Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 30-06-2024

De eerste keer iets online besteld bij Deloox.
Mijn ervaring,,gewoon perfect voor 10.00 uur besteld, volgende dag in huis.
En dat was ook zo,van bestellen tot afleveren, alles perfect en te volgen.
Tot slot de prijs,en kwaliteit verhouding,alweer gewoon de beste.
Alles samen gevat, Top bedrijf doen.

Jesse 28-06-2024

Een goed assortiment en erg snel geleverd. De prijzen vallen ook mee waardoor het aantrekkelijk is om hier iets te kopen. Ik raad deloox dan ook zeker aan.

Chris Cansse 27-06-2024

Dit was mijn 1ste aankoop en super tevreden zowel qua prijs en de correcte levering
Zeker aan te bevelen

Piet 26-06-2024

Extreem prijsverschil met kapsalon ( bijna 15 euro per bus voordeel ) en ook nog thuisbezorgd binnen 24 uur.
Deze kapsalon koopt waarschijnlijk in grotere hoeveelheid en en krijgt zeker nog een extra korting ook.
Iedereen mag verdienen maar dit is te gek. Eens deloox altijd deloox.

John Zwarts 25-06-2024

Ik kan niets anders zeggen; geweldige service ! Na bestelling de volgende dag al bezorgd.
Voor mij staat de loox als bedrijf op 1

Stephanie 25-06-2024

Ik ben zo blij al me tree hut scrubs binnen gekregen binnen 1 dag bezorgen ik raad het aan!!!

Cdm08 25-06-2024

Parfums van goede kwaliteit en een hele snelle levering. Ik had alles de volgende dag al in huis.

Don 24-06-2024

Hele fijne website! Ik heb een goede shop ervaring gehad. Op deze website heb ik de laagste prijzen kunnen vinden vergeleken met andere websites. De bezorging was erg snel. Geen overbodige spam in mijn inbox. Ik zal zeker nog vaker hier aankopen doen.

Zeker en vast 23-06-2024

Op aanraden van mijn dochter heb ik bij u aangekocht.
Ik ben heel tevreden over de verwerking en levering.
Maandag besteld en overgeschreven, dinsdag voormiddag inmijn bezit.
Hartelijk dank.

Gonda Kohne 19-06-2024

Ik vind het moeilijk om een algemeen cijfer te geven omdat het contact goed is, maar het product Collistar Kohl oogpotloden waardeloos blijkt te zijn. . De stift schuift meteen bij gebruik naar binnen dus begin je al met slijpen. En het brokkelt ook af. Ik weet toevallig dat Collistar oogpotloden even uit de markt zijn geweest en opnieuw in andere verpakking op de markt is gekomen. Of daar de oorzaak ligt. Heel vervelend daar ik er drie besteld had.
En ik dit merk potloden al jaren gebruik.

Sally 19-06-2024

Ze hebben een ruime keuze en een goede service. Ook belangrijk, ze zijn een stuk goedkoper dan andere vergelijkbare webshops. Super fijn toch? De geuren zijn gewoon origineel, geen namaak zoals weleens wordt beweerd! Dat is niet zo, en ik snap dan ook niet waarom die (onterechte )dingen gezegd worden! Het is mooi ingepakt en daarbij ook gewoon verzegeld.

Na de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden over de levering. Levering is zelfs al de volgende dag. Zo heb je toch nog zeer vlot je gewenste product in huis. Ik kon toch nog een mooi cadeautje geven en hoefde er de deur niet voor uit. Erg fijn!

Wim Huisken 18-06-2024

Mooie prijzen, zeer snelle verzending en volop keus met een goed zoek systeem.

Aad van Ierland 17-06-2024

Ik kan momenteel geen andere beoordeling geven, aangezien ik het product na een week nog steeds niet binnen h, en ik ook geen vooruitzicht heb, wanneer het wel geleverd zou worden. Misschien moet u een gaan praten met Budbee, want de service en communicatie laat veel te wensen over!

Fernandos Castillo 17-06-2024

Mijn eerste bestelling en meteen vlekkeloos de volgende dag mijn pakketje thuis afgeleverd . Ik ben super blij met deze site

Pieter 17-06-2024

Altijd Goed. Ruime keuze en duidelijke omschrijving. Afspraken worden altijd nagekomen en de bestelling wordt de volgende dag bezorgd.

José 17-06-2024

Duidelijke nette site die mooi assortiment heeft en afspraken na komt. Prijzen ook naar waarde

Daniella 17-06-2024

Supersnelle levering, makkelijke site en mooie producten voor leuke prijzen!

catherne 16-06-2024

buiten de enorm goede prijzen, geweldige , correcte snelle service en je w continu op de hoogte gebracht van status leverinf

Jan van der Velde 12-06-2024

Het gaat tenslotte om de prijs die je moet betalen voor je produkten en de levering. Prijs is netjes, ten opzichte van de hoge prijzen die andere winkels vragen. De levering perfect en bovendien netjes verpakt. Kortom meer dan tevreden.

Petra 12-06-2024

Zeer snelle levering en goed verpakt ontvangen. Een aanrader om op deze website bestellen, overzichtelijk en snel leverbaar.

Ruhan Karapinar 12-06-2024

Wat ben ik blij dat ik deloox heb ontdekt! Dankzij de scherpe prijzen hoefde ik niet op een aanbieding te wachten! Ik heb een foundation aangeschaft die bij een andere winkel veel duurder is. Het is ook snel bezorgd dus ik ben tevreden! Zeker een aanrader.

Ria 12-06-2024

Oh wat ben ik blij met deze webshop. Mijn favoriete creme van Guerlain is voordeliger, er zijn leuke setjes van verschillende producten en ook nog eens snel geleverd!
Ik zeg Deloox ga vooral zo door!

OvdH 11-06-2024

Snelle levering, scherp geprijsd en een breed assortiment. Dan wordt het wel heel makkelijk om bij Deloox te bestellen.

Truke 09-06-2024

Duidelijke site. Makkelijke afhandeling. Binnen 24 uur ontvangen, zelfs met een pillendoos! Alls geweldig.

Nikita 05-06-2024

Ik kwam de shop tegen toen ik een bepaald type parfum wou. Uit meerdere sites koos ik toen deze omdat het betrouwbaar leek en van goede kwaliteit wel. Het parfum wat ik heb besteld was super snel bezorgd en in goede staat. Het blijft ook lang zitten. Had het op ene shirt gespoten en rook het nog een week later er op.