Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Baconet 09-03-2017

Tot buiten kantoor tijden bestellen.

Vaak zoek je 's avonds via de webshop wat uit en dan toch is het de volgende dag binnen.
Dit is zeer effectief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peet 09-03-2017

Geweldige prijs , snelle levering

Goedkoopste prijs hier gevonden.
Snelle levering met track/trace code.
Kan een bestelling bij dit bedrijf iedereen adviseren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel Dries 09-03-2017

Goede geluidskaart Asus Xonar DG

Goed product met vele instelmogelijkheden. Bovendien goede geluidskwaliteit en daar gaat het uiteindelijk om. De levering ging bovendien erg snel.

Richard 09-03-2017

Snel geregeld

Collega zocht voor vervanging van zijn harddisk wat info, uiteindelijk nog s'avonds laat besteld. Volgende dag opgehaald. Snel geregeld, duidelijke website, goed dat de feviews van klanten er gelijk bij staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

RofRof 09-03-2017

goed product

goed product, werkt goed en na 1 maand gebruik nog geen spijt. 1080p gaming op high settings is een pre en voor 150 euro heb je nog een goedkoop iets ook als je kijkt naar de andere kaarten

A. de Jong 09-03-2017

vakkundig advies

Telefonisch contact gehad waarbij er goed is geluisterd naar onze wensen en daarna een heel goed advies gekregen welke printer voor onze situatie het beste zou passen.

kingkil34 09-03-2017

Geen problemen

Het is een goeie webshop met genoeg spullen. bestellen gaat heel makkelijk na bestelling krijg je gelijk een mail en meestal dag erna afgelevert. conclusie een goede webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luuk 09-03-2017

Goede kwaliteit

Na alle benodigde componenten op te hebben gezocht kwam Alternate er uit als snelste levering en goedkoopste prijs. Na de bestelling werden alle componenten bij elkaar geleverd. De kwaliteit is ook nog eens top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

annemij 09-03-2017

Prettig en correct !

Het bedrijf was voor mij nieuw maar na wat googelen viel hier mijn aandacht op qua scherpe prijzen en duidelijkheid.

M. de Jong 09-03-2017

Switch snel en goedkoop geleverd

Bij Alternate vind je snel wat je nodig hebt door hoe alle artikelen in de categorieën zijn ingedeeld. Verder zijn de verzendkosten laag. De bestelde artikelen hadden we ook snel in huis, 's avonds besteld de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Heycop Systemen 09-03-2017

Heucop systemen koopt bij Alternate!

Een heerlijk zakelijke shop waar je goede antwoorden én service krijgt!
Betrouwbaar en degelijk, dat is Alternate!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Bart 09-03-2017

Veel op voorraad,duidelijk omschreven en een snelle levering

Vanwege aankoop nieuwe hardware pc voor alternate gekozen vanwege de leversnelheid, voorraad en betrouwbaarheid. De omschrijving van de producten zijn ook altijd duidelijk en correct. De volgende dag werden de artikelen gelverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen 09-03-2017

Alternate, naast de levering ook een goede service!

Alternate bood de beste prijs en levertijd. Product voldeed niet volledig aan mijn verwachting. Er werd snel gereageerd vanuit Alternate. Uiteindelijk hebben zij mij geholpen en werkt het product naar behoren. Let op! Dell geeft aan dat het compatibel is met de U2715H en dit klopt qua bevestiging. Het is echter niet mogelijk om het geluid via de usb poort van de monitor af te spelen.

alisa 09-03-2017

zo als het moet

ja, het is gewoon een goede winkel. ik heb een paar keer hier dingen besteld. de producten zijn altijd goed ingepakt en komen onbeschadigd aan. ook is de klantenservice goed, emails beantwoorden ze zeer snel terug.

Jelle Meijer 09-03-2017

Goeie snele service, mooi assortiment top pc winkel.

De website is hier en daar wat lastig maar dit is niet erg hinderlijk. Er zijn erg veelproducten hier te vinden. De meeste pc/pc onderdelen winkels zijn vrij saai en hebben weinig in huis terwijl je bij alternate een zeer ruim assortiment heeft. Het bestellen bij deze winkel was simpel en zonder enig probleem had ik de volgende dag mijn bestelling in huis. Netjes verpakt in een doos van alternate met daarin de orginele msi doos van de laptop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

lejovi 09-03-2017

Uitstekende service

Toen een bestelling niet op tijd kon worden geleverd werd ik gebeld en vroeg A of ik wilde wachten of mijn geld terug en de bestelling annuleren!

keira 09-03-2017

prima en snelle service

Mijn desktop deed het niet meer en deze nar alternate gebracht voor een diagnose.

Zeer snel antwoord gehad, dat de voeding defect was en deze is gelukkig snel gemaakt.

Verschillende keren een terugkoppeling gehad, gewoon top.

M. Laluan 09-03-2017

Onderdelen voor 13 PC's te bouwen

Voor ons VMBO-onderdeel ICT hebben wij veel onderdelen besteld. Alternate denkt met je mee. Met hun PC-builder kun je je eigen configuratie maken met grote verscheidenheid aan onderdelen. Als er onderdelen niet op voorraad of leverbaar zijn, dan komen ze met een goed alternatief. En je wordt snel per e-mail op de hoogte gebracht van je levering.
Zelfs als particulier kom ik er graag, ook voor een rooster voor mijn barbecue.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.Evenhuis 09-03-2017

Foutloos en snel

Ik heb nu drie computers met de PC builder samengesteld, deze worden altijd netjes werkend geleverd, zelfs inclusief de originele verpakkingen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

In2Integration BV 09-03-2017

Goede service

1 van de 2 geleverde producten had een probleem, deze kon zonder morren, uiteraard met een geldige terugstuur redenen, worden teruggestuurd en vervangen door een nieuw exemplaar. Hierdoor konden we het product uitstekend toepassen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

janssen.s 09-03-2017

super snelle bezorging!

Alternate heeft een hele snelle bezorging. Had een GTX 1060 besteld voor 22:00. Was de volgende dag al voor 9:00 in huis! Verder helpen ze je ook goed wanneer je problemen hebt met je hardware.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zoi Smits 09-03-2017

Kennis en kunde

Alternate geeft deskundig advies. Ben je zelf geen computerfan dan kunnen zij je stap voor stap, op een heldere manier voorlichten over beste koop en alternatieven. Ben je wel op de hoogte van alle computer ins en outs dan is Alternate een volwaardige gesprekspartner.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul Hofma 09-03-2017

Beste Service Ever!!!!!!!!

Ik vind deze webshop meer dan geweldig, ten eerste is de bezorgtijd enorm snel, de producten zijn perfect ingepakt en komen altijd netjes aan , bij vragen en problemen of je wil een product omruilen kan je contact opnemen met de klantenservice die je altijd begripvol en vriendelijk te woord staan, de klantenservice lijkt te beschikken over werknemers die weten waar ze mee bezig zijn en weten wat ze moeten doen, wat resulteert in een snelle afhandeling.
De website bechikt ook over afterpay wat enorm handig is zodat je eerst kan zien of het product echt is wat je wil en je de kans geeft om pas te betalen zondra je het product in huis hebt

Al met al lijkt deze webshop zich gespecialiseerd te hebben in alles wat een webshop moet zijn en krijgt van mij een dikke 10, ik heb nog geen nadelen kunnen vinden op deze website, ga zo door!

Door de ervaringen die ik heb opgedaan bij deze webshop ben ik zo enthousiast dat al mijn bestelling via deze site zullen gaan als zij over het product beschikken.
Super Betrouwbaar!.

Groeten Paul

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 09-03-2017

Snel en duidelijke website

Het zoeken van de juiste laptop voor mijn toepassingen was snel gevonden. Ondanks dat ik wist welk merk mijn voorkeur had kon ik toch goed vergelijken en in mijn budget klasse zoeken. Beetje jammer alleen dat toen ik een laptop had gekozen met "gratis"verzend actie, ik wel 2,95 moest betalen voor de losse muis die ik erbij gekocht had....die uiteraard in de doos van de laptop werd meegeleverd. Maar dat is meer een software ding denk ik dan slechte bedoelingen van Alternate! (ga ik van uit) ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul van 't Hoff 09-03-2017

Altijd genoeg keus en voorraad

Makkelijk te bestellen, snel geleverd of direct op te halen bij de balie! ik wilde dezelfde dag nog aan de slag... dankzij Alternate was ik snel klaar.