VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 369 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Renate Klarenbeek 03-03-2024

Super snel geholpen prima koelkast super mooi netjes ingepakt goed verzorgd
Besteld en volgende dag geleverd geweldig
Precies zoals beschrijving deze koelkast is top ik raad deze winkel en koelkast aan iedereen aan mooi grote en kleur prima 👍🏻
Heel tevreden
Ook het leveren helemaal top heel behulpzamen mannen echt heel tevreden zodra ik een nieuw apparaat nodig hebt koop ik deze zeker weten weer hier !!!

Andy Daenen 03-03-2024

Via het internet hebben we veiligkopen.nu ontdekt. ze bieden de produkten aan zeer scherpe prijzen aan. De levering gebeurt zeer snel. Onze diepvrieskast die we op een vrijdag besteld hadden, werd zelfs op zaterdag geleverd. Een aanrader wat ons betreft.

Henk 29-02-2024

De webwinkel biedt duidelijke informatie over producten en bestelwijze. De bezorging is gratis en de producten zijn prettig geprijsd.
De klantenservice is vriendelijk en
behulpzaam bij vragen.
Wij zouden deze webwinkel aanbevelen bij onze familie en vrienden.
Wij zouden deze webwinkel

Wesley 28-02-2024

Fijne duidelijke info fijne vergelijking plus een goede lage prijs. Vaker via hier besteld toppertjes groetjesss

Deffernez Pierre-Jean 28-02-2024

kwaliteitsproduct, grote keuze, eenvoudig bestellen en snelle levering, geen schade. makkelijk te gebruiken website. al 15 jaar probleemloos mijn keukenapparaten . fantastisch.

Yvonne 27-02-2024

Besteld, en de volgende dag gelijk geleverd. De jongens hebben het keurig geplaatst en geïnstalleerd, en mijn oude apparaat meegenomen. Vriendelijk, snel en goede prijs!

Kristof 27-02-2024

Scherpste prijs online te vinden en zeer snelle, eenvoudige én gratis levering

Marianne 27-02-2024

Kreeg mail met bevestiging en verder niets contact opgenomen met de klantenservice daar vriendelijke te woord gestaan en erg behulpzaam. Kreeg van deze meneer nog een mail toegezonden waarin meer informatie stond.

Jorro 24-02-2024

Prima prijs voor deze nieuwe vriezer
Ziet er goed uit en we zijn heel blij met de bezorg methode
De bezorgers waren overigens bijzonder vriendelijk

Fam Cobben 23-02-2024

Makkelijk online te bestellen genoeg keuze
Snelle levering
Vriendelijk heren die kwamen leveren
(Zijn zo snel ongelooflijk )
Top 👍🏼

Sjors 22-02-2024

Ik heb gisteravond een Etna kcv385nzwa koelvriescombinatie besteld en betaald. Kreeg vanmorgen heel vroeg al bericht van Dynalogic (de vervoerder) we komen eraan met jouw bestelling van Veiligkopen.nu met een Trake&Tracé link . Ik kon de hele reis van mijn bestelling volgen met een steeds nauwkeuriger wordende aflever tijd. Geweldige service. Chauffeur Abdulkarim bracht de koelvriescombinatie met zijn maatje netjes 4 trappen op tot in de keuken. Verpakkingsmateriaal en oude koelvriescombinatie werden netjes meegenomen, echt TOP,hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Seba Guerrero 22-02-2024

Purchased a new washing machine one day and the next day in the morniong they delivered the machine. Usually in Bewlgium thay take the product to your dooe, not entering, but in this case they brought the machine inside the house to the final place for it. I just needed to take it out of the pachage and connect it.

VK1271877 16-02-2024

Had in eerste instantie een warmtepompdroger besteld die niet direct leverbaar was, order omgezet naar een wat duurder exemplaar, hoefde niks bij te betalen :-)
Snel geregeld en prima service van Richard en Melvin.
VK1271877

Gerard 14-02-2024

Het artikel (inductiekookplaat) was zeer scherp geprijst en de volgende dag netjes afgeleverd. Ben zeer tevreden over de online bestelling.

R Hoekstra 14-02-2024

Keurig nette snelle levering. Afspraken zijn keurig nagekomen. Zee duidelijk website waardoor bestellen ook heel gemakkelijk ging.

Piet Douma 14-02-2024

Prima ervaring na het kopen van een combimagnetron! Zondag besteld - Maandag in huis ! Goede communicatie betreffende de levering van het apparaat via track en trace tot in het uur van levering ! Warm aanbevolen webshop 👍

Imke 12-02-2024

Ik wilde de dag na mijn wasbak al hebben, omdat we hem zouden gaan installeren. Maar ze hadden mijn betaling nog niet binnen. Nadat ik een mail gestuurd had, kreeg ik om 10 uur savonds reactie. Ik mocht mijn afschrift van de betaling toesturen en dan zouden ze de wasbak de dag erna toesturen. Zo gezegd, zo gedaan. Meteen daarna een leverbevestiging gekregem. Zonet de mail gekregen dat ze onderweg zijn. Dit vind ik nu behulpzaam en service!!!

Zehra Gokmen 11-02-2024

Ik heb 2 wasmachines en een droger besteld en ben zeer tevreden. De service en prijs is uitstekend. Raad het zeker aan!

Whirlpool 10-02-2024

ARG90211N koelkast werd geleverd met 2 defecte glasplaten (plasticrand)
Ik kom niet voor vervanging/vergoeding in aanmerking. Ik heb geprobeerd te lijmen en toen bleek dat de scheur in de pl.rand door te hoge spanning is veroorzaakt. Ik vind het een schande, Veilig kopen is verantwoordelijk voor een goede afhandeling, maar schuift het probleem af naar de firma die hem geplaatst heeft (Ajtec) en naar Whirlpool. Ik koop nooit meer iets bij "Veilig(!)kopen".

BS Shridhar 10-02-2024

Easy, Clear & convenient website; Very competitively priced; Order placing was a cinch; Product delivered and installed on time; Product met expectations. Happy!.

Rob 08-02-2024

Keurige service en goed geholpen bij kapot apperaat.
Snelle vervanging van electrisch gasfornuis door nieuw.

Dorien 07-02-2024

Kwam als goedkoopste bij Kieskeurig uit de bus. Prima vriezer gekocht. Online bestellen ging snel en gemakkelijk. Daarbij kon ik zelf de leveringsdatum kiezen (zelfs al de volgende dag!).
Levering en informatie daaromtrent was prima. De vervoerder heeft een leveringstijdsframe van twee uur, en belooft dat je meer hoort wanneer de chauffeur zijn reis begonnen is. Dat was wat lastig want je weet immers niet hoe lang de reis duurt. Uiteindelijk hoorde ik een half uur van te voren.
Beloofd was dat de oude vriezer meegenomen zou worden, maar we moesten praten als Brugman om dat ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
Al met al is alles prima gelukt en doet de vriezer zijn werk ook prima!

THEO 06-02-2024

Prima bedrijf. Snelle levering, goede service. Top produkten! Ik raad veiligkopen.nu. Super bedrijf!!

Siepie Dijkslag 06-02-2024

We hebben gekocht bij veilig kopen omdat de prijs goed was en de levering direkt de volgende dag. Keurig geregeld allemaal

Vonne 03-02-2024

Super tevreden over Veilig Kopen! Snelle levering van, in dit geval, was-en droger apparaten! Droger bleek behoorlijk beschadigd, foto's gestuurd en de tweede dag werd er al weer een nieuwe geleverd zonder schade!!
Dus mensen niet wanhopen, u kunt nog steeds Veilig Kopen!!!