Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Veerle 22-08-2024

Uitstekende producten, scherp geprijsd en snel geleverd

Ed 22-08-2024

Via mail advies gevraagd over aan te schaffen HDMI 2 kabels,goed advies gekregen en de volgende dag in huis.

Arthur Huiskamp 22-08-2024

De winkel zelf is goed in de communicatie ook de levering was snel.
Helaas werkt het product niet zo goed als beschrijving doet zeggen.
Ratten verjager ultrasone geluiden. Tot 300m
Maar de ratten en muizen blijven gewoon zitten.
(Staat nu 3dagen continu aan)
Maar als het gaat om de levering en prijzen is de winkel goed.

L.A.J. Tol 22-08-2024

De HDMI-splitterkabel (art,nr. K03010000) werkt niet goed. De ene uitgang geeft het beeldsignaal weliswaar goed door maar NIET het geluidssignaal; de andere uitgang geeft een flikkerend, niet coherent beeld. Kortom, slechte aankoop. Blijkbaar had ik een duurdere splitterkabel moet aanschaffen. Wat te doen?

Wouter van Straalen 22-08-2024

De kabelshop heeft zoals ze zelf al opmerken, veel meer dan alleen maar kabeltjes. Ze hebben een snelle duidelijke site. Ik vond er vlot o.a. een luchtbevochtigings apparaat voor de laagste prijs. De spullen kwamen gewoon de volgende dag al en ze waren zeer adequaat verpakt. Een zeur dingetje; als jullie een alternatief verpakkingsmateriaal zouden gebruiken, zou dat helemaal top zijn.
Bedankt en ga zo door!

jan 22-08-2024

goede shop en ze hebben post.nl niet als bezorger die wil namelijk het pakket zelf wel eens houden

Roland Devilee 22-08-2024

Zeer snelle verzending, goed verpakt, een een zeer goede prijs. Ik beveel deze winkel ten zeerste aan. Top, ben zeer tevreden.

Mitchell 22-08-2024

15 juli: 2 kabels besteld.
Klantenservice bleef het bezorgmoment constant naar achteren schuiven d.m.v. te zeggen "deze/volgende week wordt de bestelling bezorgd" en dan werd er niks bezorgd.

Momenteel 20 augustus en nog niks ontvangen.

Gis 21-08-2024

Bestellen, betalen en levering is TOP! Nu weet ik ook waar ik moet zoeken, wanneer ik nodig heb.

MR 16-08-2024

Na vooraf zowel via de chat als via de mail advies ingewonnen en daarmee een bestelling ‘s middags geplaatst die ook direct nog is verzonden. Dus dik tevreden met de ondersteuning als manier van bestellen.

Sandra 15-08-2024

Duidelijke website,mooi assortiment.
Alles wat wij nodig hebben voor zwembad en jacuzzi op één adres te vinden,heerlijk wat een gemak.
Op zondag spullen voor de jacuzzi besteld en de volgende middag al in huis dat 8s echt supersnel!

johan 15-08-2024

gewoon goed zoals het hoort, bestelling binnen 2 dagen geleverd . raad het iedereen aan

Ik 14-08-2024

Duidelijke website, veel artikelen, normale prijzen, snelle bezorging en alles keurig in orde.

Eddy 14-08-2024

Snelle levering. Fijn dat jullie de plantenvoeding in jullie assortiment hebben.

Een tevreden klant 14-08-2024

Goed artikel en keurig op tijd bezorgd door de aardige Post.nl bezorger. Dik 😊

San 14-08-2024

Spullen zijn goed alleen de verpakking waardeloos kreeg het pakket aangeboden met de onderkant eruit. De producten waren te zwaar voor de doos.
Kabelshop.nl 22-08-2024

Beste San,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest en wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Sonja 14-08-2024

Ik zocht speciale voeding voor mijn katten. Vond hier een ruime keuze, snelle levering en goede prijs.

Julia 14-08-2024

snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding, het artikel was goed verpakt.

Caro 14-08-2024

Snelle verzending en goede spullen. Alleen erg jammer dat bedrijven naast de retourkosten ook nog 15% op hun bestelling moeten inleveren. Ik ben zzp'er en elke euro is er een...

Gisbert 14-08-2024

Product: Prima
Verpakking: Prima
Levertijd: Vandaag besteld, morgen in huis betekende in werkelijkheid: Vrijdagochtend besteld, dinsdag in huis.
Doordat ik het product graag heel snel in huis wilde hebben en om die reden voor hier bestellen koos, uiteindelijk 'maar' een 7 als cijfer. Wanner de levertijd niet uitmaakt, dan zou het een 9 of 10 zijn geweest.

Petron 14-08-2024

Veel keus. Ik las goede reviews. De levering was snel. Ze hadden het juiste product voor mij. Werkt ook naar behoren.

geer uit DH 14-08-2024

Zo snel als kan. Goede (grove ) schatting van de bezorgtijd, die later nauwkeuriger werd.

Joost 14-08-2024

Alles klopte, ik zocht een product, vond het op uw site, bestelde het, volgende dag in huis

Tom 14-08-2024

Scherpe prijzen en snelle levering. Precies wat je verwacht van een webshop.

Jaco_L 08-08-2024

Was gemakkelijk om te vinden en te bestellen
Snelle levering, geen klachten dus.