VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 369 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

N 19-11-2023

Goeden online winkel. Product was niet op voorraaden toch heel snel geleverd. Ook de communicatie was zeer prettig, en duidelijk. Werd goed op de hoogte gehouden.
Product leveringwas zelfs mogelijk op zondag wat ik echt een plus punt vind.

Ook het leveren ging prima emn ze kwamen op het aangegeven tijdstip en bezorgen zelfs de droger zonder extra kosten op 1hoog.

Lotte 15-11-2023

Fijne, duidelijke site en de laagste prijs voor het gezochte product. Ondanks dat de levertijd langer duurde dan in eerste instantie gedacht, werd keurig hierover gecommuniceerd en snel gereageerd op de mail.

Petrus 15-11-2023

Na een bizar slechte ervaring met een webwinkel die een Quooker na een half jaar nog niet kon leveren, heb ik deze bij veiligkopen.nu besteld. Had ik in eerste instantie moeten doen. Twee dagen later in huis, zoals beloofd.

PetrusBE 15-11-2023

Gert B. 15-11-2023

Koelkast gekocht. Deze was echter al beschadigd. Ik vermoed dus dat een (reeds beschadigde) retour als nieuw geleverd is zonder dit mij op voorhand te zeggen.

demets 13-11-2023

een diepfries ze levert tot s avond we zullen wel zien ik heb al goed gehoord van deze bedrijven

Jong-Ruiter 12-11-2023

Koelkast gekocht bij Veiligkopen.nu op donderdag, waarna deze al op vrijdag werd geleverd. Gelet op de eventuele oplichters was het prettig om zonder meerkosten te kunnen betalen bij levering zonder dat men daar moeilijk over deed.

Wouter zm 11-11-2023

Zeer snelle levering en voor een prijs die flink lager is dan bij andere webshops. Duidelijke bestelprocedure. Heb hier voor de eerste keer besteld en heb het als zeer goed ervaren.

anouk 11-11-2023

Gisteravond besteld, volgende ochtend geleverd. Levertijd werd steeds nauwkeuriger aangegeven. Oude machine oom weer meteen meegenomen! Ook nog eens de goedkoopste prijs! Dikke aanrader dus om hier te bestellen!

Paula 11-11-2023

Duidelijke website. Prijzen minder dan de bekende shops .
Klantenservice goed bereikbaar.
Product netjes afgeleverd. Gewoon top.

Nicole Haesen 10-11-2023

We hebben een inbouw combi magnetron gekocht en voor deze shop gekozen vanwege de mogelijkheid tot laten inbouwen. Dit kon zelf al zeer snel. Ook telefonisch werd ik netjes en correct en professioneel geholpen. Kortom zeer tevreden

Liesbeth 10-11-2023

Ik had voor veilig kopen gekozen omdat ze de een prima prijs vroegen voor mijn droger. Een heel mooie actie.
Ik werd aan de telefoon kundig en snel geholpen.
Het plaatsen van de droger ging vlot en netjes en werd keurig op de hoogte gehouden hoe laat deze zou arriveren.

R. Willems 08-11-2023

Betrouwbare webshop, goede prijs, en goede communicatie bij bestelling en levering.
VK1230849

Freyberg Evelyne 08-11-2023

Zeer tevreden met de goede en snelle levering zal zeker nog eens bestellen als nodig is👍

Slingerland 07-11-2023

ze zijn prima vindbaar, en correct behandeld. daarna netjes afgeleverd.
telefonisch contact gehad nette beantwoording op de vragen en afhandeling.

Keles 07-11-2023

Veilig kopen.nu is voordeliger dan alle andere leveranciers en snelle levering ik raad het iedereen aan bij veiligkopen .nu ,dank je wel wij zijn heel blij.

Pelle 07-11-2023

Alles volgens afspraak.
Goed geholpen door klantenservice.
Een volgende keer graag weer!

Rien 07-11-2023

Prima verlopen aankoop. Op tijd geleverd. Geleverd zoals afgesproken. Ik wil deze webwinkel aanraden. Kom zeker nog een keer terug

J.te Poel 30-10-2023

Geheel afgegaan op het thuiswinkel waarborg kenmerk en het ongelofelijk hoge aantal zeer positieve revieuws.
De duidelijke antwoorden op wat gestelde vragen en het goede ondebuiok gevoel. gaven de doorslag

fran.sid 28-10-2023

de prijs, goede webshop overzichtelijk en duidelijke omschrijving bij het artikel. de koelkast was dus zoals omschreven, ik heb hem gisteren aangesloten en kan dus nog niet veel zeggen over de werking. de kast werd geleverd op de afgesproken tijd. alles top.

René 27-10-2023

Goede service en snelle levering,duidelijke site en 110 euro goedkoper als bij andere firma en winkel en op tijd geleverd

De Backer Tony 27-10-2023

De bestelling ging zeer vlot , we werden goed op de hoogte gehouden ,waar de bestelling zich bevond ,en het werd op het juiste uur geleverd door zeer vriendelijke en behulpzame mannen.

Ineke 26-10-2023

Duidelijke Website. Goedkoopste inclusief bezorgen en plaatsen. Prima op de hoogte gehouden via mail en bericht over bezorgtijd stip. Bezorgers keurig op tijd , zonder problemen naar boven getild en aangesloten. Heel tevreden!

Klaas 25-10-2023

Duidelijke site, ook het telefonisch contact is vriendelijk. Bij navraag van de bestelling bleek het product niet voorradig. Er was wel spoed achter het bestelde product, maar door telefonisch contact was het geen enkel probleem om het product te annuleren en te upgraden naar een ander vergelijk warend product.

Theo 25-10-2023

Scherpe prijs , een maartje als iets niet op voorraad is duurt het leveren iets langer dit staat nergens vermeld, voor de rest alleen maar lof.