Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 295 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Gisbert 14-08-2024

Product: Prima
Verpakking: Prima
Levertijd: Vandaag besteld, morgen in huis betekende in werkelijkheid: Vrijdagochtend besteld, dinsdag in huis.
Doordat ik het product graag heel snel in huis wilde hebben en om die reden voor hier bestellen koos, uiteindelijk 'maar' een 7 als cijfer. Wanner de levertijd niet uitmaakt, dan zou het een 9 of 10 zijn geweest.

Petron 14-08-2024

Veel keus. Ik las goede reviews. De levering was snel. Ze hadden het juiste product voor mij. Werkt ook naar behoren.

geer uit DH 14-08-2024

Zo snel als kan. Goede (grove ) schatting van de bezorgtijd, die later nauwkeuriger werd.

Joost 14-08-2024

Alles klopte, ik zocht een product, vond het op uw site, bestelde het, volgende dag in huis

Tom 14-08-2024

Scherpe prijzen en snelle levering. Precies wat je verwacht van een webshop.

Jaco_L 08-08-2024

Was gemakkelijk om te vinden en te bestellen
Snelle levering, geen klachten dus.

Mark 08-08-2024

De website is overzichtelijk en duidelijk. Alles is zeer goed vindbaar per categorie en met plaatjes (voor de mensen die lezen niet goed kunnen) is deze website echt duidelijk. Levertijd is echt super snel ik bestelde op vrijdag zaterdag had ik het in huis. Ik heb aardig wat webshops bekeken/vergeleken kwa prijs nou kabelshop kwam als de goedkoopste eruit in mijn ondervinden. Ik raad deze webshop zeker aan.

Suus 08-08-2024

Duidelijke communicatie, goed verpakt, snelle levering, leuke website met veel verschillende producten

AD 07-08-2024

Prima webshop.
Produkten goed
Prijzen goed
Betaal en bestelproces goed
Levering goed(snel)

Oscar 07-08-2024

Zondag avond wat besteld, maandag in huis. Supersnel geleverd, en netjes geïnformeerd over het lever proces.

Philippe 04-08-2024

Ik was op zoek naar netwerkkabels en bij de kabelshop heb je een uitgebreid assortiment om uit te kiezen. De specificaties van de kabels worden op de website ook uitgebreid toegelicht. Gezien de uitgebreidheid aan keuze zou echter een filter en/of vergelijk optie erg handig zijn geweest. Verder werden de kabels snel geleverd.

Karoline 31-07-2024

Ik had nog nooit eerder iets bij jullie besteld, wist zelfs niet van jullie bestaan, maar was uitermate verrast door het uitgebreide assortiment. Ook over de leuke (tuin)tafel die ik heb besteld. Erg blij mee. Cijfer: 10

Mattijs 30-07-2024

Lokken consument met "vandaag besteld morgen in huis". Gisteren kabel besteld die vandaag in de cinewall in het stucwerk verwerkt moet worden. Kabel werd pas vanmorgen aan postnl aangeboden en komt dus niet morgen maar overmorgen. Heb ik niks aan. Waardeloos bedrijf, loze beloften.

Excellent service 29-07-2024

I needed a replacement for my e bike. Found it online at Kabelshop a a good price. Ordered it late afternoon and received it the next morning. Excellent service.

John Hartjes 27-07-2024

Duidelijke omschrijving van de aangeboden producten- prettig werkende en zoek mogelijkheden.
Snelle levering .

DKW 27-07-2024

Simpele bestelling en keurige en snelle levering van professionele kabels in solide verpakking.

Ann 27-07-2024

Gekocht twee zakken biologische balkon potgrond. Keurig verzorgd thuisgebracht door post nl.

DvdB 26-07-2024

Prima service en prijs is ook elke keer aantrekkelijk. Levering snel en netjes ingepakt. Gewoon snel en goedkoper dan menig concurrent. Om het onverwachte nog mooier te maken zou de leverkosten gratis mogen dan een dikke 9 a 10.

Anoniem 26-07-2024

Hadden de oplaadkabel vergeten tijdens ons weekje weg.. .besteld via deze site en werd de volgende dag bij ons hotel keurig afgeleverd. Top nu hebben we deze in onze auto liggen standaard.

Wim 26-07-2024

Snelle levering maar de accu is stuk De min pool is zwaar gecorrodeerd en er lekt accu vloeistof
Klacht ingediend maar niets meer gehoord
Kabelshop.nl 22-08-2024

Beste Wim,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest en wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Ineke 26-07-2024

Snelle levering en scherpe prijs.
Duidelijke artikelomschrijving en veilige verpakking. Zondagmiddag besteld en volgende ochtend aan de deur afgeleverd. Betrouwbaar en voor herhaling vatbaar.

Willemijn 26-07-2024

Besteld een parasolvoet. Wat een snelle levering. 2 dagen later was het al bezorgd. En ik dacht dat er iets ontbrak. Maar naar mijn mail en uitleg was alles toppie. Hartelijk dank lieve mensen. Heb het al aan mijn familie verteld
Heel veel succes

Robert 26-07-2024

Prima shopping,
...... precies wat ik zocht en mooi product, snelle levering.

Henk 26-07-2024

Zowel.de bestelling . De levertijd en de kwaliteit gewoon zoals onze verwachting . Weer helemaal TOP.
Steeds dezelfde tevredenheid.
Misschien wel saai. Tis gewoon Zó.

Fred van Bentum 26-07-2024

Snel ,makkelijk en goedkoop ,de volgende dag al de bestelling in huis ,keurig en goed ingepakt