VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 320 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jarnik 13-01-2021

Gister besteld vandaag in huis en goedkoper dan coolblue. Top bedrijf. Je krijgt netjes een mail met track en trace.

Cees Timmer 13-01-2021

Duidelijke webstite, spotgoedkoop en alle beloftes werden nagekomen. Veilig kopen nu, de naam zegt veel, maar de service is van grote klasse. Wij zijn blij dat wij, dankzij de snelle levering van Veilig Kopen nu de was weer kunnen drogen.

kuijpers 12-01-2021

makkelijk te bestellen, artikel op voorraad, netjes bezorgd op de afgesproken tijd.

Happy customer 12-01-2021

Wij kopen al jaren bij Veiligkopen.nu, vanwege de lage prijsgarantie en zeer uitstekende service.
Verkopers zijn altijd even vriendelijk en altijd bereid extra service te leveren.
Veiligkopen.nu is overzichtelijk en goed opgezet.
Onze recente aankoop (vrijdag) werd meteen de volgende dag (zaterdag) geleverd. Pijnlijk dat onze aankoop behoorlijk transport schade had. Dit is zeer goed opgelost door de verkopers en opnieuw zondag geleverd met een fixe korting voor het ongemak.
Geleverde was nu helemaal op en top!

peter 12-01-2021

heel fijn en correct geholpen ondanks de wat langere levertijd werden wij netjes op de hoogte gehouden .ik zeg toppie !

Cora 12-01-2021

Veiligkopen.nu
Is een aanrader ze leveren super snel, binnen een tijdslot wat aangegeven wordt
We zijn zeer te spreken over de Siemens vaatwasser en over de bestel en bezorgwijze van veiligkopen.nu

Sandra 11-01-2021

Artikel is echt supersnel geleverd, duidelijke communicatie en het product zag er prima uit!!

Jamie 11-01-2021

Veiligkopen.nu had een fantastische klantenservice en liet me meteen weten wanneer mijn pakket aan zou komen. De service bij de deur was vervolgens nog beter, wat een vriendelijk personeel.

Wil 11-01-2021

Beko wasdroger besteld. Zondag avond 9.30, maandag 15 uur netjes geleverd. SCHERPE PRIJS . Goede communicatie. Nette levering en plaatsing.

Koen 11-01-2021

een duidelijke en overzichtelijke lay-out, met de juiste informatie over de producten. voldoende verschillende marken en snelle en accurate levering!

Eddo 10-01-2021

Erg tevreden met deze webshop! Vooraf prettig telefonisch kontakt met een helpdesk-medewerkster. Laagste prijs landelijk voor de espressomachine die ik uiteindelijk daardoor bij hen besteld heb. Hele snelle levering, zaterdags besteld, de dag erna (inderdaad, op zondag!) geleverd met prima statusberichten tussendoor.
Deze webshop is wat mij betreft een aanrader!

Henny 10-01-2021

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik had een paar vragen. Verder snelle levering .pakket was goed te volgen je weet precies hoelaat je het verwachten kan . Verder stevig en correct verpakt . Prijs is mooi naar verhouding andere winkels . Zeer tevreden over medewerkers service en koerier zelfs op zondag wordt er geleverd

Joke 09-01-2021

Vk938344
Zeer goede en vriendelijke service.
Ouder model oven besteld deze was niet meer beschikbaar een nieuwer model voor dezelfde prijs gekregen. Heel blij mee, top bedrijf

Ronald 09-01-2021

Gisteren besteld en nu al in huis..prachtig apparaat en lekker stil...extra veel ruimte zowel in de koelkast als in het vriesgedeelte...zeker een aanrader👍..ook de bezorging was uitstekend geregeld...zal zeker nogmaals bij veiligkopen.nu kopen.

Ton sijmons 09-01-2021

Een goede shop scherpe prijzen een goede service vandaag gekocht is ook echt morgen in huis

Martijn 08-01-2021

Reageren zeer snel, ook s'avonds laat nog. Waren de goedkoopste op internet voor zowel Bosch wasdroger als wasmachine.
Nog wat extra korting gekregen omdat ik beide tegelijk in één koop kocht. Zeer snel en netjes geleverd. Top zaak!

Gert Jan 08-01-2021

Ik had een te hoge koelkast besteld. Deze kon ik zonder moeite omruilen voor een lagere. Deze is vandaag afgeleverd en geïnstalleerd. Perfect verzorgd allemaal. Bedankt!

Peter Jansen 08-01-2021

Voor het eerst op advies van een vriend iets gekocht via VeuiligKopen.nl. Ze waren inderdaad de goedkoopste, een heldere en duidelijke site met goede omschrijvingen, mijn keuze bleek er niet meer te zijn maar ik kreeg direct een beter alternatief voor dezelfde prijs aangeboden en levering correct en precies volgens afspraak. Vriendelijke bezorgers. Dus aan te raden!

Veiligkopen.nu 08-01-2021

Weer super geholpen door de medewerkers van Veiligkopen

en weer een super deal gekregen en ook top bezorg op de afgesproken tijd

Afz. Xxxxx

Hans vd Wetering 07-01-2021

Supersnelle levering. Eenvoudige bestelling met goede mailcommunicatie. In de middag besteld en in de avond de dag daarna geleverd. Prijs was laagste van alle aanbieders. Aanrader voor de toekomst.

Esther van Laar 07-01-2021

Supersnelle levering en keurig op tijd, goed geïnformeerd over de tijd van levering van de wasdroger en netjes naar boven getild en oude wasdroger meegenomen dus helemaal top en zeer tevreden.

Patricia 07-01-2021

Veiligkopen.nu is voor mij een heel goed bedrijf. Bestellen via de site gaat heel gemakkelijk en snel. Fijn dat je zelf al een datum voor levering kunt kiezen. Je wordt op de dag goed op de hoogte gehouden wanneer bezorgd wordt. Bezorgers doen snel hun werk en oude apparaat wordt gratis meegenomen. Zeer tevreden over de nieuwe vrieskast en service.

debbie 07-01-2021

prima shop, prima ptoducten, snelle levering.
Ik hoop dat de gasslang ook snel nageleverd wordt.

Rob J 06-01-2021

Een oven gekocht bij Veilig Kopen die de laagste prijs had. Dan afwachten of de service wel goed is. Die bleek zelfs perfect. Via e-mail een uitstekende informatievoorziening bij en na aanschaf, een snelle levering en een prima wijze van informeren over het exacte moment van bezorgen. Zeer attente en vriendelijke bezorgers. In één woord “top”!

Ada 06-01-2021

Omdat ik wist wat ik wilde aanschaffen voor jullie shop gekozen omdat jullie het scherpst geprijsd waren. Dan de snelle service gisteren besteld en vandaag in huis met daarbij de mail waarop we konden zien wanneer er bezorgd zou worden. En het klopte heel goed. Dan de bezorging op zich was uitstekend. Eerst gecheckt of ze het door ons bestelde artikel bij zich hadden. Daarna oude droger weggehaald en daarna de nieuwe op zijn plaats gezet en keurig aangesloten. Alle rommel werd netjes opgeruimd en meegenomen. Ik kon alles vragen en werd deskundig beantwoord. Jullie zijn de 9,3 van de klanten beoordeling zeker waar en we zijn niet bedrogen uitgekomen. Top ga zo door