

De bestelde printer werkte slecht en Printabout weigerde garantieservice. Moest zelf naar de leverancier om deze om te ruilen. Bestelde cartridges pasten niet en Printabout weigerde deze om te ruilen omdat deze zogenaamd 'over datum waren' . Magere kwaliteit levert Printabout i.c.m. zeer slechte service.

Hendrik 16-09-2020

Twee cartridges besteld, snelle levering, een cartridge werkte niet, binnen enkele dagen een nieuwe geleverd. die het prima doet.

Geeta 25-08-2020

Snelle levering, maar slechte service, HP printer was binnen 2 maanden stuk. In eerste instantie wilde ze hier niets aan doen en werd ik doorgestuurd naar HP. Na een klachtmail te hebben geschreven, deden ze een aanbod van een korting op een andere HP printer in open doos. Inmiddels heeft HP de printer wel kosteloos onder garantie vervangen.
Ik zal hier niets meer bestellen.

Robin 09-07-2020

zeer slechte service.
Kapot geleverde producten en ze lossen dit niet met je op, ze sturen je van het kastje naar de muur tot je het van zelf zat wordt en het er maar bij laat zitten. Hun visie is absoluut niet om jou te helpen, alleen zich zelf

ws 13-03-2020

De service en het bestelgemak zijn prima, maar de compatible inktpatronen worden door onze printer niet geaccepteerd, (Epson Stylus office bx630 fw)
voor ons dus goedkoop is duurkoop.

Jopie 13-01-2020

Snelle levering, op zondag bestend en maandagochtend vroeg geleverd. Volgende keer weer.

Marleen 10-01-2020

Nog nooit zo vlug mijn pakje, dat ik dringend nodig had, ontvangen.
ZEKER een aanrader, het prijsverschil was groot !!!

Bart 09-01-2020

Snelle service, correcte afhandeling, sterke prijs! Heel erg tevreden. Volgende keer terug!

Platteaux 08-01-2020

Beste
Heb mijn bestelling geplaatst zondagavond rond 19 uur,rond 23 uur mailtje ontvangen dat post nl pakketje had opgehaald.
Maandag rond 14 uur colli ontvangen,dit is we super snel !
Huismerkpatronen werken zoals U had beloofd.
Tot een volgende bestelling
Platteaux

J. Jansen 07-01-2020

Ik heb PrintAbout gekozen, omdat de printer snel geleverd kon worden zonder bijkomende kosten.
Tevens was de website duidelijk en overzichtelijk.

Edgar 07-01-2020

Super snel geleverd. Daarnaast prima assortiment. Kortom, een aanbeveling waard.

G.W. 06-01-2020

goed en duidelijk en een zeer goede uitleg via mail over de betaling en levering van het door mij bestelde product.

jabr 03-01-2020

Geen problemen, zoals verwacht: keurige levering van het juiste product op tijd.

Jan 03-01-2020

De brother laserprinter was bij printabout het goedkoopste deze dan ook hier besteld en gelijk de volgende ochtend geleverd, top.
Printer werkt super, wat zal ik zeggen gewoon snelle en prima service, kan deze zaak aanbevelen .

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak netjes en correct geleverd, perfect zeker een aanrader.

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak geleverd.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Ben dan ook zeer tevreden.

Max 02-01-2020

Prettige eerste indruk op de duidelijke website. Ruime keuze en goede prijsstelling. Ook de levering ging snel ondanks de feestdagen. Jammer dat bij de levering niet even vermeld werd dat de toner in backorder stond. Scheelde een belletje naar de vriendelijke klantenservice.
Zeker een aanrader.

r.apperlo 28-12-2019

mijn bestelling is al de volgende dag geleverd .prima!!!
volgende keer ga ik weer bij printabout.nl bestellen