VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 369 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

S. Gerlofs 16-08-2021

In de aankondiging staat vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis,. Besteld je artikel staat er zsm. Als klant interpreteer ik dat de volgende ochtend of middag wordt geleverd. Helaas kreeg ik een mailtje pas over enkele dagen kan worden geleverd. Graag meteen duidelijker vermelden voor de betaling dat er niet de volgende dag werd geleverd. Had irritatie voorkomen.Service verliep verder helemaal correct werd prima op de hoogte gehouden.

Ad van kraaij 16-08-2021

Laagste Prijsgarantie snelle levering ,en problemen worden snel verholpen en gecorrigeerd .in ons geval koelkast was beschadigd foto gestuurd dag erna werd hij om geruild tegen een nieuwe

Frank 16-08-2021

Keurig nette jongens die de koelkast bezorgde. Werd constant op de hoogte gehouden m.b.t de bezorgtijd. Kwartier voor aankomst keurig een belletje gekregen. Koelkast werd door de heren uitgepakt en op zijn plaats gezet en oude koelkast weer meegenomen.

Tempelaars 15-08-2021

Op zaterdagmiddag een inductiekookplaat besteld en op Zondagochtend geleverd. Product was als omschreven en verder prima in orde.

Nadine 14-08-2021

Ik ben aangenaam verrast! Dit was mijn eerste bestelling via Veiligkopen.nu De klantenservice heeft me goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koelkast. Mijn oude is kapot gegaan waardoor ik snel een nieuwe koelkast nodig had. De volgende dag had ik de koelkast in huis het is in het weekend geleverd. Via een andere website was de bezorgtijd langer omdat ik het zaterdag geleverd wilde hebben. De service was erg goed. Ik vond het prettig dat ik niet de hele dag thuis hoef te zijn en dat ik op de hoogte werd gehouden van de levering. Ik kreeg netjes een SMS binnen om welke tijd de koelkast aan kwam. Ook was ik vergeten te melden hoeveel etages mijn appartement had, op mijn mail is snel gereageerd. Bij verschillende contact momenten die ik met het bedrijf heb gehad was de service uitstekend. Ik raad deze website aan iedereen aan! En jullie hebben een nieuwe (tevreden) klant erbij! Alle maten die ik heb gemeten samen met klantenservice klopte en mijn koelkast past!

De Koopjesjager 14-08-2021

Veiligkopen.nl moet zich houden aan de fixed prices die de fabricanten opleggen. Zij durven echter naast gratis bezorgen ook extra kassakorting te geven, zodat ze ondanks de fixed prices van de diverse fabrikanten tóch goedkoper zijn. Volgens mij lopen ze hierdoor het risico dat de fabricant niet meer wil leveren aan Veiligkopen.nl.
Als je belt omdat je een bv andere wasautomaat wil als bestelt, krijg je een leuke juffrouw aan de telefoon die zegt, ik heet xxxxx wat kan ik voor U doen. Ik bedoel een ontspannen sfeer op de administratie en een goed georganiseerde administratie, zo als je niet vaak tegenkomt.

ingrid 14-08-2021

wij vinden dit een fijne shop omdat; goedkoper dan andere shops, levering kan je zelf bepalen, bezorging goed geregeld.

Rene 14-08-2021

Via kieskeurig ben ik op de site van 'Veilig kopen' terechtgekomen. Deze site had volgens 'kieskeurig' de hoogste klantenwaardering van de aanbieders van de 'Liebherr 1744-20' , een tafelmodel koelkast met vriesvak. De vriendelijke dame van de klantenservice van 'Veilig Kopen' vertelde mij dat dit vrij nieuwe product niet voorradig was, maar dat het wel besteld kon worden. Deze koelkast werd binnen een week bij mij thuis afgeleverd. Netjes toch.

Sara 14-08-2021

Keurig monteurs - sterk en beleefd. Op tijd bezorgd - de volgende dag en op een zaterdag. Ze hebben ook aangeboden om te dweilen!

Anna 13-08-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling voor een goede prijs. Ruime keus in alle merken.

Mimoun 13-08-2021

Overzichtelijke site en uitstekend lage prijzen. De telefonische bereikbaarheid is uitstekend.

Desiree 12-08-2021

direct na bestelling werd ik gebeld omdat er geen bevestiging gestuurd kon worden naar het opgeven e mailadres. Hier zal een typfoutje in. VeiligKopen heeft dit direct aangepast en ik ontving meteen de bevestiging. Bestelling, betaling en levering zijn makkelijke en prima verlopen.

vd Berg 12-08-2021

Duidelijk en overzichtelijke site
Simpel bestellen en snel geleverd
Top !!!

Maurice 12-08-2021

Snel bezorgd en goed op tijd.
De bezorgers waren zich echter totaal niet bewust van de extra afgesproken service om het geleverde product ook uit te pakken maar deden dit wel direct nadat dit door mij gevraagd was.

Peter 12-08-2021

Correcte afhandeling van de bestelling de en een snelle levering van de condensdroger

Fh de jonf 11-08-2021

Snel geleverd en heel goed geinformeerd over tijdstip van levering.
Snel geplaatst. Volledig naar wens.

Milou 11-08-2021

Fijne en duidelijke site, maar nog belangrijker een goede prijs!
Snelle levering, ik ben tevreden!

Joost Caris 11-08-2021

Op aanraden van monteur, bij deze winkel gisteren besteld, duidelijke site, goede uitleg, garantie verlenging wordt oa. Aangeboden ook hier duidelijke uitleg. Kortom gisteren (zaterdag) besteld en vandaag netjes geleverd. Keurig op de hoogte gehouden mbt t levertijd, zodat je niet onnodig thuis zou moeten blijven. Kortom perfect geregeld!

Van Dijk 11-08-2021

De bestelde vaatwasser stond op de site als leverbaar, helaas bleek er 10 weken levertijd op te zitten, maar door de klantenservice is er hele goede service verleend. Ze hebben een vergelijkbaar alternatief geboden en kosteloos de extra lade die het andere model wel had bijbesteld.

Jack 10-08-2021

Voor de eerste keer hier iets gekocht, een Bosch steelstofzuiger, 16 euro goedkoper dan bij de grote webshops B en CB.
Afgeleverd via eigen bezorgdienst, keurig de volgende dag en op de aangekondigde tijd.
Was het assortiment maar groter ... zou er zo al mijn elektrische apparaten kopen.

G. Van De Belt 10-08-2021

Snelle en stipte afhandeling en levering.

Wel een opmerking over de laagste prijsgarantie. Hier wordt wat moeilijk over gedaan ondanks dat aangetoond wordt dat hetzelfde product online tegen scherpere prijzen worden aangeboden.
Dit is jammer. Dus of laagste prijsgarantie bieden en dan niet moeilijk doen, of dit verkoopargument weglaten.

dvo 09-08-2021

De wasmachine is snel en volgens afspraak geleverd. Het overleg met de klantenservice omdat de bestelde machine niet voorradig was verliep bijzonder prettig. Ik heb er een goed gevoel bij.

Marion 08-08-2021

Na het lezen van recensies van anderen, en dan vooral de negatieve, zat ik in tweestrijd over de aanschaf van een duur koffieapparaat via veiligkopen. Ik heb daarna eerst contact per mail opgenomen. Ik kreeg heel snel een reactie. Dag na het plaatsen van de bestelling is het koffieapparaat geleverd. Top. Ik kan veiligkopen.nu bij iedereen aanbevelen!

Freddy 07-08-2021

Fijn geholpen en een upgrade gekregen omdat het type magnetron dat ik besteld had niet meer leverbaar was. En nu dus het nieuwe type heb ontvangen.

Praveen 07-08-2021

Professionals. Very understanding and adjusting as we had a baby at home. They were quiet and careful.