Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jorian 09-03-2017

Tevreden alternate klant

Afgelopen week een toetsenbord gekocht bij Alternate (corsair k95 rgb). Aanbod is goed, prijzen zijn goed, levering was snel. Ik ben daardoor zeer tevreden over mijn bestelling! Garantie en service kan ik nog geen oordeel over vellen. Alternate bewijst zich echter telkens weer als een goed e-commerce bedrijf, dit zal dus wel goed zitten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christalex 09-03-2017

Goede kennis producten aan balie

Vanwege productadvies nodig en de aanwezige kennis producten aan balie. Bij aanspraak garantie zijn ze er ook.

D.sjoerdsma 09-03-2017

The place2be

Heb bij alternate meerdere producten gekocht.
alles werkt naar wens, Snelle levering grotendeels van hun producten de volgende dag al binnen. vriendelijke&behulpzame klanten service.

Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Found Sound Music 09-03-2017

Prijs kwaliteit uitstekend

Ben erg blij met mijn nieuw systeem en het advies tijdens de verkoop. Het was sneller klaar dan verwacht en werkt perfect.

Wim 09-03-2017

PC Builder werkt duidelijk en goed

Nieuwe PC samengesteld via de PC Builder en laten assembleren door Alternate. PC Builder werkt duidelijk en goed. Assembleren door Alternate is goed gegaan. Alles is netjes verpakt met alle oorspronkelijke dozen meegeleverd. Alleen bezorgen door Post NL pakket service was wat lastig omdat je geen dagdeel kan aangeven dat je thuis bent en ze ook niet op zaterdag bezorgen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tony 09-03-2017

Super service

Bij alternate altijd super service aardige medewerkers met verstand van zaken , beantwoorden je vragen altijd duidelijk en leggen het evt goed uit .

Emmanuel 09-03-2017

Beste Computer Webwinkel van Nederland

Hele goede webshop, alles wordt snel bijgewerkt. Ik ben zelf ICT medewerker en ik koop allee mijn ICT spullen hier.

Martijn 09-03-2017

Goed, kan beter

Fijne webshop werkt goed.
Wel jammer dat ik na het bestellen eerst zelf contact moest opnemen om te vragen waarom het veel langer dan de aangegeven levertijd duurde. Ik kreeg als antwoord dat er een onderdeel niet op voorraad was maar dat ik deze wel kon vervangen voor zelfde onderdeel van een ander merk.

Netjes geregeld verder, maar erg jammer dat ik er zelf achter aan moest om hier achter te komen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

EVD 09-03-2017

Elektrische Muizenverjager 20 - 50 kHz

Het zoeken en vinden van het artikel ging makkelijk en snel. Bestelling was zoals gezegd de volgende dag binnen. goede en betrouwbare webshop dus...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Guilaron 09-03-2017

Puike service

Goede prijzen, snelle verzending, en mogelijkheid tot afleveren bij een winkel om de hoek. Prima tevreden over hoe alles gegaan is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maargen 09-03-2017

Gewoon prima

Had nog nooit besteld bij Alternate omdat ik een andere huisleverancier heb. Deze keer was Alternate echter significant goedkoper. Pakket was snel bezorgd en netjes verpakt. Zat nog wat reclame van andere bedrijven in het pakket. Alles prima voor elkaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boelo 09-03-2017

Snel bereikbare en goede klantenservice (zakelijk)

Ik had een SSD-kit besteld, deze bleek niet op voorraad. Snel werd een oplossing voorgesteld zodat ik snel aan de slag kon. Was goedkoper, teveel betaalde bedrag werd snel teruggestort.

zalmuta 09-03-2017

kwaliteit

je krijg waar voor je geld. wat je ook maar nodig hebt hebben ze hier liggen. ik ben meer dan tevreden met alles wat ik hier heb gekocht.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Liz 09-03-2017

snelle levering

zeer tevreden met het product en ook veel voordeliger dan ergens anders. Lage verzendkosten en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. Blokland 09-03-2017

Super bedrijf

Goede service, zeer snel geleverd tegen een uitermate goede prijs!
de volgende bestelling loopt weer via alternate.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A. Noniem 09-03-2017

Breed assortiment, goede prijzen

Online had Alternate de beste prijs. Vandaar deze keuze. Daarnaast geven ze een uitgebreide omschrijving, specs en foto's.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

David 09-03-2017

Prima levering

Harde schijf besteld. Ging lekker makkelijk. Werd snel en goed ingepakt bezorgd op gewenst adres. Goede prijs.

Hans 09-03-2017

Computer probleem correct opgelost

Laptop gekocht hier waren naar een paar dagen toch problemen mee, e.e.a gemeld instructie gekregen hoe je het op moest sturen, en naar een paar dagen een nieuwe laptop ontvangen

koenwijnans 09-03-2017

Top service!

Mijn hoofdtelefoon was kapot gegaan, had binnen 3 werkdagen een nieuwe. Top service en communicatie!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Warrens 09-03-2017

Perfect geholpen !

Na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik erachter dat alternate aan scherpe prijzen de producten leverde die ik nodig had op een goed werkende site.

Verder ben ik zeer tevereden hoe ik in de winkel zelf geholpen ben zeer vriendelijke mensen.

Dus al bij al een super winkel ik kom hier zeker meer.

Beauvd 09-03-2017

topservice en snelle levering

het is een fijne winkel om spullen te bestellen worden snel geleverd.
mochten er ooit problemen zijn lossen ze die ook op binnen een aantal dagen.
op mijn werk een complete computer besteld in losse onderdelen waren er wat pinnetjes van het moederbord verbogen netjes teruggestuurd en kreeg binnen 2 werkdagen een nieuwe binnen.
dat noem ik nog eens service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.P.Huigens 09-03-2017

Goede service, snelle levering

Al jaren lang klant hier en nog steeds tot tevredenheid. Nog steeds levering binnen één dag, degelijke verpakkingen, geen klachten over garantie of kwaliteit.

E de Jong 09-03-2017

Snelle service, na 1 dag stopte onze pc ivm kapot geheugen

Snelle goede service echter na 1 dag de pc aangehad te hebben pc kapot, wachten 2 weken, was het ram geheugen defect. Opgelost maar voor 1400 euro verwacht je tocht iets speciaals. 3e keer naar Ridderkerk gereden a 75km.

Simon. B.C 09-03-2017

Zeer Goede Service

Van af het begin af aan had ik altijd bij Alternate mijn computer benodigd heden besteld, omdat het de beste verzorging krijgt.

Guido Tigchelaar 09-03-2017

Geweldige service met snelle levering

Ik heb nu al meerdere dingen gekocht bij Alternate en ze zijn allemaal goed en snel aangekomen. zelfs terwijl er een minimale levertijd van 9 werkdagen stond kreeg ik het binnen 3 dagen binnen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -