Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3580 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JP 02-07-2024

Laagdrempelige website, goede informatie, makkelijk bestelproces. Aardig, netjes en beschaafd personeel dat de vriezer kwam leveren. EK presentje zonder dat ik het mij realiseerde. Prima ervaring.

Mevrouw kuiper 02-07-2024

Zeer tevreden over bemmel en kroon cruquius.Zeer aardige en nette verkoper en snel geregeld kwa levering. De 2 jongens die de wasmachine kwamen brengen waren uitermate vriendelijk en gelijk de machine aangezet om te kijken of alles liep zoals het hoort. Een dikke 10 voor het hele bedrijf.

Dick 02-07-2024

Fijne zaak. Klantcontact is vriendelijk. Over het algemeen ook actuele modellen (witgoed apparaten) in de verkoop en niet, zoals bij sommige andere webwinkels, modellen van enkele jaren geleden.
Installatie service is prima, redelijke prijs en vakkundige monteur.

Rob 01-07-2024

Fijne winkel. Koop hier al jaren mijn elektrische spullen. Goede site. Bezorging was perfect. Wasmachine is keurig netjes afgeleverd op de tweede verdieping. Top!

Ellen 01-07-2024

Wasmachine via internet besteld. Echter bezorgdatum foutief ingevuld. Gebeld met Bemmel en Kroon en werd gelijk geholpen en gecorrigeerd naar juiste datum.
Telefoonnummer is goed bereikbaar en werd klantvriendelijk te woord gestaan.
Levering vandaag ook prima binnen aangegeven tijd. Vriendelijke jongens, die oude machine netjes hebben meegenomen en nieuwe geinstalleerd

Arjan 01-07-2024

Keurig geholpen in de winkel, ruime keuze uit apparaten welke je kunt zien. Prima levering en installatie, alles volgens afspraak. Zeer tevreden! De installateur was ook heel netjes en gaf me nog meer advies over het afstellen van keuken deurtjes, keurig netjes!

Theo 01-07-2024

Prima ervaring! Goed personeel en achteraf koffie met (zelf gebakken) koek. Netjes geholpen en qua prijs interessant

Peter Sick 01-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij Bemmel en kroon niet alleen voor huishoudelijke apparaten maar ook voor een nieuwe keuken .Altijd vriendelijk en deskundig geholpen en een goede service achteraf.

Peter sick 01-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij van Bemmel en Kroon niet alleen voor al onze huishoudelijke apparaten maar ook voor een nieuwe keuken .Altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen en een goede service achteraf.

Marian Dozy 30-06-2024

Mijn koelvriezer had het begeven op de warmste dag dit jaar; diezelfde dag contact gehad.
Prima service, binnen 3 dagen was een nieuwe geleverd, echt top

Björn 30-06-2024

Het was prettig om zoveel modellen te kunnen zien in hun grote winkel. Prettige medewerkers en goed service

M 29-06-2024

Goed product netjes en snel geleverd. Jammer dat men de verpakking niet meeneemt.

Cor Rosbergen 28-06-2024

Koop al jaren bij van Bemmel naar grote tevredenheid . Keuken met inbouwapparatuur die naar tevredenheid geplaats is. Vaatwasser , cooker en nu een koelkast. Alles keurig verzorgt en goed afgeleverd, met de groeten aan Rene van Bemmel

Gert-Jan 28-06-2024

Vandaag bij Bemmel & Kroon een inbouw vaatwasser gekocht. Super goed geholpen, fijn dat er een speciaal zaak is waar specialisten werken en je online prijzen betaald. Top service, top prijs, top winkel!

Ja goed bereikbaar met met voldoende parkeergelegenheid en vriendelijk en kundig personeel 28-06-2024

Vakkundig en met kennis van zaken geholpen door vriendelijke medewerker. Zeker een aanrader

M.R.Axt 28-06-2024

Ik ben erg goed geholpen. De situatie van de kast was gecompliceerd. Er was een vakkundig overleg en hierdoor ben ik op een ander merk geadviseerd dat beter bij mij kast past. Ik had niet verwacht dat alles zo goed kon worden gerealiseerd. Vandaag de inbouw ging ook vlot en was van goede kwaliteit .

Cees 28-06-2024

Fantastisch geregeld door het verkoopteam van Bemmel&Kroon in de ochtend gebeld en besteld ,sMiddags een draaiende afwasmachine . Grote klasse Mannen

Jeanet 28-06-2024

Bij onze zoektocht naar een nieuwe wasmachine en droger, zeer deskundig advies gehad. Eerst werd er geïnformeerd naar onze situatie, punten die we belangrijk vinden bij een wasmachine en droger, hierbij werd ook advies gegeven of doorgevraagd. Mensen met kennis van types en merken wasmachines. Daarna was er direct een wasmachine die bij onze situatie zou passen. Snelle service, de volgende dag al geleverd. Heel fijn en erg blij mee.

OV 27-06-2024

Miele wasmachine en droger besteld. Veel betere prijs dan bij concurrenten. Bezorging was keurig op tijd, zeer ervaren personeel dat goed advies gaf en alles netjes heeft geïnstalleerd. Meebestelde tussenstuk niet gebruikt omdat dit niet nodig was volgens hen, hebben ze mee teruggenomen en geld werd gelijk teruggestort. Telefonisch zijn ze ook heel goed bereikbaar en vriendelijk!

Emilie 27-06-2024

Het bedrijf is goed bereikbaar en geeft helder advies. Telefonisch kon ook gelijk een mail met betaallink geregeld worden. De volgende ochtend werd de droogmachine al geleverd en geïnstalleerd door twee vriendelijke en beleefde medewerkers.

Engel 27-06-2024

Bij Bemmel en kroon een oven besteld.
Zag daarna dat er bij een internet winkel , dezelfde oven goedkoper was .
Dit doorgegeven en ze zorgden voor een creditnota.
Wij kunnen Bemmel en Kroon aan iedereen aan bevelen.
Goede service en prijs

Bob Masselink 27-06-2024

Bestelling website verliep vlotjes, de monteur belde de volgende dag om een afspraak te maken gelijk voor de dag erna. Binnen 3 dagen van bestelling tot installatie quooker en dit verliep ook volgens plan. Goede communicatie met installatiebedrijf erg tevreden.

Bas 27-06-2024

Snelle accurate afhandeling en transport incl. installatie. Dikke pluim voor dit bedrijf.

Super fijne winkel en zeer betrouwbaar 26-06-2024

Waarom wij voor Bemmel en Kroon hebben gekozen is een feit
Zij maken net dat beetje onderscheid.
Een vaatwasser afzuigkap of wasmachien
Je wordt door de verkoper gehoord en gezien.
Ze luisteren naar je wensen en kijken naar je budget
Ze adviseren zonder vooroordelen en op de.kwaliteit wordt gelet
Wij hebben vertrouwen in deze firma en hebben nooit spijt.
Dus adviseren wij Van Bemmel en Kroon als u uw huishoudelijke apparatuur vervangt of uitbreidt

Petra Bastiaans 26-06-2024

Hadden online vaatwasser besteld maar hierop bleek het keuken front niet te passen op volgens de installateur. We zouden gebeld worden voor alternatief maar tot onze verbazing kregen we een mail met bevestiging van andere vaatwasser, deze wa €50,00 duurder maar we kregen hem voor dezelfde prijs. 👍🏻