VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 369 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Amir 30-11-2023

Delivery was ok but not good. They were in rush and open the product fast and careless. I do not check properly if the had made any damages to the device or not.

Frans 29-11-2023

Een heel duidelijke shop/website, een goede prijs voor de door mij bestelde inductie kookplaat, een snelle service en vriendelijke chauffeur die het product ruim op tijd kwam bezorgen.

Łukasz 28-11-2023

Na bijna 2 maanden wachttijd heb ik eindelijk de juiste wasdroger gevonden bij veiligkopen.nu in echt scherp prijs.
Ik heb ze meteen gekocht en dag later kan ik mij was snel drogen!
Goede prijs, 1 dag lerverigstijd en goede bezorg service is alles wat ik hier heb gevonden!

Wim 27-11-2023

Bestelling soepel verlopen. De transporteur communiceerde duidelijk over het bezorgmoment met eerst een tijdslot van 3 uur dat regelmatig werd ge-update waardoor je niet onnodig lang zit te wachten.
De eerstvolgende dag werd bij het kiezen van het bezorgmoment al geblokkeerd (bestelmoment 21.42) waardoor er geen valse verwachtingen werden geschapen.
Product netjes afgeleverd en voldoet prima.

Magdalena 26-11-2023

Ik heb in deze winkel een bestelling geplaatst omdat de prijs het laagst was. Apparatuur van zeer hoge kwaliteit. Twee dagen na het plaatsen van de bestelling kon ik het product al in huis gebruiken! Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf aan

Angélica 26-11-2023

Topservice Goede prijs en snelle levering en bezorgers waren super vriendelijk!

Christophe 26-11-2023

Heel goedkoop en professioneel geleverd met duidelijke aankomsttijd! Installatie moet nog gebeuren dus weet niet of het materiaal zelf goed is.

Martin Becht 26-11-2023

Deze winkel op internet gevonden. Telefonisch contact opgenomen en de order binnen enkele minuten geregeld. De klanteservice was super vriendelijk. Levering de volgende dag, afgerekend via betaallink. Alles is perfect verlopen. Ik heb VeiligKopen toegevoegd aan mijn favoriete websites. Voor mij geen ander meer, top en super tevreden

Dudink 26-11-2023

Duidelijke site met juiste prijzen en combi aanbiedingen. Goede communicatie en leveren volgens afspraak.
Onze bestelling VK1240883 met Siemens IQ700 Wasmachine en wasdroger is een top aankoop.

Drenth 25-11-2023

Zeer klant vriendelijke webshop met scherpe prijzen en met prima bezorgmogelijkheden.
Aanbevolen voor iedereen.

Laurent 25-11-2023

Goede en duidelijke website .
Inductie kookplaat gekocht en prijs, kwaliteit zeer positief.
Site heel gebruiksvriendelijk, zelfs om dingen te vergelijken.
Levering was optimaal, zelf dag gekozen en op dag van levering voldoende informatie over tijdstip van levering. Ze waren 2 minuten later dan vermeld op de hun Track & trace.

Janssen 25-11-2023

10 jaar geleden voor t eerst een wasmachine gekocht. Nu deze week opnieuw hier een wasmachine gekocht. We zijn super tevreden over de snelle en goede service en levering. Een aanrader dus.

veiligkopen.nu 25-11-2023

heb voor deze shop gekozen (veiligkopen.nu) omdat deze de goedkoopste was in zowel het geleverde produkt alsmede het plaatsen van het produkt en deze shop nam ook nog eens gratis het oude produkt mee terug dus.....
3 vliegen in 1 klap! Ben er blij mee.

veiligkopen.nu 25-11-2023

3 vliegen in 1 klap! Ben er blij mee.

Janssen 25-11-2023

10 jaar geleden hebben we hier ook de wasmachine gekocht. We waren hier toen al super tevreden over de goede en snelle service. De keuze was dus zo gemaakt . Uiteraard ook voor een mooie prijs

Nico van Gijn 24-11-2023

ik had 14 jaar geleden een Bosch vaatwasser gekocht bij ook dit bedrijf en dat ging toen top. Daarom nu hij na 14 jaar stuk was heb ik een nieuwe ook weer bij dit bedrijf gekocht, en ook nu weer is het prima voor elkaar. Dus ik kan ze echt aanbevelen.

Marino 24-11-2023

Er werd steeds vlug gereageerd op mijn vragen. Ze waren heel behulpzaam en correct. De levering gebeurde ook heel snel.

Eelke Lips 23-11-2023

Wij kunnen veiligkopen.nu bij iedereen van harte aanbevelen. De Site is duidelijk. Na uitvoerig vergelijken was onze vaatwasser (ordernummerVK1240492) bij veiligkopen het allervoordeligst en we bestelde hem om half 10 s'avonds en de volgende dag stond hij al bij ons in de keuken. De bezorger was uiterst vriendelijk en precies. Helemaal top! Jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Riëlle Derksen 23-11-2023

Gisteren een wasmachine besteld, en vandaag staatie al te draaien op de zolder. Vlotte levering, super tevreden!

Merve 22-11-2023

Ik ben zeer tevreden over de service. Ik heb gisteren om half 10 besteld heb hem nu thuis. Echt een hele mooie nieuwe wasmachine die ik heb gescoord voor 450 euro terwijl ze overal 550 waren. heel erg bedankt voor het service! ordernummer VK1240531

M de Neef 22-11-2023

Goede telefonische service voor evt. vragen. Snelle levering (sneller dan verwacht). Prima service van bezorgers.

Alex 21-11-2023

levering top en super snel geïnstalleerd en netjes opgeruimd en een mooie wasmachine

Danny 21-11-2023

Voordelige prijzen. Artikelen zijn vlot te vinden op de site. Duidelijke communicatie. Vlotte levering.

Wat wil je nog meer?

Eric Plugge 21-11-2023

Veilig kopen is een zeer betrouwbare website / bedrijf om zaken mee te doen. Op dinsdag begaf onze wasdroger het, gelijk op Consumentbond gekeken qua beste uit de test en dat was de wasdroger die wij bij Veilig Kopen voor de meest aantrekkelijke prijs zagen. Direct besteld en een paar dagen later werd deze bezorgd - op zondag nog wel - waarbij erg goed op de hoogte werden gehouden van de bezorgtijd, meer wil je toch niet als consument.

Marijke 21-11-2023

Een van de goedkoopste zo niet de goedkoopste. Snelle levering de volgende dag! en een uitstekende betrouwbare bezorgservice.