Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alma 15-07-2024

Goede online winkel, alleen zijn er altijd verrassende extra kosten verbonden aan de installatie

H.Eerkens 13-07-2024

E-mail communicatie was prima, snel en correct antwoord op de vragen.Daarom wel vertrouwen in de zaak en de vrieskast gekocht. Bezorging ook correct alleen bij ons moesten ze de stoep op maar bezorging tot 4 hoog zonder lift en de bezorgers hadden geen steekkar bij zich speciaal voor trappen, dus moeten ze de machines tillen,ik geef het ze te doen.
Transport gebeurd door een externe bedrijf dus Bemmel& Kroon is dit niet aan te rekenen.

Sharon 13-07-2024

Vandaag zijn mijn wasmachine en droger netjes geleverd en op de juiste plek geplaatst en aangesloten. Ik heb gekozen voor deze webwinkel omdat zij de wasmachine aansloten en de prijzen mij prima leken. Daarnaast goede service, ik had namelijk gevraagd of het op een specifieke dag geleverd kon worden. Voor alsnog zeer tevreden en blij!

Peter 12-07-2024

In minder dan 24 uur een nieuwe vaatwasser ontvangen en installatie uitgevoerd.Super service.

Tap 12-07-2024

Wij zijn heel vriendelijk behandeld, de 2 jongens waren erg behulpzaam ,de wasmachine netjes op zijn plaats gezet en aan gesloten, en de oude mee genomen, terwijl ze het toch over de WC moesten tillen, zonder mopperen gedaan chapo voor deze jongens,,wij zijn 86 en 88 jaar ,toppie, Onze schoonzoon had Bemmel en Kroon aan gedeclareerd zij kopen alles daar ,,
Vriendelijk groet Fam Tap Hilvoordestraat 2284BN Rijswijk

Ingrid 12-07-2024

Bij Bemmel en Kroon een LG koel vries combinatie gekocht.Werd in de winkel niet lastig gevallen door agressieve verkopers.Kreeg korting ,nette winkel,en levering binnen 1 dag.Hij is net geleverd,en ik ben er zeer blij mee.Top bedrijf.

Wij zijn erg blij met de nieuwe vaatwasser. 12-07-2024

Wij zijn uitgebreid geinformeert in de winkel prijs kwaliteit netjes geholpen en goede en snelle afspraak gemaakt voor de levering van de vaatwasmachine.
En een prima installatie door vakkundige installateur.

Peter 12-07-2024

Van bestellen tot bezorgen verloopt alles perfect. Bel je na plaatsen bestelling met een vraag, dan ziet men direct om welke bestelling het gaat en kan direct antwoord geven.
Ook heel prettig is dat je dagelijks tot 23:00u kan bellen. Top!

tevreden klant 11-07-2024

Al meer dan 25 jaar vaste klant bij Bemmel en Kroon kom sinds het begin op de Loevensteinlaan in DenHaag en later aan de Neckar 24 en altijd vakkundig geholpen ook nu weer onze Warmte pomp was droger .
Wij hebben door de jaren heen altijd onze apparatuur daar aangeschaft en altijd tot volle tevredenheid geholpen
Bij eventuele storingen is altijd alles prima en snel afgehandeld .
Prima bedrijf dat weet wat de klant wil, een absolute aanrader

Jacqueline Veth 11-07-2024

Mooi energiezuinige koelvries combi gekocht, keurig afgeleverd en hij staat nu aan en lijkt prima te werken. Orde nr. DH1315481

Elske 10-07-2024

Goed advies in de winkel gekregen en de levering van wasmachine en droger gisteren liep heel prettig: kwartier tevoren telefonisch contact en vraag of er ook oude apparaten moesten worden meegenomen en of er voldoende ruimte boven was om de nieuwe te ‘parkeren’. De oude en nieuwe apparaten zijn snel en netjes over de trap vervoerd en de mannen hebben nog aanvullende uitleg gegeven en alles keurig op z’n plek gezet!

Leny Wassenaar 10-07-2024

Eerdere ervaring die goed was.
Na telefonisch contact de wasautomaat besteld.
Die de volgende dag al bezorgt kon worden.
Met eventueel aansluiting die achteraf niet nodig was en waardoor de extra kosten worden teruggestort.

Peter de Kuyper 10-07-2024

Goede korting en een leuk kado extra vanwege en voetbal. Levering was iets later dan beloofd maar dat maakte niets uit. Prima aflevering en oude apparaat retour. Zeker een aanrader.

Piet 09-07-2024

Al eerder in de zaak geweest voor de aanschaf van een inductieplaat.
Nu koel-vriesinbouw: vriendelijk welkom bij binnenkomst, duidelijke uitleg bij de keuze van het apparaat en uitstekend verder geholpen wat betreft de inbouw . dit is ook zeer snel gerealiseerd.

Lodewijk 08-07-2024

Fijne, overzichtelijke website, zeer concurrerende prijzen voor producten en een heel snelle service. We werden dezelfde dag al gebeld om een afspraak te maken voor de installatie van onze nieuwe koelkast. Echt top!

Janet 08-07-2024

Bemmel en Kroon is zeker een aanrader. Heb hier een wasdroogcombinatie besteld en ik kon zelf een dag uitkiezen wanneer hij werd geleverd. Bij vragen krijg je snel reactie en de bezorgers waren heel vriendelijk. Ben ook tevreden met het product!

Richard 08-07-2024

Prima en zeer vriendelijk geholpen en prima advies gekregen n.a.v. onze wensen. Vervolgens snel geleverden vakkundig geinstalleerd

Arno 05-07-2024

Netjes geholpen en geleverd , ook de plaatsing was netjes gedaan.we werden geadviseerd met een goede gemotiveerd advies . Om een afgewogen aankoop te doen. Zowel negatieve punten en positieve punten van de wasmachine die we gekocht hebben werd benoemd.

Rietveld 05-07-2024

Koelkast kapot, telefonisch contact gehad. Verkoper duidelijk, doelgericht, vriendelijk. Volgende dag al bezorgd en vakkundig ingebouwd.
Gewoon super goede service !

diana 05-07-2024

wij hebben een afzuigkap en vaatwasser gekocht zijn erg tevreden. Leuk geholpen met goede uitleg. Nemen alle tijd voor je. En wij zijn er super blij mee.
Had mijn keuken 24 jaar geleden ook al bij jullie gekocht. Dus apparatuur was wel weer aan vervanging toe

A.B. 04-07-2024

De winkel ziet er keurig uit met veel keus van de artikelen, ik ben nu dik tevreden, de bezorgers waren keurige vriendelijke jongens die zwaar werk moeten verrichten, petje af!

Marco 04-07-2024

In de winkel eerlijk en goed advies. geen verkoop praatjes maar echt gericht op de wensen van de klant .
Bezorging was ook meer dan prima , 2 sterke jongens die de zware wasmachine toch maar even 2 trappen op sjouwden en de oude zware machine gewoon weer mee namen .

Laura 04-07-2024

Gister mijn amerikaanse koelkast besteld DH1313858 bij Herman en vandaag al in huis. Echt heel blij met deze snelle en goede service.

J. Koek 04-07-2024

Onzorgvuldige plaatsing wasmachine. Omdat ik zelf 66 jaar ben en ik de service betaald heb voor het plaatsen van de wasmachine op de tweede verdieping had ik maandag contact gehad met de klantenservice en verteld dat er een droger op de wasmachine staat en dat ik die niet in mijn eentje eraf kan halen. Dat was geen probleem. Op de dag van levering kwamen twee jonge mannen die de droger eraf haalden. De wasmachine werd op zijn plek gezet en de droger met tussenstuk er tussen. De monteur zei dat de eerste keer een spelprogramma van 20 minuten gedraaid moest worden en weg waren ze. Minder dan 10/12 minuten werk. Kom ik boven staat er een wasmachine die een storing aangeeft dat er geen water is.De kraan was niet open gedraaid! Het tussen stuk was op zijn kop geplaatst! De droger was de slang niet in de afvoerpijp gehangen. En de snelverbinding van los.Dus moest ik toch nog de droger er weer afhalen en aansluiten. Alles met elkaar een waardeloze oplevering. Ondanks dat ik beide een fooi had gegeven ( Ze waren beleefd en hadden de oude wasmachine mee genomen)was er geen aandacht om het werk op een fatsoenlijke manier af te ronden. Voor mij geen Bemmel en Kroon meer over de vloer.

Ilse 04-07-2024

via de website een wasmachine en een stofzuiger besteld.
Vlotte levering en aansluiting van de wasmachine.
Helaas bleek de wasmachine te lekken. Binnen 10 minuten kwam er al een reactie op mijn mailtje en direct de volgende dag kon er een nieuwe wasmachine geleverd worden ("Een nieuwe wasmachine hoort niet te lekken. We gaan niet beginnen aan reparatie. U krijgt een nieuwe".)
Top!