VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 369 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hennie 07-08-2021

Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van de tijd dat de bezorgers zouden komen. Deze kwamen exact op de aangegeven tijd. Zij waren zeer vriendelijk en behulpzaam!

Corrie Slabbekoorn 07-08-2021

Supergoede service en bezorging was ook top. Alles aangesloten en in heel snel.
Erg tevreden met bezorging van de wasmachine.

Joost D. 06-08-2021

Goede website, ruim aanbod, laagste prijzen in Nederland (maar nog niet in Benelux!), prima bezorging, correcte informatie

Agnes Jonkers 06-08-2021

Ze zijn snel, staan overal voor open, netjes en beleefd, komen hun afspraken dubbel en dwars na!
Na de bestelling zag ik een andere wasmachine van Siemens....geen probleem en kreeg moeiteloos tien euro terug. Op de minuut af geleverd en super netjes door twee mannen geïnstalleerd!!! Een enorme grote aanrader en zeer betrouwbaar!! Met vriendelijke groet xxxx

Petmar 05-08-2021

Deskundige en service verlenende mensen met een duidelijke webshop waar men zijn aankoop goed word voorzien van informatie.

Fons 05-08-2021

Fijne website, scherpe prijs, levering zoals gevraagd door bedrijf dat de levering ook perfect uitvoert. Telefonisch contact gehad 's avonds, direct contact en geholpen. Perfect. Wat wil je nog meer?

willemsen 04-08-2021

Help..mijn wasmachine kapot, maar dank aan de snelle levering van veilig kopen.nu heb ik de nieuwe wasmachine binnen 18 uurtjes al in gebruik. Prima prijs en vriendelijke bezorgers.

Freidon 03-08-2021

VeiligKopen
Duidelijke winkel, ruime keuze, snelle levering, betrouwbaar. Als ik nog iets nodig heb van Veiligkopen, bestel ik gelijk via de website. Ik beveel het aan, dit is echt veilig kopen.

Thomas Prins 03-08-2021

Zeer snel, betrouwbaar. Goede prijs en prima aflevering volgens afspraak. Aanrader!

barend 03-08-2021

duidelijke winkel ruime keuze snelle levering en betalen per pin bij levering wat wil je nog meer.........als ik nog iets nodig heb wat veilig kopen verkoopt ga ik meteen naar de site.
ik beveel het aan dit is echt veilig kopen.

Thijs 02-08-2021

De afgelopen jaren koop ik al mijn witgoed steeds via veiligkopen.nu, want er is altijd voorraad, snelle levering, en is een bepaald model uitverkocht krijg je zelfs een opvolgende variant die soms beter & duurder is voor de oorspronkelijke prijs. De prijs is trouwens ook super scherp, vergelijk maar eens!

Nog nooit is er iets geks gebeurt bij een aankoop, gisteravond 22:00 besteld, vanochtend vroeg al in huis en aangesloten. Super!

Ik heb geen verbeterpunten voor hen. Ze doen hun naam er eer aan door hoe ze presteren.
Ik verwijs veel familie en vrienden al door, niet alleen die dicht bij de afhaal locatie in Zoeterwoude wonen, ook verder in het land. Alleen maar blije vrienden 😁

Rob 02-08-2021

Keurige levering. Aan de hand van de link, die je via SMS krijgt, weet je precies wanneer de levering plaatsvindt. Keurige mannen die het netjes op de plek zetten. Snel, correct en betrouwbaar!

K_Mhieu 02-08-2021

Alles naar wens verlopen! Gebruiksvriendelijke site, voldoende betaalmogelijkheden, vlotte communicatie rond levering. Levering zelf ook oké.

Marian 02-08-2021

Uw ordernummer: VK1003165
Heel prettig dat deze winkel op zondag bereikbaar is om info te geven over het product.
Ze helpen je goed !
Dus op zondag de diepvrieskast besteld en maandags al bezorgd.
De extra service was ook uitstekend..
Deze winkel maakt zijn belofte waar !!

Lisan 02-08-2021

Goed te woord gestaan bij klantenservice en naar behoren geholpen. Levering was ook naar wens.

Polderman 01-08-2021

Dit maak je niet vaak mee. Een perfecte begeleiding bij de telefonische bestelling en een flexibele houding van de verkoper.
Indien het product op voorraad wordt aangegeven op de website dan ook een directe levering. Dus geen vertraging van de leveringstijd.
SNELLERE LEVERING BESTAAT NIET. Vandaag 16.30 u gebeld en de volgende dag 12.00 u de koelkast in huis. !!!!!
Geen excuses om welke reden dan ook. Gewoon doen, wat je op je website plaatst. Fantastisch toch.

Ben 31-07-2021

Voraf contact gehad met klantenservice ivm direct nodig hebben van wasmachine, andere websites gaven ook aan voor 22.00 besteld morgen in huis, maar bleken geen eigen voorraad te hebben.
Na het plaatsen van bestelling VK1002351 meteen bevestiging gehad en op de hoogte gebracht van levering.
Dag van levering tijdig een sms bericht met indicatie tijd, vervolgens kort voor levering nog een updaye bericht intvangen.
Al met al super geholpen

Sandra 30-07-2021

Erg vriendelijke bezorgers. Goeie uitleg over de diepvries. Zeer te vreden.

Lizanne 30-07-2021

Vandaag is de nieuwe wasmachine binnen gekomen. Precies op tijd geleverd!
Eerder had ik een e-mail terug gestuurd als antwoord op de order bevestiging. Met de vraag of de machine een dag eerder kon komen. De volgende ochtend gelijk reactie met een aangepaste order bevestiging. Echt top service! Zeker aan te raden

wim blom 30-07-2021

direct na online bestelling van nieuwe vrieskast kreeg ik het bestelnr. 391635 met de mededeling dat deze de volgende dag wordt geleverd. Ik heb een paar dagen later opgegeven omdat het mij beter uitkwam. De bewuste dag kreeg ik een email dat de bezorger binnen een periode van 3 uur op deze dag kwam afleveren. Precies binnen deze tijd werd mijn vrieskast afgeleverd. Ik heb diverse keren bij veiligkopen.nu gekocht en zelfs 1 keer zelf afgehaald waarbij ook nog 35 euro korting is verkregen wat altijjd bij bestelling wordt aangeboden. Een uitermaat veilig bedrijf om te kopen tegen zeer concurerende prizen.

Jellie van de Wetering 29-07-2021

Zowel het product dat ik had besteld, als je op de hoogte houden van de tijdstip van levering en de betaling, beoordeel ik met een 10.
Ik ben 100% tevreden met mijn aankoop en de manier van levering tot het plaatsen van het product aan toe.

Corrie Hiwat 29-07-2021

Ik heb een hoog cijfer gegeven omdat ik ervaren heb dat ik terecht kon bij de winkel en dat er heel serieus werd ingegaan op mijn vraag en "probleem". Er werd van alles gedaan om mee te denken en een oplossing te vinden. Die oplossing is dan ook gevonden naar mijn tevredenheid. Sterker nog - waar ik problemen verwachtte, werd het tegendeel bewezen. Geen problemen, goede hulp, goede service en meedenken. Kom daar maar eens om!! Ik kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen.

Diny en Wim 28-07-2021

VeiligKopen krijgt van ons een 10. Onze diepvriekast overleed daags voor onze vakantie. Via internet kwamen we met diverse vergelijkingen bij VeiligKopen terecht. Onze vragen werden telefonisch uiterst correct beantwoord en bestelden we om 21.45 uur een. nieuwe Siemens diepvrieskast. Deze werd de volgende dag geleverd en geïnstalleerd om 18.00 uur door uiterst behulpzame transport medewerkers. Onze complimenten.

Susan 28-07-2021

Via de aannemer van een huurstichting kwam ik bij jullie site. Jullie reageerde snel en kwamen met een mooie offerte.
En ook op vragen reageerde jullie snel. Het was duidelijk en jullie konden mij overtuigen ook qua klantenservice en garantie.
Dus nu hoop ik dat dit ook uit komt. Morgen wordt de keuken geplaatst en ben reuze benieuwd naar jullie apparaten.
De jongens die bezorgden waren heel vriendelijk, legde zaken uit en namen de tijd voor mij.
Dus tot nu toe voelt het voor mij goed, en ja als gevoelsmens is dit belangrijk!!!

Harry 28-07-2021

Een duidelijke en eerlijke website. De productinformatie (VK1001107) is goed en volledig. Bij een volgende internetaankoop kijk ik in het vervolg eerst op veiligkopen.nu!